Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #58451 21 kwietnia 2016, 7:11

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Witam kobitki :) ja sie szykuje do pracy dzisiejszy powrót do domu 21.30 do 18 praca a pozniej szkoła :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58452 21 kwietnia 2016, 8:13

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
kamila no to nieźle! ja w tym tygodniu tylko 8-16 ale za to z obydwoma weekandami no i w weekend 12h...
dasz radę! w sumie to nie pamiętam, czego się uczysz?

staraczka głowy nie odcinaj!

łóżko złożone i pierwsze noc za nami. jest bardzo wysokie (szczególnie porównując do spania na samym materacu :) )


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #58453 21 kwietnia 2016, 8:23

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

tandem napisał(a)

kamila no to nieźle! ja w tym tygodniu tylko 8-16 ale za to z obydwoma weekandami no i w weekend 12h...
dasz radę! w sumie to nie pamiętam, czego się uczysz?

staraczka głowy nie odcinaj!

łóżko złożone i pierwsze noc za nami. jest bardzo wysokie (szczególnie porównując do spania na samym materacu :) )



tandem ale Ty kasiasta bedziesz po tylu godzinach w pracy :)
Ja lece do swojej niebawem Was nadrobie moje wspaniale!


Zgłoś nadużycie #58454 21 kwietnia 2016, 9:14

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

tandem napisał(a)

kamila no to nieźle! ja w tym tygodniu tylko 8-16 ale za to z obydwoma weekandami no i w weekend 12h...
dasz radę! w sumie to nie pamiętam, czego się uczysz?

staraczka głowy nie odcinaj!

łóżko złożone i pierwsze noc za nami. jest bardzo wysokie (szczególnie porównując do spania na samym materacu :) )


Je m'appelle Ewelina ;) Je suis Polonais, je suis un étudiant français ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58455 21 kwietnia 2016, 9:14

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

tandem napisał(a)

kamila no to nieźle! ja w tym tygodniu tylko 8-16 ale za to z obydwoma weekandami no i w weekend 12h...
dasz radę! w sumie to nie pamiętam, czego się uczysz?

staraczka głowy nie odcinaj!

łóżko złożone i pierwsze noc za nami. jest bardzo wysokie (szczególnie porównując do spania na samym materacu :) )


Je m'appelle Ewelina ;) Je suis Polonais, je suis un étudiant français ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58456 21 kwietnia 2016, 9:14

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

tandem napisał(a)

kamila no to nieźle! ja w tym tygodniu tylko 8-16 ale za to z obydwoma weekandami no i w weekend 12h...
dasz radę! w sumie to nie pamiętam, czego się uczysz?

staraczka głowy nie odcinaj!

łóżko złożone i pierwsze noc za nami. jest bardzo wysokie (szczególnie porównując do spania na samym materacu :) )


Je m'appelle Ewelina ;) Je suis Polonais, je suis un étudiant français ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58457 21 kwietnia 2016, 9:17

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Byłam wczoraj w szpitalu odwiedzić małego koleżanki i tragiczne, niegodne warunki, w jakich chore dzieci muszą przebywać mnie zszokowały... :( :( :( więźniowie mają więcej miejsca w pierdlu...
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #58458 21 kwietnia 2016, 9:20

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

Monia82 napisał(a)

Byłam wczoraj w szpitalu odwiedzić małego koleżanki i tragiczne, niegodne warunki, w jakich chore dzieci muszą przebywać mnie zszokowały... :( :( :( więźniowie mają więcej miejsca w pierdlu...


Masakra Monia :/
A mi cos forum zawiesiło na tel dobrze ze nie kilka stron z dublowało ;)
Mnie dzis zalewa jak bym popuszczania co chwile sie czuje, poki co jest biały a powinien buc przezroczysty?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58459 21 kwietnia 2016, 9:47

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Monia i wiedzą już coś?


Zgłoś nadużycie #58460 21 kwietnia 2016, 9:52

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Jestem wsciekla mąż chciał podłączyć zmywarkę i wiecie co się okazało, że w kuchni jest osobny pion wody! Jak chcemy podłączyć zmywarkę to najpierw musimy iść do spółdzielni napisać prośbę o wyłączenie wody i dopiero oni to rozpaczą! Czekać musimy 2 lub 3 dni robocze. Normalnie absurd




Zgłoś nadużycie #58461 21 kwietnia 2016, 10:00

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Cześć Dziewczyny :)
Murron świetny opis porodu, dobrze wiedzieć, że można odczekać z jazda do szpitala ale czy przy pierwszym razie nie spanikuje? Oto jest pytanie :)
Jadzia ja też miałam mac mirror ale do tego antybiotyk-mi on pomógł na to co się zaczęło dziać po antybiotyku. Dobrze, że lactovaginal sobie kupiłaś :) ja też od razu bakterii nie pokonałam także próbuj próbuj.
Kamila nie dziwie Ci się, że chcesz odpoczać od starań ale cieszę się, że zostajesz na forum :) może właśnie to olanie tych testów owu, temperatury da lepsze rezultaty. Trzymam kciuki za Twój relaks i za pozytywne wieści :)
Staraczka widzę twój test owu i szykują się "pracowite" wieczory :) :)
Paula G proszę nie tracić nadziei :)
Monia warunki masakryczne! :( a są jakieś wieści?
Tandem fajny pomysł z tymi poradami o wyprawce bo jak przychodzi co do czego to wtedy nic nie jest takie oczywiste.
Buka użyłam płynu zmiekczajacego przy myciu podłogi i zobaczę czy to działa.

Zgłoś nadużycie #58462 21 kwietnia 2016, 10:15

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
diagnozy nadal nie ma - są 2 możliwości, albo najgorsze :( , albo tak duża infekcja w organiźmie, która powoduje trzycyfrowe crp, ale infekcji nie widać, nie ma objawów żadnych i to jest niepokojące. Lekarz wynonujący usg w pewnym momencie zawołał paru innych lekarzy i im coś na monitorze pokazywał, ale milczeli.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #58463 21 kwietnia 2016, 10:16

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

Kaari napisał(a)

CBuka użyłam płynu zmiekczajacego przy myciu podłogi i zobaczę czy to działa.


Ja myję panele wodą z płynem do mycia naczyń i octem i nie ma żadnych smug. Lekko błyszczą.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #58464 21 kwietnia 2016, 10:55

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
a ja korzystam z chwili wolnego, bo Franek śpi, a Ninka z tatą pojechali po dokumenty dla niego.
dziś Ninki urodziny więc jakoźe jest Młody to tylko jedni i drudzy dziadkowie przyjeżdżają, ale za to w sobotę jedzie Ninka do teściów i sobie mam nadzieję prawdziwie poświętuje :)

Nocka jedna z lepszych z Frankiem, na całe 3 :)
Ninka na razie niby zadowolona z brata, ale ze względu, że ma kaszel musimy ją izolować a ona się buntuje więc ciężko nam czasami pod jej względem, ale wierzę, że już tylko będzie lepiej :)
Młody lubi jeść więc czasami też coś uleje i w taki o to sposób już mu drugie pranie puściłam.


Zgłoś nadużycie #58465 21 kwietnia 2016, 11:02

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

murron napisał(a)

a ja korzystam z chwili wolnego, bo Franek śpi, a Ninka z tatą pojechali po dokumenty dla niego.
dziś Ninki urodziny więc jakoźe jest Młody to tylko jedni i drudzy dziadkowie przyjeżdżają, ale za to w sobotę jedzie Ninka do teściów i sobie mam nadzieję prawdziwie poświętuje :)

Nocka jedna z lepszych z Frankiem, na całe 3 :)
Ninka na razie niby zadowolona z brata, ale ze względu, że ma kaszel musimy ją izolować a ona się buntuje więc ciężko nam czasami pod jej względem, ale wierzę, że już tylko będzie lepiej :)
Młody lubi jeść więc czasami też coś uleje i w taki o to sposób już mu drugie pranie puściłam.


Franio ma 3 dni a Ninka 3 latka :-) wszystkiego najlepszego dla córeczki, :-)

Zgłoś nadużycie #58466 21 kwietnia 2016, 11:07

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Monia warunki straszne, nie dość, że się maluchy męczą z chorobą, poza domem, to jeszcze tak okropnie... :/

Kaari też myślę, że to dobry pomysł, tylko muszą go jeszcze poprzeć mamy, które takie listy mają :D

Laviaa nieciekawie z tą zmywarką, tym bardziej, że pewnie się nastawiłaś, że za chwilę możesz już przestać myć ręcznie, a tu nic z tego...

Kamila ale super :) powodzenia w nauce! Jak długo się już uczysz? to jakiś kurs specjalny dla obcokrajowców?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #58467 21 kwietnia 2016, 11:08

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

tandem napisał(a)

Monia warunki straszne, nie dość, że się maluchy męczą z chorobą, poza domem, to jeszcze tak okropnie... :/

Kaari też myślę, że to dobry pomysł, tylko muszą go jeszcze poprzeć mamy, które takie listy mają :D

Laviaa nieciekawie z tą zmywarką, tym bardziej, że pewnie się nastawiłaś, że za chwilę możesz już przestać myć ręcznie, a tu nic z tego...

Kamila ale super :) powodzenia w nauce! Jak długo się już uczysz? to jakiś kurs specjalny dla obcokrajowców?


Od lutego sie uczę tak dla obcokrajowcow , ze mną sie uczą 2 Polki hiszpani Chińczycy Japończycy z Turcji koleś z brazyli i z nowego jorku wiecej nie pamietam z kad sa ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #58468 21 kwietnia 2016, 11:16

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Tandem ty tyle godzin pracujesz to zostaniesz niedlugo milionerka,najwazniejsze ze pierwsza noc na nowym łóżku udana :-) ino czekac az zaczna sie komoreczki zapladniac na nowym nabytku :-)

Zgłoś nadużycie #58469 21 kwietnia 2016, 12:30

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Staraczka a jak tam firankowanie? :D Było przez 3dni ?? :) Teraz odliczamy do testu... :) ))
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #58470 21 kwietnia 2016, 12:30

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Muron sto lat dla Ninki zdrówka i samych radosnych dni.

Monia miejmy nadzieję, że to tylko infekcja.

Tandem na szczęście wszystko myje mąż, ale chciałam ja mieć żeby go odciążyć bo biedny przychodzi z pracy zje i bierze się za mycie garów z całego dnia.