Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #48111 25 stycznia 2016, 10:07

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

sielanka napisał(a)

A jakbym tak.w pt zatestowala? To bedzie juz 13 dpo, to chyba spokojnie moge, co?



Sielaneczko kiedy masz termin @?


Zgłoś nadużycie #48112 25 stycznia 2016, 10:08

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Lidzia28 napisał(a)

Cześć dziewczyny :) Wróciłam z Warszawy...Straszna męczarnia,w busie ciepło ale 7 godz jazdy a dwa przystanki po 5 min więc dupsko bolało a pociągiem zimno i długoooo bo ponad 9 godzin.Zmarzłam... Co tam słychać widzę że u Ciebie MONIA dalej przeboje ?? ASA co tam u Ciebie? Bo patrze i widzę że coś o plamieniu piszesz,byłaś na becie?Jest fasolek ? A tak poza tym to jak będziecie miały chwilkę to możecie kilka pomysłów mi podrzucić co do imion... http://fajnamama.pl/forum/temat/najladniejsze-imiona-dla-blizniakow/ Moja siostra z bratem wyśmiali moje pomysły typu Oliwier lub Alan...Stwierdzili że jest tyle innych polskich ładnych imion i żebym dzieci nie okaleczyła takimi bzdurnymi imionami...nie mam kompletnie pomysłu...


Ja tez wole polskie imiona, ale to Twoje dzieci i to Ty wybierasz imiona. Nie ja i nie Twoje rodzenstwo. Mnie tez krytykowali jak powiedzialam, ze bedzie Weronika, no nie dogodzisz ;p my teraz chcemy Nikosia :)

Zgłoś nadużycie #48113 25 stycznia 2016, 10:09

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

Lidzia28 napisał(a)

Sielaneczko kiedy masz termin @?


W sobote :)

Zgłoś nadużycie #48114 25 stycznia 2016, 10:11

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
To moj wykres

Zgłoś nadużycie #48115 25 stycznia 2016, 10:17

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066

PaulaG napisał(a)

Ja ważę 50 kg i próbuje zgrubnac ale to wcale nie takie łatwe Ha ha



Elo :)

Z chęcią oddam 5kg nawet drugie 5kg dam gratis jak któras potrzebuje :P
To ja jestem jakimś fenomenem bo grubnięcie mi wychodzi najlepiej ;)




Zgłoś nadużycie #48116 25 stycznia 2016, 10:19

koko83 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 1258 Podziękowania: 456

sielanka napisał(a)

Ojej, to bardzo duzo, bylas z tym u lekarza?


Tak cały czas kontroluje to ciśnienie to z dzisiaj ale zmierzylam za jakieś 20minut i spadło
Lilianka 35 tc 19.04.2014-20.04.2014







Zgłoś nadużycie #48117 25 stycznia 2016, 10:24

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

sielanka napisał(a)

Ja tez wole polskie imiona, ale to Twoje dzieci i to Ty wybierasz imiona. Nie ja i nie Twoje rodzenstwo. Mnie tez krytykowali jak powiedzialam, ze bedzie Weronika, no nie dogodzisz ;p my teraz chcemy Nikosia :)


Weronika bardzo ładne imię :D
Mama wymyśliła że będę miała na imię Emanuela ale ją skrytykowali i zostałam Weroniką :D
Gdzie nie pójdę to każdy mówi że ładne :)


Zgłoś nadużycie #48118 25 stycznia 2016, 10:29

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

werkaa napisał(a)

Weronika bardzo ładne imię :D
Mama wymyśliła że będę miała na imię Emanuela ale ją skrytykowali i zostałam Weroniką :D
Gdzie nie pójdę to każdy mówi że ładne :)


Tez mi sie bardzo podoba. Jak bylam mala bardzo chcialam byc Weronika, a nie tak zwyczajnie Ania :p Teraz jak bedzie dziewczynka to Emilka, a jak chlopiec to Nikodem :)

Zgłoś nadużycie #48119 25 stycznia 2016, 10:30

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

Lidzia28 napisał(a)

Co tam słychać widzę że u Ciebie MONIA dalej przeboje ??


A no widzisz Lidzia, Twoje 2 Bąbliki już takie duże, a my tu dalej walczymy ;) U mnie na razie nic nie wiadomo, więc ciężko powiedzieć, co się dzieje, bo sama zgłupiałam i nie wiem, czy to moja choroba, czy torbiel, którą też miałam wykrytą, czy Fasolka walczy. Może pod koniec tygodnia coś się wyjaśni, jak znowu betę zrobię i @ się nie pojawi. Na razie staram się nie stresować, bo nie mam na to wpływu... na pewne rzeczy po prostu nie mamy.  Mogłam jedynie leki ograniczyć.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #48120 25 stycznia 2016, 10:35

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

Lidzia28 napisał(a)

Moja siostra z bratem wyśmiali moje pomysły typu Oliwier lub Alan...Stwierdzili że jest tyle innych polskich ładnych imion i żebym dzieci nie okaleczyła takimi bzdurnymi imionami...nie mam kompletnie pomysłu...


Alan i Oliwier teraz też popularne dosyć... i mi się podobają! Nie patrz na kogoś, tylko wybierzcie takie, jakie uważacie, bo to Wasze dzieciątka, a o gustach się nie dyskutuje. Uważam, że imiona, jak każde inne... ani nie obraźliwe, ani nie prześmiewcze.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #48121 25 stycznia 2016, 10:39

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

stencel_ka napisał(a)

Dziewczyny ale podatek dochodowy zawsze byl jest i bedzie odtracany...Te 18% ktore teraz odprowadza ZUS, przed zasiłkiem odprowadzał pracodawca...Pierwsze słyszę zeby ten podatek był do zwrotu...Można co najwyżej odliczyń od niego w PIT rocznym ulgi np darowizny internet na dziecko itd...Ja juz druga ciaze jestem na L4 w ciazy i o zwrocie podatku pierwsze slysze...


A ja pytałam o to w zusie i rzeczywiście Pani powiedziała, że ta zaliczka na podatek jest zwrotna po rozliczeniu pit-a. Także może coś się pozmieniało, bo nawet jak byłam na początku ciąży to koleżanka która wcześniej urodziła, uprzedziła mnie, że ma tak samo jak ja i dostała normalnie zwrot tego.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48122 25 stycznia 2016, 10:40

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
cześć. Mnie przez jakiś czas nie będzie,bo będę zajęta. Piszę żebyście nie martwiły się,że coś się stało. Pozdrawiam i powodzenia.




Zgłoś nadużycie #48123 25 stycznia 2016, 10:41

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

murron napisał(a)

Motylek co do finansów, to najlepiej chyba od razu kupować jak coś jest w promocji, np. pieluchy, warto kartę rossnę w rossmannie założyć, przetestować tańsze pieluchy - czy dady z biedronki czy te rossmanowskie a tak to dużo rzeczy przez internet zamawiać, bo wychodzi chyba najtaniej. a jak potrzebujesz ubranek czy jakiś innych konkretnych rzeczy to zawsze się pytaj po znajomych czy nie mają do pożyczenia czy odsprzedania. plus jak ktoś będzie do Was przychodził w odwiedziny, nakierowywuj go co ma konkretnie kupić i będziesz miała jeden wydatek z głowy, bo kolekcjonowanie np. 4 grzchotek jest bez sensu. i najlepiej niech to będą praktyczne prezenty, tym bardziej, że do minimum pół roku zabawek wcale nie trzeba kupować.


jeśli chodzi o rzeczy dla dzieciątka, to nie ma problemu, bo robię wlaśnie tak jak piszesz... chodzi mi bardziej o te "domowe" sprawy. Typu rachunki, zakupy...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48124 25 stycznia 2016, 10:44

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Hejo mnie dzisiaj do kibelka przyssał, takiego bólu jelit to dawno nie doswiadczyłam. Miałam do babci do szpitala jechac ale mnie tak osłabiło ze szok!
Miłego dnia.
Sielanka ja mysle ze 13 dpo to juz powinno wyjsc cokolwiek. Mnie też kusi wcześniejsze testowanie!


Zgłoś nadużycie #48125 25 stycznia 2016, 10:46

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

koko83 napisał(a)

149/96


powinnaś jechać na IP. Takie ciśnienie jest bardzo niebezpieczne, wiem co mówię
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48126 25 stycznia 2016, 10:48

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

To moj wykres


zatestuj w sobotę proszęęęęęęęęę ;*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48127 25 stycznia 2016, 10:49

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

izabela23 napisał(a)

cześć. Mnie przez jakiś czas nie będzie,bo będę zajęta. Piszę żebyście nie martwiły się,że coś się stało. Pozdrawiam i powodzenia.


Iza zaciskam kciuki,żeby czas Ci szybciej leciał ;*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #48128 25 stycznia 2016, 10:49

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

motylek1909 napisał(a)

jeśli chodzi o rzeczy dla dzieciątka, to nie ma problemu, bo robię wlaśnie tak jak piszesz... chodzi mi bardziej o te "domowe" sprawy. Typu rachunki, zakupy...


Motylku my zaraz po wyplacie odkladamy sobie pieniadze na oplaty i robimy wieksze zakupy - miesa, mrozonki, ser zolty, papier toaletowy, reczniki papierowe. Wszystko co moze postac miesiac. Robimy liste i idziemy na zakupy zawsze razem, wtedy sie pilnujemy. Wszystkie zarowki wymienilismy na ledowe, kupilismy panel do pradu, takze na noc i jak wychodzimy wylaczamy wszystko, co jest podpiete oprocz lodowki. Nie zostawiamy podpietych ladowarek i niczego, co ma wyswietlacz, bo to jednak zzera prad. Przed wyjsciem z domu zakrecamy kaloryfery. To wszystko jak sie ssumuje, daje juz spora oszczednosc. Co do dzieciowych spraw, to kupujemy wlasciwie tylko pieluszki, te z tesco sa moim zdaniem najlepsze :)

Zgłoś nadużycie #48129 25 stycznia 2016, 10:52

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

motylek1909 napisał(a)

zatestuj w sobotę proszęęęęęęęęę ;*


No niech bedzie ;p tylko jak do piatku omijac rossmana? :O

Zgłoś nadużycie #48130 25 stycznia 2016, 11:06

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

No niech bedzie ;p tylko jak do piatku omijac rossmana? :O


dasz radę! musisz :D oszczędzaj ! :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...