Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #49531 3 lutego 2016, 11:17

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Leena mam nadzieje, ze wszystko u Ciebie bedzie ok!

Aaaaach nie opowiadalam Wam, jaki mialam straszny sen! Z Toba Motylku (bylas zlym charakterem, wybacz) i Slimakiem!
Umowilysmy sie na spotkanie na kawie w trojke. Ja siedzialam ze Slimakiem i czekalysmy na Motylka. Slimak miala prawie przezroczysty brzuch i bylo widac Zosie :p i nagle przyszla jakas laska NIE W CIAZY i podaje sie za Motylka. Jak powiedzialysmy, ze to nie ona i nawet nie jest w ciazy, to zaczela krzyczec i zaraz przyszedl jej maz, taki wielki koksu i nam sie odgrazal i wysmiewal. I poszli. Ja chcialam to juz olac, ale Slimak stwierdzila, ze jak to faktycznie Motylek, to moze jej byc przykro i trzeba wyjasnic. Poszlysmy wiec do domu "Motylka", wpuscila nas i poszka cos tam robic w kuchni, w my odkrylysmy na jej kompie, ze te wszystkie zdjecia, ktore dodawala, to zdjecia jej kuzynki, z ktorej falszywy "Motylek" robila sobie jaja przez tak dlugi czas! Jak falszywy Motylek przyszla, to wykrzyczalam jej w twarz, ze jest paskudna, obrzydliwa suka, odwrocilam sie na piecie i poszlam z tego mieszkania. Myslalam, ze Slimak idzie za mna, a ona tam zostala sie klocic. Przystanelam na klatce i uslyszalam podejrzane odglosy i juz wiedzialam co jest grane - falszywy Motyl kopala Slimaka w brzuch! Wpadlam tam, wytargalam Slimaka i zaczelam ryczec, ze nie pomyslalam, ze ta baba moze jej zrobic krzywde. No ale na szczescie za chwile Zosia zaczela sie ruszac i okazalo sie, ze jest ok... zadzwonilysmy po mojego P i meza Slimaka i w sumie wtedy obudzila mnie Weronika. Matko, jakie to bylo wszystko straszne!

Zgłoś nadużycie #49532 3 lutego 2016, 11:17

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

turboslimak napisał(a)

kiedys Lena nie robilo się po dwoch godzinach tylko po godzinie...no po godzienie wynik tak by wskazywał na cukrzyce ....
z drugiej strony po 2 godzinach masz norme
moze bedziesz musiala zwrocic uwage na produkty o niskim indeksie glikemicznym....by takie spozywać...

jak wysokie mialas cisnienie? biedna jestes
a jak skóra? swedzi cie nadal?



Przy mniejszym obciazeniu 50 g to patrzy sie na wynik po godzinie a ja robilam z wiekszym obciazeniem czyli 75 g i na necie ciagle sie skupiaja na wyniku po 2 h..
Ehh na diecie o niskim indeksie jestem juz od wielu wielu lat bo mam problem z tyciem :( kurcze no!

Cisnienie mialam 134/97 i myslalam ze mi leb urwie z bolu :( caly czas lezalam i czulam jak to cisnienie rosnie. A przeciez biore leki na wyregulowanie cisnienia ... musze zglosic mojej lekarce...

Dziekuje juz mniej swedzi (odpukac). Moglobyc tak, ze broniac sie przed zarazkami w czasie swiat ( np mocno przeziebiony wujek z goraczka katarem i bolem gardla) postanowil mnie wysciskac i wycalowac nie mowiac ze jest chory i balam sie ze sie tez rozchoruje to namietnie pilam wode z miodem i cytryna. Do tego lekarz mi pozwolil brac rutinoscorbin zapobiegawczo. Po tym co mowila mi polozna ze za duzo wit C i kwasu ascorbinowego moze tez powodowac swedzenie, skojarzylam ze to moze przez to ze tak sie "kurowalam".
grunt ze wyniki watrobowe w normie i swedzi tylko czasami i nie tak szalenie :)

Jeszcze tylko ta cholerna cukrzyca :( choc moja polozna patrzac na te wyniki mowila z sa w porzadku i nie ma sie czym przejmowac. No ale lepiej sie przebadac.

A ty jak sie czujesz? Jejku zaraz bedziesz rodzic!! Boshe kiedy to zlecialo ??

Zgłoś nadużycie #49533 3 lutego 2016, 11:19

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Leena napisał(a)

Przy mniejszym obciazeniu 50 g to patrzy sie na wynik po godzinie a ja robilam z wiekszym obciazeniem czyli 75 g i na necie ciagle sie skupiaja na wyniku po 2 h..
Ehh na diecie o niskim indeksie jestem juz od wielu wielu lat bo mam problem z tyciem :( kurcze no!

Cisnienie mialam 134/97 i myslalam ze mi leb urwie z bolu :( caly czas lezalam i czulam jak to cisnienie rosnie. A przeciez biore leki na wyregulowanie cisnienia ... musze zglosic mojej lekarce...

Dziekuje juz mniej swedzi (odpukac). Moglobyc tak, ze broniac sie przed zarazkami w czasie swiat ( np mocno przeziebiony wujek z goraczka katarem i bolem gardla) postanowil mnie wysciskac i wycalowac nie mowiac ze jest chory i balam sie ze sie tez rozchoruje to namietnie pilam wode z miodem i cytryna. Do tego lekarz mi pozwolil brac rutinoscorbin zapobiegawczo. Po tym co mowila mi polozna ze za duzo wit C i kwasu ascorbinowego moze tez powodowac swedzenie, skojarzylam ze to moze przez to ze tak sie "kurowalam".
grunt ze wyniki watrobowe w normie i swedzi tylko czasami i nie tak szalenie :)

Jeszcze tylko ta cholerna cukrzyca :( choc moja polozna patrzac na te wyniki mowila z sa w porzadku i nie ma sie czym przejmowac. No ale lepiej sie przebadac.

A ty jak sie czujesz? Jejku zaraz bedziesz rodzic!! Boshe kiedy to zlecialo ??


Leena ja mialam tak samo na krzywej cukrowej w ciazy i w sumie skonczylo sie na tym, ze przez jakis czas mierzylam sobie cukier w domu. Nie musialam miec diety.

Zgłoś nadużycie #49534 3 lutego 2016, 11:26

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Jezu Sielanka koszmar !!!ale sorry jak to czytalam to przez moment sie usmialam bo tej wyobrazilam soe Slimaka i Motylka no jako nie osoby tylko zwierzatku i za chwile mysle jejku jak tem Motylek mogl kopac Slimaczka jezu ze mna tez niedobrze chyba skoncze z piciem winka :-) :-) :-) :-)

Zgłoś nadużycie #49535 3 lutego 2016, 11:27

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

sielanka napisał(a)

Leena ja mialam tak samo na krzywej cukrowej w ciazy i w sumie skonczylo sie na tym, ze przez jakis czas mierzylam sobie cukier w domu. Nie musialam miec diety.



Oj to mnie pocieszylas naprawde - dziekuje. Bo niedosc ze mam slaby apetyt w ciazy to jeszcze znowu cos ograniczac to bym juz chyba nic nie jadla. zreszta ja tak uwazam na jedzenie ostatnio zaczelam sie lubowac w eat clean czyli duzo warzyw np z kosmosa ryzowa czy dobre czerwone mieso. troche nas to kosztuje ale czujemy sie po takim jedzeniu naprawde ekstra.
Ta krzywa to mi robili jak mialam ten swiad i nawet proby watrobowe mi wyszly wysokie no i po szpitalu gdzie ladowali we mnie kroplowki z glukoza ale nie wiem czy to mialo jakis wplyw.

owszem wizja klucia sie mnie przeraza ale jak trzeba to trzeba. Wizyte mam 11 lutego. Mysle ze nie jest tak zle ze mna bo babka chciala mnie wciskac na termin juz w tym tygodniu ale po konsultacji z lekarzem umowila mnie na za tydzien :D wiem wiem tonacy brzytwy sie chwyta !!


A swoja droga to sen mialas zabojczy!! biedny Motylek hahahaha ale z niej zrobilas zolze :P Mi sie tez ostatnio snil przezroczysty brzuszek ale moj ;) moze to znak? oby oby :D

Zgłoś nadużycie #49536 3 lutego 2016, 11:35

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Leena napisał(a)

Oj to mnie pocieszylas naprawde - dziekuje. Bo niedosc ze mam slaby apetyt w ciazy to jeszcze znowu cos ograniczac to bym juz chyba nic nie jadla. zreszta ja tak uwazam na jedzenie ostatnio zaczelam sie lubowac w eat clean czyli duzo warzyw np z kosmosa ryzowa czy dobre czerwone mieso. troche nas to kosztuje ale czujemy sie po takim jedzeniu naprawde ekstra.
Ta krzywa to mi robili jak mialam ten swiad i nawet proby watrobowe mi wyszly wysokie no i po szpitalu gdzie ladowali we mnie kroplowki z glukoza ale nie wiem czy to mialo jakis wplyw.

owszem wizja klucia sie mnie przeraza ale jak trzeba to trzeba. Wizyte mam 11 lutego. Mysle ze nie jest tak zle ze mna bo babka chciala mnie wciskac na termin juz w tym tygodniu ale po konsultacji z lekarzem umowila mnie na za tydzien :D wiem wiem tonacy brzytwy sie chwyta !!


A swoja droga to sen mialas zabojczy!! biedny Motylek hahahaha ale z niej zrobilas zolze :P Mi sie tez ostatnio snil przezroczysty brzuszek ale moj ;) moze to znak? oby oby :D


To nie byl Motylek, tylko jakas jedza, ktora sie pod nia podszywala! No ale koszmar straszny, chyba starania mi robia zle na glowe :p

Zgłoś nadużycie #49537 3 lutego 2016, 11:36

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

staraczka33 napisał(a)

Jezu Sielanka koszmar !!!ale sorry jak to czytalam to przez moment sie usmialam bo tej wyobrazilam soe Slimaka i Motylka no jako nie osoby tylko zwierzatku i za chwile mysle jejku jak tem Motylek mogl kopac Slimaczka jezu ze mna tez niedobrze chyba skoncze z piciem winka :-) :-) :-) :-)


Ja nie pije, a moj umysl takie bzdury tworzy! Whyyy? :p

Zgłoś nadużycie #49538 3 lutego 2016, 11:54

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
sielanka rzeczywiście sen-koszmar niesamowity, taki realistyczny i przerażający... a to przecież nie Ty oglądasz seriale z zombiakami itp :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #49539 3 lutego 2016, 12:30

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386
kiwi trzymam za Was kciuki :) Może zamiast Antyle spróbujcie do Augustowa? :) Jesteśmy w tym samym wieku :)
sielanka jak to możliwe że Ty taka drobniutka, kruchutka dałaś radę z taką sporą piłeczką ? :) I pamiętaj kochana, mężczyźni nie chorują :) oni walczą o życie! :) Sielanka nie myslalas nigdy o zalozeniu bloga? Wydaje mi sie ze powinnas nauczac :) Ja chetnie bylabym stala czytelniczka :) a co do snów to wydaje mi się, że znaczą o dużej zażyłośći między Wami :)  
usiasia patent z poduszką pod pupą był przez nas praktykowany, więc może to być dodatkowy wspomagacz :) Na szczescie taczka byla jednorazowym wybrykiem meza :)
kaari brawo :) Dla Twojego malucha za zdrowotność i dla Ciebie za brak siwych włosów :)
marluna ja również trzymam kciuki za Twoje maleństwa :) Zacznij kochana wierzyć w nie, dadzą radę :)
jadzia mojemu mężowi zostały 3 tabletki ze szcześliwego pudełka fortilmenu. Są Twoje! :)
paola tylko internetu nie zapomnij zabrać do szpitala :) Musimy być na bierząco :)  
murron Mateusz Julian brzmi bardzo dostojnie :) dr Mateusz Julian, albo prof. Mateusz Julian :) Pięknie :)
monia tak bardzo chciałabym Ci jakoś pomóc. Mogę tylko bardzo mocno trzymać kciuki za to żebyś jak najszybciej wiedziała na czym stoisz.
angel Ty szoruj do rossmana po cudowny test i będziemy pazdziernikowymi kolezankami :)  
Dziś rano zrobilam bete, wyniki po 17nastej :) Jakoś dotrwam... :)
Dziewczęta czy nie powinnam brać jakichś dodatkowych witamin? oprócz kwasu? Sielanka wyrocznio co o tym myslisz?


Zgłoś nadużycie #49540 3 lutego 2016, 12:31

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

sielanka napisał(a)

Ja nie pije, a moj umysl takie bzdury tworzy! Whyyy? :p


No wlasnie Tandem podsunela dobra mysl ze moze ty Sielanka za duzo seriali ogladasz :-) :-) :-) nie no zarcik taki ale sny moga byc czasami straszne

Zgłoś nadużycie #49541 3 lutego 2016, 13:26

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Zapisalam sie do prywatnej polskiej przychodni na bete ale dopiero na sobote na 9ta rano. No a ten wczesny spadek tez mnie martwi bo wiem ze do @ jest czas i tak dziwnie nie mam juz tych testow bo sa drogie ale za to dokladne musze zamowic i powtorze


Zgłoś nadużycie #49542 3 lutego 2016, 13:31

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

angel napisał(a)

Zapisalam sie do prywatnej polskiej przychodni na bete ale dopiero na sobote na 9ta rano. No a ten wczesny spadek tez mnie martwi bo wiem ze do @ jest czas i tak dziwnie nie mam juz tych testow bo sa drogie ale za to dokladne musze zamowic i powtorze



angel bardzo dobrze, no to czekamy na wyniki!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #49543 3 lutego 2016, 13:38

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

tandem napisał(a)

http://www.clearblue.com/pl/kompaktowy-test-ciazowy-clearblue.php to chyba ciążowe jednak? ja też widzę kreskę

marluna, jeszcze nie wiadomo, nie nastawiaj się na najgorsze, może się jednak udać, dam im czas :)


Tak ciazowe sorrki ja w pracy bylam. Ale juz w domku najpierw chwila odpoczynku i sprzatanie gotowanie jeszcze po mala do szkoly w tych korkach ze dwie godziny masakra


Zgłoś nadużycie #49544 3 lutego 2016, 13:51

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Przyszedł mój wynik cytomegawirusa i co wynik dodatni! Wiem ze smęce ale kurde wkurza mnie to wszystko. Są dwie opcje albo wirus przeszłam, bo wynik nie jest wysoki IgG 43,900, dodatni się liczy od 6 i w takim przypadku w ciąze sobie mogę zajść.Albo nadal choruję ale o tym nie wiem, bo musze zrobić sobie badania. A jak choruję to w ciąże zajść sobie nie mogę bo wynik dodatni IgM jest dla płodu niebezpieczny.


Zgłoś nadużycie #49545 3 lutego 2016, 13:59

gusia85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 879 Podziękowania: 386

jadzia napisał(a)

Przyszedł mój wynik cytomegawirusa i co wynik dodatni! Wiem ze smęce ale kurde wkurza mnie to wszystko. Są dwie opcje albo wirus przeszłam, bo wynik nie jest wysoki IgG 43,900, dodatni się liczy od 6 i w takim przypadku w ciąze sobie mogę zajść.Albo nadal choruję ale o tym nie wiem, bo musze zrobić sobie badania. A jak choruję to w ciąże zajść sobie nie mogę bo wynik dodatni IgM jest dla płodu niebezpieczny.



Jadzia! To nie jest smęcenie. Widzę, że jest Ci ciężko, nie wiem na ile będzie to dla Ciebie pociechą jeśli Ci powiem, że postępujesz właściwie i w tej chwili każdy Twój krok zbliża Cię do bycia mama!. Robisz badania - świetnie :) To znaczy że w odpowiedzialny sposób traktujesz zdrowie swoje i maluszka. Niebawem będziesz wiedziała więcej i może wtedy szybciej zobaczysz dwie kreseczki :)


Zgłoś nadużycie #49546 3 lutego 2016, 14:02

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Jadzia współczuję!
Do pierworódek, znalazłam fajne zestawienie wyprawkowe od koleżanki, jakby któraś chciała to niech pisze mi wiadomość ze swoim mailem i wyślę.


Zgłoś nadużycie #49547 3 lutego 2016, 14:14

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
jadzia tak jak gusia pisze, potraktuj to jako krok do przodu, będzie dobrze, musi być :)

murron a niezafasolkowanym też możesz podesłać?

angel nie szkodzi, widzisz, udało nam się dojść do tego, jakie to były testy; oszczędzaj się i czekamy na wyniki! :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #49548 3 lutego 2016, 14:20

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

sielanka napisał(a)

Cudnie!!! Teraz ustawiac ten suwak prosze! :* (poplakalas sie jak uslyszalas serducho? Ja wylam ;p )


No łzy mi poleciały :) naprawdę takiego wczoraj stracha miałam.
Dziś za to udałam się do pracy ze zwolnieniem więc sobie trochę poodpoczywam. Zostawiłam listę spraw do załatwienia i mam nadzieję, że będzie dobrze.
Angel ja też widzę 2 kreski :)
Monia strasznie mi przykro :( jakie to straszne, że rosnąca beta nie może cieszyć. 3maj się tam dzielnie!
Jadzia ale Ty nic nie wspominasz o IgM.To wyszedł Ci tylko IgG czy IgM też bo to ważne. Bo jeśli nie masz IGM to znaczy, że ten wirus już za Tobą i masz nabytą odporność na niego a ryzyko zarażenia płodu wynosi 1%

Zgłoś nadużycie #49549 3 lutego 2016, 14:36

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
angel nie szkodzi, widzisz, udało nam się dojść do tego, jakie to były testy; oszczędzaj się i czekamy na wyniki! :) [/QUOTE]
Clearblue troche sie cenia ale sa dobre musze kupic ten elektroniczny pokazuje wiek ciazy zle to dopiero po terminie @ kupie narazie staram sie podchodzic do tego z dystansem boje sie cieszyc jak zrobie bete i bedzie ok wtedy bede spokojniejsza narazie to nie dokonca sama dowiezam iboje sie ze sie obudze.


Zgłoś nadużycie #49550 3 lutego 2016, 14:38

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Ale wkoncu wzielam dzisiaj papiery do gp i jutro zapisze sie do lekarza rodzinnego pewnie na pierwsza wizyte troche poczekam ale to nic bo zbieralam sie od roku zeby sie zapisac mala juz dawno zapisalam a siebie nie bo po co