Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #52651 28 lutego 2016, 22:28

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

PaulaG napisał(a)

Jadzia nie dostałam ale czuje ze idzie .. typowo klucie i więcej śluzu. Gusia haha ja nawet bez ciąży mam takie zachcianki 😀😀
Jak mi dzisiaj słabo masakra !



to objawy zarówno na @ jak i na ciążę,więc póki @ nie ma, nic nie jest przesądzone! :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #52652 28 lutego 2016, 22:32

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Ee tam wisi mi to powiem wam 😀 teraz jakoś mam wszystko gdzieś 😀😀




Zgłoś nadużycie #52653 28 lutego 2016, 22:35

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Cześć :)
Monia bardzo się cieszę, że się odezwałaś :) i, że fizycznie już jest lepiej. Planujesz teraz robić sobie jakieś badania czy póki co odpuszczasz temat i chcesz sobie od wszystkiego odpocząć?
Paula G jeszcze nie wszystko stracone :) nie ma @ jest nadzieja.
Gusiaaaaaa kurde! teraz mam ochotę na konserwę no masakra jakaś. Za to z mięsem innym się nie lubimy nadal.
Sielanka - portret super Ci wyszedł :)

Zgłoś nadużycie #52654 28 lutego 2016, 22:58

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Nie ma nadziei nie ma. Testy negatywne. Czekam na nią ... po za tym jak testy negatywne to się nie ludze juz.




Zgłoś nadużycie #52655 28 lutego 2016, 23:25

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

PaulaG napisał(a)

Nie ma nadziei nie ma. Testy negatywne. Czekam na nią ... po za tym jak testy negatywne to się nie ludze juz.


a który dpo? I kiedy powinna przyjść?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #52656 29 lutego 2016, 2:00

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
Dziewczyny kochane! Próbuje nadrobić ale mała ciagle przy cycu jak wyjde ze szpitala odezwe sie
Mega dziekuje za gratulacje jesteście kochane


Zgłoś nadużycie #52657 29 lutego 2016, 6:18

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293

turboslimak napisał(a)

Dziewczyny kochane! Próbuje nadrobić ale mała ciagle przy cycu jak wyjde ze szpitala odezwe sie
Mega dziekuje za gratulacje jesteście kochane


spokojnie ślimaku :D ... malutka przecudowna ucałuj ją od forumowych cioteczek :P


Zgłoś nadużycie #52658 29 lutego 2016, 6:28

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

Kaari napisał(a)

Cześć :)
Monia bardzo się cieszę, że się odezwałaś :) i, że fizycznie już jest lepiej. Planujesz teraz robić sobie jakieś badania czy póki co odpuszczasz temat i chcesz sobie od wszystkiego odpocząć?
Paula G jeszcze nie wszystko stracone :) nie ma @ jest nadzieja.
Gusiaaaaaa kurde! teraz mam ochotę na konserwę no masakra jakaś. Za to z mięsem innym się nie lubimy nadal.
Sielanka - portret super Ci wyszedł :)



Kaari ja też mięso najchętniej nie... ogólnie brak mi apetytu, muszę wciskać na siłę. Najgorsze są śniadania.,,
Tandem wczoraj przeszłam się do orlenu a tam sam pasztet! Byłam nawet u mojej koleżanki ale ona nie miała konserwy jej babcia również! czekam do 7 na otwarcie sklepu :)


Zgłoś nadużycie #52659 29 lutego 2016, 6:43

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Hej Monia ciesze się bardzo,że się odezwałaś :-) i że chociaż fizycznie troche lepiej. Ja dzisiaj jakos źle leżała m i tak mnie jakos w srodku w plecach boli. A piersi jak mnie bolą masakra podwojna chyba to od progesteronu,ktory przyjmuje dopochwowo... jutro wielki dzień a później najdłuższe dni w zyciu. Kurde normalnie starajac to dluzy się do testowania. A wyobrazcie sobie uczucie jak ja będę wiedziała,że pod moim serduchem jest zarodeczek i będę myślała o tym czy z nami zostanie czy nie... 
Ja niedlugo mam zawieźć moją przyjaciółkę po wyniki badań,bo jest w ciąży mąż w pracy a "ukochana" teściowa nie zgodziła się aby teść zwolnił sie na godzine z pracy i ja podwiozl.wrr




Zgłoś nadużycie #52660 29 lutego 2016, 6:46

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Mnie dalej bolą jajniki mam nadzieje,że to nie bedzie powod do przesuniecia transferu...




Zgłoś nadużycie #52661 29 lutego 2016, 6:59

koko83 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 1258 Podziękowania: 456
turbo nie wiem czy gratulowałam więc gratuluję :)

nas teraz nie było byliśmy kilka dni u rodzinki Majka miała radochę wybawiła się a ja przez wizytę na wsi mam już +10kg a gdzie tam koniec ciąży

co powiecie na imie Anastazja mąż ostatnio wymyślił
Lilianka 35 tc 19.04.2014-20.04.2014







Zgłoś nadużycie #52662 29 lutego 2016, 7:16

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

koko83 napisał(a)

turbo nie wiem czy gratulowałam więc gratuluję :)

nas teraz nie było byliśmy kilka dni u rodzinki Majka miała radochę wybawiła się a ja przez wizytę na wsi mam już +10kg a gdzie tam koniec ciąży

co powiecie na imie Anastazja mąż ostatnio wymyślił


ANASTAZJA hmm nawet ładnie, chociaż przyznam,że poprzednia opcja Klaudia lub Oliwia zdecydowanie bardziej mi się podobała :-)




Zgłoś nadużycie #52663 29 lutego 2016, 7:40

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 866 Podziękowania: 312
Tandem 16 dpo . To 31 dc. Ten ostatni cykl trwał 39 dni wiec nie wiem dokładnie jak teraz przyjdzie .. myślę że powinna być dziś lub jutro ale dokładnie nie jestem pewna ..




Zgłoś nadużycie #52664 29 lutego 2016, 7:56

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

PaulaG napisał(a)

Tandem 16 dpo . To 31 dc. Ten ostatni cykl trwał 39 dni wiec nie wiem dokładnie jak teraz przyjdzie .. myślę że powinna być dziś lub jutro ale dokładnie nie jestem pewna ..


hm to rzeczywiście nie wiadomo... takie długie masz fazy po owulacji?

gusia wyczekane zakupy się udały?

turboslimak tul się z Zosią, my cierpliwie poczekamy :) jak ręce?

iza życzę by już przestało boleć!

koko Anastazja kojarzy mi się tylko z księżniczką :) ostatnio koleżanka dała, ale jako drugie imię :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #52665 29 lutego 2016, 8:02

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
jem kanapke z konserwa i papryka! :) kupilam jeszcze dwie sztuki na wszelki wypadek :)


Zgłoś nadużycie #52666 29 lutego 2016, 8:03

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

gusia85 napisał(a)

jem kanapke z konserwa i papryka! :) kupilam jeszcze dwie sztuki na wszelki wypadek :)



to smacznego i na zdrowie, niech się krewetka naje! :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #52667 29 lutego 2016, 8:06

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
hahahaha


Zgłoś nadużycie #52668 29 lutego 2016, 8:28

marluna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 457 Podziękowania: 163
Dzien dobry, ja po kolejne wizycie w klinice i po kolejnym Usg, moje dwie mroweczki zyja, wszystko w porzadku i jak wszystko dobrze pojdzie zostane podwojna mama 26 pazdziernika.
Od dzis moge zaczac cieszyc sie ta ciaza.Niestety nie dostalam chorobowego co mnie marwi, zadne argumenty nie przekonaly lekarza z kliniki mam isc do pracy i juz, no trudno.

Zgłoś nadużycie #52669 29 lutego 2016, 8:32

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

marluna napisał(a)

Dzien dobry, ja po kolejne wizycie w klinice i po kolejnym Usg, moje dwie mroweczki zyja, wszystko w porzadku i jak wszystko dobrze pojdzie zostane podwojna mama 26 pazdziernika.
Od dzis moge zaczac cieszyc sie ta ciaza.Niestety nie dostalam chorobowego co mnie marwi, zadne argumenty nie przekonaly lekarza z kliniki mam isc do pracy i juz, no trudno.


Moja kreweta jest zachwycona pazdziernikowymi mroweczkami :) )))
Gratuluje Ci i bardzo, bardzo sie ciesze Waszym szczesciem :-) ))
Marluna mam konserwe! Chcesz? :-) ))


Zgłoś nadużycie #52670 29 lutego 2016, 8:34

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

marluna napisał(a)

Dzien dobry, ja po kolejne wizycie w klinice i po kolejnym Usg, moje dwie mroweczki zyja, wszystko w porzadku i jak wszystko dobrze pojdzie zostane podwojna mama 26 pazdziernika.
Od dzis moge zaczac cieszyc sie ta ciaza.Niestety nie dostalam chorobowego co mnie marwi, zadne argumenty nie przekonaly lekarza z kliniki mam isc do pracy i juz, no trudno.


Jak się cieszę, a teraz napisze: "a nie mówiliśmy" kochana oficjalnie gratuluje :-) :-) :-) ja jutro jade po moje malenstwo oby ze mna zostalo