Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #62851 30 maja 2016, 17:18

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Aaaa Marlunka dopiero doczytalam beda coreczki :-) suuuuper

Zgłoś nadużycie #62852 30 maja 2016, 17:18

marluna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 457 Podziękowania: 163

Paola_33 napisał(a)

TO czekamy na DOBRE wieści, Marluna. Przynajmniej usg Ci zrobią porządne ? Jak długo chcą Cię trzymać ??

A, i gratuluję CÓREK !!!!!!!!! SUPER WIADOMOŚĆ !!!!!!!!!

Ze wszech miar lepiej mieć córkę. Dziewczynki są odporniejsze, silniejsze, mniej wymagające. Rodzą się w ciężkich czasach i łatwiej je przeżywają. No dobrze, tylko jak to zrobić? Czy istnieje jakiś „przepis na dziewczynkę”? Czy płcią potomstwa da się sterować?
Wiele badań pokazuje, że tak. Można na przykład zadbać o właściwego partnera. Ze statystyk wynika, że mężczyźni o wysokim statusie społecznym częściej płodzą synów. Wystrzegać się ich. Szukać takich „z odzysku”, którzy już sprawdzili się jako ojcowie córek. Stwierdzono, że w spermie ojców samych córek 70 procent to „dziewczyńskie” plemniki.
Można też poszukać kandydata na ojca wśród panów szczególnie narażonych na stres. Na przykład nurkowie i kierowcy Formuły 1 częściej mają córki. Kolejna rada – nie warto ponaglać partnera. Im starszy ojciec, tym większa szansa na córkę. Inna: nie kochać się przed owulacją, ale raczej w jej trakcie (termin pomogą ustalić specjalne testy owulacyjne do nabycia w każdej aptece). Uważa się, że tuż przed szczytem płodności organizm kobiety „woli” plemniki z chromosomem Y, a więc te „chłopackie”. Częstszy seks może więc preferować chłopców – wcześniej dochodzi do zapłodnienia.
Inne przydatne dane: więcej synów rodzi się po wojnie; rodzice, którzy palą papierosy, mają o 10 procent większe szanse na córkę; mieszkańcy południowej Europy mają częściej synów niż Skandynawowie.



Co do usg nie mam zastrzezen, sprawdzaja bardzo dokladnie wszystko, co do tego jak dlugo mnie potrzymaja nie wiem ale zapewne jeszcze kilka dni.Na razie plami od czasu do czasu dosc sporo.Na usg stwierdzi ze jest jeszcze sporo krwi, ktora musi raczej zejsc, bo to jest cos w rodzaju krwiaka miedzy kosmowka a szyjka macicy
Szczerze nie spiesze sie do domu.

Zgłoś nadużycie #62853 30 maja 2016, 17:20

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Paola jaaasne, synowie sa super :p


Zgłoś nadużycie #62854 30 maja 2016, 17:23

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Wszystkie dzieci są suuper 😁
Ale ja nie jestem obiektywna, musisz mi wybaczyć 😆
Tylko nie zamierzam klamac, ze myśl o zakupach za kilka lat mnie nie przeraża 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #62855 30 maja 2016, 17:45

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Marluna, pewnie, nie ma się co spieszyć! grunt, że jesteś pod kontrolą!

Paola mi się marzą takie córeczki bliźniaczki, jak u marluny najlepiej, albo chociaż jak u Ciebie (z przerwą) :) ale czas pokaże.

buka, staraczka dziękuję :) nie wiem czy nastrój bojowy. raczej się poddałam. ale pogodziłam się z tym ;)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #62856 30 maja 2016, 17:48

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
dla mnie najwazniejsze zeby dziecko bylo zdrowe ,a plec nie gra roli.
tendem kobieto kupe lat Cie nie bylo , ba nawet stwierdzic moge ,ze lata swietlne! Dobrze ze jestes z nami
Buka a ty bidulko spakowana?




Zgłoś nadużycie #62857 30 maja 2016, 18:15

Motocyklistka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 265 Podziękowania: 32
hihi ja sie dowiem albo 28.06 albo 05.08 co bedzie ;p
ale jak bedzie coreczka to bedzie oczkiem w glowie tatusia zreszta juz jest dba o nas strasznie .
na razie cieszymy sie ze dzidzia sie dobrze rozwija i juz ma 6.3 cm
Marluna gratuluje coreczek i zdrowka dla Was .
Buka cos mi sie zdaje ze urodzisz w dzien dziecka szybkiego porodu ;p

Zgłoś nadużycie #62858 30 maja 2016, 18:17

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Cieszę, że u Was sielanka, Moto :-)
Już niedługo poznasz płeć :-0 Przeczucia ??

Lavia, dobrze gadasz :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #62859 30 maja 2016, 18:26

Motocyklistka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 265 Podziękowania: 32
cos mi sie zdaje ze bedzie corcia ;p
bo imie dla dziewczynki wybrane a dla chlopca pomyslu brak a tez brzuch mam taki czubasty fajny ;d

Zgłoś nadużycie #62860 30 maja 2016, 18:38

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Laviaa no bez przesady, nie lat, ale fakt trochę mnie nie było.
Teraz planuję już nie znikać. Pewnie, że zdrowie najważniejsze, ale na suwaczku i tak masz róż ;)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #62861 30 maja 2016, 18:51

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Cieszę się, Tandem. Bez Ciebie i Gusi to nie ten sam wątek :-D :-D

A gdzie Gusiak ?? ?? ?? ?? ?? cZEKAMY na wyniki egz. ?? ?? ? ZAPIJA ?? ?? ??

Stencelka, jak możezs...!!!!! miałas urodzić 3 dni temu !!!!!!!!! Co za niegrzeczne. krnąbrne dzieci macie :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #62862 30 maja 2016, 18:55

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Chyba sokiem ;)


Zgłoś nadużycie #62863 30 maja 2016, 19:10

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Lavia a no spakowana :( Mam jakis baby blues przedporodowy :( czuje sie mega zrezygnowana :( co te hormony robią z nami to ja nie wiem;/
Tandem mam nadzieje, ze nabierzesz poweru jednak. Ja wiem, ze zakorkowalam strasznie tabelkę ale do tygodnia zwolnie miejsce obiecuje! :) Stencelka tez juz tam powoli sie rozpakowuje wiec juz Wam nie będziemy korkowac :)

Kazalam staremu kupic schabowe bo kolezanka wczoraj miala sex i schabowe i dzis juz ma skurcze i plamienia rozowe wiec porod blisko a ten dziad zapomnial. Normalne nawet on mnie sabotuje! :P
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #62864 30 maja 2016, 19:13

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751

tandem napisał(a)

Laviaa no bez przesady, nie lat, ale fakt trochę mnie nie było.
Teraz planuję już nie znikać. Pewnie, że zdrowie najważniejsze, ale na suwaczku i tak masz róż ;)


Zobaczymy czy za tydzień się potwierdzi płeć 😀




Zgłoś nadużycie #62865 30 maja 2016, 19:19

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Stancelka ma już jakieś objawy? Coś się dzieje?




Zgłoś nadużycie #62866 30 maja 2016, 19:26

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Laviaa napisał(a)

Stancelka ma już jakieś objawy? Coś się dzieje?


No miała dziś masaż szyjki i coś tam ją skurczybyki łapią powoli :) Mysle ze niedługo się rozkręci :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #62867 30 maja 2016, 19:28

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892

Laviaa napisał(a)

Stancelka ma już jakieś objawy? Coś się dzieje?



Jak to "już"... ?? ?? Chyba dopiero... Dziewczyna jest w 40 t. c. ?? ??
Tandem, znów uciekłaś czy poprawiasz tabelozę ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #62868 30 maja 2016, 19:31

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

buka87 napisał(a)

Lavia a no spakowana :( Mam jakis baby blues przedporodowy :( czuje sie mega zrezygnowana :( co te hormony robią z nami to ja nie wiem;/
Tandem mam nadzieje, ze nabierzesz poweru jednak. Ja wiem, ze zakorkowalam strasznie tabelkę ale do tygodnia zwolnie miejsce obiecuje! :) Stencelka tez juz tam powoli sie rozpakowuje wiec juz Wam nie będziemy korkowac :)

Kazalam staremu kupic schabowe bo kolezanka wczoraj miala sex i schabowe i dzis juz ma skurcze i plamienia rozowe wiec porod blisko a ten dziad zapomnial. Normalne nawet on mnie sabotuje! :P



Buka, jak mówi moja położna "dziewczynki się nie spiesza. Musze zrobić wlosy, makijaz, paznokcie i dopiero mogą wyjsc. W końcu muszą się dobrze prezentować po 2 stronie brzucha. To coś jak wyjście na czerwony dywan przed Oskarami " ;) Basia zrobi się na bóstwo i wyjdzie wtedy gdy będziesz się najmniej spodziewac. Ciesz się brzuszkiem, ruchami dziecka i nie myśl o porodzie :)
Ja jakoś przexzuwalam ze to będzie "dzis". Umylam glowe, wydepilowalam nogi, pachy i miejsce intymne i 2 h później odeszły wody :D

Zgłoś nadużycie #62869 30 maja 2016, 19:31

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Leena, niezły 'czuj' :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #62870 30 maja 2016, 19:34

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Leena napisał(a)

Buka, jak mówi moja położna "dziewczynki się nie spiesza. Musze zrobić wlosy, makijaz, paznokcie i dopiero mogą wyjsc. W końcu muszą się dobrze prezentować po 2 stronie brzucha. To coś jak wyjście na czerwony dywan przed Oskarami " ;) Basia zrobi się na bóstwo i wyjdzie wtedy gdy będziesz się najmniej spodziewac. Ciesz się brzuszkiem, ruchami dziecka i nie myśl o porodzie :)
Ja jakoś przexzuwalam ze to będzie "dzis". Umylam glowe, wydepilowalam nogi, pachy i miejsce intymne i 2 h później odeszły wody :D


Lena niezle :) Ja sie tak szykuje codziennie...
Jak Baśka wyjdzie bez włosów to dostanie opiernicz co tam tak długo robiła :P
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...