Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #60251 27 kwietnia 2016, 17:13

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

turboslimak napisał(a)

kamilka dziekuje bardzo!!!! powiem Ci ze kocham nad zycie ale jakos w urodzie sie nie zakochalam jej choc mowia ze dziecko dla matki najpiekniejsze kurde ja tak nie mam :D po prostu patrzac na nia mysle ze jest kochana a nie piekna...i po za tym nie jest wogole do mnie podobna wiec zartuje czesto ze moze mi podmienili dziecko w szpitalu hihihih
ale fajnie ze po ovu mam dzieje ze owocnie :-) i zaraz dolaczysz do grona szczesliwych mamusiek super ze jestes pod kontrola!!! a co masz z krwia ?? ?


miałam badania pod kątem dlaczego mogłam poronic czy cos mi jest, czekam na wyniki
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #60252 27 kwietnia 2016, 17:26

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila daj znać jak już będziesz miała wyniki.


Zgłoś nadużycie #60253 27 kwietnia 2016, 17:39

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Kamila u mnie kalendarz sie sprawdził krewetosynek :)
Turbo Slimaku Zosia jest mega turbo slodka :) Pomysl z sesja sciagniemy :) Ile Zosia miala tygodni? 2? 3?
Slimaku, Buko Wy mozecie się jeszcze łudzić, że Wasze maluszki dostaną się do żłobka, ale w takich mieścinach jak moja to jesteśmy z krewetą zupełnie bez szans :) Bo zwyczajnie żłobka państwowego nie ma :) Jest za to prywatny za 861 zł :)


Zgłoś nadużycie #60254 27 kwietnia 2016, 17:41

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

Kamila u mnie kalendarz sie sprawdził krewetosynek :)
Turbo Slimaku Zosia jest mega turbo slodka :) Pomysl z sesja sciagniemy :) Ile Zosia miala tygodni? 2? 3?
Slimaku, Buko Wy mozecie się jeszcze łudzić, że Wasze maluszki dostaną się do żłobka, ale w takich mieścinach jak moja to jesteśmy z krewetą zupełnie bez szans :) Bo zwyczajnie żłobka państwowego nie ma :) Jest za to prywatny za 861 zł :)


No jestes!!!gdzie ty sie podziewasz ?pole oralas?

Zgłoś nadużycie #60255 27 kwietnia 2016, 17:43

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

gusia85 napisał(a)

Kamila u mnie kalendarz sie sprawdził krewetosynek :)
Turbo Slimaku Zosia jest mega turbo slodka :) Pomysl z sesja sciagniemy :) Ile Zosia miala tygodni? 2? 3?
Slimaku, Buko Wy mozecie się jeszcze łudzić, że Wasze maluszki dostaną się do żłobka, ale w takich mieścinach jak moja to jesteśmy z krewetą zupełnie bez szans :) Bo zwyczajnie żłobka państwowego nie ma :) Jest za to prywatny za 861 zł :)


To załóż żłobek, dzieciaki będą sadzić rzodkiewki i po co Ci będzie koń :D :D Krewetek na miejscu bedzie :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #60256 27 kwietnia 2016, 17:44

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

staraczka33 napisał(a)

No jestes!!!gdzie ty sie podziewasz ?pole oralas?



no kurde no w pracy bylam! :)
I na szmatki zaleciałam bo dziś wielka wyprz była ;-)


Zgłoś nadużycie #60257 27 kwietnia 2016, 17:46

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

no kurde no w pracy bylam! :)
I na szmatki zaleciałam bo dziś wielka wyprz była ;-)


A no ok rozumiem praca :-) :-) :-) co ciekawego kupilas ?dla kreweta cos?

Zgłoś nadużycie #60258 27 kwietnia 2016, 17:46

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

gusia85 napisał(a)

Kamila u mnie kalendarz sie sprawdził krewetosynek :)
Turbo Slimaku Zosia jest mega turbo slodka :) Pomysl z sesja sciagniemy :) Ile Zosia miala tygodni? 2? 3?
Slimaku, Buko Wy mozecie się jeszcze łudzić, że Wasze maluszki dostaną się do żłobka, ale w takich mieścinach jak moja to jesteśmy z krewetą zupełnie bez szans :) Bo zwyczajnie żłobka państwowego nie ma :) Jest za to prywatny za 861 zł :)


oj dziekuje :-) )))) zosia na sesji miala 9 dni...wtedy dziecko do 14 dni po porodzie mozna fajnie poskladac i ukladać bo potem to juz sajgon :D dziecko sie wierci i kreci :)
ciekawe jakie u mnie beda kolejki do przedszkola lub zlobka...


Zgłoś nadużycie #60259 27 kwietnia 2016, 17:46

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

buka87 napisał(a)

To załóż żłobek, dzieciaki będą sadzić rzodkiewki i po co Ci będzie koń :D :D Krewetek na miejscu bedzie :) )


Buka swietny pomysl!!!

Zgłoś nadużycie #60260 27 kwietnia 2016, 17:47

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

buka87 napisał(a)

To załóż żłobek, dzieciaki będą sadzić rzodkiewki i po co Ci będzie koń :D :D Krewetek na miejscu bedzie :) )



nawet kiedyś miałam takie zapędy ! Dobrze, ze sie na zapedach skonczylo :)
Ale co racja to racja! Dzieciaki dostaną łopatki, dobrze przeorają ziemie, co sobie znajdą, wykopią i wyjedza to ich ;-) ha! Zakładamy żłobek dziewczęta!


Zgłoś nadużycie #60261 27 kwietnia 2016, 17:47

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Buka kiedy fotki z sesj brzuszkowej?

Zgłoś nadużycie #60262 27 kwietnia 2016, 17:48

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

staraczka33 napisał(a)

A no ok rozumiem praca :-) :-) :-) co ciekawego kupilas ?dla kreweta cos?



Oczywiscie ze dla kreweta! czekajcie aż wstanę z wyrka i zagrzebię w torbie to Wam pokaże :)


Zgłoś nadużycie #60263 27 kwietnia 2016, 17:48

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

nawet kiedyś miałam takie zapędy ! Dobrze, ze sie na zapedach skonczylo :)
Ale co racja to racja! Dzieciaki dostaną łopatki, dobrze przeorają ziemie, co sobie znajdą, wykopią i wyjedza to ich ;-) ha! Zakładamy żłobek dziewczęta!


Zakładamy żłobek!!!! :-)

Zgłoś nadużycie #60264 27 kwietnia 2016, 17:49

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

buka87 napisał(a)

Haha na taki spam nikt nie jest gotowy :D
Ogólnie sie czuje dobrze, dziś strasznie zmulona ale to ciśnienie chyba tak daje mi popalic. Objawow porodu brak wiec chyba ok :) Musze jeszcze wytrzymac ze 2 tyg :D Wszystko mamy gotowe pokoik i torba spakowana :D Jak chodzi o nastrój to dominuje podekscytowanie i ciągle sny o odejściu wód :D


oj ty nie wytrzymasZ ?? ? :D buka napisalam ci priv :-)
najgorsze sa pytania pod koniec ciazy jak sie jest po termienie jak ja : kiedy urodzisz? :D  kurcze jak to dobija! :D
myslalam ze wody chlustaja...mi odeszły i wcale tak nie jest...leci po nogach jakby sie sikało :P
kamilka....kochana...trzymam kciuki za wyniki aby wyszly dobre :-) znajoma moja poronila 3 razy pisa;am kiedys w 8 tyg stawalo srduszko ilez ona badan zrobila i nic nie wyszło... a jest dzs w 20 tyg ciazy :-) i wszystko dobrze z dzidzia


Zgłoś nadużycie #60265 27 kwietnia 2016, 17:49

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

Oczywiscie ze dla kreweta! czekajcie aż wstanę z wyrka i zagrzebię w torbie to Wam pokaże :)


No to czekamy z niecierpliwoscia :-)

Zgłoś nadużycie #60266 27 kwietnia 2016, 17:49

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

turboslimak napisał(a)

oj dziekuje :-) )))) zosia na sesji miala 9 dni...wtedy dziecko do 14 dni po porodzie mozna fajnie poskladac i ukladać bo potem to juz sajgon :D dziecko sie wierci i kreci :)
ciekawe jakie u mnie beda kolejki do przedszkola lub zlobka...


A widzisz jaka Ty wspaniała jesteś z tą informacją! Bo ja to bym krewecia sesje trzasnęła pewnie później a on z pewnością jakąś lambade wtedy zacząłby odstawiać :)


Zgłoś nadużycie #60267 27 kwietnia 2016, 17:51

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

gusia85 napisał(a)

A widzisz jaka Ty wspaniała jesteś z tą informacją! Bo ja to bym krewecia trzasnęła pewnie później a on z pewnością jakąś lambade wtedy zacząłby odstawiać :)


:-) :-) :-)

Zgłoś nadużycie #60268 27 kwietnia 2016, 17:51

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
koko super, ze z Anastazja wszystko w porzadku! :)

asaguarela dziekuje, wciaz na to licze. szybkiej i bezpiecznej drogi!

iza czyzby dwie pary blizniakow to twoj plan? :)

cos mi sie na klawiaturze kliknelo i nie mam polskich znakow :/


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #60269 27 kwietnia 2016, 17:53

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Gusia to jakby się Basiosława nie dostała w Krakowie to będę uderzać do Twojego żłobka :D licze na zniżkę :D
Turboslimak domyslam sie ze te pytania sa okropne. Moja mama juz niby dzwoni co tam ale sprawdza czy nic sie nie dzieje a jak nie odbieram to dzwoni do Kuby co sie dzieje :D Widziałam wiadomość, zgłosiłam sie do Ciebie na FB :)
Izabela pod koniec tygodnia powinny byc zdjecia, mam nadzieje, ze uda się wybrac jakies przyzwoite :P
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #60270 27 kwietnia 2016, 17:55

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
gusia albo planuj tak jak kamila i ja :D krewetkowi krewetkowa siostre zafunduj szybciutko! :D

a zlobek nie taka prosta sprawa, mialam z kolezanka zalozyc, ale lokal, dzieki ktoremu mialo to byc mozliwe okazal sie nieodpowiedni...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0