Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #60651 29 kwietnia 2016, 15:45

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Tandem ja teraz @ miałam podobnie. 4 dni minimalne plamienia i dopiero się rozkręciła. Myślę, że spokojnie poczekaj co będzie dalej. :-)


Zgłoś nadużycie #60652 29 kwietnia 2016, 16:05

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Paola ja odpowiedziałam tylko nie cytowalam a jakoś tak w ciągu pisałam,że Twoje Aniołki" są przeurocze




Zgłoś nadużycie #60653 29 kwietnia 2016, 16:07

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

KiedysMusiSieUdac napisał(a)

Cześć dziewczyny znów potrzebuje waszej pomocy odebrałam betę wynik przed ostatni 177 a po 48 godz czyli dziś 348 więc ok ale wynik progesteron 18,5 norma od 9 do 47 więc na ten tydzień ciąży jest ok czy za niski?



Jest chyba okej skoro w normach się mieści. Lekarze coraz częściej odchodzą od badania progesteronu w sytuacji kiedy nie ma żadnego plamienia itd, przynajmniej tak słyszałam




Zgłoś nadużycie #60654 29 kwietnia 2016, 16:21

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066

Paola_33 napisał(a)

Mala, to jaki Wy macie samochód, ze się 2 foteliki nie zmieszczą.. ?? ?? ?? ?? Malucha 126 P ?? Serio ??



Mieliśmy Opla Astre combi ale on wbrew pozorą jest wąskie wiec jak są 2 foteliki z tyłu to już człowiek nie wiejdzie musiała bym miec tylek 40cm a raczej nie realne :P A jak by nie patrzeć to mamy moja mamę w pakiecie wiec musi być miejsce dla 2 fotelików i normalnego człowieka .Ona z nami zawsze jedzie na wakacje(darmowa niania ;) )i w inne miejsca.A teraz kupiliśmy peugeot 5008 i jest 7 osobowy wiec miejsca mnóstwo.A ja zawsze chciałam miec 4 dzieci wiec jak finanse pozwolą to może i tak będzie ;)




Zgłoś nadużycie #60655 29 kwietnia 2016, 16:48

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

Cieszcie Wy się wszystkie ze zasnełam ;-)
I chwala mi za to ze spiaca jestem :)
Ale jak sie wyspie to wroce! Staraczka szykuj sie, jedziesz na pierwszy ogien! :-)


Hej
Dzisiaj ostatni dzien leniuchowania rano wstalam kawka sniadanko obiadek pyszny zurek mi wyszedl az wcszoku jestem :-) pozniej poszlam z psem na spacer a pozniej skoczylam do kolezanki na plotki i doouero teraz zagladam
Gusia miej litosc nade mna :-) caly dzien sie nie odzywasz to az sie boje ze myslisz tak dlugo nad karą dla mnie
Paola urocze masz te dzieciaki :-)
Malo wow!!!budowa domu teraz nowe autko ty chyba zgarnelas jakos spora sumke w totka :-)

Zgłoś nadużycie #60656 29 kwietnia 2016, 18:55

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066

staraczka33 napisał(a)

Hej

Malo wow!!!budowa domu teraz nowe autko ty chyba zgarnelas jakos spora sumke w totka :-)


Fajnie by było wygrac w Totka ale z naszym szczęściem nie realne ;) Budowa niestety na kredyt a samochód to nasze oszczędności zbierane od bardzo dawna na remont domu a ,ze na to mamy kredyt to nasze obecne (miało tylko 4 lata jeszcze na serwisie)auto daliśmy w tzw zastaw dopłaciliśmy i mamy nowe bo stwierdziliśmy ,ze jak teraz przyjdzie nam spłacać kredyt przez ponad 20 lat to na nowe nie bedzie juz funduszy to zdecydowaliśmy sie na kupno a tym bardziej jak miejsca niby dużo a jak przyszło włożyć 2 fotelki szwagierka z synkiem ona w środku i mój Maćko to jak śledź tyłek splaszczony.A my to dudi grosze i oszczędni ludzie to jakoś sie udało spora sumke uciułać.




Zgłoś nadużycie #60657 29 kwietnia 2016, 18:57

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Mala, teraz sprawa sie wyjaśniła 100 % !!
My też mieliśmy z Malzem problem zmieścić się w jakimkolwiek aucieze wzgledu na niezbędną obecność Teściowej 😁 I to już przy dwójce pociech a co dopiero teraz, przy 5 osobowym składzie 😆😆 Bez szans w Toyocie i w jakimkolwiek in.pojeździe.. Chyba się musimy zrzucić na busika !!! 😈

Ale z2 str. zarówno ja, jak i Mąż miescimy sie pomiędzy dwoma fotelikami dzieci.. Tylko Róża.. gdzie .. ?? ?? 😆 😆
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #60658 29 kwietnia 2016, 19:02

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

mala2 napisał(a)

Fajnie by było wygrac w Totka ale z naszym szczęściem nie realne ;) Budowa niestety na kredyt a samochód to nasze oszczędności zbierane od bardzo dawna na remont domu a ,ze na to mamy kredyt to nasze obecne (miało tylko 4 lata jeszcze na serwisie)auto daliśmy w tzw zastaw dopłaciliśmy i mamy nowe bo stwierdziliśmy ,ze jak teraz przyjdzie nam spłacać kredyt przez ponad 20 lat to na nowe nie bedzie juz funduszy to zdecydowaliśmy sie na kupno a tym bardziej jak miejsca niby dużo a jak przyszło włożyć 2 fotelki szwagierka z synkiem ona w środku i mój Maćko to jak śledź tyłek splaszczony.A my to dudi grosze i oszczędni ludzie to jakoś sie udało spora sumke uciułać.


A juz myslalam ze w totka strzelilas :-) zazdroszcze oszczednosci :-) u nam to nie za bardzo wychodzi chociaz z drugiej strony na miesiąc nie mam nie wiadomo jakich pieniedzy

Zgłoś nadużycie #60659 29 kwietnia 2016, 19:08

marysia2999 Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1 Podziękowania: 0
witajcie. Od kilku miesiecy przyjmuje tabletki by wspomóc zajscie w ciążę. Zazywam ja jak również mój mąż. Ogolnie czujemy sie po nich lepiej. Mialybyscie dla mnie jakies rady? Staramy sie 2 lata i nic...

Zgłoś nadużycie #60660 29 kwietnia 2016, 19:13

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Coś w dzisiejszym porannym temacie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #60661 29 kwietnia 2016, 19:15

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Melduje się po konsultacji z lekarzem, a więc okazało się że mam dużą armię przeciwciał na różyczke więc nie mam się co bać uff ale ulga 😌




Zgłoś nadużycie #60662 29 kwietnia 2016, 19:15

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

kamila19880 napisał(a)

Coś w dzisiejszym porannym temacie :)


Kamila widze ze te szescioraczki za toba chodza :-)

Zgłoś nadużycie #60663 29 kwietnia 2016, 19:16

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

Laviaa napisał(a)

Melduje się po konsultacji z lekarzem, a więc okazało się że mam dużą armię przeciwciał na różyczke więc nie mam się co bać uff ale ulga 😌


Ufff Lavia cale szczescie :-)

Zgłoś nadużycie #60664 29 kwietnia 2016, 19:17

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Paola jak tam mama? Dziewczynki cudowne.




Zgłoś nadużycie #60665 29 kwietnia 2016, 19:24

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Tandem,Gusia,Asa,I reszta gdzie jestescie?juz pewnie zaczynacie weekend :-) albo korzystacie z pieknej pogody

Zgłoś nadużycie #60666 29 kwietnia 2016, 19:27

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Hej,hej....


Paola,bardzo dziękuję,za miłe słowa 😚😘,tak,to właśnie wygląda....

Nawet nie mogę sobie wyobrazić co Ty przeżyłaś,...m

Ty,Iza ,Koko ... 😞





Laviaa,kurczę i jak?
Byłaś w tym szpitalu pytać,jak to się ma z tą różyczka ??

Tandem,kurczę przykro mi że @ przyszła,,..ale przynajmniej szybciej następne działania...
Ale co,do tego szpitala Ciebie nie przyjmą ?? ?

Staraczka,jak tam 😊. Dzisiaj lepsze nastawienie ??




Zgłoś nadużycie #60667 29 kwietnia 2016, 19:29

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

Laviaa napisał(a)

Melduje się po konsultacji z lekarzem, a więc okazało się że mam dużą armię przeciwciał na różyczke więc nie mam się co bać uff ale ulga 😌




Oo😊,właśnie pytałam 😉

Super 😊,że wszystko w porządku 😃




Zgłoś nadużycie #60668 29 kwietnia 2016, 19:30

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

asaguarela napisał(a)

Hej,hej....


Paola,bardzo dziękuję,za miłe słowa 😚😘,tak,to właśnie wygląda....

Nawet nie mogę sobie wyobrazić co Ty przeżyłaś,...m

Ty,Iza ,Koko ... 😞





Laviaa,kurczę i jak?
Byłaś w tym szpitalu pytać,jak to się ma z tą różyczka ??

Tandem,kurczę przykro mi że @ przyszła,,..ale przynajmniej szybciej następne działania...
Ale co,do tego szpitala Ciebie nie przyjmą ?? ?

Staraczka,jak tam 😊. Dzisiaj lepsze nastawienie ??


Tak Asa nastawienie jest ok duzo lepsze :-) pewnie dzieki pogodzie
Chyba cie wywolalam myslami :-)
Martwie sie o nasza pania psycholog nic dzis nie napisala :-(

Zgłoś nadużycie #60669 29 kwietnia 2016, 19:37

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Może Gusia zmęczona, ja przez ten stres jestem wykończona usypiam na stojąco




Zgłoś nadużycie #60670 29 kwietnia 2016, 19:41

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

Laviaa napisał(a)

Może Gusia zmęczona, ja przez ten stres jestem wykończona usypiam na stojąco


Albo cos wymyslila znowu ona ma non stop jakies nowe zwariowane pomysly