Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #56051 31 marca 2016, 11:05

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

Paola_33 napisał(a)

Taka 'zgrabniosc' ciężarnej.. Potem przechodzi 😁

Moja siostrzenica dzisiaj ma niezły mlyn. :D " za godzine matura probna z fizyki i zaczynam zalowac ze sie na ten szatanski przedmiot porwalam :) ale szkola okej, jeszcze tylko miesiac, pare egzaminow do napisania i 4,5 miesiaca wakacji!!!! :) ))) ostatnia matura 17.05 (a ustna z polskiego 13.05 w piatek! " I Wy trzymajcie za nią kciuki.. Szalona jest !! Fizyka !!


podziwiam za fizykę, bo to najgorszy dla mnie przedmiot, mój tata jest po polibudzie, ale dla mnie fizyka to czarna magia więc podziwiam kuzynkę.


Zgłoś nadużycie #56052 31 marca 2016, 11:05

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347

murron napisał(a)

Tandem mam świadomość, że powinnam chodzić wcześniej, ale ja ostatnie dni w domu dopiero po 21.30 jestem najwcześniej, no i potem kilka rzeczy trzeba zrobić i już po 1.
jutro idę na ostatnie planszówki więc wcześniej niż o 23 nie wrócę, sobota w miarę spokojna a w niedzielę chcę dwa spotkania obskoczyć i mogę rodzić :)



Murron a w jakie planszowki grasz? Bo my uwielbiamy, gramy regularnie.


Zgłoś nadużycie #56053 31 marca 2016, 11:06

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
będziemy trzymać kciuki :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #56054 31 marca 2016, 11:08

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Wow nawet nie wiedziałam że matury teraz są. To już jest starość 😢


Zgłoś nadużycie #56055 31 marca 2016, 11:10

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
A co ja mam powiedzieć, ona napisała, że nie obchodzi w tym roku ur., bo, cytuję "za stara jest" a ma.. 19 wiosen :-D :-D JA prawie 40 !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56056 31 marca 2016, 11:11

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
dla mnie by była najgorsza matura z matmy gdybymmiala przymusową oblałabym, cale szczescie moj oststni rok sie załapał bez matmy :) , a ja zaraz ide na siłkę muszę sie wyskakać żeby w końcu tel cholerny @ przyszedł bo cykl juz za długi sie robi :(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #56057 31 marca 2016, 11:36

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Moja panna odsypia nockę, najgorszą, jak napisał tatko.. Nie spała od 4 do7. Teraz rano codziennie śpię 5 minut dłużej, bo Melissa karmi Małą :-) Ale mam fajnie ;-)

Wiedziałyscie ?? https://www.facebook.com/FatherlyHQ/videos/947027118683764/
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56058 31 marca 2016, 11:45

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

Kowy napisał(a)

Murron a w jakie planszowki grasz? Bo my uwielbiamy, gramy regularnie.


Kowy mój mąż ma chyba że dwadzieścia.
Z moich ulubionych to np. KINGSBURG, Marco Polo, raz tylko grałam w grę o tron, ale bardzo fajna.


Zgłoś nadużycie #56059 31 marca 2016, 11:48

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Ehehe, my mamy cala szafę.. Przestalam liczyć lata temu.. po 89..
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56060 31 marca 2016, 11:50

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Dziewczyny próboje domknąć się z wyprawką dla dziecka. Strzelajcie, o czym mogłam zapomnieć, może o czymś nie wiem że trzeba kupić...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #56061 31 marca 2016, 11:50

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Kowy fajnie ze tak wyszło ale ja die nie nastawiam.. na dodatek tak mnie boli dzisiaj ze dwa razy zemdlalam i chyba juz nie chce dziecka ..
Pewnie za dwa dni znowu bedr chciala ..




Zgłoś nadużycie #56062 31 marca 2016, 11:58

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Buks - naj - ubranka dla bobo w rozm.50-60 cm. niedrapki są ??
Kapcie pod prysznic
Gr. Krwi + karta ciąży + dowód os.
Koszula nocna / do karmienia
Stanik do karmienia
Przekąski bo SN
Ladowarka + tel. Ew. APARAT fotograficzny
Ubranka na wyjście dla Smyka !!
Otulak dla bibo
Cos do czytania choć raczej sil nie będzie 😁
Humor !!
Reszta się nie przyda 😆
I coś dla Cb. Z moimi uwagami ;-)
http://dzidziusiowo.pl/ciaza-i-porod/porod/1442-10-mitow-o-porodzie









Poród owiany
jest tajemnicą. I mimo że wszędzie można o nim przeczytać, wysłuchać relacji
innych matek, to nadal pozostaje niepewność. Pytanie „Jak wygląda poród?” i
"jak to ze mną będzie?" jest na porządku dziennym. Nikt nie może
zapewnić kobiety, że jej poród będzie wyglądał tak czy inaczej. My jednak
spróbujemy obalić najczęściej powtarzane mity o porodzie.

1.
Nie  można  urodzić  bez  znieczulenia
To oczywista nieprawda, chociażby dlatego, że przez tysiące
lat kobiety nie miały dostępu do środków znieczulających. Drugim z pewnością
bardziej przemawiającym do przyszłych mam uzasadnieniem będzie stwierdzenie, że
każdy organizm ma inny próg bólu. Częstokroć to, co dla jednych jest bólem nie
do zniesienia, dla innych jest tylko nieprzyjemnym odczuciem. Również w
dzisiejszych czasach sporo kobiet świadomie decyduje się na poród bez
znieczulenia i wcale tego nie żałuje. Najważniejsze,
aby decyzja należała do kobiety rodzącej.


2.
1, 2  i  po  sprawie
Niestety, nie ma tak dobrze. Poród trwa zazwyczaj kilka do
kilkunastu godzin
, więc o to, że nie zdążysz na porodówkę raczej nie musisz
się martwić. Szczególnie jeśli rodzisz po raz pierwszy. Przypadki rodzenia w
taksówce czy podczas zakupów, to raczej scenariusz filmowy niż porodowa
rzeczywistość.

3.
Masaż  zawsze  pomaga
To kolejny mit, który należy obalić. Trzeba pamiętać, że nie
tylko każda kobieta jest inna, ale również każdy poród jest inny. To co
przynosi ulgę podczas pierwszego pobytu na sali porodowej, nie musi się
sprawdzić za drugim razem. Poza tym nieumiejętnie zrobiony masaż może sprawić
rodzącej dodatkowy ból i dyskomfort.


4.
Nacinanie  krocza  jest  bolesne
Przede wszystkim
musisz wiedzieć, że możesz się nie zgodzić na ten zabieg
. Poza tym krocze
nacinane jest podczas skurczu, kiedy główka dziecka bardzo silnie je uciska. To
wszystko razem powoduje, że samo nacięcie jest praktycznie
nieodczuwalne. 
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56063 31 marca 2016, 12:13

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Murron, Paola Mt też mamy dużo i zazwyczaj kupujemy nowe na święta, urodziny etc. Ostatnio gramy w Magię i miecz, Epidemie, Drizzta, I know, Alien encounters, Smallworld, dużo tego :p
Buka: taka do domu? Gruszka do odsysania, nożyczki i szczotka do włosów, octenisept do pępuszka, ciuszki najlepiej ze stopkami bo dziecko skopuje skarpetki, waciki do czyszczenia pupy, sterylne waciki do oczu i sól fizjologiczną.


Zgłoś nadużycie #56064 31 marca 2016, 12:17

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
znajomi mają epidemię, ale my jeszcze nie graliśmy.
Buka, nie zapomnij o podkładach i tych wielkich podpaskach Belli, podobno CAnpolu są straszne.
a i nam położna tłukła do głowy aby koniecznie te siateczkowe majtki mieć.


Zgłoś nadużycie #56065 31 marca 2016, 12:19

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Dziewczyny czy któraś z was się orientuję co u motylka?




Zgłoś nadużycie #56066 31 marca 2016, 12:21

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Z tego co Paola wypisałaś czekam jeszcze na staniki do karmienia a ubranka i otulaki własnie piore. Masakra ile tego jest...Dobrze, ze pogoda w miare. Jeszcze 2 reklamówi ciuszków a gdzie tam koce, prześcieradła, pieluszki, ręczniki... A w nastepnym tyg bede prasowala...jeszcze gorzej bo tego nienawidze. Ale chyba teraz juz tak będzie...pralka nie bedzie stygnąć :)
Co do porodu to sie nie nakręcam, przynajmniej staram sie :) Nie napalam sie tez ani na SN ani CC, chce zeby dziecko zdrowe wyszlo i tyle :)
Kowy własnie dziś idę po te apteczne rzeczy ale nie wiem np ile tych gazików kupic, ile tej soli fizjologicznej bo to chyba w takich jednorazowych ampułkach jest. Podpowiecie?
Murron te rzeczy już spakowane w torbie :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #56067 31 marca 2016, 12:25

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
No tak jeszcze podkłady, pieluszki dla dz.
Kosmetyki do mycia siebie. Teraz się odeszło od mycia bobo. By wchłonęło w skórę wody..
Jeszcze kapcie niech mąż weźmie !! Bo będzie Buka ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56068 31 marca 2016, 12:30

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Paola_33 napisał(a)

No tak jeszcze podkłady, pieluszki dla dz.
Kosmetyki do mycia siebie. Teraz się odeszło od mycia bobo. By wchłonęło w skórę wody..
Jeszcze kapcie niech mąż weźmie !! Bo będzie Buka ??


Tak wiem, że mąż kapcie, coś do jedzenia też ma być dla niego w torbie. Ja sobie nie wyobrażam porodu bez męża. Mam nadzieje, że po wszystkim bedzie mógł na mnie patrzeć jeszcze.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #56069 31 marca 2016, 12:33

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Ba, moze nawet z podziwem :-D

Siostrzenica po egz. z próbnej matury z fiz.
"Poszlo tak ze myslalam ze bedzie gorzej :D i ze dwa czy trzy zadania wzial takie ktore juz robilam :d"
Chyba dobrze ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #56070 31 marca 2016, 13:35

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Paola to o jogurcie niezłe, masakra co musiał przeżyć napadnięty :)

buka ja również nie wyobrażam sobie braku męża i mam nadzieję, że się nie zrazi i nie padnie/zemdleje :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0