Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #59871 25 kwietnia 2016, 17:28

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

jadzia napisał(a)

Ja po wizycie dostalam duphaston i witaminy. Nic oczywiscie nie widac ale nie ma zadnych torbieli ktore sobie wkrecalam. 12 maja mam nast wizyte to juz powoinno byc co nieco widac. Ogolnie lekarz zadowolony z efektu. Na razie endometrium nie przyroslo ale to wczesnie. Nie kazal marwic sie bakteria bo moge być nosicielem i moze byc ona od dawna w pochwie. Do droznosci by nie dopuscil z nia. Leczenia meza nie potrzeba. Powiedzial ze nie zagraza dzidziowi. Takze ok


Jadzia super wiesci :) Kurcze ale sie ciesze :) ) Dbaj o siebie i dzidziorka ;) Nowy rok bedzie dla Was faktastyczny :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #59872 25 kwietnia 2016, 17:28

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

jadzia napisał(a)

Ja po wizycie dostalam duphaston i witaminy. Nic oczywiscie nie widac ale nie ma zadnych torbieli ktore sobie wkrecalam. 12 maja mam nast wizyte to juz powoinno byc co nieco widac. Ogolnie lekarz zadowolony z efektu. Na razie endometrium nie przyroslo ale to wczesnie. Nie kazal marwic sie bakteria bo moge być nosicielem i moze byc ona od dawna w pochwie. Do droznosci by nie dopuscil z nia. Leczenia meza nie potrzeba. Powiedzial ze nie zagraza dzidziowi. Takze ok


Jadzia super wiesci :) Kurcze ale sie ciesze :) ) Dbaj o siebie i dzidziorka ;) Nowy rok bedzie dla Was faktastyczny :) )
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #59873 25 kwietnia 2016, 17:29

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Buka, chyba dubel ;)


Zgłoś nadużycie #59874 25 kwietnia 2016, 17:29

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Jadzia gratuluję :-) super wieści.
Buka chyba rekordowy dubel :-)


Zgłoś nadużycie #59875 25 kwietnia 2016, 17:30

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
BUUUKA!!!!!!!!!!!!! :-) wow dziewczyno zwolnij troche,
Jestes MEGA MEGA MEGA ZAJEBISTA!!!
Ok 40 stron nadrukowalas :-) :-) :-) :-) ty masz tempo
Pobilas swoj wlasny rekord :-) :-) :-)

Zgłoś nadużycie #59876 25 kwietnia 2016, 17:32

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Jadzia super wiesci :-) teraz bedzie juz tylko dobrze :-) ,

Zgłoś nadużycie #59877 25 kwietnia 2016, 17:32

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Łoohoho 😉 Buka,😏 jesteś mistrzynią 😄

Jadzia,super,bardzo się cieszę,dbaj o Was 😉,dużo zdrówka 😉



Tandem,jesteś nie do pobicia z postami😏,Wielka Ty 😁


Staraczka,bidulo😞,życzę szybkiego powrotu do zdrowia,a przy okazji sobie odpoczniesz 😉
Jak dobrze pamiętam,to Ty też w sklepie pracujesz prawda?

Będziesz miała dłuższe wolne 😏,ja niestety pracuje,cały tydzień,oprócz środy,no i oprócz 1,3 😉


Koko,dużo zdrowia dla mamy,oby szybko doszła do siebie,a Ty spróbuj się nie denerwować...

Iza,mnie też głowa ćmi,,tylko jeszcze uciski dochodzą 😞,pewnie przez ciśnienie 😞,ale pogoda pewno też ma wpływ...


Leena,jak maleńka?,daje pospać w nocy?😉

Paola ,dobrze,że już z mamą lepiej 😊 i ,że doszliście do siebie 😉,duuuzooo zdrówka 😉


Monia,masz znowu zacząć obsikiwać 😊 testy 😏,


A u mnie dzisiaj 14 dc,ale test owu mnie nie skusił 😐,


Kamilka ❤❤ ile wlezie 😁




Zgłoś nadużycie #59878 25 kwietnia 2016, 17:33

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
I tak to oto dzieki Buka dobijamy do 3000 strony :-)

Zgłoś nadużycie #59879 25 kwietnia 2016, 17:34

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
KMSU ,piękna beta,gratuluję 😃




Zgłoś nadużycie #59880 25 kwietnia 2016, 17:35

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

asaguarela napisał(a)

Łoohoho 😉 Buka,😏 jesteś mistrzynią 😄

Jadzia,super,bardzo się cieszę,dbaj o Was 😉,dużo zdrówka 😉



Tandem,jesteś nie do pobicia z postami😏,Wielka Ty 😁


Staraczka,bidulo😞,życzę szybkiego powrotu do zdrowia,a przy okazji sobie odpoczniesz 😉
Jak dobrze pamiętam,to Ty też w sklepie pracujesz prawda?

Będziesz miała dłuższe wolne 😏,ja niestety pracuje,cały tydzień,oprócz środy,no i oprócz 1,3 😉


Koko,dużo zdrowia dla mamy,oby szybko doszła do siebie,a Ty spróbuj się nie denerwować...

Iza,mnie też głowa ćmi,,tylko jeszcze uciski dochodzą 😞,pewnie przez ciśnienie 😞,ale pogoda pewno też ma wpływ...


Leena,jak maleńka?,daje pospać w nocy?😉

Paola ,dobrze,że już z mamą lepiej 😊 i ,że doszliście do siebie 😉,duuuzooo zdrówka 😉


Monia,masz znowu zacząć obsikiwać 😊 testy 😏,


A u mnie dzisiaj 14 dc,ale test owu mnie nie skusił 😐,


Kamilka ❤❤ ile wlezie 😁


Tandem nie do pobicia z postami a Buka tez tylko w inny sposob he he
Tak dobrze pamietasz pracuje w sklepie zwolnienie dostalam do piatku a w sobote musze isc do pracy niedziela wolna poniedziałek praca wtorek tez wolne :-)

Zgłoś nadużycie #59881 25 kwietnia 2016, 17:37

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Buka twój post nie przejdzie niezauważony. Haha
Jadzia swietne wiesci




Zgłoś nadużycie #59882 25 kwietnia 2016, 17:39

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

staraczka33 napisał(a)

Tandem nie do pobicia z postami a Buka tez tylko w inny sposob he he
Tak dobrze pamietasz pracuje w sklepie zwolnienie dostalam do piatku a w sobote musze isc do pracy niedziela wolna poniedziałek praca wtorek tez wolne :-)




He,hehe,noo Buka wymiata 😁

To tak samo będziemy pracować 😉

A boli Cię bardzo?




Zgłoś nadużycie #59883 25 kwietnia 2016, 17:39

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Jak to reszta dziewczyn zobaczy to padnie :-) :-) :-)

Zgłoś nadużycie #59884 25 kwietnia 2016, 17:40

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Myślę sibie kurde przed chwilą bylam na forum i nic sie nie działo a tu nagle tyle do przeczytania, po pomyślałam że nic tylko któraś w totka wygrała :-) :-) :-) a to buka nasza tak zaszalala ha




Zgłoś nadużycie #59885 25 kwietnia 2016, 17:41

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

asaguarela napisał(a)

He,hehe,noo Buka wymiata 😁

To tak samo będziemy pracować 😉

A boli Cię bardzo?


No troszke boli caly czas tabletki tak mnie rwie od srodka jak leze to spoko najgorzej chodzić(skakac)najgorzej po schodach ktore mam w domu :-) ale mysle ze jutro bedzie lepiej

Zgłoś nadużycie #59886 25 kwietnia 2016, 17:43

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
kurcze wchodze na forum w szoku a to Buka zadziałała, z rekordem swoim brawo Ty hehehhe chyba pierwszy raz tyle wyszło :) liczyłam 41 stron :)
ja sie własnie dowiedzialam z moj chcesniak 2,5 roku ma rota wirusa w szpitalu lezy
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #59887 25 kwietnia 2016, 17:44

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Buka jestem pod wrażeniem w jaki sposób wyrażasz swoje szczęscie :)
Dziewczęta sprawdzałam dziś szklarnie rzodkiewy coraz większe listki mają :)


Zgłoś nadużycie #59888 25 kwietnia 2016, 17:44

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

izabela23 napisał(a)

Myślę sibie kurde przed chwilą bylam na forum i nic sie nie działo a tu nagle tyle do przeczytania, po pomyślałam że nic tylko któraś w totka wygrała :-) :-) :-) a to buka nasza tak zaszalala ha


Ja tez zajrzalam niecala godzine temu teraz wchodze a tu 40 stron ponad zliczylam nie no poprostu BRAWO BUKA!!!

Zgłoś nadużycie #59889 25 kwietnia 2016, 17:44

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Staraczka, rozumiem, ze kostka nie jest skutkiem tanca radości ? :)


Zgłoś nadużycie #59890 25 kwietnia 2016, 17:45

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

kamila19880 napisał(a)

kurcze wchodze na forum w szoku a to Buka zadziałała, z rekordem swoim brawo Ty hehehhe chyba pierwszy raz tyle wyszło :)
ja sie własnie dowiedzialam z moj chcesniak 2,5 roku ma rota wirusa w szpitalu lezy


Ojej biedny duzo zdrowka dla malego napisz jak cos wiecej bedziesz wiedziala