Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #64531 21 czerwca 2016, 11:14

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066

tandem napisał(a)

werkaa dobrze, niech sobie odpocznie a potem szybciutko zeskakuje do dolnej tabelki!

mala2 ja w tabelce widzę Twój 4 :) no fakt, wykończeniówka to najwięcej pieniędzy chyba, ale dobrze, że już kończycie z instalacjami, trzymam kciuki, by z wodą wyszło bezboleśnie. Ten film to z tą aktorką co jest matką smoków w grze o tron? zwiastun też mi się podobał, polecasz?

u nas na działce jutro fundamenty, a w poniedziałek stawiają domek (drewniany, letniskowy, w 5 dni :)


Tak w tabelce jest 4 a to jest mój 3 teraz.Co do filmu a raczej aktorki to nie wiem bo ja nie ogladałam "Gry o tron" (nie lubie takich filmów)a co do samego filmu to mi sie podobał ale to rzecz gustu.
O.... fajne sa takie drewniane maja taki klimat ,widzę ,ze teraz zrobiły sie modne jako "normalne"domy ale ja to bym sie chyba bała o pożar wiadomo sa one specjalnie impregnowane moczone w czymś tam ale to jednak drewno .




Zgłoś nadużycie #64532 21 czerwca 2016, 11:24

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

buba131 napisał(a)

wczoraj byłam u gin 16dc pecherzyk na lewym jajniku 18mm na prawym 16mm endometrium 11mm



Ooo to kochana dzialajcie, coś z tego będzie :-) :-)




Zgłoś nadużycie #64533 21 czerwca 2016, 11:52

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
mala ok, zmieniłam. poprzednio było 3, więc dlatego wpisałam 4, ale może już wcześniej była pomyłka. Nie dziwię się, że drewniane domki są coraz popularniejsze, bo budowa jest o wiele szybsza. Ale jednak w środku gdzieś czuje się, że murowany dom to taka stabilizacja na lata. A drewniane zawsze kojarzyły mi się z wakacjami itp., dlatego dążyliśmy do tego, by ten był koniecznie drewniany :)

iza kiedy masz jakąś kolejną wizytę?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #64534 21 czerwca 2016, 12:20

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293

izabela23 napisał(a)

Ooo to kochana dzialajcie, coś z tego będzie :-) :-)


to jak wczoraj miał 18 to może na dniach pęknie ? ( o ile wogóle mi pęcherzyki pękają bo tego to nie wiem)


Zgłoś nadużycie #64535 21 czerwca 2016, 12:47

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Buba przy 18mm to juz ladny i mozecie dzialac ale i ten 16mm to moim zdanien ma szanse pęknąć :-)

Tandem wizyte mam 29 na godz.20 :-)




Zgłoś nadużycie #64536 21 czerwca 2016, 12:48

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293

izabela23 napisał(a)

Buba przy 18mm to juz ladny i mozecie dzialac ale i ten 16mm to moim zdanien ma szanse pęknąć :-)

Tandem wizyte mam 29 na godz.20 :-)



to może się tak zdarzyć że pękną dwa ?? ? :) czy jak ten większy pęknie to zablokuje ten 16mm ?? ?


Zgłoś nadużycie #64537 21 czerwca 2016, 13:02

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

buba131 napisał(a)

to może się tak zdarzyć że pękną dwa ?? ? :) czy jak ten większy pęknie to zablokuje ten 16mm ?? ?




Oczywiście,że mogą pęknąć i jeśli miałyby pęknąć oba to nie ma mowy żeby jeden drugiego zablokował,jak pekna 2 to moga być bliźnięta :-) :-) :-)




Zgłoś nadużycie #64538 21 czerwca 2016, 13:08

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293

izabela23 napisał(a)

Oczywiście,że mogą pęknąć i jeśli miałyby pęknąć oba to nie ma mowy żeby jeden drugiego zablokował,jak pekna 2 to moga być bliźnięta :-) :-) :-)


Boże jak ja bym chciała, jutro skończę 25 lat... miałabym super prezent na całe życie


Zgłoś nadużycie #64539 21 czerwca 2016, 13:09

koko83 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 1258 Podziękowania: 456
I 12 urodziłam Anastazje waga 2750 51cm 10pkt resztę opiszę jak dojde do siebie
Lilianka 35 tc 19.04.2014-20.04.2014







Zgłoś nadużycie #64540 21 czerwca 2016, 13:11

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
buba trzymam kciuki za urodzinowy prezent! ja też za kilka dni mam urodziny i też mi się marzy podobny... życzę śliczniutkich i zdrowych bliźniąt!

koko gratulacje! super, że się odezwałaś a kruszynka zdrowa i nie taka malutka ;) czekamy na fotki i dalszą relację!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #64541 21 czerwca 2016, 13:16

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Koko gratulacje! :) super, że Kruszynka jest zdrowa :)

Murron dzięki, ja w nocy to odpadam w 5 sekund bo jak tak cały dzień się kręcę i układam to potem jestem tak zmęczona, że zasypiam błyskawicznie.

Buba dobre wieści, ten cykl musi być Twój!

Tandem testujesz za 2 dni?

Paula G nie kasuj konta, odpocznij od forum i wróć kiedy będziesz miała ochotę. Ja też chyba na 1,5 miesiąca zniknęłam bo potrzebowałam przerwy.

Zgłoś nadużycie #64542 21 czerwca 2016, 13:29

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Uaktualniłam tabelkę i wiecie, że teraz to kolejne porody dopiero w sierpniu, wrześniu, więc...
tyle brzuszków się ostatnio zwolniło, więc czas na pozytywy! Liczę bardzo na Was, dziewczyny, żeby na wątku był ruch :)

tak Kaari, za dwa dni testuję. Do tego czasu muszę kupić test :) Testować muszę, zeby wiedzieć czy odstawiać tabletki. Zniknięcie Ci posłużyło, wrzesień już niedługo :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #64543 21 czerwca 2016, 14:09

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Koko Anastazja śliczna, taka delikatniutka, imię do niej pasuje jak ulał :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #64544 21 czerwca 2016, 14:30

koko83 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 1258 Podziękowania: 456
Moja Anastazja
Lilianka 35 tc 19.04.2014-20.04.2014







Zgłoś nadużycie #64545 21 czerwca 2016, 14:56

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Witajcie ja dopiero po pracy i zaraz po mala.
Tandem no wlasnie kontaktowalismy sie z wlascicielem i moj W sie wacha bo mowi ze moga byc problemy bo budowa zostala wstrzymana z powodu dachu ze cos tam z konstrukcja nie tak i moj mowi ze to najlepiej caly by bylo rozebrac i od nowa wedle projektu skladac dachowka ma okolo 20lat mowi W ze ona juz sie ulezala na takiej konstrukcji i moze byc tak ze tylko czesc sie nada i tak nie wiem mamy pomyslec i dac panu odpowiedz.
Ja dalej biore progesteron cycki mnie strasznie od 3 dni bola ale dzisiaj byl negatyw jak jutro rano tez bedzie to odstawie go jutro zeby juz nie przeciagac bez sensu.

Trzymam za ciebie mocno kciuki niech chociaz tobie sie uda.


Zgłoś nadużycie #64546 21 czerwca 2016, 14:56

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

koko83 napisał(a)

Moja Anastazja


Gratulacje :) :) :)


Zgłoś nadużycie #64547 21 czerwca 2016, 15:21

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
koko podziwiam, że jesteś już taka aktywna! ja widziałam Anastazję na fb już :) czekamy na relację :)

angel to faktycznie, trudna sprawa; zdecydowanie łatwiej jest budować od zera niż poprawiać czyjeś błędy, choć rozumiem, że liczy się także czas realizacji. A może dom drewniany, taki co stawiają raz-dwa? Coraz modniejsze są jako całoroczne. Stawiamy taki na działce niedługo.
Trzymam kciuki za realizację marzeń!
I dziękuję, ale ma się udać nie tylko nam, ale wszystkim staraczkom! I tak będzie, wierzę w to :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #64548 21 czerwca 2016, 15:27

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Koko gratuluję
Tandem witaj po urlopie krótkim ale zawsze no i trzymam.kciuki za testowanie
Buka a u Ciebie za bliźniaki

Ja dopiero z miasta wróciłam zła......
Chciałam sobie jakieś jeansy kupić ciążowe a w H&m u mnie zlikwidowali dział dla ciężarnych jakby nie mieli cholera kiedy w New lock to samo no jaja ja berety ale kupilam za to kiecke w dziale dla dzieci hahha




Zgłoś nadużycie #64549 21 czerwca 2016, 16:33

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Koko gratulacje, śliczna córeczka!! :)
Kasik mi wystarczy póki co Basia ale może buba sie skusi na blizniaki :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #64550 21 czerwca 2016, 16:40

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Koko, gratuluję kruszynki i czekam na dalsze opisy, dochodź do siebie :)