Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #56251 1 kwietnia 2016, 23:27

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Dobry wieczór lalki ja. Już po wizycie. A więc tak ciąża potwierdzona prawidłowa żywa z bijącym sercem ufffff co prawda z usg tydzień prawie młodsza niż z okresu ale to chyba norma.termin z usg na 23.11 jedyne ale to mały polip w szyjce .miala nasz ma którąś? Lekarz uspokaja że to nic takiego że moze troszkę plamic zwłaszcza po stosunku ale powinno być dobrze.




Zgłoś nadużycie #56252 1 kwietnia 2016, 23:36

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Kasik - super info.. polip się moze sam wchłonąć, nie przejmuj się, nie zagraża ciąży :-)
Masz fot. ?? Cieszę się, ze same dobre wiaad, dziś...

Lavia nas troszkę wystraszyła ;-)

Mnie tak głowa napie**** ze mam ochotę ją odciąć...
Ale mogłoby być gorzej ;-) Już nie narzekam..
Życzę Wam upojnej nocy, a sobie wręcz przeciwnie, cicheeej.. Na razie przylga przeszczęśliwa jak świnka w błotku, dossała się małym ciałkiem do Tatusia i chrapią na zmianę :-) A ja nadrabiam seriale. :-)
A za tydzień błogosran - girls idą do Babci od hau-hau (jest i babcia od miau-miau), czyli ciszaaaa na planie :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56253 1 kwietnia 2016, 23:39

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Paola. Mam tylko z tego wszystkiego zostawiłam w aucie a Ja Już e łóżku. Obiecuję że jutro dodam i się pochwalę tym malutkim 0.56 cm-trowym okrusxkiem




Zgłoś nadużycie #56254 1 kwietnia 2016, 23:42

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Spoko, odpoczywaj, Kobieto :-) Tyle wrażeń !!! :-)

Trzymajcie kciuki, bym swego leniwca wygoniła do Ikei albo chociaż na spacer.. Tylko siedzi, zapija colą i tyje..
Fajne dzisiaj imieniny...Teodory,  Hugona, Tolisława ;-) Ciekaqwe, ile jest w PL Tolisław :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56255 1 kwietnia 2016, 23:47

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278
Ależ mi smaka na Coca cole zrobią kobieto idę poszukam może coś znajdę. Słodkich snów dziewczynki mykam lulu




Zgłoś nadużycie #56256 1 kwietnia 2016, 23:49

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
PRZESTAŃ, TO G**** ma 2,5 tys. calorii w 2l. !!!!!!!!!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56257 1 kwietnia 2016, 23:54

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

Paola_33 napisał(a)

Murron, u Ciebie ciszaaaa ?? ?? Dobijacie do42 t. c. ?? Co Ci powiedział lekarz ??


Nie no ja nadal jestem w 39, a termin mam na 13 kwietnia, Ninka miała się urodzić 21 kwietnia i tak się urodziła ;)


Zgłoś nadużycie #56258 1 kwietnia 2016, 23:56

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Kiwi trzymam kciuki.
Kasik super wieści ;)


Zgłoś nadużycie #56259 1 kwietnia 2016, 23:57

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Kiwi trzymam kciuki.
Kasik super wieści ;)


Zgłoś nadużycie #56260 2 kwietnia 2016, 0:00

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Murron a co orzekł lekarz ? Masz czekać do skurczy lub odejścia wód lub .. ?? ?
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56261 2 kwietnia 2016, 0:06

kasik84 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 775 Podziękowania: 278

Paola_33 napisał(a)

PRZESTAŃ, TO G**** ma 2,5 tys. calorii w 2l. !!!!!!!!!


Paola wiesz gdzie ja teraz mam kalorie...... W d.... Będę się martwić za rok :) a tak serio w pierwszej ciazy musiałam mieć pod łóżkiem od 20tyg




Zgłoś nadużycie #56262 2 kwietnia 2016, 0:11

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Na mdłości ?? Czasami bardziej pomaga niż imbir czy leki :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56263 2 kwietnia 2016, 0:14

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

Paola_33 napisał(a)

Murron a co orzekł lekarz ? Masz czekać do skurczy lub odejścia wód lub .. ?? ?


czekamy na spokojnie :) położna kazała być w kontakcie po weekendzie :)


Zgłoś nadużycie #56264 2 kwietnia 2016, 0:14

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Murron, JUŻ ŚPISZ ?
Co orzekł lekarz ? Masz czekać do skurczy lub odejścia wód lub .. ?? ?? ??
Wiesz, czyje dzisiaj są imieniny ?? Byłoby suupeer..
2016-04-02:  Władysława,  Władysławy,  Franciszka,Arona,  Urbana
My sie bardziej stresujemy niż ty. Ale to dobrzeee :-) :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56265 2 kwietnia 2016, 0:18

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
jeszcze nie, ostatnio jakoś późno chodzę spać :)
no Franek pewno jakoś po niedzieli się pojawi :) ja cały czas ten 03.04 obstawiam :)


Zgłoś nadużycie #56266 2 kwietnia 2016, 0:20

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Ale we własne im. czyli dziś byłoby jeszcze ładniej, przyznasz ??
Fajnie, ze nie trzeba nazywać dzieci zg. z kalendarzem.. Ja bym była Kazimiera :-D :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56267 2 kwietnia 2016, 4:18

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
Murron a zdjecie Ninki z kubeczkiem?
Bo w pierwszej chwili nie wiedzialam kto sie tutaj wypowiada!
To zdjecie bjest takie rozkoszne nawet kiedys mi sie przysnilo ;-)


Zgłoś nadużycie #56268 2 kwietnia 2016, 4:31

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Zrobiłam update ;)


Zgłoś nadużycie #56269 2 kwietnia 2016, 7:01

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Hejka :-) ja standardowo od 6 nie śpię a co tam :-) za na maxa za stymulacje :-) dziewczyny to was miesiac :-)

KOKO jak u Ciebie ??


MURRON w sumie to dobrze jak dotrwasz od 40 tyg. Mój gin na wizycie mówił,ze że czesto wywoluje ies te porody bo niby ciąża donoszona w 38 a potem okazuje,że malenstwu jednak czegoś brakuje w sensie nie do końca dojrzałe. Jego zdaniem jak wszystko w porzadku to przed 40 nie ma co przyspieszac niczego o 21 już spaliśmy :-P
doczytalam troszke was.
LAVIA malo serce mi nie stanelo jak czytałam o plamieniu matko! Cieszę się,że wszystko w porzadku :) :)
Buba 3 pęcherzyki to trzymam kciuki co by były pierwsze forymowe trojaczki :-) :-)

JADZIA, kciuki zacisniete




Zgłoś nadużycie #56270 2 kwietnia 2016, 7:03

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Moj telefon wyciął pół wiadomosci i jeszcze pomieszal moje wypowiedzi :P A tak sie produkowalam. Ja jeszcze w łóżku,bo muszę czekać aż tabletka dopochwowa się rozpuści ;)