Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #49871 5 lutego 2016, 19:23

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
tomuś a urodzil sie 01.12.2015

Zgłoś nadużycie #49872 5 lutego 2016, 19:23

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
tomuś a urodzil sie 01.12.2015

Zgłoś nadużycie #49873 5 lutego 2016, 19:23

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
tomuś a urodzil sie 01.12.2015

Zgłoś nadużycie #49874 5 lutego 2016, 19:28

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Forum wariuje 😃
A skąd jesteście ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49875 5 lutego 2016, 19:28

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Motyl super, że już w domu.
Maruna trzymam mocno kciuki za jutro.
Sielanka gratuluję pracy.
Paola dobrze że już masz nową datę cc. szkoda chorych dziewczynek.
Kamila chyba trzeba spokojnie na to usg poczekać.
Monia jesteś zagadką, ale patrząc po tym jak dziwaczne są te normy przy beta hcg to ja już nic nie wiem...
w weekend chcę coś dla szefa skończyć a tak to już tylko 10 dni pracy :)


Zgłoś nadużycie #49876 5 lutego 2016, 19:29

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Maaga Tomuś cudny!


Zgłoś nadużycie #49877 5 lutego 2016, 19:41

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
oooooj przepraszam za posty :/ kurcze tak patrze na tabelek i fajnie widziec coraz mniej staraczek :-D a jak tam izabela!?paola a d;aczego ciebie w tabelce nei ma?!kurcze czerwiec bedzie mega ciekawy ;)

Zgłoś nadużycie #49878 5 lutego 2016, 19:45

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Maaga napisał(a)

oooooj przepraszam za posty :/ kurcze tak patrze na tabelek i fajnie widziec coraz mniej staraczek :-D a jak tam izabela!?


Iza podchodzi do in vitro niebawem :) Za kilka dni zaczyna stymulacje :D

Zgłoś nadużycie #49879 5 lutego 2016, 19:49

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Bo ja już dołączyłam w dwupaku 😊
My jestesmy z Warszawy a Wy, Magaa ??
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49880 5 lutego 2016, 19:56

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Monia82 napisał(a)

Jak wyszłam od niej to zrobiłam betę i 2 lutego 195, a dziś tj. 5 lutego 375. Urosła znowu!


monia a po co sa widelki ?? ? :-) no wlasnie dla ciaz rowniez blizniaczych trojaczych.... ja bym tez nie skreslala tej ciazy przyrosty to idywidualna sprawa....nie mozna tylko do ksiazek sie odwolywać...moze u ciebie rosnie wolniej a bedzie wszystko okej?
bede trzymac kciuki:*
sielanka gratuluje nowej pracy!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ciesze sie ogromnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maaaga jaki piekny anioleczek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marluna napisał(a)

Dzien dobry dziewczyny, wczoraj sie nie odzywalam bo nie chcialam tutaj znowy ziajac pesymizmem.Niestety tak mam ze czesto mam nastawienie pesymistyczne i tu nie chodzi o kwestie ciazy, plodnisci ale ogolne podejscie do zycia.Najczesciej wole sie pozytywnie rozczarowac, niz nastawiac pozytywnie a potem przezywac klape.Dzis dzwonila pani embriolog z kliniki i wszystkie trzy zarodki dotrwaly do dzis i pieknie sie rozwijaja, jutro jest zaplanowany transfer o 9, jestem przeszczesliwa.Wiem ze to jeszcze nie oznacza ciazy ale tak sie balam ze do transferu nie dojdzie, bo zarodki przestana sie rozwijac, szczegolnie ze mamy za soba puste jajo plodowe.Wielkie dzieki dziewczyny za wsparcie wam wszystkim.Szczegolnie Sielance, tandem,jadzi, Paoli 33.


tez sie podlaczam pod sielankowa wypowiedz: a nie mowilam :) :) :) teraz trzymam kciuki za pozytywne zakonczenie i ty tez musisz tak myslec!!!!!!!!!!!!!!!!


Zgłoś nadużycie #49881 5 lutego 2016, 20:01

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
dzieki slimak ;) a jak ty sie czujesz ?? ?pewnie tez juz wszystko gotowe?!

marluna...
łaaaaał powodzonka!!!bedzie dobrze, musi byc!!!

sielanka...
graaaaatulacje!!!!!napisz krotko co to za fajna praca!!!

Zgłoś nadużycie #49882 5 lutego 2016, 20:02

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Zaraz moje ❤ ❤ wreszcie wrócą do domu z feerii 😃😃
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49883 5 lutego 2016, 20:13

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Maaga napisał(a)

dzieki slimak ;) a jak ty sie czujesz ?? ?pewnie tez juz wszystko gotowe?!

marluna...
łaaaaał powodzonka!!!bedzie dobrze, musi byc!!!

sielanka...
graaaaatulacje!!!!!napisz krotko co to za fajna praca!!!




maagaa czuje sie strasznie ale nie bede juz tu narzekac... ;p
dretwieja mi tak rrece ze spie na siedzaco- marze marze by polozyc sie na boku :)
a;e do przodu koncze 38 tydzien i poprosze meza zeby mi porod przyspoieszyl seksem bo juz mam dosyc tej meki....on nie chce nic popsuc i mu nie wytlumaczysz ale widzi moje cierpienie wiec mysle ze moze sie skusi z litosci hihihih

fajnie ze przespalas 11 nocy :)
co ile jadl twoj synek na poczatku? w miare regularnie czy wisial na cycu?


Zgłoś nadużycie #49884 5 lutego 2016, 20:17

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Maaga jaki słodziak :) Śliczny :)
Aż się zakochać można :)


Zgłoś nadużycie #49885 5 lutego 2016, 20:21

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

werkaa napisał(a)

Maaga jaki słodziak :) Śliczny :)
Aż się zakochać można :)


Tak tylko my za stare do tego przystojniaka nie chcialby nas :-)

Zgłoś nadużycie #49886 5 lutego 2016, 20:46

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Moje dzieci taaaakieeee stęsknione....
.. za bajkami !!!!!!!!!!! :-D :-D :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49887 5 lutego 2016, 20:58

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Maaga napisał(a)

dzieki slimak ;) a jak ty sie czujesz ?? ?pewnie tez juz wszystko gotowe?!

marluna...
łaaaaał powodzonka!!!bedzie dobrze, musi byc!!!

sielanka...
graaaaatulacje!!!!!napisz krotko co to za fajna praca!!!


A czy ona fajna? Nie wiem, korpo jak korpo... bede przede wszystkim pracowac w ksiegowosci plus kontakt z klientem i innymi oddzialami firmy w Polsce. Firma to wc serwis, prawie kazdy toi toi ma jej logo, wiec pewnie kazda z Was widziala juz jej logo :p
Chyba raczej nie chce tak utknac na zawsze... ale podciagnac sie finansowo mozna :)

Zgłoś nadużycie #49888 5 lutego 2016, 21:27

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Hejoo😊

Super 😐,15 min,pisałam 😒 i skasowałam😞




Zgłoś nadużycie #49889 5 lutego 2016, 21:28

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Ehh..




Zgłoś nadużycie #49890 5 lutego 2016, 21:28

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
Ehh..