Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #49831 5 lutego 2016, 16:29

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Motyl - witaj w domu !!! Gratuluję 34 !!! Ale chyyba Cię wyprzedzę :-p
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49832 5 lutego 2016, 16:35

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

Monia82 napisał(a)

Przyjęła mnie i na tym etapie nic nie stwierdzi, bo szyjka wysoko, czysto, śluz prawidłowy i jeszcze mi dała 3x1 duphaston, a ja go odstawiłam! Chyba go nie wezmę - nie wiem, co zrobić! On mi znowu wstrzyma ewentualne krwawienie. Mówi, że mogę mieć z tarczycy też zawirowania jakieś z poziomami hormonów dlatego w moim przypadku nie może od razu tej ciąży skreślić. Mam na razie skierowanie na beta hcg na wtorek i progesteron i mam się pojawić 10 lutego. Usg nic by nie wykazało z tak niską betą. Macała przydatki i wg niej czyste. Dopóki ta beta rośnie, za mała na usg, nie mam bólów itp. krwi to pozostaje mi czekać.... i tak będę sobie czekać pewnie, żeby mieć w efekcie na końcu zabieg. Może czeka, aż beta spadnie...



Monia, prosze zastanow sie nad wizyta u innego lekarza...
Tylko tak profilaktycznie skonsultuj to z innym lekarzem.
Zycze Ci zdrowej fasolki, ale zycze Ci rowniez zdrowia.


Zgłoś nadużycie #49833 5 lutego 2016, 16:44

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Monia, też mi to przyszło do głowy.. Warto szukac i znalezc kompetentnego.. Choc może być trudno..

Motylek - jak się czujesz ?? Mam nadzieję że grzecznie leżycie ?? 😈
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49834 5 lutego 2016, 16:45

ggoossiiaa Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 42 Podziękowania: 1
Hej za 2 dni mam miec miesiaczke (cykle mam 29-30dniowe). Staramy się o dzidzię po pustym pęcherzyku płodowym robilam pink test juz 2 dni temu z porannego moczu, bo nie wytrzymalam ale wyszedl negatywny ten cykl jest dla mnie wyjątkowo podejrzany, ponieważ zawsze mam silne pms a w tym miediącu brak jakichkolwiek objawów! Myślicie że jest dla mnie jeszcze jakaś szansa na fasolke w tym miesiącu? Buziaki! ;***

Zgłoś nadużycie #49835 5 lutego 2016, 16:48

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

jadzia napisał(a)

No a co mowila na temat tej bety ze tak przerasta?


Że to ma duże przedziały, że sprawa indywidualna, że mam zrobić za parę dni betę  z progesteronem. Taka stara ginekolog siedziała w rejestracji i słyszała, jak mówiłam babie z rejstracji i stwierdziła, że za wcześnie po tym poronieniu biochemicznym jest ta kolejna ciąża, no ale to jest babsztyl, który też się upierał, że i tak będą mnie łyżeczkować w sierpniu, bo coś zostanie... a oczy zrobiła, jak na usg po poronieniu samoistnym nic nie zostało.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #49836 5 lutego 2016, 16:50

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Gosia - my tu mamy powiedzonko - póty @ nie ma, póty - NADZIEJA !!!
Witaj !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49837 5 lutego 2016, 16:50

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Wiecie co, ja ją pieprzę. W środę, jak do tego czasu nie poronię to zrobię te usg prywatnie, na które się zapisałam, bo przecież chociaż zobaczą czy macica powiększona, albo endimetrium!!!Tego duphka chyba jednak nie wezmę. Jeszcze 3 x dziennie! W ogóle, jak mi tam naciskała to trochę lewy jajnik bolał.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #49838 5 lutego 2016, 16:55

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

Paola_33 napisał(a)

Monia, też mi to przyszło do głowy.. Warto szukac i znalezc kompetentnego.. Choc może być trudno..

Motylek - jak się czujesz ?? Mam nadzieję że grzecznie leżycie ?? 😈


czuję się OK, niestety bóle miesiączkowe dają o sobie znać :/ ale leżymy i chyba na domiar złego zrobił się nam katar :/ zaczynam smarkać :/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49839 5 lutego 2016, 17:06

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Motyl - to ślij chłopa po Prenalen, syrop i chlup (to z czosnkiem..), i cebulę wpieprzaj po kokardki !!
Monia, olej ta niesympatyczną lekarkę, szukaj innego..
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49840 5 lutego 2016, 17:41

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Jak wyszłam od niej to zrobiłam betę i 2 lutego 195, a dziś tj. 5 lutego 375. Urosła znowu!
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #49841 5 lutego 2016, 17:48

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
To Monia sporo urosła w porównaniu z tamtymi przyrostami, moze tak jak mówiła ze przez hormony tak szaleje i skoro ona noe skreśla to moze ty tez jeszcze nie.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #49842 5 lutego 2016, 17:49

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
To Monia sporo urosła w porównaniu z tamtymi przyrostami, moze tak jak mówiła ze przez hormony tak szaleje i skoro ona noe skreśla to moze ty tez jeszcze nie.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #49843 5 lutego 2016, 17:51

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Gusiak a mówiłas juz dla męża?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #49844 5 lutego 2016, 17:54

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Monia - jeszcze zaczekaj, jak mówiłam, ja mam db. przeczucia !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49845 5 lutego 2016, 18:11

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Monia, posluchaj lekarza, prosze Cie. Jesli jakis maly terminator tam walczy o zycie, to mozesz mu tym pomoc...

Zgłoś nadużycie #49846 5 lutego 2016, 18:18

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Ja na dzień dzisiejszy jestem przerażona tymi powolnymi przyrostami. Przecież nawet nie wiadomo, czy z tym się jakiś niedorozwój nie wiąże.... Kolejną betę zrobię już w poniedziałek na jej skierowanie.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #49847 5 lutego 2016, 18:21

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

kamila19880 napisał(a)

To Monia sporo urosła w porównaniu z tamtymi przyrostami, moze tak jak mówiła ze przez hormony tak szaleje i skoro ona noe skreśla to moze ty tez jeszcze nie.


Tak Kamilka, ale to są przyrosty od 17% do średnio 50%.... a poza tym to 6 tc, a tam widełki są do 32000. Widać, jaki wynik Gusia miała w dniu @. Ponad 200... przyrost do ponad 600, idealny, a ja nawet 400 nie dobiłam 11 dni po terminie @....
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #49848 5 lutego 2016, 18:22

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Tym jeszcze będziesz się miała czas zamartwiać. Na dzisiaj - zapuszczaj tablety i czekaj na usg...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49849 5 lutego 2016, 18:24

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

Paola_33 napisał(a)

Motyl - to ślij chłopa po Prenalen, syrop i chlup (to z czosnkiem..), i cebulę wpieprzaj po kokardki !!
Monia, olej ta niesympatyczną lekarkę, szukaj innego..


mam prenalen, już łykłam :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49850 5 lutego 2016, 18:27

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4429 Podziękowania: 626
Monia to raczej nie możliwe, żeby w 6tc beta wynosiłą 32tyś.. :/ Chyba, że przy ciąży bliźniaczej czy trojaczej, może dlatego takie normy są.
Ja miałam w 4tc miałą betę 142, to było jakoś w 11 dniu po owulacji. Później już nie robiłam, więc więcej napisać nie mogę.
Ale na chłopski rozum jak z bety np 160 przez 2 tyg ma się zrobić 32tyś hehe...
/ Nie wiem z jakich stron jesteś, ze śląskiego mogłabym Ci polecić lekarkę, dokładnie z Katowic..