Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #55891 30 marca 2016, 13:21

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

kasik84 napisał(a)

hej hej ja nie wytrzymalam i umowilam sie do polskiem kliniki i nie uwierzycie cudem udalo mi sie znalesc jefen jedyny ternim na piatek o 20.20 czyli az za dwa dni jupiiii ale mam pietra teraz


Ale świetnie :D




Zgłoś nadużycie #55892 30 marca 2016, 13:25

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

izabela23 napisał(a)

Na każde imie coś się znajdzie :)


No to racja na kazde imie cos sie znajdzie :-) a ja sorry Iza mam nadzieje ze sie nie pogniewasz ale znam kilka Iz i kurcze te wszystkie ktore znam są takie troche wredoty i jeszcze Marlena zle mi sie kojarzy ale ty Iza jestes spoko napewno bysmy sie polubily gdybysmy sie znaly na zywo

Zgłoś nadużycie #55893 30 marca 2016, 13:26

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Paola mysle ze warto walczyc i pragnienie posiadania jeszcze jednej istotki do bezwarunkowego kochania jest tak silna ze daje moc z druga ciaza udalo sie nam po poltora roku a teraz cos nie idzie moze to ten strach w mojej glowie wszystko blokuje dwie ciaze identycznie zagrozone strata nie wiem ale wiem ze sie nie poddam bo jest o co walczyc


Zgłoś nadużycie #55894 30 marca 2016, 13:26

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

Paola_33 napisał(a)

Wszystkie Zośki nieszczęśliwe w miłości.. Te, które znam, i jakieś jest przysłowie o tym.. Tylko w pracy się spełniają..

Gusia ma super energię ;-)

Ja podziwiam Angel, Leenę, Patrycję i Staraczkę33 za extra wytrwałość, cierpliwość i nie gubienie Nadziei.. Wam powinno po2jnie 'obrodzić' !!!!!!!!
 Kasik - cudnie !!!! za 2 dni !!!!

Czy Wasi fryzjerzy też mają nerwicę zmian miejsca pracy ??


Moj fryzjer mam nadzieje ze nadal przyjmuje tam gdzie zawsze obym sie nie nie zdziwila :-)

Zgłoś nadużycie #55895 30 marca 2016, 13:32

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Paola i udało się złożyć obie skargi? Dla dziewczynki to u nas póki co na pierwszym miejscu Anielka, utrzymuje się już długo, ale nie ręczę jak zareaguję na hormony ciążowe czy mi się nie odmieni :D

staraczka no pogoda beznadziejna... tak jak mnie wczoraj deszcz z gradem w drodze do domu powitał, ech... chmury, wieje. chwilowe przebłyski słońca są, ale tylko chwilowe :/ oby weekend był ładny, bo to mój ostatni cały wolny chyba do połowy czerwca (!)

iza u nas też był pomysł, że 'gdyby były bliźniaczki' to po mamach, (jak pisałam na wątku Lidzi na imiona dla bliźniaków), czyli byłaby Maria i Łucja - Łusia i Marysia. Ale osobno nie dam, bo pewnie by zazdrościła jedna drugiej :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #55896 30 marca 2016, 13:34

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

staraczka33 napisał(a)

No to racja na kazde imie cos sie znajdzie :-) a ja sorry Iza mam nadzieje ze sie nie pogniewasz ale znam kilka Iz i kurcze te wszystkie ktore znam są takie troche wredoty i jeszcze Marlena zle mi sie kojarzy ale ty Iza jestes spoko napewno bysmy sie polubily gdybysmy sie znaly na zywo


hihi no ja raczej do wrednych nie należę, staram się być miła :)




Zgłoś nadużycie #55897 30 marca 2016, 13:37

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
no i kasik84 gratuluję i trzymam kciuki za owocną wizytę!

ja znam akurat fajne Izy :)

angel bardzo dobrze, nie poddawaj się! aż nie przeskoczysz do dolnej tabelki :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #55898 30 marca 2016, 13:37

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Mojego meza ciocia niedawno urodzila blizniaczki dala imiona Irmina i Karina


Zgłoś nadużycie #55899 30 marca 2016, 13:40

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

staraczka33 napisał(a)

No to racja na kazde imie cos sie znajdzie :-) a ja sorry Iza mam nadzieje ze sie nie pogniewasz ale znam kilka Iz i kurcze te wszystkie ktore znam są takie troche wredoty i jeszcze Marlena zle mi sie kojarzy ale ty Iza jestes spoko napewno bysmy sie polubily gdybysmy sie znaly na zywo


ja np. mam mega awersję do imienia Justyna, jak nie cierpię 95% jego właścicielek.
tak jest z niektórymi imionami.


Zgłoś nadużycie #55900 30 marca 2016, 13:53

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Ponoć nie zdajesz sobie sprawy ilu osób nie lubisz, dopóki nie zaczniesz nazywać dziecka :D


Zgłoś nadużycie #55901 30 marca 2016, 13:53

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

izabela23 napisał(a)

chodzi mi czy masz jakieś zalecenia od lekarza,że masz się oszczędzać itd,bo wiadomo ciąża bliźniacza to ciąża wysokiego ryzyka



Aaaaa hihi nie no ja się i tak oszczędzam ale widzisz biorę insulinę, 6 razy dziennie cukier mierze,ale tak to nie jest źle.


Zgłoś nadużycie #55902 30 marca 2016, 13:54

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

murron napisał(a)

ja np. mam mega awersję do imienia Justyna, jak nie cierpię 95% jego właścicielek.
tak jest z niektórymi imionami.



najgorzej, że mąż i żona często mają inne takie imieniowe wspomnienia z dzieciństwa i coś może się podobać przyszłej mamie, a przyszły tata ma najgorsze skojarzenia, albo odwrotnie :D

kasik udało się do lekarza w pt a mi... dzisiaj :) właśnie dostałam sms z pzu, że wizyta u gin (tej zwykłej, do której też chodzę), dziś o 17:20 :D więc postaram się o te wymazy no i może coś poradzi na prolaktynę? oby,oby

któraś łyka/łykała castagnus?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #55903 30 marca 2016, 14:02

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Iza czekamy na zdjęcia fasolek :-)

Zgłoś nadużycie #55904 30 marca 2016, 14:16

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Tandem ktoś lykał ale nie wiem kto. popytaj o wymazy bo Ty masz biocenoze pochwy zrobic do kliniki tak? A moze uda Ci sie te chlamydie wykombinowaćalbo lub ten posiew pochwy bo mi właśnie przy tym wyszła bakteria coli.
A mnie doktorek zadnej osłony nie zaproponował i tak to właśnie dziś sobie siedzę na kibelku bo pewnie florę bakteryjną sobie wypłukalam.


Zgłoś nadużycie #55905 30 marca 2016, 14:21

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
My w tym cyklu probujemy z tymi


Zgłoś nadużycie #55906 30 marca 2016, 14:22

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Ja znam fajną Izę ale steaaasznie oszukuje / awanturuje się w trakcie planszówek 😁 Pocieszna. Baaardzo nie lubi i nie umie przegrywać 😆
Cos jest na rzeczy z tą awersją i wyborem.. 😁
Ja też nie lubię Justyn. I samych pokręconych Pawłów znam..

Skargę złożyłam jedną. Na kuriera, który jeszcze ani razu mi nie dostarczył paczki. Zawsze porzuca w firmie " w okolicy".. 'Rozkoszniś' jeden.. Zrobil tak 3 raz.. Ostrzegałam wcześniej dupka a dzisiaj napisałam skargę..
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #55907 30 marca 2016, 14:22

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

murron napisał(a)

fajne :)
mi się jeszcze Celina podoba :)



Murron to jest moje imię nr 1 :) gdyby była córeczka :)

Ale macie racje na każde imię coś można znaleźć. Dla mnie osobiscie np. osoby o imieniu Gocha często tworzą jakieś problemy ;) no na takie zwykle trafiam :) , także jak dla mnie ani Gocha ani Zocha :D :D
Iza czekamy na wieści co tam w trawie piszczy :)

Zgłoś nadużycie #55908 30 marca 2016, 14:25

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

jadzia napisał(a)

Tandem ktoś lykał ale nie wiem kto. popytaj o wymazy bo Ty masz biocenoze pochwy zrobic do kliniki tak? A moze uda Ci sie te chlamydie wykombinowaćalbo lub ten posiew pochwy bo mi właśnie przy tym wyszła bakteria coli.
A mnie doktorek zadnej osłony nie zaproponował i tak to właśnie dziś sobie siedzę na kibelku bo pewnie florę bakteryjną sobie wypłukalam.


Jadziu z pewnością, dlatego po kuracji polecam Ci lactovaginal :)

Zgłoś nadużycie #55909 30 marca 2016, 14:32

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Wzielam juz cos doustnie bo akurat okres dziś dostalam ale jakis skapy.


Zgłoś nadużycie #55910 30 marca 2016, 14:34

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Ja w czasie kuracji brałam coś a potem ten lactovaginal. Bo już impreza zaczynała się rozkręcać ;)