Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #54091 10 marca 2016, 20:39

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
buka super kopaczka :) też mam nadzieję, że tabelka będzie pustoszeć...
odebrałam wyniki badań
tsh 1,13 (jupi! euthyrox zadziałał :)
prolaktyna 53,39 (norma 1,3-25 bu... a była 26 i miała zmaleć...)
progesteron 0,66 ... (teoretycznie norma na owu to 0,25-6,22, a powinna być lada dzień, ale coś mnie ona raczej niepokoi...)
więc ech..


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54092 10 marca 2016, 20:48

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Tandem brzydka masz te prolaktyne... a jak chodzi o owu to dlugo masz sie tak obserwowac ??




Zgłoś nadużycie #54093 10 marca 2016, 21:17

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Zbadalam progesteron i ma 14,8 ng/ml
W pierwszym momenciesie wystraszylam jak zobaczyłam ze jest to norma dla fazy folikularnrj ale jest to też norma dla 1 trym ciazy ciorac pod uwage,ze jest to dopiero 4 tydz to chyba nie jest najgorzej ??
Normyfaza lutealna 1,2 - 15,9 ng/ml
- po menopauzie poniżej 0,1 - 0,2 ng/ml

Ciąża:
I trymestr 2,8-147,3 ng/ml
II trymestr 22,5 - 95,3 ng/ml
III trymestr 27,9 - 242,5 ng/ml




Zgłoś nadużycie #54094 10 marca 2016, 21:21

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Iza wszystko jest dobrze! i bedzie nie ma innej opcji!




Zgłoś nadużycie #54095 10 marca 2016, 21:25

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Laviaa napisał(a)

Iza wszystko jest dobrze! i bedzie nie ma innej opcji!



No bo poczatkowo spanikowalam,ale w normie się miesci. A jak u Ciebie jak mąż zareagował ??




Zgłoś nadużycie #54096 10 marca 2016, 21:27

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
iza w klinice naprotechnologicznej powiedzieli mi, że powinien być (w 7 dniu po owu, kiedy jest najwyższy w cyklu)19-30, a na tygodnie ciąży:
4 21.6
6 25.9
8 26.2
10 30
12 33.4
14 39.5 itd.
tu jest np. : http://naprotechnologia.wroclaw.pl/poziom-progesteronu-w-ciazy-normy/
z kliniki mam póki co zrobione wszystkie badania, cały czas mam obserwację śluzu i temp, jeszcze mąż na badania i wizytę u gin tam mam dopiero na koniec kwietnia...
u 'zwykłej' gin byłam też ostatnio, miałam nadzieję na dupka, ale stwierdziła, że mieszczę się w normie (choć wg napro nie), zainteresowała się bardziej tsh i kazała zbadać (co dziś zrobiłam), by sprawdzić jak euthyrox działa... nie wiem właśnie czy znów do niej iść czy tylko czekać na tą kwietniową wizytę...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #54097 10 marca 2016, 21:47

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751

izabela23 napisał(a)

No bo poczatkowo spanikowalam,ale w normie się miesci. A jak u Ciebie jak mąż zareagował ??


w szoku tak samo jak i ja...i martwi bo troszke przeziebiony zebym sie nie zarazila. poza tym podobnie jak ja uwierzy jak bedzie po 12 tyg i wszystko dobrze ... Na razie probujemy i staramy sie zyc normalnie jakby niczego nie bylo nie ma wariacji i planow jak za kazdym poprzednim razem. tyle razy to przerabialismy ,ze chyba nie potrafimy sie poki co cieszyc. wiem ,ze to glupie ale ja jestem przerazona tym wszystkim.
aaa i w ogole jak wraca z pracy to caly czas kaze mi lezec obiady on gotuje przynosi mi soki herbatki itd...mam nie wstawac tyle co siku, Zakupy tez wzial na siebie wiec chyba troszke mu zalezy ;)
A norme masz prawidlowa :) glowa do gory




Zgłoś nadużycie #54098 10 marca 2016, 22:04

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Laviaa napisał(a)

w szoku tak samo jak i ja...i martwi bo troszke przeziebiony zebym sie nie zarazila. poza tym podobnie jak ja uwierzy jak bedzie po 12 tyg i wszystko dobrze ... Na razie probujemy i staramy sie zyc normalnie jakby niczego nie bylo nie ma wariacji i planow jak za kazdym poprzednim razem. tyle razy to przerabialismy ,ze chyba nie potrafimy sie poki co cieszyc. wiem ,ze to glupie ale ja jestem przerazona tym wszystkim.
aaa i w ogole jak wraca z pracy to caly czas kaze mi lezec obiady on gotuje przynosi mi soki herbatki itd...mam nie wstawac tyle co siku, Zakupy tez wzial na siebie wiec chyba troszke mu zalezy ;)
A norme masz prawidlowa :) glowa do gory



No właśnie przeczytalam na forum nasz bocian lekarz pisał,ze by zapomniec o badaniu progesteronu kiedy jest on suplementowany :-) od dzisiaj postanowiłam 0 jakichkolwiek gdybania i czytania i wymyślania jakis adan itd. :-) co ma buc to bedzie a my nie mamy na to wplywu :-) w sobote ttlko sprawdze przyrost bety i na tym koniec aż do wizyty




Zgłoś nadużycie #54099 10 marca 2016, 22:05

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Lavia na pewno bardzo mu zależy dlatego tak sie stara. :-) ja sie wyspalam ponad 2 godz w dzien i co tu teraz robic ??




Zgłoś nadużycie #54100 10 marca 2016, 22:10

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

buka87 napisał(a)

Wiem :D Kopniaki i brzuch przypominaja mi o dzidziorze. Nie mialam zadnych dolegliwosci ciazowych i przez to cieko mi bylo uwierzyc ze jestem w ciazy :D Pewnie dottrze do mnie jak bede miala mala w rekach.


Ty masz 3 miechy... ja 9 dni i dalej do mnie nie dociera :P
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #54101 10 marca 2016, 22:18

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

motylek1909 napisał(a)

Ty masz 3 miechy... ja 9 dni i dalej do mnie nie dociera :P



PRZEDE MNĄ 8 MIECHOW I TEZ NIE DOCIERA H HE




Zgłoś nadużycie #54102 10 marca 2016, 22:34

kiwi Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 802 Podziękowania: 352
Dziewczyny u mnie kolejna porażka musze zlapac oddech co zagladanie tu i te wszystkie pozytywne testy nie pomagają mi. Jak nabiore dystansu to moze z powrotem bede zaglądać. Zycze wam wszystkim 2 kreseczek!

Zgłoś nadużycie #54103 10 marca 2016, 22:45

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

kiwi napisał(a)

Dziewczyny u mnie kolejna porażka musze zlapac oddech co zagladanie tu i te wszystkie pozytywne testy nie pomagają mi. Jak nabiore dystansu to moze z powrotem bede zaglądać. Zycze wam wszystkim 2 kreseczek!


Kiwi bardzo mi przykro i wiem,że czyjeś pozytywne testy powoduja zalamke. Trzymam kciuki




Zgłoś nadużycie #54104 10 marca 2016, 22:54

kiwi Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 802 Podziękowania: 352
Iza akurat Twoj test bardzo i szczerze mnie cieszy :) dziekuje

Zgłoś nadużycie #54105 10 marca 2016, 23:14

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

pepitka50 napisał(a)

Motylku bo jak dzidziuś słabo rośnie to nie trzymają ciąży do końca a poza tym też mam cukrzycę i w sumie to tez zależy ile przybierze(: ale póki co jestem pozytywnie nastawiona musi być dobrze. Kurcze nie mogę was nadrobić bo mi się strony nie wczytuja(( :( ale czekam na betę Izy może nie przegapie(:



Hej sorki że się wtrące ale to nie tak jak piszesz ja mam pierwsze dziecko z hipotrifi i teraz też mam hipotrifie to czy rozwiąza szybciej czy nie to zależy od przepływów pepowinowych jak są dobre czekają na samoistny poród jeżeli są złe jest decyzja o natychmiastowej cc. W pierwszej ciąży nie było wód i przepływy były źle więc musieli cc żeby dziecko nie zmarło. A teraz waży 1450 g w 32 tc czyli podobnie ale wody są ok i przepływy są ok o jeżeli dziecko będzie małe ale wszystko będzie w normie to czekam na poród. Ja osobiście bym się nie zgodziła na wywołanie porodu w 37 tc bo to jest jeszcze wcześniak. Ja bym to konsultowala z innym lekarzem. To jest oczywiście moje zdanie mam nadzieję że jednak podrosnie i wszystko pójdzie tak jak trzeba :-*


Zgłoś nadużycie #54106 10 marca 2016, 23:23

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Boże ile wy piszecie! Wariatki! Izunia super gratuluję kochana! Cieszę się bardzo! Zasłużyłas w końcu! Kasik i Laviaa również moje gratulacje! Aby wam te 8 miesięcy minęło nudno bardzo nudno... Staraczka kciuki za Ciebie! Motylku czekam na Filipka! Usiasia przykro mi a miałam jeszcze nadzieję.. Wszystkim nie odpisze... Przepraszam nie dam rady trochę choruje a moje dziecko bardzo ehhh wykończe się. Wszystkiego dobrego dla was kochane! :-*


Zgłoś nadużycie #54107 11 marca 2016, 0:07

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Dziewczyny Gratuluję!!! Iza z taką betą to tylko Dwójeczka.
ps. Ja mam dość - moja tarczyca oszalała na maxa... nagle mam niedoczynność, a w szpitalu miałam tsh ponad 1
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #54108 11 marca 2016, 0:13

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Dziewczyny czy któraś brała pregna plus ?

Iza mówiłam ! Gratulacje 😙 kasik i Lavia tez gratuluje 😙




Zgłoś nadużycie #54109 11 marca 2016, 7:04

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Witam sie z rana u mnie w miare ale przedwczoraj myslalam ze sie wykrwawie tak ze mnie lecialo ze musialam co gora dwie godziny sie przebierac az sie wystraszylam zaczelo sie w nocy i bylo tak prawie caly dzien wczoraj chodzilam jak cien bolala glowa i zawroty noi krwawienie bylo malutkie ale w dole brzucha mnie tak dziwnie kulo jakby ktos mi nozem po macicy jezdzil to chyba jeden z najgorszych @ jakie mialam w zyciu..


Zgłoś nadużycie #54110 11 marca 2016, 7:08

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751

kiwi napisał(a)

Dziewczyny u mnie kolejna porażka musze zlapac oddech co zagladanie tu i te wszystkie pozytywne testy nie pomagają mi. Jak nabiore dystansu to moze z powrotem bede zaglądać. Zycze wam wszystkim 2 kreseczek!


Ja doskonale wiem co czujesz. Ja po moich poronieniach też wycofałam się z forum wpadłam raz na parę tyg żeby złapać dystansu i oddechu i gdyby nie wpadka to pewnie nie pisalabym tak często.. Ale głowa do góry i ty się doczekasz