Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #54871 21 marca 2016, 11:58

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Marluna ciesze sie ze z fasolkami wszystko.dobrze :-)
Lavia no widzisz wszystko jest ok i juz nie mysl nie strasuj sie musi byc dobrze
Jadzia ,Iza nie nie nie bede odpoczywac bede sie starac!

Zgłoś nadużycie #54872 21 marca 2016, 11:58

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
U mnie dziewczyny ciężko stwierdzić ile jest po owu bo w tym cyklu olałam trochę mierzenie temperatury. Myślę że jestem tak około 8,9 dni po owu. Jak tak opowiadacie swoje historie i patrze na siebie to stwierdzam, że najlepiej byłoby po każdym owu wyjechać sobie na wakacje aż do terminu @ żeby się od tego wszystkiego odciąć.
Generalnie bety na razie nie robię, jeśli spóźni mi się @ to po weekendzie pójdę na betę, i tak muszę zrobić hormony to przy okazji. Nie wiem co z testowaniem, pewnie się złamie i jeszcze z jeden zrobię. Dobrze że potem święta to będzie co robić :)


Zgłoś nadużycie #54873 21 marca 2016, 11:59

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Buka cudny pokoik dla ksiezniczki :-) miotłą sie nie przejmuj :-)

Zgłoś nadużycie #54874 21 marca 2016, 12:00

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Iza nie przejmuj sie brudnymi oknami najwazniejsze teraz fasolki :-)

Zgłoś nadużycie #54875 21 marca 2016, 12:03

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

jadzia napisał(a)

Tsndem ile jestes po owu?


jakoś 6 dpo


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54876 21 marca 2016, 12:05

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

Kowy napisał(a)

U mnie dziewczyny ciężko stwierdzić ile jest po owu bo w tym cyklu olałam trochę mierzenie temperatury. Myślę że jestem tak około 8,9 dni po owu. Jak tak opowiadacie swoje historie i patrze na siebie to stwierdzam, że najlepiej byłoby po każdym owu wyjechać sobie na wakacje aż do terminu @ żeby się od tego wszystkiego odciąć.
Generalnie bety na razie nie robię, jeśli spóźni mi się @ to po weekendzie pójdę na betę, i tak muszę zrobić hormony to przy okazji. Nie wiem co z testowaniem, pewnie się złamie i jeszcze z jeden zrobię. Dobrze że potem święta to będzie co robić :)



i najlepiej by takie wyjazdy były dofinansowane i pełnopłatne :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54877 21 marca 2016, 12:11

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Tandem no koniecznie! 500 zł na starania na dziecko, nowy program rządowy ;) To my idziemy w tym miesiącu łeb w łeb, może okresy nam się zsynchronizowały ;)


Zgłoś nadużycie #54878 21 marca 2016, 12:17

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

Kowy napisał(a)

Tandem no koniecznie! 500 zł na starania na dziecko, nowy program rządowy ;) To my idziemy w tym miesiącu łeb w łeb, może okresy nam się zsynchronizowały ;)



może :) i oby ta synchronizacja było po obu stronach jak najbardziej owocna!

ja jestem za,
tydzień na firanki ( i drobne na nowe firanki)
tydzień na czekanie na (brak) @ na wakacjach

A w sumie to jest tego więcej, prawie nie da się pracować, hihi :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54879 21 marca 2016, 12:35

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Wiecie co dziewczyny zadzwoniłam z informacją o ciąży to mnie tak zjechali że szok... Aż się zdenerwowalam




Zgłoś nadużycie #54880 21 marca 2016, 12:37

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Kowy ja bym zrobiła za 2 dni powtórkę i trzymam kciuki




Zgłoś nadużycie #54881 21 marca 2016, 12:43

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Lavia dlaczego zjechali ?




Zgłoś nadużycie #54882 21 marca 2016, 12:43

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

Laviaa napisał(a)

Wiecie co dziewczyny zadzwoniłam z informacją o ciąży to mnie tak zjechali że szok... Aż się zdenerwowalam



niby dlaczego, przecież to nic złego... nowe pokolenia muszą zająć też mamie czas w brzuchu :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54883 21 marca 2016, 12:52

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Zaczęli mówić podniesionym głosem, że co ja sobie wyobrażam,że już 2 raz w ciąży, że zwolnienie przynosze, tak się nie robi itd...




Zgłoś nadużycie #54884 21 marca 2016, 12:55

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Laviaa masakra, brak słów


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54885 21 marca 2016, 12:56

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
A w dupie to miej Laviaa, najważniejsze dzieci i Ty, w pracy nikt się Tobą nigdy nie przejmie...


Zgłoś nadużycie #54886 21 marca 2016, 12:59

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Lavia nic im do tego zdrowie Twojego dziecka to priorytet!
Tandem to wczesnie u Ciebie 6 dpo to mozesz sie niepotrzebnie rozczarowac. Poczekaj jeszcze...
Kowy jak na 9 dpo to krecha i tak ładna no ale ja bym powtorzyla...
U mnie twz 9 dpo ale na razie nie robie testow nie chce..
Staraczka tak ma byc.!


Zgłoś nadużycie #54887 21 marca 2016, 13:05

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

jadzia napisał(a)

Lavia nic im do tego zdrowie Twojego dziecka to priorytet!
Tandem to wczesnie u Ciebie 6 dpo to mozesz sie niepotrzebnie rozczarowac. Poczekaj jeszcze...
Kowy jak na 9 dpo to krecha i tak ładna no ale ja bym powtorzyla...
U mnie twz 9 dpo ale na razie nie robie testow nie chce..
Staraczka tak ma byc.!



wiem, wiem jadzia nawet nie myślę, by próbować teraz, jedynie zastanawiam się nad sobotą, byłby 11dpo; jesli @ do tego czasu nie przyjdzie, to nie chcę się rozczarować negatywem...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54888 21 marca 2016, 13:27

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Lavia z tego co widzę to twoje dziecko ma 6 lat.. a z drugiej strony w dupie ich miej !




Zgłoś nadużycie #54889 21 marca 2016, 13:49

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
złote porady innych staraczek :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54890 21 marca 2016, 13:56

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Ja spadam, chyba czas na spacer, jak już nic in. nie działa.. :-( :-(
Zresztą jutro ma cały dzień w Polsce padać.. wiec czas na słoneczko, póki jest.. Ciekawe, czy za tydzień faktycznie nastanie 20 st. C, jak meteorolodzy-optymiści zapowiadają.. ;-)

Do miłego !! (ale Wam zazdroszczę wolnego czasu.. ech.. ja ciągle tylko z tą swoją przylgą niemożliwą, przylepiona.. aż kręgosłup blaga o litość.. )
Melissa    
Idalia