Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #60551 28 kwietnia 2016, 20:19

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
tandem ja Ci opisze zdjęcie więc wyobraź sobie Bukę w wersji zielone i czerwonej :) Buka jest bardzo ladna, a wlosy ma jak z okladki czasopism lsnia i blyszcza :) Mozesz tez wyobrazic sobie bukowego meza w granacie i ma paluszki jak serdelki :) no i calosc wraz z Basiulką tworzą szczesliwa bukowa rodzine :)


Zgłoś nadużycie #60552 28 kwietnia 2016, 20:20

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
laviaa gratuluję zmywarki i szkoda, że tak pokomplikowane w tych urzędach

buka ja niestety nie pomogę, nie zagłębiałam się w te tematy jeszcze.. wstaw fotkę jeszcze na chwilę! :)

asa dobrze pamiętam, że pisałaś coś o remoncie kuchni? jak efekt?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #60553 28 kwietnia 2016, 20:21

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

Kaari napisał(a)

Dzięki, ja już grzeczne leżę pod kroplowka i zagadkę tu pare dni.



A jak sie czujecie? czy cos Cie bolalo? co Cie zaniepokoilo? Co lekarze mowia?

A miałaś juz kolacje? czy naprawde jest tak tragicznie?
A telewizor na 2 złote masz?


Zgłoś nadużycie #60554 28 kwietnia 2016, 20:23

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Kaari dobrze, że jesteś czujna i dobrze, że jesteś pod opieką :) pisz nam relacje, ja trzymam kciuki!

Mika dziękuję :)

gusia w sprawie relacji jak zwykle można na Ciebie liczyć ;)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #60555 28 kwietnia 2016, 20:25

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

tandem napisał(a)

Kaari dobrze, że jesteś czujna i dobrze, że jesteś pod opieką :) pisz nam relacje, ja trzymam kciuki!

Mika dziękuję :)

gusia w sprawie relacji jak zwykle można na Ciebie liczyć ;)



No nie ma sprawy :) Naprawde kwiaty, CZYkoladki są zbędne :) czerwonego dywanu i chóru również nie potrzebuje ;-)


Zgłoś nadużycie #60556 28 kwietnia 2016, 20:26

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Kaari napisał(a)

Dzięki, ja już grzeczne leżę pod kroplowka i zagadkę tu pare dni.



O to trzymaj się dzielenie :-) kroplowka pewnie jakaś rozkurczowa?




Zgłoś nadużycie #60557 28 kwietnia 2016, 20:33

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Gusia jesteś mega! Aż się poplakalam ze śmiechu Twoje opisy są porostu rewelacyjne.

Kari trzymaj się kochana będzie dobrze, co się działo że poszłaś do gina?




Zgłoś nadużycie #60558 28 kwietnia 2016, 20:34

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Kroplowka rozkurczowa.
W sumie to od paru dni czasem tak zaklulo mnie w brzuchu po prawej stronie. Nie mocno, tak delikatnie, ale w końcu postanowiłam ze wyjdę na panikare i się umowie i zapytam co tam piszczy. No i przy badaniu wyszła twarda macica. Skierowanie do szpitala i po godzinie juz bylam załatwiona.
2 zł na tv się nie przyda bo leżę w pokoju matki z dzieckiem i tv tu brak, ale jest wifi. Jedzenia nie było (w sumie czemu? ) ale mam własne ;)
Teraz mi się lekko pisze ale strachu sie najadłam na miesiąc. Z resztą dopoki nie usłysze ze jest ok to nie zaznam spokoju.

Zgłoś nadużycie #60559 28 kwietnia 2016, 20:43

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

Kaari napisał(a)

Kroplowka rozkurczowa.
W sumie to od paru dni czasem tak zaklulo mnie w brzuchu po prawej stronie. Nie mocno, tak delikatnie, ale w końcu postanowiłam ze wyjdę na panikare i się umowie i zapytam co tam piszczy. No i przy badaniu wyszła twarda macica. Skierowanie do szpitala i po godzinie juz bylam załatwiona.
2 zł na tv się nie przyda bo leżę w pokoju matki z dzieckiem i tv tu brak, ale jest wifi. Jedzenia nie było (w sumie czemu? ) ale mam własne ;)
Teraz mi się lekko pisze ale strachu sie najadłam na miesiąc. Z resztą dopoki nie usłysze ze jest ok to nie zaznam spokoju.



Cale szczescie :) Czyli kryzys zażegnany :)
To może jutro śniadanie dostaniesz? aż jestem ciekawa co Ci dadza :)


Zgłoś nadużycie #60560 28 kwietnia 2016, 20:50

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Kurcze mnie też od 2 dni brzuch boli i się zastanawiam czy też nie iść...Wystraszylam się nie na żarty




Zgłoś nadużycie #60561 28 kwietnia 2016, 21:01

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

izabela23 napisał(a)

Mam tylko nieliczne plamki :-) w końcu wygladam jak człowiek wywilizowany,jedynie na nogach mam jeszcze troszke przebarwień,ale to już mało widoczne :-) :-) :-)




Suuuper,niech idzie w diabły 😆




Zgłoś nadużycie #60562 28 kwietnia 2016, 21:01

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Buka mnie tez od dnia porodu liczono macierzynski. A na zgloszenie do pracy ze urodzilas jest bodajze tydzien czy dwa. A z tym urlopem to nie wiem. Zapytaj kogos madrego. Wiem ze urlopy to mozna wykorzystac po macierzynskim.


Zgłoś nadużycie #60563 28 kwietnia 2016, 21:02

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Laviaa myślę, że dla uspokojenia się warto sprawdzić czy coś się dzieje bo stres jest bardzo niewskazany


Zgłoś nadużycie #60564 28 kwietnia 2016, 21:04

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

tandem napisał(a)

laviaa gratuluję zmywarki i szkoda, że tak pokomplikowane w tych urzędach

buka ja niestety nie pomogę, nie zagłębiałam się w te tematy jeszcze.. wstaw fotkę jeszcze na chwilę! :)

asa dobrze pamiętam, że pisałaś coś o remoncie kuchni? jak efekt?




Tandem,małż dzisiaj zaczął dopiero działać,bo parę dni wolnego ma😏

Zdarł ftonty,będziemy szafki malować,zobaczymy jak to wyjdzie 😉,mam nadzieję,że fajnie 😃




Zgłoś nadużycie #60565 28 kwietnia 2016, 21:06

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

Laviaa napisał(a)

Kurcze mnie też od 2 dni brzuch boli i się zastanawiam czy też nie iść...Wystraszylam się nie na żarty




Laviaa,może umów się do lekarza,tak dla spokoju,na pewno wszystko będzie dobrze,ale warto sprawdzić




Zgłoś nadużycie #60566 28 kwietnia 2016, 21:08

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

Kaari napisał(a)

Kroplowka rozkurczowa.
W sumie to od paru dni czasem tak zaklulo mnie w brzuchu po prawej stronie. Nie mocno, tak delikatnie, ale w końcu postanowiłam ze wyjdę na panikare i się umowie i zapytam co tam piszczy. No i przy badaniu wyszła twarda macica. Skierowanie do szpitala i po godzinie juz bylam załatwiona.
2 zł na tv się nie przyda bo leżę w pokoju matki z dzieckiem i tv tu brak, ale jest wifi. Jedzenia nie było (w sumie czemu? ) ale mam własne ;)
Teraz mi się lekko pisze ale strachu sie najadłam na miesiąc. Z resztą dopoki nie usłysze ze jest ok to nie zaznam spokoju.





Kaari,dobrze,że poszłaś,ważne,że jesteś pod dobrą opieką 😉
Wszystko będzie dobrze 😊
Trzymam kciuki,za szybki powrót do domku




Zgłoś nadużycie #60567 28 kwietnia 2016, 21:11

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Laviaa napisał(a)

Kurcze mnie też od 2 dni brzuch boli i się zastanawiam czy też nie iść...Wystraszylam się nie na żarty




Mi za to co jakisr czas tak w jelitach się przelewa,że aż brzuch mi podskakuje,zaraz i ja zacznę panikiwać




Zgłoś nadużycie #60568 28 kwietnia 2016, 21:15

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
to chyba jakaś ogólnoforumowa panika będzie bo normalnie ja też mam tak od kilku dni, ze pobolewa mnie dół brzucha... i prawa strona kłuje jak za szybko wstanę!

Kaari podsuwaj się! Nadciągamy!


Zgłoś nadużycie #60569 28 kwietnia 2016, 21:16

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Buka,😄 no proszę jaka śliczna mamusia 😃
Bardzo sympatyczna z Was para😄,a za nie długo śliczna trójeczka będzie 😉


Tandem,przyjrzałam się tabelce 😄,naprawdę rewelacja 😄 ,szacun 😄

Jak już tak ładnie ujęłaś,że skoro wróciłam,to musi się udać 😉,to może mogę prosić o dopisanie.., córka. Klaudia,syn Mateusz,cykl starań 9 ,,,




Zgłoś nadużycie #60570 28 kwietnia 2016, 21:25

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

asaguarela napisał(a)

Suuuper,niech idzie w diabły 😆




Oby już nie wróciła :-)