Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #63711 7 czerwca 2016, 14:33

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
oliwia objawy, o których piszesz brzmią dobrze; do lekarza jest za wcześnie zdecydowanie; spróbuj test albo betę :) powodzenia!

jadzia dziękuję! :)

Monia witam znów ;) co u Ciebie? wracasz do tabelki staraczek? :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #63712 7 czerwca 2016, 14:33

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

staraczka33 napisał(a)

Monia sciaglam cie myslami niedawno o Tobie myslalam
Co slychac u Ciebie?


Staraczka, myśl myśl, byle dobrze :D :D .... albo nie myśl, a czyń :P bo jak tutaj wejdę zaniedługo to chcę widzieć kolejne drugie kreski, w tym Twoją ;)
Co wejdę to niespodzianka - kiedyś weszłam i Jadzia, teraz widzę, że Kazia i Angel - gratuluję laseczki!
U mnie... dalszy ciąg zmagań z hormonami... jak mi się nieco tarczyca wyregulowała to znowu prolaktyna urosła i progesteron niski... cykl się skrócił, plamienia międzyokresowe. Ciotka za wcześnie przyszła. Jeszcze mi baba dała na moje PIEKĄCE POLICZKI lek antydepresyjny, na jakieś lęki itp. Zaczęłam go brać w weekend, czytam dokładnie ulotkę, a tam o depresji... a tu prolaktyna świruje i znowu jestem na bromergonie od wczoraj, aż mnie mdli po nim.
Może więcej się odezwę końcem czerwca, pozdrówka! i powodzenia! :)
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63713 7 czerwca 2016, 14:35

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Monia trzymam kciuki zeby sie wszystko unormowalo :-) wracaj do nas !!!

Zgłoś nadużycie #63714 7 czerwca 2016, 14:36

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

tandem napisał(a)

oliwia objawy, o których piszesz brzmią dobrze; do lekarza jest za wcześnie zdecydowanie; spróbuj test albo betę :) powodzenia!

jadzia dziękuję! :)

Monia witam znów ;) co u Ciebie? wracasz do tabelki staraczek? :)


Tandem... z czym do ludzi, seksimy się i nic z tego nie ma :D cyce bolały w maju, ale z wysokiej prolaktyny... potem doszły plamienia i w efekcie krótszy cykl o 4 dni, ale zrobiłam nawet testy owulacyjne! kupiłam sobie na czerwiec!!! na allegro różowe, bo niebieskie są do doopy :) więc tylko czekajcie, aż znowu Wam będę jęczeć o moich obawach ;) a Ty działasz tam cosik ?? :>
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63715 7 czerwca 2016, 14:38

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

staraczka33 napisał(a)

Monia trzymam kciuki zeby sie wszystko unormowalo :-) wracaj do nas !!!


jestem jestem, mentalnie ;) , czasem włażę zobaczyć, która już zaciążyła, urodziła, ale natłok wątków i ilości tekstów do przeczytania mnie powala! :)
no własnie BUKA... dziewczyny rozpakowane gratuluję! śliczności!!!! :)
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63716 7 czerwca 2016, 14:39

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
aaaaaa kupiłam nawet testy ciążowe :O:O:O w Rossmanie, facelle są w promocji! wracam do ludzi :P
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63717 7 czerwca 2016, 14:41

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Jęcz nam jęcz, bylebyś nie uciekała już :)
U nas firankowanie na tapecie :) tsh już ok, prolaktyna też (właśnie od bromergonu), mam duphaston po owu, w poprzednim cyklu i ja, i mąż łykaliśmy antybiotyki i lekarka dała nam czas do lipca. Więc nadzieja się tli :)
a jak egzaminy?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #63718 7 czerwca 2016, 14:47

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

tandem napisał(a)

Jęcz nam jęcz, bylebyś nie uciekała już :)
U nas firankowanie na tapecie :) tsh już ok, prolaktyna też (właśnie od bromergonu), mam duphaston po owu, w poprzednim cyklu i ja, i mąż łykaliśmy antybiotyki i lekarka dała nam czas do lipca. Więc nadzieja się tli :)
a jak egzaminy?


Widzisz, ja babie mówię, że chyba mam wysoką prolaktynę, a ona mi psychotropy walnęła :D :D :D Byłam w nd w szpitalu na własną rękę zrobić prl i miałam rację! ten jej lek wywaliłam, a poszłam wczoraj do rodzinnego po bromka i sobie aplikuję tu i ówdzie, byle nie do ust... bo mnie mdli po nim :P a można dopochwowo też. Z progesteronem też mam jazdy, za niski... ok. 7 w II fazie, mogę mieć problem z zagnieżdżeniem itp. mam duphaston.
Tandem... egzamin temat tabu - stres nieziemski, jeszcze przede mną... a nie potrafię się uczyć przez te objawy wysokiej prolaktyny, normalnie cała twarz mnie pali aż po czubek głowy.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63719 7 czerwca 2016, 14:52

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
j.w
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #63720 7 czerwca 2016, 14:54

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
o ja to nieciekawie z tą palącą twarzą, ja tak nie miałam. A jaki miałaś wynik prolaktyny? ja max 53. Ale wiesz, że bardzo dużo rzeczy wpływa na ten wynik i trzeba np rano, dzień wcześniej się nie stresować (jasne), nie firankować, wyspać się...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #63721 7 czerwca 2016, 15:05

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
O Mona fajnie ze juz jestes :) kurcze z tymi psychotropami to naprawde babe ponioslo. Dobrze ze sama masz orientacje w temacie bo osoba nie swiadoma by brala i myslala ze tak trzeba ze to pomoze. Mam nadzieje ze szybko wszystko ci sie unormuje.


Zgłoś nadużycie #63722 7 czerwca 2016, 15:12

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
angel a przed sobotą jeszcze zatestujesz ? żebym mogła Cię przerzucić w tabelce ze staraczek do ciężarówek :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #63723 7 czerwca 2016, 15:25

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

tandem napisał(a)

angel a przed sobotą jeszcze zatestujesz ? żebym mogła Cię przerzucić w tabelce ze staraczek do ciężarówek :)



Jak @ nie bedzie to pojutrze sprobuje i tak co dwa dni az do @ hehe


Zgłoś nadużycie #63724 7 czerwca 2016, 15:26

oliwia22 Świeżo upieczona
Rejestracja: Cze, 2016 Posty: 10 Podziękowania: 2
Dzięki dziewczyny :) do końca tygodnia jak nie pojawi sie @ to zrobię test , mam nadzieję ze w końcu udało sie :)

Monia dobry lek na poprawę progesteronu jest lutagen , luteline duphastopn przyjmowałam ponad dwa lata w różnych dawkach wyniki stały w miejscu (0.700-0,900) od 4 miesięcy przyjmuje lutagen ostatnio odebrałam wyniki i juz mam 12 :)

Zgłoś nadużycie #63725 7 czerwca 2016, 15:44

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293
Tandem a wpisz mi @ na 9 lipca


Zgłoś nadużycie #63726 7 czerwca 2016, 15:57

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Jadzia ostatnio byłam u lekarza po tygodniu a teraz bede miala wizytę w poniedziałek to bedzie po 12 dniach,ale po 22 tygodniu bede chciala wizyty co tydzień,bo to bedzie zbyt stresujace bo wiem,ze w poprzedniej ciazy komplikacje zaczely sie od 23tc


MONIA witaj :-) niech już te hormonki twoje sie ogarna i wracaj do nas.


ANGEL piekarnik ochyda ja gdybym taki miała to wstydzilabym sie powiedzieć komus aby go posprzatal, przecież to wstyd a ile zarazkow bleeeh... podziwiam za wytrwałość


I oczywiscie dalej zapomniałam co miałam komu odpisać, przepraszam :(




Zgłoś nadużycie #63727 7 czerwca 2016, 16:00

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Tandem firaankujemy ale zastanawiamy się czy nie zawiesić staranek na kilka miesięcy... mamy trochę problemów z kasą, ja mało zarabiam i dodatkowo mój M chyba będzie chciał zmienić pracę...




Zgłoś nadużycie #63728 7 czerwca 2016, 16:01

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
dziewczyny ja juz po 2 wizytach . hematoonkolog powiedzial ,ze wszystkie badania hematologiczne sa ok, tylko ta anemia ,ale tragedi nie ma bo hemoglobina skoczyla do 8,9 czyli tendencja wzrostowa. kontrola za 3 tyg.
U ginekologa mialam robiona cala diagnostyke prenatalna wszystkie wymiary glowy brzuszka raczek nozek ok. Potwierdzilo sie ,ze dziewczynka ma cale 226gram. szyjka dluga zamknieta . Lozysko ulozone od strony brzucha ale nie jest nisko . mala fika koziolki jest cudowna! z wrazenia zapomnielismy z mezem wziac zdjec z usg..




Zgłoś nadużycie #63729 7 czerwca 2016, 16:01

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
dziewczyny ja juz po 2 wizytach . hematoonkolog powiedzial ,ze wszystkie badania hematologiczne sa ok, tylko ta anemia ,ale tragedi nie ma bo hemoglobina skoczyla do 8,9 czyli tendencja wzrostowa. kontrola za 3 tyg.
U ginekologa mialam robiona cala diagnostyke prenatalna wszystkie wymiary glowy brzuszka raczek nozek ok. Potwierdzilo sie ,ze dziewczynka ma cale 226gram. szyjka dluga zamknieta . Lozysko ulozone od strony brzucha ale nie jest nisko . mala fika koziolki jest cudowna! z wrazenia zapomnielismy z mezem wziac zdjec z usg..




Zgłoś nadużycie #63730 7 czerwca 2016, 16:06

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Lavia - podwójne gratulacje !!! Niech jeszcze Hgb wzrośnie a córy gratuluję !!!!!!!!!!!!
Melissa    
Idalia