Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #50831 15 lutego 2016, 18:09

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Usiasia, trzymam kciuki za jutrzejszy test :-) bede czekala niecierpliwie.
No a ja mam nadzieje zalapac sie na ten 2016




Zgłoś nadużycie #50832 15 lutego 2016, 18:17

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2761 Podziękowania: 879
Tak naprawdę to teraz jest moja ostatnia szansa.
Kurcze no nie mam gdzie się wygadac. Zdaje mi się ze ciagle sobie wmawiam ze jak pod światło wezmę ten test to jakaś fatamorgana tam jest. Jak ja się cieszę że przez jakieś pół roku nie robilam tych testów bo do tej pory juz byłabym w psychiatryku :/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #50833 15 lutego 2016, 18:35

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Usiasia czekam z niecierpliwością na jutrzejszy test.


Zgłoś nadużycie #50834 15 lutego 2016, 18:37

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

izabela23 napisał(a)

cześć.ja tylko tak pobieżnie przeczytałam,bo nie mam za bardzo czasu.
Motylku, Filipek najwidoczniej trenuje żeby w termonie wyskoczyć w ciągu kilku minut :)
MARLUNA, jakiż był mój uśmiech jak przeczytałam że u ciebie beta piękna mimo krwawienia :) będzie dobrze,bo już jest dobrze :)
Sielanka śliczne obie jesteście :D
Staraczka, przykro mi z powodu @ :-*
kurka i dalej nie doczytałam może potem mi się uda :) my dpiero wróciliśmy z białegostoku o 9 miałam pobranie krwi,ale na lekarza musieliśmy czekać do 14,ale to nic. ;) zrobili nam badania wirusologiczne i żeby było ciekawiej to zaczęły mi się problemy z pobieraniem krwi Pani wkuwała się 2razy i nic nie leciało aż musiała z drugiej ręki pobrać, naszczęście się udało z drugiej, i pomyśleć,że dawniej miałam takie żyły,że można było się wbić bez zaciskania, a potem zrobiło misię słabo :P
No dobra przechodzę do sedna ;) badanie hormonu,prawidłowe, USG też prawidłowe lek zadziałał tak jak powinien i od dzisiaj przyjmuję kolejny zastrzyk tym razem już ten właściwy stymulujący :D :D dostałam niewielkie dawki ze względu na to,że przy PCO jest ryzyko przestymulowania :) w niedzielę kolejne pobranie krwi i wizyta :)


izunia widze ze u Ciebie same dobre pozytywne wieści :-)
az milo sie czyta taka wiadomosc


Zgłoś nadużycie #50835 15 lutego 2016, 18:44

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Usiasia napisał(a)

Witam się ponownie.
Sielanka - pamiętamy o Tobie. Ja to myślałam że Ty już szalejesz tam w nowej pracy. Dobrze ze mała jest wesoła z tym spaniem pewnie też się przestawi. Mało które dziecko zasypia o tak bo Pani chce ;)
Motylku - niech się patrzą nawet jak na kosmitkę. Wazne żebyś Ty się czuła bezpiecznie. Wiadomo zależy na kogo trafi się na oddziale, ale niektóre panie potrafią miec niewybredne komentarze...
Iza - cieszę się, że do tej pory wszystko idzie w dobrym kierunku. Oby tak dalej! W takim razie jak juz zaczynasz te właściwe zastrzyki to kiedy masz szansę pierwsza na fasolkę?
Murron 9 dni pracy to szybciutko zleci. Zaraz będzie piątek i potem drugi. Powiedziałabym ze pozostanie błogie lenistwo, ale pewnie tak nie do końca :)
Staraczka - nie załamuj się kochana. Ja jestem teraz na tym samym etapie tylko ze @ nie ma :/ podejrzewam ze razem z Monia przeniesiemy się na wątek 2017r..
Tuuurbo - trzymaj się maleńka. Jak tam ręce? Chociaż troszkę lepiej? Zosieńka tak się spieszyła ze chyba się zmęczyła i stwierdziła że zostaje u mamy... Może już niedługo się zdecyduje i nie będzie trzeba wywoływać.
No to się napisałam. A teraz mam pytanie: te testy polecane przez Was z Rossmana to facelle? Płytkowy czy ten strumieniowy czy jaki?


uasia paskowy facelle....mi jeszcze wyszedl mega bladzioch na tescie Amil mialam tam fatamorgane ale byla....
rzeczywiscie motylkowy testt sa najlepszy...jeszcze nikogo nie zawiodl :-)
uasia rece bez zmian tzn taka zmiana ze ciut mniej bola wiec mecze sie z mniejszym bolem ale nie powoduje on ze placze :-) takze pociagne do srody do kolejnego ktg...


Zgłoś nadużycie #50836 15 lutego 2016, 18:47

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Iza ta znajoma masakra. Strasznie nie odpowiedziała niech pózniej nie żałuje ze dzidzia chora czy cos. Tez mam taka znajoma co Piła i paliła w ciąży alkoholiczka jest teraz tez potrafi pic codziennie jak uśpi małego ma prawie 4 L nawet chleje jak mały nie spi w dzien masakra. A urodzi sie z poważna wada serca miał operacje jak miał 1 tydzien i zaraz 2 sie szykuje do końca życia na lekach itp ale jak widze jak sie opiekuje nim to mnie krew zalewa z rok temu widziałam jak mu na kolacje zupkę chińska dawała żeby zjad. Ale ona oczywiście niewidzialna w tym swojej winy ze mały chory.
A ja sie wlasnie zmotywowałam i na siłownie wkoncu doszłam po długim czasie ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #50837 15 lutego 2016, 18:54

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
staraczka ja tez zasadzam ci kopa!!!!!!!!!!!!!!!!

werkaaa pominelam twoj post...wogole jedna strone przeskoczylam i musze sie cofnać ;p


Zgłoś nadużycie #50838 15 lutego 2016, 18:55

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Kamila trzymam kciuki za siłownianą wytrwałość!
Asa a jak Twoja Chodakowska?


Zgłoś nadużycie #50839 15 lutego 2016, 18:56

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

kamila19880 napisał(a)

Iza ta znajoma masakra. Strasznie nie odpowiedziała niech pózniej nie żałuje ze dzidzia chora czy cos. Tez mam taka znajoma co Piła i paliła w ciąży alkoholiczka jest teraz tez potrafi pic codziennie jak uśpi małego ma prawie 4 L nawet chleje jak mały nie spi w dzien masakra. A urodzi sie z poważna wada serca miał operacje jak miał 1 tydzien i zaraz 2 sie szykuje do końca życia na lekach itp ale jak widze jak sie opiekuje nim to mnie krew zalewa z rok temu widziałam jak mu na kolacje zupkę chińska dawała żeby zjad. Ale ona oczywiście niewidzialna w tym swojej winy ze mały chory.
A ja sie wlasnie zmotywowałam i na siłownie wkoncu doszłam po długim czasie ;)



kamilka jesli moge cos doradzić jako trener jak cwiczysz na silce to małe ciezary i powtorzenia na kazda partie powyzej 12 rob 3 serie  najlepiej  i przerwy okolo 30 sekund pomiedzy seriami :-)  i dziel sobie treningi ze jednego dnia robisz duze partie miesnowe innego małe..


Zgłoś nadużycie #50840 15 lutego 2016, 19:05

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

turboslimak napisał(a)

kamilka jesli moge cos doradzić jako trener jak cwiczysz na silce to małe ciezary i powtorzenia na kazda partie powyzej 12 najlepiej 3 serie i dziel sobie treningi ze jednego dnia robisz rece drugiego nogi :)


Uuu trenerem jestes super ;) ja to nie znam sie na tych sprzętach ciężarach itp wiec na silce robie odbitek schody lub szybko chodzę na bieżni ok 6,5 na h czasami 7 gdybym chodziła z kimś kogo znam i on by tak ćwiczył to spoko pomógł by mi. A tak dupa....
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #50841 15 lutego 2016, 19:11

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

kamila19880 napisał(a)

Uuu trenerem jestes super ;) ja to nie znam sie na tych sprzętach ciężarach itp wiec na silce robie odbitek schody lub szybko chodzę na bieżni ok 6,5 na h czasami 7 gdybym chodziła z kimś kogo znam i on by tak ćwiczył to spoko pomógł by mi. A tak dupa....



szkoda ze zaraz rodzę bo bym cie poprowadziła :-)
a to jak robisz aeroby czyli chodzisz na biezni to zebys spalała tkanke tluszczową to twoje tetno wysilkowe pownno miescic sie w przedziale ...dobra!
podaj mi swój wiek wzrost wage ;p ja ci policze jakie powinnas miec tetno chodzac na biezni to wtedy bedziesz redukować tkanke tłuszczową :-)
bedziesz chodzac minimum 30 minut sprawdzac sobie tetno
bo tak bez pomiaru tetna mozna sobie chodzic i chodzic troszke sie schudnie ale potem waga stanie w miejscu...


Zgłoś nadużycie #50842 15 lutego 2016, 19:14

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
staraczka ja w Poznaniu zaczęłam chodziś do kliniki naprotechnologicznej,
jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat efektów, bo za krótko tam chodzę,
ale zwróciłam już uwagę na to, że tam są bardziej wyśrubowane normy wszystkich wyników,
szybciej zwracają uwagę na różne dane, więc możliwe, że akurat to byłoby pomocne
w Twoim wypadku. Ja chodzę tam na konsultacje do pani od metody objawowo-termicznej,
u gin byłam dopiero raz, jeszcze przed badaniami.

angel bardzo, bardzo współczuję tak smutnej sytuacji z mamą; nie ma szans byś
była w PL dłużej, by być przy niej? pogrzeb i takie wiadomości... przykro mi...

turboslimak niech ta Zosia turbo szybko wychodzi i już mamy nie męczy! :)

iza masakra z kosztem tych badań... trzymam kciuki za pozytywne wyniki
oraz efekty zastrzyków :) A ta koleżanka pijąca to jakaś masakra...
Najgorsze, że nie jest jedyną taką :( I trzymam kciuki za 2016!

Usiasia u Ciebie też, trzymam kciuki za teścik jutro!

kamila super, że poszłaś na siłownię, jak endorfinki się naprodukowały? :)
rozumiem o co Ci chodzi, sama też nie potrafiłabym chodzić na siłownię
a nie mam też z kim...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #50843 15 lutego 2016, 19:17

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

tandem napisał(a)

staraczka ja w Poznaniu zaczęłam chodziś do kliniki naprotechnologicznej,
jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat efektów, bo za krótko tam chodzę,
ale zwróciłam już uwagę na to, że tam są bardziej wyśrubowane normy wszystkich wyników,
szybciej zwracają uwagę na różne dane, więc możliwe, że akurat to byłoby pomocne
w Twoim wypadku. Ja chodzę tam na konsultacje do pani od metody objawowo-termicznej,
u gin byłam dopiero raz, jeszcze przed badaniami.

angel bardzo, bardzo współczuję tak smutnej sytuacji z mamą; nie ma szans byś
była w PL dłużej, by być przy niej? pogrzeb i takie wiadomości... przykro mi...

turboslimak niech ta Zosia turbo szybko wychodzi i już mamy nie męczy! :)

iza masakra z kosztem tych badań... trzymam kciuki za pozytywne wyniki
oraz efekty zastrzyków :) A ta koleżanka pijąca to jakaś masakra...
Najgorsze, że nie jest jedyną taką :( I trzymam kciuki za 2016!

Usiasia u Ciebie też, trzymam kciuki za teścik jutro!

kamila super, że poszłaś na siłownię, jak endorfinki się naprodukowały? :)
rozumiem o co Ci chodzi, sama też nie potrafiłabym chodzić na siłownię
a nie mam też z kim...




tandem a probowalas grupowych treningów ? :-) nie dla kazdego jest siłownia...podziwiam osoby chodzace na silownie :-) ja wole grupowe zajęcia

moze Zosia poslucha ciotki tandem :-) oby tak było


Zgłoś nadużycie #50844 15 lutego 2016, 19:19

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Iza super wiadomosci Marluna juz po transferku po pozytywnej becie teraz czekamy na twoj transferek

Zgłoś nadużycie #50845 15 lutego 2016, 19:20

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

turboslimak napisał(a)

staraczka ja tez zasadzam ci kopa!!!!!!!!!!!!!!!!

werkaaa pominelam twoj post...wogole jedna strone przeskoczylam i musze sie cofnać ;p


Aj aj aj!!!za co tyle kopow? :-)

Zgłoś nadużycie #50846 15 lutego 2016, 19:22

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

tandem napisał(a)

staraczka ja w Poznaniu zaczęłam chodziś do kliniki naprotechnologicznej,
jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat efektów, bo za krótko tam chodzę,
ale zwróciłam już uwagę na to, że tam są bardziej wyśrubowane normy wszystkich wyników,
szybciej zwracają uwagę na różne dane, więc możliwe, że akurat to byłoby pomocne
w Twoim wypadku. Ja chodzę tam na konsultacje do pani od metody objawowo-termicznej,
u gin byłam dopiero raz, jeszcze przed badaniami.

angel bardzo, bardzo współczuję tak smutnej sytuacji z mamą; nie ma szans byś
była w PL dłużej, by być przy niej? pogrzeb i takie wiadomości... przykro mi...

turboslimak niech ta Zosia turbo szybko wychodzi i już mamy nie męczy! :)

iza masakra z kosztem tych badań... trzymam kciuki za pozytywne wyniki
oraz efekty zastrzyków :) A ta koleżanka pijąca to jakaś masakra...
Najgorsze, że nie jest jedyną taką :( I trzymam kciuki za 2016!

Usiasia u Ciebie też, trzymam kciuki za teścik jutro!

kamila super, że poszłaś na siłownię, jak endorfinki się naprodukowały? :)
rozumiem o co Ci chodzi, sama też nie potrafiłabym chodzić na siłownię
a nie mam też z kim...


A slyszalas o klinice Medart?czy jakos tak nie wiesz jakie ma opinie? A z ta klinika napro kurcze nie wiem moze sprobowac ja juz sama nie wiem co robic

Zgłoś nadużycie #50847 15 lutego 2016, 19:23

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

staraczka33 napisał(a)

Aj aj aj!!!za co tyle kopow? :-)




i jeszcze sie pyta :D :D za co :D !!!

Proszę nagromadzić w sobie pozytywną energię


Zgłoś nadużycie #50848 15 lutego 2016, 19:24

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

turboslimak napisał(a)

staraczka ja tez zasadzam ci kopa!!!!!!!!!!!!!!!!

werkaaa pominelam twoj post...wogole jedna strone przeskoczylam i musze sie cofnać ;p


Ciężarnym wybaczam :D
Za każdym razem jak wchodzę na forum myślę sobie może małą Zosię zobaczę :P
Ale Zosi się coś nie spieszy :P


Zgłoś nadużycie #50849 15 lutego 2016, 19:30

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

turboslimak napisał(a)

i jeszcze sie pyta :D :D za co :D !!!

Proszę nagromadzić w sobie pozytywną energię


No dobrzeeee postaram sie gromadzic pozytywna energie :-)

Zgłoś nadużycie #50850 15 lutego 2016, 19:32

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

staraczka33 napisał(a)

No dobrzeeee postaram sie gromadzic pozytywna energie :-)


No i tak ma być :D !!!!!!!!!!!!