Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #47071 19 stycznia 2016, 8:17

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

asaguarela napisał(a)

Dzień doberek😊 Wszystkim 😃


Dzien dobry :-)

Zgłoś nadużycie #47072 19 stycznia 2016, 8:24

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
U mnie podobnie jak miesiac temu po owu temp spadła. Podejrzewam ze moze mam problem z progesteronem jak temp rosnie dopiero pod koniec cyklu, dlatego tez ovuf zaznacza mi owu pozno. A wiem ze w tym cyklu owu byla w ostatnie dni bo czulam wyraznie. Kurde dlaczego tak sie dzieje w owu temp ladna a dzis i wczoraj niska tak 36,5 dzis 36,6. Mam dosc nie mam lekarza z którego w stunprocentach bylabym zadowolona a ostatnio bylam u dwoch i jeszcze ta temp po owu mnie irytuje bo tak nie powinno byc.


Zgłoś nadużycie #47073 19 stycznia 2016, 8:33

mala2 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 4786 Podziękowania: 1066
Elo :)

O kurczaki Monia u ciebie znowu jakieś akcje ?!Właśnie doczytałam.Jaka wole życia ma ta twoja fasolka chce do ciebie koniecznie wrócić...

Kamilla gratulacje :) :) :) :)

No na zdjęcia widzę się nie załapałam szkoda :( ale skoro dziewczyny piszą z,ę kwitniesz to na pewno zdjęcia były piękne :)

Wczoraj oglądałam na Tyn style program o poronieniach babka roniła naście razy ale 2x udało sie zajść i donosić ciąże a co w tym najdziwniejsze miała w sobie jakiś "problem" błahy ale jednak ciężki teraz nie pamietam nazwy ale jej układ odpornościowy miał czegoś ponad norme i odrzucał każda fasolke traktował ja jako zagrożenie jak "jakiś wirus" musiała miec jakaś specjalna kroplówke z czyms co zabijało ten poziom odporności i jakieś sterydy masakra i tylko 2 szpitale miały "tą"metode bo jej nie produkowana czy coś juz od dawna.

Ciekawe jaki problem mamy my skoro 1 ciąża trafiona za1x cała książkowa a teraz takie cuda....




Zgłoś nadużycie #47074 19 stycznia 2016, 8:41

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
Mala ja chyba tez zaczne sie odchudzac bo moze moja waga jest przyczyna tego ze sie nie udaje zajsc
Dziewczyny postanowilam ze w lutym nie podchodze do iui moze dopiero na wiosne za jakies 3,4 miesiace podejde chyba musze odpoczac jestem juz wykonczona tym mysleniem i wogole tym wszystkim

Zgłoś nadużycie #47075 19 stycznia 2016, 8:48

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Hej. Dzis rano juz brak tej kreski a tez rossmanowym sprawdzane, bo duphka nadal wczoraj wzielam.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #47076 19 stycznia 2016, 9:01

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Byłam na krwi wyniki po 17. Umówiłam sie do giną na 9 lutego
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #47077 19 stycznia 2016, 9:03

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Dzień dobry :)

staraczka33 napisał(a)

Mala ja chyba tez zaczne sie odchudzac bo moze moja waga jest przyczyna tego ze sie nie udaje zajsc
Dziewczyny postanowilam ze w lutym nie podchodze do iui moze dopiero na wiosne za jakies 3,4 miesiace podejde chyba musze odpoczac jestem juz wykonczona tym mysleniem i wogole tym wszystkim



Ja też zaczęłam się odchudzać bo trochę kg mi przybyło niestety :(
Nawet sobie hula hop z masażerem zamówiłam :)
W końcu za rok w sierpniu muszę super wyglądać w białej sukni :D

Monia może leki fałszują wynik testów?


Zgłoś nadużycie #47078 19 stycznia 2016, 9:16

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Cześć.
Przeczytałam wszystko i wszystko zapomniałam.
MONIA Twoja sytuacja mnie szokuję muszę przyznać,bo to straszne dziwne skoro wczoraj była kreska a dzisiaj nie to chyba to raczej nie ciąża? no nie wiem tak zgaduję. A nie masz żadnej torbieli? bo mi kiedyś wychodził pozytywny test,a okazało się że to niby przez torbiel albo ta Twoja tarczyca... Kurdę...


Tandem a logowałaś się wszystko krok po kroku jak jest na tej kartce? bo ja jak pierwszy raz do diagnostyki się logowałam to trzeba było tak krok po kroku jak tam było opisane.


KAMILA, staraj się jak najwięcej odpoczywać chociaż pewnie nie będzie to łatwe. Mi się właśnie nie podoba służba zdrowia za granicą oni na wszystko mają olewkę dla nich ciąża to nie ciąża! Także ja sądzę,że za granicą wcale nie ma lepszej służby zdrowia tylko mają większy budżet na leczenie tylko tyle. Ale wiem,że dasz radę w pracy i będzie dobrze wszystko :)


STARACZKA,jeśli czujesz taką potrzebę to odpocznij sobie może to Ci dobrze zrobi.


A ja jestem na tej diecie bezglutenowej i beznabiałowej od ponad 2 tygodni i wczoraj kroiłam mężowi taki świeży chleb i jakoś odruchowo zjadłam chrupiącą piętkę i tego ;p ożałowałam. Wcześniej sądziłam,że raczej nie mam problemu z glutenem a tu szok. Miałam takie wzdęcie,czułam się ociężała wieczorem teraz już wiem czemu przed dietą zawsze się tak czułam...




Zgłoś nadużycie #47079 19 stycznia 2016, 9:27

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

jadzia napisał(a)

U mnie podobnie jak miesiac temu po owu temp spadła. Podejrzewam ze moze mam problem z progesteronem jak temp rosnie dopiero pod koniec cyklu, dlatego tez ovuf zaznacza mi owu pozno. A wiem ze w tym cyklu owu byla w ostatnie dni bo czulam wyraznie. Kurde dlaczego tak sie dzieje w owu temp ladna a dzis i wczoraj niska tak 36,5 dzis 36,6. Mam dosc nie mam lekarza z którego w stunprocentach bylabym zadowolona a ostatnio bylam u dwoch i jeszcze ta temp po owu mnie irytuje bo tak nie powinno byc.




Hej Jadziu,a który dzień cyklu masz?




Zgłoś nadużycie #47080 19 stycznia 2016, 9:29

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
dzien dobry wszystkim Monia jestes zagadka :-) pozatym witam nowe staraczki ja znowu nie nabierzaco do tylu ze wszystkim.


Zgłoś nadużycie #47081 19 stycznia 2016, 9:29

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

Monia82 napisał(a)

Hej. Dzis rano juz brak tej kreski a tez rossmanowym sprawdzane, bo duphka nadal wczoraj wzielam.



Monia,naprawdę bardzo to dziwne jest,może faktycznie jakaś torbiel..

No ale w tamtym miesiącu przecież i beta była,wiec ciąża była...
Hmm,...cholerna tarczyca 😞




Zgłoś nadużycie #47082 19 stycznia 2016, 9:31

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942

staraczka33 napisał(a)

Mala ja chyba tez zaczne sie odchudzac bo moze moja waga jest przyczyna tego ze sie nie udaje zajsc
Dziewczyny postanowilam ze w lutym nie podchodze do iui moze dopiero na wiosne za jakies 3,4 miesiace podejde chyba musze odpoczac jestem juz wykonczona tym mysleniem i wogole tym wszystkim




Jeżeli czujesz że potrzebujesz odpocząć,to może faktycznie dobrze zrobi..

Ja juz też sama nie wiem...




Zgłoś nadużycie #47083 19 stycznia 2016, 9:34

asaguarela Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2015 Posty: 2610 Podziękowania: 942
A ja jestem na tej diecie bezglutenowej i beznabiałowej od ponad 2 tygodni i wczoraj kroiłam mężowi taki świeży chleb i jakoś odruchowo zjadłam chrupiącą piętkę i tego ;p ożałowałam. Wcześniej sądziłam,że raczej nie mam problemu z glutenem a tu szok. Miałam takie wzdęcie,czułam się ociężała wieczorem teraz już wiem czemu przed dietą zawsze się tak czułam...[/QUOTE]


Iza,ta dieta,to fajna sprawa,tylko ja się zabrać nie mogę 😞

Jak się tu zmobilizować?
A jak franca łuszczyca?,odpuszcza?




Zgłoś nadużycie #47084 19 stycznia 2016, 9:37

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

jadzia napisał(a)

U mnie podobnie jak miesiac temu po owu temp spadła. Podejrzewam ze moze mam problem z progesteronem jak temp rosnie dopiero pod koniec cyklu, dlatego tez ovuf zaznacza mi owu pozno. A wiem ze w tym cyklu owu byla w ostatnie dni bo czulam wyraznie. Kurde dlaczego tak sie dzieje w owu temp ladna a dzis i wczoraj niska tak 36,5 dzis 36,6. Mam dosc nie mam lekarza z którego w stunprocentach bylabym zadowolona a ostatnio bylam u dwoch i jeszcze ta temp po owu mnie irytuje bo tak nie powinno byc.


Jadzia ja też nie jestem zadowolona z lekarzy.
Już kilka razy zmieniałam.
Ty w Rze chodzisz do lekarza?


Zgłoś nadużycie #47085 19 stycznia 2016, 9:38

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

izabela23 napisał(a)


MONIA Twoja sytuacja mnie szokuję muszę przyznać,bo to straszne dziwne skoro wczoraj była kreska a dzisiaj nie to chyba to raczej nie ciąża? no nie wiem tak zgaduję. A nie masz żadnej torbieli? bo mi kiedyś wychodził pozytywny test,a okazało się że to niby przez torbiel albo ta Twoja tarczyca... Kurdę...


Iza, najdziwniejsze jest to, że w grudniu miałam podobnie i to parę dni przed okresem, tak jakby ciąża biochemiczna. Ten poziom beta hcg na testach wychodził i z krwi 33, a potem spadło do ok. 20 i w końcu do 0,1. Wtedy już testy negatywne, a przy braniu leków i chorobie, czy torbieli ta kreska powinna być widoczna bez względu na wszystko ??
Torbiel miałam stwierdzoną we wrześniu, ale wtedy aż do grudnia nie miałam żadnych cieni na testach. Dopiero, jak mi te tsh spadło i nadczynność się pojawiła, co może też się z tym wiązać, bo te hormony są związane z przysadką mózgową i jak pisze Sielanka u mnie to powiązane.
Znalazłam coś takiego w sieci:
"Nadczynność tarczycy w ciąży może wynikać albo z rzeczywistego nadmiaru
hormonów tarczycy wywołanego nadaktywnością gruczołu tarczowego, albo z
działania łożyskowego hormonu beta-hCG (tzw. tyreotoksykoza ciężarnych).
Hormon beta-hCG
w dużych stężeniach ma działanie podobne do tyreotropiny (TSH), która
pobudza tarczycę do wydzielania hormonów. Wysoki poziom beta-hCG może
zatem dawać dyskretne objawy nadczynności tarczycy i skutkować niskim
stężeniem TSH. "
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #47086 19 stycznia 2016, 9:41

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

asaguarela napisał(a)

Monia,naprawdę bardzo to dziwne jest,może faktycznie jakaś torbiel..
No ale w tamtym miesiącu przecież i beta była,wiec ciąża była...
Hmm,...cholerna tarczyca 😞


właśnie nie wiem, czy przy nad. tarczycy ten poziom beta HCG wychodzi w krwi... i tak jak piszę, te cienie mam tylko przed okresem, w trakcie cyklu nie. Co dziwne, nawet na testach owu mam drugą bladą kreskę, jakby tez LH bylo podniesione.
"Niestety diagnoza nadczynności tarczycy w ciąży
jest utrudniona, ze względu na występowanie podobnych objawów samej
ciąży. Ponadto sama ciąża może indukować nadczynność tarczycy, jako że hormon hCG
jest podobny do TSH i może dodatkowo wchodzić w interakcję z receptorem
dla TSH na komórkach tarczycy, pobudzając ten narząd do zbyt wytężonej
pracy."
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #47087 19 stycznia 2016, 9:53

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

asaguarela napisał(a)

A ja jestem na tej diecie bezglutenowej i beznabiałowej od ponad 2 tygodni i wczoraj kroiłam mężowi taki świeży chleb i jakoś odruchowo zjadłam chrupiącą piętkę i tego ;p ożałowałam. Wcześniej sądziłam,że raczej nie mam problemu z glutenem a tu szok. Miałam takie wzdęcie,czułam się ociężała wieczorem teraz już wiem czemu przed dietą zawsze się tak czułam...



Iza,ta dieta,to fajna sprawa,tylko ja się zabrać nie mogę 😞
Jak się tu zmobilizować?
A jak franca łuszczyca?,odpuszcza?[/QUOTE]
odrobinkę zbladło,ale póki co nie znika :( pierniczone dziadostwo.




Zgłoś nadużycie #47088 19 stycznia 2016, 9:56

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Monia82 napisał(a)

Iza, najdziwniejsze jest to, że w grudniu miałam podobnie i to parę dni przed okresem, tak jakby ciąża biochemiczna. Ten poziom beta hcg na testach wychodził i z krwi 33, a potem spadło do ok. 20 i w końcu do 0,1. Wtedy już testy negatywne, a przy braniu leków i chorobie, czy torbieli ta kreska powinna być widoczna bez względu na wszystko ??
Torbiel miałam stwierdzoną we wrześniu, ale wtedy aż do grudnia nie miałam żadnych cieni na testach. Dopiero, jak mi te tsh spadło i nadczynność się pojawiła, co może też się z tym wiązać, bo te hormony są związane z przysadką mózgową i jak pisze Sielanka u mnie to powiązane.
Znalazłam coś takiego w sieci:
"Nadczynność tarczycy w ciąży może wynikać albo z rzeczywistego nadmiaru
hormonów tarczycy wywołanego nadaktywnością gruczołu tarczowego, albo z
działania łożyskowego hormonu beta-hCG (tzw. tyreotoksykoza ciężarnych).
Hormon beta-hCG
w dużych stężeniach ma działanie podobne do tyreotropiny (TSH), która
pobudza tarczycę do wydzielania hormonów. Wysoki poziom beta-hCG może
zatem dawać dyskretne objawy nadczynności tarczycy i skutkować niskim
stężeniem TSH. "


No to faktycznie to nie jest spowodowane torbielą, ja w sumie też się zastanawiam czy kiedyś co mi wychodziły cienie to czy nie była to może ciąża biochemiczna albo faktycznie przez torbiel...

Kurcze strasznie źle się dzieje a z drugiej str w tym cyklu sama mówisz,że się pilnowałaś z sexem to kurcze możliwe abyś wpadkę zaliczyła?




Zgłoś nadużycie #47089 19 stycznia 2016, 9:58

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

asaguarela napisał(a)

A ja jestem na tej diecie bezglutenowej i beznabiałowej od ponad 2 tygodni i wczoraj kroiłam mężowi taki świeży chleb i jakoś odruchowo zjadłam chrupiącą piętkę i tego ;p ożałowałam. Wcześniej sądziłam,że raczej nie mam problemu z glutenem a tu szok. Miałam takie wzdęcie,czułam się ociężała wieczorem teraz już wiem czemu przed dietą zawsze się tak czułam...




Iza,ta dieta,to fajna sprawa,tylko ja się zabrać nie mogę 😞

Jak się tu zmobilizować?
A jak franca łuszczyca?,odpuszcza?[/QUOTE]

coś tam niby zbladło,ale jest nie odpuszcza. Ale wiadomo czasu trzeba 2 tyg diety mi to nie zejdzie




Zgłoś nadużycie #47090 19 stycznia 2016, 10:09

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

izabela23 napisał(a)

Kurcze strasznie źle się dzieje a z drugiej str w tym cyklu sama mówisz,że się pilnowałaś z sexem to kurcze możliwe abyś wpadkę zaliczyła?


Tak, tylko raz było serduszkowanie, bo się nie nastawiałam na starania. Problem w tym, że ja mogłam mieć owu w inny dzień po tym wydarzeniu, krótkim okresie grudniowym, dlatego teraz nie jestem pewna, bo ja nie robiłam testów owu, nie liczyłam nic, nie mierzyłam.
Dziś pojawił mi się ból piersi i tak cud, że tylko parę dni przed @, bo zanim zaczęłam brać bromgeron na wysoką prolaktynę to bolały od owulacji, a ciąży nie było. Także już widzę, że mi się pewnie prolaktyna obniżyła po leku.
Zostawiłam ten test z rana w domu do wyschnięcia i zobaczę, jak wrócę, czy się coś nie pojawiło tam po takim czasie. Gdybym nie musiała robić tych testów przed okresem i go odstawiać duphka to bym nie była świadoma, że mi się beta hcg pojawia w moczu i krwi.
Ps. Eh, jakiś kryzys i stres się u mnie pojawił, bo też jestem już tym wszystkim zmęczona, zastanawianiem się, co się dzieje.
Muszę wyluzować, bo mi się ryczeć zachciało, jak zaczęłam głupoty na necie czytać o tym hcg, jakichś guzach przysadki mózgowej i jakie mogą być powody itp.Każda z nas przechodzi/przeszła taki moment, że ma już dosyć.
Przydałoby się odcięcie od neta i wyłączenie mózgu na jakiś czas. Jeszcze też Wasze historie i dolegliwości psychicznie nie pomagają, bo przykro się robi, czytając o stratach, kolejnych niepowodzeniach, chorobach, podejrzeniach.... :( chociaż te pozytywne testy podnoszą na duchu :)
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc