Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #50211 9 lutego 2016, 12:54

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

motylek1909 napisał(a)

a my jako tako... dość mam już leniuchowania... ale jeszcze 2,5 tyg i mały może wychodzić :D



2,5 tyg!! a dopiero co bylam u ciebie i ciaza pozostawala wciaz w marzeniach...
Spokojnych ostatnich dni :)

Zgłoś nadużycie #50212 9 lutego 2016, 13:02

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415
DZIEWCZYNY! OVUFRIEND.PL ROBI AKCJE! MOŻE KTORAŚ SKORZYSTA :)

Od 1 lutego 2015 roku mamy dla Ciebie niespodziankę. Aby jeszcze bardziej zwiększać Twoje szanse na zajście w ciążę mamy dla Ciebie prezent - jeśli po 3 miesiącach regularnego prowadzenia Kalendarza Cyklu w OvuFriend nie zajdziesz w ciążę, otrzymasz od nas możliwość odbycia bezpłatnej wizyty w jednej z najlepszych Klinik w Polsce, w klinikach INVICTA. Dodatkowo podczas pierwszej, bezpłatnej wizyty otrzymasz aż 50% rabatu na wybrane badania laboratoryjne dla siebie (AMH - czytaj więcej czym jest badanie AMH?) i badanie ogólne nasienia dla Twojego partnera CASA.

Przeczytaj uważnie nasz regulamin programu:

Każda użytkowniczka, która po 3 miesiącach regularnego prowadzenia Kalendarza Cyklu w OvuFriend (wersja abonamentu - płatny czy darmowy - nie ma znaczenia) nie zajdzie w ciążę, otrzyma możliwość skorzystania z bezpłatnej, pierwszej wizyty lekarskiej w Klinikach INVICTA oraz dodatkowo podczas pierwszej, bezpłatnej wizyty otrzyma 50% rabatu na badania laboratoryjne AMH (Anti-Müllerian Hormone) oraz ogólne badanie nasienia CASA dla swojego partnera.
Aby skorzystać z promocji oprócz regularnego prowadzenia Kalendarza Cyklu w OvuFriend przez 3 miesiące użytkowniczka musi posiadać konto w OvuFriend nie krócej niż 3 miesiące od momentu zgłoszenia chęci otrzymania bezpłatnej wizyty.
Użytkowniczka, która spełnia powyższe kryteria musi samodzielnie zgłosić się do OvuFriend pisząc email na adres kontakt@ovufriend.pl. W emailu wystarczy napisać tytuł: "Odbiór bezpłatnej wizyty" oraz podać adres email pod którym użytkowniczka jest zarejestrowana w OvuFriend. Po otrzymaniu zgłoszenia zespół OvuFriend zweryfikuje czy użytkowniczka spełnia kryteria programu i w ciągu 7 dni od zgłoszenia prześle użytkowniczce odpowiedź i instrukcje zapisu na bezpłatną wizytę.
Bezpłatna wizyta lekarska przysługuje również użytkowniczkom, które prowadzą regularnie, przez conajmniej trzy miesiące Kalendarz Cyklu OvuFriend i nadal nie są w ciąży.
Bezpłatną wizytę lekarską można odbyć w wybranej Klinicę INVICTA we wszystkich dostępnych placówkach, tj.: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Wrocław i Słupsk. Tam również można zrealizować 50% rabatu na badania laboratoryjne.
Na odbycie pierwszej, bezpłatnej wizyty wybraliśmy dla Ciebie jedno z najlepszych miejsc w Polsce (wg rankingu gazety Wyborczej z dn. 16.09.2015 r. jest to nr 1 Klinika Leczenia niepłodności w Polsce). OvuFriend nie odpowiada jednak za jakość świadczonych usług w Klinice. Wszelkie reklamacje związane z usługami Kliniki należy zgłaszać bezpośrednio do Kliniki.
Warunkiem skorzystania z pierwszej wizyty jest niekorzystanie z usług medycznych w placówkach INVICTA po 1 października 2015 r.
Aby skorzystać z bonu rabatowego 50% na podane wyżej badania laboratoryjne najpierw wymagane jest odbycie w.w. bezpłatnej, pierwszej wizyty lekarskiej w jednej z placówek INVICTA.
Pamiętaj fakt, że po kilku cyklach w OvuFriend nie zaszłaś w ciążę, nie świadczy o tym, że Twoja płodność jest obniżona. Chcemy jedynie dać Ci możliwość sprawdzenia swojej płodności, jeśli czujesz się na to gotowa.

Aby zwiększać swoje szanse na ciążę, kontynuuj prowadzenie Kalendarza Cyklu, sprawdzaj swoje dni płodne i zapisuj wszystkie objawy doświadczane w trakcie cyklu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #50213 9 lutego 2016, 13:26

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

Leena napisał(a)

2,5 tyg!! a dopiero co bylam u ciebie i ciaza pozostawala wciaz w marzeniach...
Spokojnych ostatnich dni :)


ach, ja dalej chwilami nie mogę w to uwierzyć, że to już "zaraz"... rok temu kupowaliśmy mieszkanie w lutym i nie pomyślałabym, że rok później będę czekać na poród... łóżeczko i wózek stoją, a do mnie dalej nie dociera, że za chwilkę będzie w domku mała istotka :D jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #50214 9 lutego 2016, 13:31

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Ale jestem zła wiecie jak tu trudno dostać chomika syryjskiego byłam juz w 4 sklepach i nigdzie nie ma juz mnie szlak trafia miesiac czasu szukam i nic
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #50215 9 lutego 2016, 13:59

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Monia bardzo bardzo mi przykro, teraz to Ci zyczę zeby wszystko samoistnie sie wyczyściło i zabieg nie był potrzebny. Ja własnie boję sie ze moze przez to łyzeczkowanie zajsc nie mogę. Głowa mnie coś pobolewa i jakos siły mnie dziś brak. Wybieram się wieczorem do kina na planetę singli.
Motylek ja pamiętam jak dziś jak powiedziałaś ze w ciąz jesteś ehh kiedy to było, w sumie nie dawno...


Zgłoś nadużycie #50216 9 lutego 2016, 14:01

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

jadzia napisał(a)

Monia bardzo bardzo mi przykro, teraz to Ci zyczę zeby wszystko samoistnie sie wyczyściło i zabieg nie był potrzebny. Ja własnie boję sie ze moze przez to łyzeczkowanie zajsc nie mogę. Głowa mnie coś pobolewa i jakos siły mnie dziś brak. Wybieram się wieczorem do kina na planetę singli.
Motylek ja pamiętam jak dziś jak powiedziałaś ze w ciąz jesteś ehh kiedy to było, w sumie nie dawno...


7.07 :) pamiętam jakby to było wczoraj, po południu z mężem pojechaliśmy do Rossmanna, siknęłam, a tu cienizna wyszła... na drugi dzień betka potwierdziła... jeny leci ten czas przez palce! :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #50217 9 lutego 2016, 14:25

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Moniu przykro mi bardzo... jakas czesc mnie miala nadzieje, ze bedzie dobrze :(

Motylku pamietam jaj dzis, ten Twoj cien :D

Zgłoś nadużycie #50218 9 lutego 2016, 14:50

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066
Monia przykro mi bardzo :( ... tule mocno




Zgłoś nadużycie #50219 9 lutego 2016, 14:51

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2761 Podziękowania: 879

motylek1909 napisał(a)

a my jako tako... dość mam już leniuchowania... ale jeszcze 2,5 tyg i mały może wychodzić :D


Jak to szybko ten czas leci. Mam wrażenie ze dopiero co się do Was przyłączyłam a to juz rok minął.
Twoja ciąża to wogole nie wiem jak Tobie Motylku ale mi mija błyskawicznie ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #50220 9 lutego 2016, 16:00

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2761 Podziękowania: 879
U mnie chyba @ nadchodzi bo właśnie się zaczynają bóle @owe.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #50221 9 lutego 2016, 16:04

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293

Leena napisał(a)

Bardzo dobry pomysl z tym lekarzem. Ma szeroka specjalizacje wiec powinien Cie dobrze poprowadzic :)
Umow sie jak najszybciej na wiyzte, nie ma co czekac.

U mnie to raczej sprawka PCO...ale za to w pierwszym cyklu owulacyjnym zaszlam w ciaze ;) tylko ze bylam na lekach na tarczyce, na diecie obnizjacej przeciwciala i.... no mialam szczescie i to ogromne :) czego i tobie zycze.


skończę krwawić i się umówie on u nas w Luxmedzie prywatnie przyjmuje... Długo się leczyłaś zanim zaszłaś w ciąże?


Zgłoś nadużycie #50222 9 lutego 2016, 16:05

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

Usiasia napisał(a)

U mnie chyba @ nadchodzi bo właśnie się zaczynają bóle @owe.


Ty juz nie prorokuj !!! :-) @ma nie przyjsc

Zgłoś nadużycie #50223 9 lutego 2016, 16:32

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
usiasia dokładnie, wiemy przecież, że takie objawy równie dobrze mogą świadczyć o fasolce :) czekamy cierpliwie


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #50224 9 lutego 2016, 16:52

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

buba131 napisał(a)

skończę krwawić i się umówie on u nas w Luxmedzie prywatnie przyjmuje... Długo się leczyłaś zanim zaszłaś w ciąże?



PCO mam zdiagnozowane od ok 10 lat i dopoki bylam w Polsce bylam leczona. Hahsimoto wykryto u mnie jakies 2,5 roku temu jesli mi sie cos nie pomieszalo. I bylam najpierw leczona bo bylam w PL, Niemcy olali, rozregulowal mi sie caly organizm bo i na PCO nie bylam leczona, przezylam poronienie, w koncu wrocilam do mojej polskiej endo ( ktora zalamala rece jak zobaczyla moje wyniki i tarczyce na usg), dostalam leki, poszlam do kliniki leczenia nieplodnosci, gdzie szczesliwie zaliczylam jedna wizyte bo 2 tyg pozniej zobaczylam dwie kreski :D

Wiec...lecze sie dlugo ale o dziecko staralismy sie 3 lata

no ale kazdy przypadek inny, grunt to sie nie poddawac :) Bedzie dobrze, zycze CI zebys szybko zafasolkowala. grunt to dobry lekarz i pozytywne nastawienie.

U mnie to bylo na zasadzie przekory. Lekarka powiedziala ze w najblizszym czasie nie mam szans na ciaze to jej zrobilam na zlosc i w nastepnym cyklu w ciaze zaszlam choc tylko 3 razy byly serduszka ;)

WIec wszystko jest mozliwe a marzenia sie spelniaja :)

Zgłoś nadużycie #50225 9 lutego 2016, 16:54

buba131 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 902 Podziękowania: 293
Leena - marzenia się spełniają więc watro marzyć :D Kiedyś i do mnie los się uśmiechnie


Zgłoś nadużycie #50226 9 lutego 2016, 16:59

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

motylek1909 napisał(a)

ach, ja dalej chwilami nie mogę w to uwierzyć, że to już "zaraz"... rok temu kupowaliśmy mieszkanie w lutym i nie pomyślałabym, że rok później będę czekać na poród... łóżeczko i wózek stoją, a do mnie dalej nie dociera, że za chwilkę będzie w domku mała istotka :D jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić!



A ja pamietam ze mi napisalas ze jestes w ciazy i ja sie tak wtedy ucieszylam. Pamietam dokladnie ze pomyslalam sobie ze teraz moja kolej bo mialysmy przeciez razem z brzuchami chodzic :P I co? ze 3 tyg pozniej to ja mialam bladziocha na tescie :P i mamy ...parke ;) Ty chlopczyka a ja dziewczynke :D

Dla mnie to tez caly czas jest takie....magiczne... niedlugo ta Mala wiercipietka bedzie tu z Nami ....

Zgłoś nadużycie #50227 9 lutego 2016, 17:53

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2761 Podziękowania: 879

staraczka33 napisał(a)

Ty juz nie prorokuj !!! :-) @ma nie przyjsc


Też jej mowie akysz akysz małpo ty!
Ale cós się zanosi na nią. Może jednak uda się ją przepędzić :)
Motylku widziałam wczoraj właśnie ze mają taką akcję. Za badania płaci się polowe wychodzi chyba coś koło 200 zł. Na stronie mają cennik. Ciekawe czy lekarze warci uwagi i dojazdu bo u mnie oczywiście nie ma.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #50228 9 lutego 2016, 18:27

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Monia tak strasznie mi przykro ... :(
U mnie @ się zbliża wielkimi krokami tempka spadła...


Zgłoś nadużycie #50229 9 lutego 2016, 18:52

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Monia, b.bardzo współczuję, oby udało się bez zabiegowo. I życzę, by po znalezieniu przyczyny dziecko się pojawiło.. Tulę Cię..

Ja jakoś senna, chyba organizm zbiera sily na czwartek..
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #50230 9 lutego 2016, 18:59

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149
Paola jeju już tak niedługo zobaczysz Różę a nasze forum wzbogaci sie o kolejne dzieciątko! :) ) W czwartek będziemy wszystkie pod napięciem czekać na informacje od Ciebie ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...