Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #45151 31 grudnia 2015, 17:34

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

Monia82 napisał(a)

Wszystkiego dobrego Kochane!!! Szampańskiej zabawy!!! Ja na narazie jak baba java. Szykuje się powoli :)


Monia jaka laska z ciebie :) Ja też tak straciłam fasolkę :(
Mjakmama może to tylko niski poziom progesteronu. Jak będzie więcej krwi to jedź na izbę przyjęć.


Zgłoś nadużycie #45152 31 grudnia 2015, 18:13

mjakmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 320 Podziękowania: 72
Teraz juz czyściutko, no zobaczymy jak to będzie od przed wczoraj juz biorę luteinę i dupka :) a obecnie leżakuje

Zgłoś nadużycie #45153 31 grudnia 2015, 18:47

pepitka50 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 2843 Podziękowania: 934
hejo :) wszystkiego najlepszego w nadchodzącym nowym roku!!!!! szybkiego zafasolkowania i bezbolesnych porodów!!!!!!!!!!!!! Lidzia ale jaja!!!! gratuluje :) :) :) tym co się wybierają na balety życzę udanej zabawy!!!!!! Monia super wyglądasz!!!!1 wyszalej się za nas ciężarówki!!! któraś pytała o płeć mojego słoneczka- to jest taki mały uparciuszek ze pokazać nie chce!!!! ale za każdym razem słyszę że chyba syn więc na syncia się nastawiam :) Iza super że lekarz cie jednak przyjmie i kuruj się kochana!!! ja już mam trele morele naszykowane he he mam zamiar się " ochlać" he he a moja dzidzia dziś szaleje cały brzuch mi skacze aż czasem zaboli ale chyba wita tak nowy rok :) :) :)

Zgłoś nadużycie #45154 31 grudnia 2015, 19:02

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

pepitka50 napisał(a)

hejo :) wszystkiego najlepszego w nadchodzącym nowym roku!!!!! szybkiego zafasolkowania i bezbolesnych porodów!!!!!!!!!!!!! Lidzia ale jaja!!!! gratuluje :) :) :) tym co się wybierają na balety życzę udanej zabawy!!!!!! Monia super wyglądasz!!!!1 wyszalej się za nas ciężarówki!!! któraś pytała o płeć mojego słoneczka- to jest taki mały uparciuszek ze pokazać nie chce!!!! ale za każdym razem słyszę że chyba syn więc na syncia się nastawiam :) Iza super że lekarz cie jednak przyjmie i kuruj się kochana!!! ja już mam trele morele naszykowane he he mam zamiar się " ochlać" he he a moja dzidzia dziś szaleje cały brzuch mi skacze aż czasem zaboli ale chyba wita tak nowy rok :) :) :)


u nas jak się Ninka nie chciała koło 20 tygodnia pokazać to od razu lekarz powiedział, że takie wstydliwe dziecię to zapewne dziewczynka.
a teraz ten sam lekarz nam w 21 tygodniu powiedział, że będzie chłopiec :)


Zgłoś nadużycie #45155 31 grudnia 2015, 19:47

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

jadzia napisał(a)

Turbo a love you! Ja taka optymistką nie jestem!!!!!!!!!!




Jadzia :* :-) jak moja klątwa zadziała to kupisz mi miotłę Haaaaa bo mi sie złamała :D


Zgłoś nadużycie #45156 31 grudnia 2015, 20:10

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433
jeszcze raz dziewczyny Szczesliwego Nowego Roku !!!

Zgłoś nadużycie #45157 31 grudnia 2015, 20:41

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
Ja też Wam kobitki życzę samych pomyślnych dni w 2016 r. !


Zgłoś nadużycie #45158 31 grudnia 2015, 23:00

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
heeeeej kobitki :-*
mam nadzieje ze o mnei nie zapomnialysci ;-P!!!!
u nas wszystko ok!!!tomuś juz jutro ma miesiac!!!az trudno uwierzy ze to juz aaaaaz miesiac!!!nie wiem kiedy to zlecialo na prawde!!!!!ma juz ponad kilogram wiecej , karmie piersia czego sie tak obawialam , kolek poki co nie ma wiec nie moge narzekac!!jest bardzo spokojny,grzeczny i koooochany :)
a jak wy sie czujecie ciezaroweczki!?
napiszcie komu sie udalo od poczatku grudnai bo niestety nie sledzialm was a w linku od motylka nie wiem dlaczego nei moge wejsc na ciezarowki jak zawsze :(

na nadchodzacy nowy rok 2016 zycze wam kochane spokojnych ciaz ;) i abyscie jak to w temacie naszym mamy ;) szczesliwie wszyyyystkie zostaly mamusiami!!!!moooocno 3mam kciuki za was wszystkie!!!

Zgłoś nadużycie #45159 31 grudnia 2015, 23:00

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
heeeeej kobitki :-*
mam nadzieje ze o mnei nie zapomnialysci ;-P!!!!
u nas wszystko ok!!!tomuś juz jutro ma miesiac!!!az trudno uwierzy ze to juz aaaaaz miesiac!!!nie wiem kiedy to zlecialo na prawde!!!!!ma juz ponad kilogram wiecej , karmie piersia czego sie tak obawialam , kolek poki co nie ma wiec nie moge narzekac!!jest bardzo spokojny,grzeczny i koooochany :)
a jak wy sie czujecie ciezaroweczki!?
napiszcie komu sie udalo od poczatku grudnai bo niestety nie sledzialm was a w linku od motylka nie wiem dlaczego nei moge wejsc na ciezarowki jak zawsze :(

na nadchodzacy nowy rok 2016 zycze wam kochane spokojnych ciaz ;) i abyscie jak to w temacie naszym mamy ;) szczesliwie wszyyyystkie zostaly mamusiami!!!!moooocno 3mam kciuki za was wszystkie!!!

Zgłoś nadużycie #45160 1 stycznia 2016, 9:28

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Witam w nowym roku :-) jak samopoczucia?


Zgłoś nadużycie #45161 1 stycznia 2016, 9:59

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Haloo nie ma nadal @ w nowym roku! Dziewczyny jak po baletach?


Zgłoś nadużycie #45162 1 stycznia 2016, 10:08

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415
Hej hej :) ja skonczylam imprezke o 2 a moj maz z kolega o 5 ;p i ja juz na nogach, dzisiaj jade do moich rodzicow :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #45163 1 stycznia 2016, 10:17

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
hejka ja juz po wrocilam o 4 z mężem pózniej jakaś fotę wstawię wstałam 30 min temu bo maź pijany rozwalił sie na łożku i zbudzić sie nie da hehe dowiedziała sie ze znajomi starają sie o dziecko ale dopiero 2 mies i stwierdziła ze z tego co wie nie tak łatwo bo maja dużo znajomych co sie nie udaje .
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #45164 1 stycznia 2016, 10:22

mjakmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 320 Podziękowania: 72

jadzia napisał(a)

Haloo nie ma nadal @ w nowym roku! Dziewczyny jak po baletach?



Jadzia to testuj pod ten nowy rok :D

Motylek ja tez o drugiej skonczylam :) było śmiesznie bo sie przebieraliśmy i wyskoczyliśmy z moim w pampersach ;D

Zgłoś nadużycie #45165 1 stycznia 2016, 10:31

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Hej :) my po miejskim sylwestrze zakopiańskim, graly brathanki i zakopower, byliśmy w strefie vip, przy samej scenie (bilety wygraliśmy na Krupówkach). I w czasie imprezy były konkursy, prowadzil ten co był w łowcach .b w żółtym sweterku i Odeta Moro. No i moja siostra wygrała drukarkę a mąż weekend w Zakopanem ;) więc szykuje nam sie niedługo kolejna wizyta tutaj :) piękne słońce, ruszamy choć na chwilkę w góry


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #45166 1 stycznia 2016, 12:33

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

tandem napisał(a)

Hej :) my po miejskim sylwestrze zakopiańskim, graly brathanki i zakopower, byliśmy w strefie vip, przy samej scenie (bilety wygraliśmy na Krupówkach). I w czasie imprezy były konkursy, prowadzil ten co był w łowcach .b w żółtym sweterku i Odeta Moro. No i moja siostra wygrała drukarkę a mąż weekend w Zakopanem ;) więc szykuje nam sie niedługo kolejna wizyta tutaj :) piękne słońce, ruszamy choć na chwilkę w góry




ale czad!!!!!!! ale wam sie poszczescilo gratulacje :D :-) to mieliscie mega mega sylwestra!!!!!!
noi jeszcze ten weekend w zakopcu I love it!!!!

u nas tez w mazowieckim slonecznie.. :-)

wczoraj odpadłam okolo 1:30 :D na tv oczy mi sie kleiły... :D


Zgłoś nadużycie #45167 1 stycznia 2016, 12:45

turboslimak Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 3217 Podziękowania: 1140

Maaga napisał(a)

heeeeej kobitki :-*
mam nadzieje ze o mnei nie zapomnialysci ;-P!!!!
u nas wszystko ok!!!tomuś juz jutro ma miesiac!!!az trudno uwierzy ze to juz aaaaaz miesiac!!!nie wiem kiedy to zlecialo na prawde!!!!!ma juz ponad kilogram wiecej , karmie piersia czego sie tak obawialam , kolek poki co nie ma wiec nie moge narzekac!!jest bardzo spokojny,grzeczny i koooochany :)
a jak wy sie czujecie ciezaroweczki!?
napiszcie komu sie udalo od poczatku grudnai bo niestety nie sledzialm was a w linku od motylka nie wiem dlaczego nei moge wejsc na ciezarowki jak zawsze :(

na nadchodzacy nowy rok 2016 zycze wam kochane spokojnych ciaz ;) i abyscie jak to w temacie naszym mamy ;) szczesliwie wszyyyystkie zostaly mamusiami!!!!moooocno 3mam kciuki za was wszystkie!!!



nikt nie zapomnial!!!!! :)
super ze maluszek zdrowo fajnie sie rozwija... no po dzieciach mozna zobaczyc jak ten czas leci... :D
znajomej syn ma juz 7 lat a ja tylko krece glowa jak to zlecialo...

a jak kochana poród? szybko ci poszlo? napisz cos wiecej :)


Zgłoś nadużycie #45168 1 stycznia 2016, 12:55

ewelina25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 488 Podziękowania: 79
Hej ja właśnie wstaje głową boli 😄😄
Tandem jej jak fajnie :) mega sylwestra mieliście :)
Mjakmama i co na to znajomi :)

Zgłoś nadużycie #45169 1 stycznia 2016, 13:08

mjakmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 320 Podziękowania: 72
Tandem zazdroszczę! :D

Ewelina25 sikali ze śmiechu całą noc :D

Zgłoś nadużycie #45170 1 stycznia 2016, 13:36

ewelina25 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 488 Podziękowania: 79
To fajnie :) chciałabym to zobaczyć 😀😆