Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #48991 29 stycznia 2016, 20:53

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Motylek kanspuje 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #48992 29 stycznia 2016, 21:06

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Paula wiem, ze to moje prawo, ale wiem tez, ze bede zatrudniona na okres probny i pracodawca moze nie przedluzyc umowy pracownicy, ktora pracuje o godzine krocej niz inni. Dlatego na rozmowie w poniedzialek mam zamiar wspomniec, ze mam problem, bo kp mloda. Jesli pracodawca bedzie przyjaznie ustosunkowany, to pewnie sam zaproponuje takie rozwiazanie. Jesli mu to nie na reke, to ja nie bede sie domagac, bo zwyczajnie dam rade bez tych przerw, mimo, ze bylyby mi na reke.

Zgłoś nadużycie #48993 29 stycznia 2016, 21:39

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Dobrej nocki!!!


Zgłoś nadużycie #48994 29 stycznia 2016, 21:49

ewelina25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 488 Podziękowania: 79

kamila19880 napisał(a)

Noe wiem z czego tutaj nie mam lekarza w pl byłam podstawowe badania mi zrobił i ok maz nasienie tez ok

Ewelina jaka Agnieszka? Ta co furorę zrobiła na forum od poronienia?

Paula bywało lepiej ale ok jest


Tak ta 11 tydzień

Zgłoś nadużycie #48995 29 stycznia 2016, 21:57

ewelina25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 488 Podziękowania: 79
Sielanka trzymam kciuki żeby wszystko Ci się ułożyło &&& :)

Zgłoś nadużycie #48996 29 stycznia 2016, 21:59

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Chyba już wszystkie śpią.. Nawet moja krnąbrna Córeczka, znawczyni pająków zasypia :-D :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #48997 29 stycznia 2016, 22:06

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Grrrr a u mnie znowu jakies jaja z serduchem :/ jak nie puls powyzej 100 to taki...

Zgłoś nadużycie #48998 29 stycznia 2016, 22:16

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Motylku znowu mi sie pomieszalycykle, wiec tylko orientacyjnie wpisz mi @ na 27.02 :)
MAMY ZLOBEK :D
Nati, moja najdluzsza rozlaka z Weronika trwala 4 godziny, takze moze byc ciezko... no i ciekawe jak z kp, bo to tez bedzie najdluzsza przerwa w naszej kadencji :p no stresuje sie bardzo, chociaz znajac zycie ja to bardziej przezyje, niz mloda :)


super, że udało się załatwić żłobek :D ja jeszcze nie urodziłam, a już się martwię jak będę musiała Filipka do żłobka oddać :(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48999 29 stycznia 2016, 22:18

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Oficjalnie przysluguja mi 2 przerwy po 30 minut, ale jakos sie boje sie w nowej pracy z tego korzystac...


wystarczy napisać wniosek dla pracodawcy ;) skoro Ci przysluguje, to czemu miałabyś nie skorzystać?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49000 29 stycznia 2016, 22:19

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

nati123 napisał(a)

Murron Gratuluję Julka super imię! Super duży chłopak tylko 3 tyg różnicy a cały kilogram większy ;-) . Tandem więc działajcie! Sielanka ahh no przeżyjesz niestety my matki tak mamy już... Motyl w domku już?


tak tak, mama po 12 mnie odebrała, a teraz już odpoczywamy z mężem :) tylko jutro muszę się zmobilizować,żeby spakować torbę do szpitala dla siebie i małego...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49001 29 stycznia 2016, 22:20

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Grrrr a u mnie znowu jakies jaja z serduchem :/ jak nie puls powyzej 100 to taki...


ooo toż to moje ciśnienie najlepsze :D tylko ja mam puls koło 90 :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49002 29 stycznia 2016, 22:23

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85245 Podziękowania: 84891
Też nie rozumiem, przecież to przejściowy stan, Sielanka :-)
Jak się czujesz, Motyl ?? Dali Ci jakieś nowe, magiczne pigułki na ciśnienie ?? Czy te same ? Skurcze przepowiadające masz ?

Ja już łyknęłam wieczorną dawkę p/bólowych, i coś niestety czuję, że spojenie odpuści dopiero po cc.. Ale łudzę się także, że w szp. na Starynkiewicza wyznaczą mi wcześniejszą datę ciachu-ciachu.. Przynajmniej na 11. II. Ech.. Chciałabym już przytulić Różę.. zamiast zbierać kopniaki !! :-D :-D

Oglądam sama 1 odc. "Homeland", bo małż odpadł, próbując spacyfikować Idalkę.. Bidul :-D :-D
I tak wiele nie traci.. nuuudy...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #49003 29 stycznia 2016, 22:24

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

motylek1909 napisał(a)

ooo toż to moje ciśnienie najlepsze :D tylko ja mam puls koło 90 :D


Motylku chodzi o puls. Kreci mi sie w glowie jak cholera :/ a zeby bylo smiesznie, to mam naprzemiennie tak. Jednego dnia puls 50, nastepnego 110.

Zgłoś nadużycie #49004 29 stycznia 2016, 22:26

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

motylek1909 napisał(a)

wystarczy napisać wniosek dla pracodawcy ;) skoro Ci przysluguje, to czemu miałabyś nie skorzystać?


Ze wzgledu na to, ze na razie bede miala umowe na okres probny, a pracodawca niekoniecznie moze byc kontent z.pracownicy pracujacej godzine mniej, a zgarniajacej jak normalnie.

Zgłoś nadużycie #49005 29 stycznia 2016, 22:32

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Tu masz Motylku dla odmiany pomiar z wczoraj

Zgłoś nadużycie #49006 29 stycznia 2016, 22:37

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
sielanka rozumiem, dobry jest ten pomysł z wybadaniem najpierw gruntu, może akurat będą przychylni? :)

Paola ale Idalka miała przeżycia, ta dziecięca logika jest rozbrajająca :)

motylek trzymam motywacyjne kciuki za jutrzejsze pakowanko ;)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #49007 29 stycznia 2016, 22:42

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

Paola_33 napisał(a)

Też nie rozumiem, przecież to przejściowy stan, Sielanka :-)
Jak się czujesz, Motyl ?? Dali Ci jakieś nowe, magiczne pigułki na ciśnienie ?? Czy te same ? Skurcze przepowiadające masz ?

Ja już łyknęłam wieczorną dawkę p/bólowych, i coś niestety czuję, że spojenie odpuści dopiero po cc.. Ale łudzę się także, że w szp. na Starynkiewicza wyznaczą mi wcześniejszą datę ciachu-ciachu.. Przynajmniej na 11. II. Ech.. Chciałabym już przytulić Różę.. zamiast zbierać kopniaki !! :-D :-D

Oglądam sama 1 odc. "Homeland", bo małż odpadł, próbując spacyfikować Idalkę.. Bidul :-D :-D
I tak wiele nie traci.. nuuudy...


ciśnienie spoko po Isoptinie, puls taki sobie, ale taki mój urok... dziś skurczy brak, może dlatego że w domku i jestem spokojniejsza... :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49008 29 stycznia 2016, 22:43

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Motylku chodzi o puls. Kreci mi sie w glowie jak cholera :/ a zeby bylo smiesznie, to mam naprzemiennie tak. Jednego dnia puls 50, nastepnego 110.


może czas na Holtera co? ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49009 29 stycznia 2016, 22:43

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Tu masz Motylku dla odmiany pomiar z wczoraj


istna tachykardia! marsz do kardiologa lub hipertensjologa!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #49010 29 stycznia 2016, 22:45

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
z holterami najczęściej jest tak, że akurat gdy się je nosi, to wszystko jest dobrze :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0