Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #65331 14 lipca 2016, 19:00

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
I skasowała mi aktualizacja długaśny post :-(

Tandem, wysyłam Ci potrójne wiruski, co byś od razu trójeczkę trafiła !! !! !! ~~~ ~~~ ~~~

Buba, Tandem - zachodźcie !!!!!!!!!!!!! Czekam niecierpliwie na Wasze testy !!!!!!!!

Jadzia, wrzucaj zdjęcia, jak Cię upiększyli u fryzjera. :-)

Lavia, ale fajna Mała, tak trzyma łapkę, jakby bańki puszczała !!
Jeszcze i Tobie niech ciąża bardziej służy, niech będzie łatwiejsza !! Trzymam kciuki za ustalanie daty cc !!

Motylek, jednak musiałam się mylić, Filipek ma oczka spokojnego, grzecznego, przytulaśnego chłopczyka !! Słodko wyglądacie !!
Jak się udały zakupy ??

Koko - Super, ze wszystko podręcznikowo u Malutkiej :-) Pewnie ma okres przyssawki, bez Mamy ani rusz !! Korzystaj, bo za 15 lat już taka skora do przytulania może nie być ;-) Wiem, jak to jest, jak się dziecko budzi co g, czy co 1,5 g. Współczuję baaardzo !!! Oby dłużej spała !!

Pepitka, a jak ma na imię Twój tajemniczy Synek ? Bo w tab. inf. brak ;-) ;-) Zyczę, by Ci dał nieco odpocząć w dzień, i wrócił do drzemek !! Szczepienie na rotawirusy jest tylko do 14 tyg. życia, także musisz się szybko decydować. My szczepiliśmy Starsze, i jeszcze na zapal. odkleszczowe mózgu i na ospę wietrzną (za darmo, do 3 r. ż., gdy dziecko uczęszcza do dowolnej placówki wych. ).

Iza - powodzenia z wynikami i wizytą u endo !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #65332 14 lipca 2016, 19:43

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
Laviaa śliczny fotogeniczny dzidziuś :D A ja Wam obiecałam wkleić zdjęcia miejscóweczki moich sraluszków kochanych :) Nasza sypialnia już jest bardziej maluchów niż nasza...


Zgłoś nadużycie #65333 14 lipca 2016, 20:12

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Lidzia zazdroszczę tak pozytywnie! Sliczniutkie łóżeczka pewnie doczekać się już nie możesz




Zgłoś nadużycie #65334 14 lipca 2016, 20:35

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Lidzia28 napisał(a)

Laviaa śliczny fotogeniczny dzidziuś :D A ja Wam obiecałam wkleić zdjęcia miejscóweczki moich sraluszków kochanych :) Nasza sypialnia już jest bardziej maluchów niż nasza...




Cudowny widok :-)




Zgłoś nadużycie #65335 14 lipca 2016, 21:13

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Lidzia cudowne łóżeczka! Takie słodkie!
Lavia cudna córeczka!
Moto fajne te ciuszki : D
Paola fajnie że z Różą lepiej

Nie pamiętam nic więcej wybaczcie.




Zgłoś nadużycie #65336 14 lipca 2016, 21:42

pepitka50 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 2843 Podziękowania: 934
Paola moje synusiątko ma na imię Tomuś ;p i dziś jak zaczarowany śpi prawie cały dzień hi hi nawet sam zasypia nie musiałam go kołysać;D cud nad Wisłą ;p a co do tego szczepienia to poczytałąm co niec na ten temat i chyba raczej się nie zdecyduje. Lidzia piękny ten kącik dla dzieciątek!!!! można patrzeć i patrzeć;D Iza niedługo Ty też się będziesz napawać takim widokiem u siebie w domku;D

Zgłoś nadużycie #65337 14 lipca 2016, 21:50

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Pepitka ja szczepilam 5w1 na pneumokoki, meningokoki ospe, i dkleszczowe zapalenie opon mózgowych. Chyba na rota był jedyna która nie szczepilam




Zgłoś nadużycie #65338 15 lipca 2016, 1:32

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
Lidzia piekny widoczek.

Pepitka u nas po szczepieniach dwie godz pozniej ryk przez 6h. Juz zmienilismy szczepionke z 6w1 na 5w1
Boje sie kolejnego szczepienia :(

Jadzia ale twoj suwak zachrzania

Lidzia mam.ostatnio tez klotnie z mezem i mam wrażenie ze kazdy facet to duzy dzieciak


Zgłoś nadużycie #65339 15 lipca 2016, 8:13

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Laviaa jaki słodziaczek mały :) ten nosek :)
a fotelik szary też praktyczny, wtedy mała może być bardzo kolorowa i będzie super wyglądać :)

Paola dziękuję! oby z tej potrójnej wróżby choć jedna się spełniła, to będę szczęśliwa :)

Lidzia no tak, przecież to już tuż tuż, to łóżeczka trzeba było złożyć :) ale super :) to kolejne fotki już z lokatorami :)

PaulaG! co u Ciebie? sytuacja się jakoś wyklarowała?

Pepitka super, że synusiątko wczoraj takie grzeczne, życzę, by dziś było podobnie :)

turboslimak życzę szybkiego rozwiązania konfliktu damsko-męskiego (szczególnie,że masz przewagę liczebną :) )


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #65340 15 lipca 2016, 8:45

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Tandem taka mam cicha nadzieję,że jeszcze fotelik sprzyda się na 3 dziecko. Ale to wszystko w rękach Bozi. Teraz modlę się by to donosic cało i zdrowo choćby do 30 tyg




Zgłoś nadużycie #65341 15 lipca 2016, 9:21

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
O Laviaa, to piękne plany! Trzymam kciuki w takim razie najpierw za zdrowie dla Ciebie i małej, szczęśliwy poród, zdrowie dla całej rodzinki a potem dalszą realizację planów :) :) a jak Twoja morfologia, kiedy jakieś badanie?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #65342 15 lipca 2016, 9:44

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Morfologia 27 biorę epo co tydzień pije pokrzywe więc musi być lepiej.
Zakupilas testy? Może w poniedziałek zrobisz małą próbę?




Zgłoś nadużycie #65343 15 lipca 2016, 9:56

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
To dobrze, że morfologia do przodu :) już jesteś daleko za połową, więc teraz z górki :)
test kupiłam ostatnim razem (kupiłam 2), mam zalecenie testować 14dpo żeby potem odstawić tabletki w przypadku negatywu (czyli we wtorek) no i własnie nie wiem, też się zastanawiałam nad wcześniejszą próbą :) ale wiesz, jak wyjdzie wcześniej negatyw, to w sumie nie wiadomo czy mieć nadzieję jeszcze czy już nie... a tak to mogę mieć nadzieję do końca. Sama nie wiem :) w razie czego mam, gdybym się złamała ;)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #65344 15 lipca 2016, 10:27

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Tandem, nie pisałam bo trochę ciężko mi było. Czekałam na małpę i poszłam na betę, wyszła 38, ucieszyłam się ale stwierdziłam że zrobie na następny dzień jeszcze bo wydała mi się mała. Na następny dzień dostałam takiegp mocnego krwawienia że mdlałam dwa razy.. Pojechałam na ip wieczorem i Pani zbadała powiedziała że ' już po sprawie' . nawet nie wiem jak mam to liczyć jako nowy cykl czy kij wie. Zrezygnowałam ze wszystkiego. Powiedziałam o tym R była ciężka noc i tyle. Udaje że nic się nie stało. Nie licze nic, nie planuje, nie podejrzewam. Podjęliśmy decyzje o ślubie. I chcemy zmienić prace, nie chce na razie dziecka..




Zgłoś nadużycie #65345 15 lipca 2016, 11:01

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Witam się i ja :)
PaulaG bardzo mi przykro :( to jest niestety minus postępu medycyny, że możemy się dużo dowiedzieć a potem przez to bardziej cierpimy :(
Laviaa nie martw się znajoma miała też dużo wód a po tygodniu juz było ich mniej. Ja sama na usg usłyszałam, że mam ich sporo przez co odczuwałam takie ciągnięcie. Niezbyt miłe to było.
Tandem będę 3mać mocno kciuki za Twoje testowanie.
Paola nawet nie wiedziałam, że jest opcja szczepienia przeciwko ospie za darmo. Dobrze to wiedzieć :)
Ja wczoraj przeglądałam pościele dla Małego na internecie. Powiem Wam ze jak juz widzę aukcje z napisem 100 wzorów to uciekam bo oczy chcą wypaść od ogladania a i zdecydować trudniej ;)

Zgłoś nadużycie #65346 15 lipca 2016, 11:14

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
PaulaG bardzo mi przykro... nie dziwię, się, że była potem ciężka noc. Podjęliście ważne decyzje o ślubie i pracy, trzymam kciuki mocno, mocno! a jak będziesz gotowa to wróć, a teraz nie opuszczaj nas też całkiem, dziel się troskami. Kiedy ślub?

Kaari dziękuję :) też mi się wydaje, że za duży wybór utrudnia sprawę :) podziel się jak już coś wybierzesz :)
Jakie imię wybraliście?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #65347 15 lipca 2016, 11:16

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Kari szczęściaro ty już masz 30 tydzień! Ale ci Dobrze.
Paula tule mocno wiem jak to boli 😖
Tandem już nie mogę doczekać się wtorku.




Zgłoś nadużycie #65348 15 lipca 2016, 11:59

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Ja staram się nie nakręcać :)
ale powoli powinnam się oswajać,że prędzej czy później się uda, skoro wyniki wszystkie są już ok :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #65349 15 lipca 2016, 12:10

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Dzięki dziewczyny. To aż tak bardzo nie boli to tylko doba.. Ja będę z wami nadal, nic mi nie jest już.
Ślub w przyszłym roku ale nie wiemy kiedy na razie decyzja czy wesele czy nie... I wiele wiele innych problemów ..




Zgłoś nadużycie #65350 15 lipca 2016, 12:12

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Tandem! Stalismy grzecznie z kreweta po kebaba ;-) i w ten czas nadeszla chwila olsnienia! To Twoj miesiac :-) mozesz czuc sie okichana ciazowymi zarazkami :-)