Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #60531 28 kwietnia 2016, 19:31

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

asaguarela napisał(a)

Iza,a miałam pytać,jak Twoja łuszczyca ??
Odpuściła teraz?

Bo raczej powinna teraz dać Ci spokój 😊




Mam tylko nieliczne plamki :-) w końcu wygladam jak człowiek wywilizowany,jedynie na nogach mam jeszcze troszke przebarwień,ale to już mało widoczne :-) :-) :-)




Zgłoś nadużycie #60532 28 kwietnia 2016, 19:32

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Buka ale ładna Czarnulka z Ciebie. Razem z mężem wyglądacie na bardzo szczęśliwa i sympatyczna rodzinkę teraz Basia będzie jej dopełnieniem.
Ależ się najdalam ta ogórkowa a taka kwaśna mi wyszła że musiałam zapic coca cola




Zgłoś nadużycie #60533 28 kwietnia 2016, 19:32

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Buka no no no co za laska fiu fiu fiu slicznie :-) podoba mi sie ale brzuchol jaki masz duuuzy :-) fajnie :-)

Zgłoś nadużycie #60534 28 kwietnia 2016, 19:35

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

buka87 napisał(a)

Dzięki dziewczyny ale ja mam z Basią układ, że wychodzi 13 maja w piątek najwcześniej. Jeszcze przeciez czekamy na dzidziorka Nati i Stencelki bo jest przede mną. Aż z wrazenia mnie brzuch boli na @.




W koncu pokazałaś nam się :-) pięknie wygladasz,kwitniesz kobieto :-) :-)




Zgłoś nadużycie #60535 28 kwietnia 2016, 19:44

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Buka ale super zdjęcia., strasznie fajnie wygladacie, bije od was pozytywna energia.




Zgłoś nadużycie #60536 28 kwietnia 2016, 19:44

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Buka ślicznie wyglądasz :-) a jaki brzuszek taki zarąbisty, że aż zazdroszczę. :-)


Zgłoś nadużycie #60537 28 kwietnia 2016, 19:52

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Mowilam ze Buka to slicznota. A z mezusiem to juz wogole para sympatyczna.


Zgłoś nadużycie #60538 28 kwietnia 2016, 19:58

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Dzieki dziewczyny, Buka docenia i nie będzie już więcej spamować w nagrode :D :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #60539 28 kwietnia 2016, 20:01

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Muszę się wam pochwalić w końcu zmywarka jest podłączona i działa jupii.
Byłam dziś w niemieckim urzędzie pracy i okazało się, że nie mogę pobierać bezrobocia po upływie umowy o pracę,bo mam zwolnienie od lekarza na całą ciążę..... Wkurzylam się jak diabli, może kasa chorych pokryje jakąś część ale nie wiadomo na 100%. Natomiast dyplom uczelni jest uznany muszę tylko wnieść opłatę za uznanie... Bezrobocie natomiast będzie mi przysługiwać po upływie 3 lat od urodzenia. Po okresie macierzyńskim i wychowawczym




Zgłoś nadużycie #60540 28 kwietnia 2016, 20:02

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751

buka87 napisał(a)

Dzieki dziewczyny, Buka docenia i nie będzie już więcej spamować w nagrode :D :D


Hahaha nie obiecuj kochana bo znając twoje możliwości to przy 40 to dopiero się rozkrecasz 😁😂




Zgłoś nadużycie #60541 28 kwietnia 2016, 20:06

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Lavia no tez bym sie wkurzyla. Ja mam zagwostke jak to jest: jak mam L4 do zalozmy konca maja, ale urodze w polowie to dostaje jakies l4 szpitalne? Bo lekarka mowila ze od razu sie włancza wtedy macierzynski a przeciez o macierzynski trzeba zlozyc wniosek/deklaracje do pracy. A ja mialam plan ze jak urodze to pojde na 5 dni urlopu i pozniej macierzynski bo chcialam gruszę dostać z pracy. Nic nie czaje jak to sie odbywa;/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #60542 28 kwietnia 2016, 20:09

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Buka nie wiem czy nie autentycznie w dniu urodzenia jest macierzyński, nie może być urlop na czas porodu, bynajmniej z tego co ja się orientuję ale najlepiej zapytać kogoś kto zna dobrze przepisy.




Zgłoś nadużycie #60543 28 kwietnia 2016, 20:11

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Bukaaa czemu Ty tak krótko zdjęcie wrzucasz. Znów nie widziałam buuu :(
Mnie coś podkusiło i pojechałam do gin. Efekt: twarda macica i szpital. Mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze. Grunt ze z dzidziorem jest ok.

Zgłoś nadużycie #60544 28 kwietnia 2016, 20:11

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

staraczka33 napisał(a)

Tandem,a dlaczego ja zaraz za toba w tabelce do testowanie.jestem?hm



Tak się dopytywałaś, to zwolniłam miejsce na podium i wysunęłaś się na prowadzenie!
Przyszły weekend trzy testy (Ty, asa, angel), potem kamila i patrycja, kolejny tydzień Dżasta i kasia_t,
za trzy tygodnie werkaa i Mika, a potem to już tylko buba, PaulaG i znów ja :D

dzwoniłam do szpitala. oczywiście nie ma miejsca dla mnie.
cóż... muszę się z tym pogodzić i zaufać, że te wszystkie leki, które teraz łykam, plus wolne, które mam teraz zdziała maleńki cud...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #60545 28 kwietnia 2016, 20:12

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Laviaa napisał(a)

Buka nie wiem czy nie autentycznie w dniu urodzenia jest macierzyński, nie może być urlop na czas porodu, bynajmniej z tego co ja się orientuję ale najlepiej zapytać kogoś kto zna dobrze przepisy.


Ale ja chce urlop po porodzie jak juz wyjde ze szpitala. No nie mam kogo zapytac i tak rozkminiam.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #60546 28 kwietnia 2016, 20:17

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
kurczę była jakaś fotka Buki? nie załapałam się :( super, że Basia już gotowa, to niech jeszcze trochę poodpoczywa i mamie da wypocząć przed kolejnym etapem?

asaguarela wierzę, że skoro wróciłaś do nas, to na pewno Ci się uda, będzie pozytyw, będzie zdrowa fasolka i będzie piękna wiosna za rok!

mój mąż niestety nie kocha się w zupach, więc zawsze jak zrobię, zapraszam siostrę, by pomogła mi zjeść :D
ale za to warzywka lubi, najbardziej szpinak

Paola dziękuję i przejmę te kciuki na za miesiąc :)

staraczka mam nadzieję, że powielę scenariusz Jadzi i pozytyw za miesiąc będzie

malujemy drzwi szafy :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #60547 28 kwietnia 2016, 20:17

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Kaari to sie nazywa instynkt! Jedz kochana i zostan ile trzeba... Bedzie wszystko dobrze, wierze w to!
Buka tez mi sie wydaje ze nie mozna byc na urlopie po porodzie :) Ale od spraw paragrafów, artykułów i innych jest Kowy ona lubi bardzo prawe prawo :)


Zgłoś nadużycie #60548 28 kwietnia 2016, 20:17

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

buka87 napisał(a)

Lavia no tez bym sie wkurzyla. Ja mam zagwostke jak to jest: jak mam L4 do zalozmy konca maja, ale urodze w polowie to dostaje jakies l4 szpitalne? Bo lekarka mowila ze od razu sie włancza wtedy macierzynski a przeciez o macierzynski trzeba zlozyc wniosek/deklaracje do pracy. A ja mialam plan ze jak urodze to pojde na 5 dni urlopu i pozniej macierzynski bo chcialam gruszę dostać z pracy. Nic nie czaje jak to sie odbywa;/




U nas jest praktyka ze macierzyński jest od dnia narodzin. Mało tego jeśli trafisz do szpitala i skończy Ci się zwolnienie to liczą Ci już macierzyński od tego momentu.

Zgłoś nadużycie #60549 28 kwietnia 2016, 20:18

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Tandem jak zawsze zadanie wykonane w 100%.
Kaari wszystko będzie dobrze i czekamy na pomyślne wiadomości.


Zgłoś nadużycie #60550 28 kwietnia 2016, 20:19

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

gusia85 napisał(a)

Kaari to sie nazywa instynkt! Jedz kochana i zostan ile trzeba... Bedzie wszystko dobrze, wierze w to!
Buka tez mi sie wydaje ze nie mozna byc na urlopie po porodzie :) Ale od spraw paragrafów, artykułów i innych jest Kowy ona lubi bardzo prawe prawo :)



Dzięki, ja już grzeczne leżę pod kroplowka i zagadkę tu pare dni.