Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #45651 6 stycznia 2016, 13:40

stencel_ka Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 1357 Podziękowania: 448
Hej. Turbo dasz radę, na tym etapie to już Zocha sobie poradzi, choć wiadomo im dłużej w brzuchu tym lepiej. Także zaciśnij macice i oby do końca 38tyg✊✊✊

Dobrze Jadzia mówisz z tym zmęczeniem. Ból straszny ale ja najbardziej bałam się że mi sił zabraknie na parcie, cały poród trwał u mnie 4h, z czego parłam 15minut i to resztkami sił. Poród to ogromny wysiłek dla kobiety. Podziwiam te dziewczyny ktore w bolach rodza po 18h....Ale my jesteśmy do tego stworzone wiec musimy dać radę.


Zgłoś nadużycie #45652 6 stycznia 2016, 13:43

stencel_ka Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 1357 Podziękowania: 448
A kto wogóle teraz testuje? Monia Tandem Angel Hypatia? Co z waszymi testami?


Zgłoś nadużycie #45653 6 stycznia 2016, 14:05

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

mala2 napisał(a)

Elo :)
A my dopiero wróciliśmy ze spaceru :) U nas zimowe szaleństwo :) Mój szeleniec w swoim żywiole :)


Ale wam zazdroszczę, tez chcem śnieg ;( moja pogoda
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #45654 6 stycznia 2016, 14:34

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

stencel_ka napisał(a)

A kto wogóle teraz testuje? Monia Tandem Angel Hypatia? Co z waszymi testami?


Stencelka, mój test był dzień przed wigilią pozytywny, beta też, a w 2 święto strata...
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #45655 6 stycznia 2016, 14:48

koko83 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 1258 Podziękowania: 456
ślimak ja też rodziłam Majkę bez znieczulenia na własne żądanie w pl wtedy trzeba było płacić a ja Majkę rodziłam w Hiszpanii tam mogłam mieć ale bałam się tej igły
Lilianka 35 tc 19.04.2014-20.04.2014







Zgłoś nadużycie #45656 6 stycznia 2016, 16:22

kiwi Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 802 Podziękowania: 352
Cześć Dziewczyny ale tu dzis cisza, Tandem co u Ciebie, powtórzyłas test?

Zgłoś nadużycie #45657 6 stycznia 2016, 16:54

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

murron napisał(a)

Wow Rzym, zabierz mnie ze sobą, ja na studiach byłam ze znajomymi przez dwa tygodnie a i tak uważam, że za krótko, jeszcze udało mi się zobaczyć naszego papieża, choć był już bardzo schorowany.
Tauriel gratuluję synka :) a łożysko niech się podnosi.



U nas to będzie krótki wypad ale i tak się cieszę :) bo w tamtym roku byłam tylko 3 dni nad naszym Bałtykiem i musiałam skrócić wyjazd bo byłam w ciąży i niestety źle zaczęło się dziać. Fajnie miałaś, że jeszcze naszego papieża widziałaś. A czy jakieś miejsce szczególnie polecasz?

Motylku dobrze, że poszłaś do tego szpitala, teraz jesteś pod opieką więc wszystko musi się ułożyć. Jeszcze tylko 2 miesiące.
Angel przykro mi z powodu negatywnego testu.
Tandem powtarzałaś może test?
Ja dzisiaj jestem jakaś zamroczona i nic mi się nie chce. Co prawda byłam na spacerze ale to nie pomogło.

Zgłoś nadużycie #45658 6 stycznia 2016, 17:03

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
czesc
ale tu dzisiaj cisza i spokoj
Tandem powtorzylas test?
a u mnie snieg he he no nareszcie glowa mnie boli i nic mi sie nie chce

Zgłoś nadużycie #45659 6 stycznia 2016, 17:43

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 85249 Podziękowania: 84892
Hej, jestem. Troszkę zmartwiona, że cc dopiero 16. lutego, nie w pierwszym tygodniu. Każdy dzień męczy, boli podbrzusze, ale jakoś dotrwamy te ostatnie tygodnie. Wg. badań z Różą wszystko ok. :-)

Wszystkim Wam życzę wspaniałego Roku 2016, wielu szczęśliwych chwil, radosnych dni, zdrowia i spełnienia marzeń !!!!

Turbo, Tobie dodatkowo wszystkiego dobrego na Nowej Drodze życia, spełnienia jako Żona i Mama !!

Tauriel - gratulacje chłopczyka !!!!!

Staraczka - poprawy nastroju !!!

I wieluuu kresek, Staraczki !!!!!!!!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #45660 6 stycznia 2016, 17:55

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

kamila19880 napisał(a)

A co ze ślubem? Dasz radę?


haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
kuźwa jak nie urodze ze stresu to bedzie gites!
leże...nospe biore i leże...
oj jadzia nie wyobrazam sobie bolu jakiego doswiadczylas i mam wielka nadzieje ze jego nie doswiadcze ;p och jakbym chciala urodzic jak moja matka mojego brata 15 minut..odeszly jej wody ojciec zadzownil po karetke...wjezdzajac na wozku na odzdzial juz glowke bylo widac i w 15 min urodzila a mnie juz kiedys pisalam katowała 36 godzin....dzis na tak dlugi porod nikt by nie pozwolil....


Zgłoś nadużycie #45661 6 stycznia 2016, 17:59

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140
ale cisza tu dziś fakt.....koko rodzilas w hiszpani? łał! i jak tam opieka? powiedz cos wiecej :-)

moja przyjaciolka bedzie rodzic wtedy kiedy ja w Anglii i tez dowiem się jak to tam wyglada :D
poki co wiem ze kupe kasy wydali prywatnie na usg...bo tam ciaza to malo sie kto przejmuje....

paola same mowicie ze im dluzej tym lepiej w brzuchu wiec ty tam badz cierpliwa :-)

powiem wam ze mała zaczela mnie tak kopac ze az boli...wczoraj o 1:30 to spac nie moglam- masakra.
teraz tez odwala cyrk :D naprawde kurde boli.
wiadomo ze to cieszy ale cholerka bol nieprzyjemny ;p


Zgłoś nadużycie #45662 6 stycznia 2016, 18:06

stencel_ka Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 1357 Podziękowania: 448

Monia82 napisał(a)

Stencelka, mój test był dzień przed wigilią pozytywny, beta też, a w 2 święto strata...


Monia strasznie mi przykro 😢 i to w święta taka strsta..Jakie dalsze kroki? Byłaś u lekarza? Trzeba chyba to sprawdzić, ewidentnie coś nie pozwala utrzymać ciąży...


Zgłoś nadużycie #45663 6 stycznia 2016, 18:20

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Ja po pracy zmeczona spiaca i bez zycia brzuch pobolewa wiec pewnie @ zawita jutro. Moja niunka dzisiaj rano wstala z tak spuchnieta warga i nie wiadomo og czego juz jej troche zeszlo ale wygladalo okropnie


Zgłoś nadużycie #45664 6 stycznia 2016, 18:34

ewelina25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 488 Podziękowania: 79
To tak mam dwa typy sukni ale nie zdecydowałam jeszcze :( pomożecie :)

Zgłoś nadużycie #45665 6 stycznia 2016, 18:42

pepitka50 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 2843 Podziękowania: 934
hejo :) Motylku trzymam za Ciebie kciuki dobrze że jesteś pod dobrą opieką i wcześniej wiadomo jak będziesz rodzić, czasami tak lepiej niż na ostatnią chwilę wymęczą kobietę i dopiero jak już zagrożenie jest to robią cc. Na pewno będzie dobrze :) głowa do góry :) ślimaczki ślimaczku Twoja córa chyba też ma turbo w dupce bo widzę że się szybko na świat pcha ale ściskaj nogi ile wlezie he he niech jeszcze posiedzi!!!! powiem Ci że u mnie dopiero 24 tydzień a jak nie raz kopa dostanę po jelitach to aż podskoczę!!!! aż boję się pomysleć co będzie później hi hi przed świętami mały ważył 450 gram a teraz to nie wiem za 2 tygodnie mam wizytę :) ja mimo tego iż jest wszytsko w porządku i żadnych skurczy i twardnienia brzucha nie mam to często sobie leżę i odpoczywam ;p ;p mam nadzieję że jako tako szczęśliwie dociągnę do terminu czego Wam też serdecznie życzę!!! póki co nic mi nie doskwiera- nie jest mi cięzko ani nogi mi nie puchną ;p jedynie to coś mnie ciągnie w przewodzie moczowym ale to chyba piasek mi schodzi z nerek bo czasem zatyka mi się sikanie he he ale boli tylko chwilę i przechodzi ;p p a kiedyś wyszło mi dużo fosoforanów bezpostaciowych w moczu a to świadczy o tym że na nerkach coś może być ;p ale kto by się tam tym przejmował ;p ja też się boję trochę tych bóli krzyżowych bo mnie często przy @ kręgosłup bolał bardziej niż brzuch więc całkiem mozliwe że przy porodzie będę miała te bóle no ale cóż jak to ktos kiedyś mądrze powiedział że miłość poprzez ból jest mocniejsza więc jakoś wytrzymam te " kilka" godzin :)

Zgłoś nadużycie #45666 6 stycznia 2016, 18:53

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

ewelina25 napisał(a)

To tak mam dwa typy sukni ale nie zdecydowałam jeszcze :( pomożecie :)



pierwsza :D
obie przepiekne!!!


Zgłoś nadużycie #45667 6 stycznia 2016, 18:58

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

pepitka50 napisał(a)

hejo :) Motylku trzymam za Ciebie kciuki dobrze że jesteś pod dobrą opieką i wcześniej wiadomo jak będziesz rodzić, czasami tak lepiej niż na ostatnią chwilę wymęczą kobietę i dopiero jak już zagrożenie jest to robią cc. Na pewno będzie dobrze :) głowa do góry :) ślimaczki ślimaczku Twoja córa chyba też ma turbo w dupce bo widzę że się szybko na świat pcha ale ściskaj nogi ile wlezie he he niech jeszcze posiedzi!!!! powiem Ci że u mnie dopiero 24 tydzień a jak nie raz kopa dostanę po jelitach to aż podskoczę!!!! aż boję się pomysleć co będzie później hi hi przed świętami mały ważył 450 gram a teraz to nie wiem za 2 tygodnie mam wizytę :) ja mimo tego iż jest wszytsko w porządku i żadnych skurczy i twardnienia brzucha nie mam to często sobie leżę i odpoczywam ;p ;p mam nadzieję że jako tako szczęśliwie dociągnę do terminu czego Wam też serdecznie życzę!!! póki co nic mi nie doskwiera- nie jest mi cięzko ani nogi mi nie puchną ;p jedynie to coś mnie ciągnie w przewodzie moczowym ale to chyba piasek mi schodzi z nerek bo czasem zatyka mi się sikanie he he ale boli tylko chwilę i przechodzi ;p p a kiedyś wyszło mi dużo fosoforanów bezpostaciowych w moczu a to świadczy o tym że na nerkach coś może być ;p ale kto by się tam tym przejmował ;p ja też się boję trochę tych bóli krzyżowych bo mnie często przy @ kręgosłup bolał bardziej niż brzuch więc całkiem mozliwe że przy porodzie będę miała te bóle no ale cóż jak to ktos kiedyś mądrze powiedział że miłość poprzez ból jest mocniejsza więc jakoś wytrzymam te " kilka" godzin :)




pepitka ty zawsze skorbniesz tu list miłosny :-)

no zaciskam uda....grunt ze szyjka zamknieta....
a twoje dziecie to ju pewnie bedzie wazyc z 550 gram albo 600 :) :) :) :) :-)
milosc poprzez bol mocniejsza :D musze to mojemu powiedziec troche mu podokuczam to moze bardziej mnie pokocha ;p ;p ;p

u nas na watku bylo ciuchutko a hece sie troszke zaczely ciazarowkom wlasnie po przekroczenniu magicznych 20 tygodni...

tez pepitka nogi mi oszczeddzilo poki co wiec buty zakladam te same :D


Zgłoś nadużycie #45668 6 stycznia 2016, 18:58

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

pepitka50 napisał(a)

hejo :) Motylku trzymam za Ciebie kciuki dobrze że jesteś pod dobrą opieką i wcześniej wiadomo jak będziesz rodzić, czasami tak lepiej niż na ostatnią chwilę wymęczą kobietę i dopiero jak już zagrożenie jest to robią cc. Na pewno będzie dobrze :) głowa do góry :) ślimaczki ślimaczku Twoja córa chyba też ma turbo w dupce bo widzę że się szybko na świat pcha ale ściskaj nogi ile wlezie he he niech jeszcze posiedzi!!!! powiem Ci że u mnie dopiero 24 tydzień a jak nie raz kopa dostanę po jelitach to aż podskoczę!!!! aż boję się pomysleć co będzie później hi hi przed świętami mały ważył 450 gram a teraz to nie wiem za 2 tygodnie mam wizytę :) ja mimo tego iż jest wszytsko w porządku i żadnych skurczy i twardnienia brzucha nie mam to często sobie leżę i odpoczywam ;p ;p mam nadzieję że jako tako szczęśliwie dociągnę do terminu czego Wam też serdecznie życzę!!! póki co nic mi nie doskwiera- nie jest mi cięzko ani nogi mi nie puchną ;p jedynie to coś mnie ciągnie w przewodzie moczowym ale to chyba piasek mi schodzi z nerek bo czasem zatyka mi się sikanie he he ale boli tylko chwilę i przechodzi ;p p a kiedyś wyszło mi dużo fosoforanów bezpostaciowych w moczu a to świadczy o tym że na nerkach coś może być ;p ale kto by się tam tym przejmował ;p ja też się boję trochę tych bóli krzyżowych bo mnie często przy @ kręgosłup bolał bardziej niż brzuch więc całkiem mozliwe że przy porodzie będę miała te bóle no ale cóż jak to ktos kiedyś mądrze powiedział że miłość poprzez ból jest mocniejsza więc jakoś wytrzymam te " kilka" godzin :)




pepitka ty zawsze skorbniesz tu list miłosny :-)

no zaciskam uda....grunt ze szyjka zamknieta....
a twoje dziecie to ju pewnie bedzie wazyc z 550 gram albo 600 :) :) :) :) :-)
milosc poprzez bol mocniejsza :D musze to mojemu powiedziec troche mu podokuczam to moze bardziej mnie pokocha ;p ;p ;p

u nas na watku bylo ciuchutko a hece sie troszke zaczely ciazarowkom wlasnie po przekroczenniu magicznych 20 tygodni...

tez pepitka nogi mi oszczeddzilo poki co wiec buty zakladam te same :D


Zgłoś nadużycie #45669 6 stycznia 2016, 18:58

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Ewelina 2 suknie sa przepiękne, przecudowne ;) szkoda ze juz brałam slub, a w pierwszej zdejmuje sie bolerko? A ta druga ma dół jak w mojej
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #45670 6 stycznia 2016, 18:59

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

angel napisał(a)

Ja po pracy zmeczona spiaca i bez zycia brzuch pobolewa wiec pewnie @ zawita jutro. Moja niunka dzisiaj rano wstala z tak spuchnieta warga i nie wiadomo og czego juz jej troche zeszlo ale wygladalo okropnie




a moze sie ugryzła przez sen? oby @ nie przylazła!!!