Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #44451 24 grudnia 2015, 9:20

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

Monia82 napisał(a)

Test z Rossmana z rana. Znowu taka szarawa kreska. Zbieram się do szpitala, bo nie wiem co z duphkiem. Do tego zmierzyłam temp i spadła od wczoraj z 37 do 36,84.


mój test wyglądał identycznie rossmannowy :) a w ciąży jak widać jestem! więc trzymam kciuki za betę kochana :*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #44452 24 grudnia 2015, 9:20

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

izabela23 napisał(a)

Hej monia ale cyrk u Ciebie z tymi testami. Czyli przy obecnych wynikach lepiej dla. Was aby nie byla to ciąża ?? ?? Ja jestem w drodze do lekarza. Od rana peka mi glowa i mdli mnie okropnie :-/ wizyte mam o 10, trzymajcie kciuki proszę


trzymam z całych sił ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #44453 24 grudnia 2015, 9:23

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

mala2 napisał(a)

Elo ☺
Mi kiedys gin mowil ze jak po 23 to liczyc kolejny dzien a jak do to bierzacy.
To trzymam kciuki Iza za dobre wiesci😃
Kurcze Monia faktyczie diwne te akcje u ciebie jest ewidentnie piekna kreska u ciebie.To teraz z niecierpliwieniem czekam na twoj wynik bety ?!


Dziś ma być. Ja pewnie mam tam jakieś stężenie tego hormonu hcg, skoro mi testy go wykrywają. W obu ciążach miaałm objawy jak silny ból piersi, pobolewanie, śluz, dlatego mnie te testy szokują. Nie wiem czy uda mi się dać Wam znać bo wyjeżdżam ok 15 na wigilię do teściów.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #44454 24 grudnia 2015, 9:23

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Iza, jest niewskazana ze wg na wyniki tarczycy. Obarczona wysokim ryzykiem poronienia. Endo mi powiedziała, że ja nawet teraz nie mogłabym mieć operacji usunięcia guza,  bo z takimi wynikami hormonów, a co za tym idzie wysokim pulsem anestezjolog nie dałby mi narkozy.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #44455 24 grudnia 2015, 9:27

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Monia82 napisał(a)

Iza, jest nieeskazana ze wg na wyniki tarczycy. Obarczona wysokim ryzykiem poronienia. Endo mi powiedziała, że ja nawet teraz nie mogłabym mieć operacji usunięcia guza  bo z takimi wynikami hormonów, a co za tym idzie wysokim pulsem anestezjolog nie dałby mi narkozy.


A torbieli nie masz? Mi kiedys wychodzily pozytywy jak mialam torbiel




Zgłoś nadużycie #44456 24 grudnia 2015, 9:29

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

motylek1909 napisał(a)

mój test wyglądał identycznie rossmannowy :) a w ciąży jak widać jestem! więc trzymam kciuki za betę kochana :*


U mnie to samo! Ja mysle, że rossmanowski sie na pewno nie myli! :) Trzymamy kciuki i czekam na wieści :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #44457 24 grudnia 2015, 9:46

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

izabela23 napisał(a)

A torbieli nie masz? Mi kiedys wychodzily pozytywy jak mialam torbiel

Na wrześniowym usg wyszła mi duża torbiel na jajniku. Nie pamiętam ile cm, ale z 3 cm na pewno. Tylko, że wtedy wychodziłyby mi pozytywy już od września?.
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #44458 24 grudnia 2015, 9:48

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759

izabela23 napisał(a)

Ja jestem w drodze do lekarza. Od rana peka mi glowa i mdli mnie okropnie :-/ wizyte mam o 10, trzymajcie kciuki proszę


Za chwilę wizyta! Trzymam kciuki!! :*
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #44459 24 grudnia 2015, 10:01

Monia82 Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2084 Podziękowania: 759
Wysłali mi już mailem wynik.... szybko! beta hcg = 33,1
Proszę nie gratulujcie mi, bo u mnie to nadal niepewna sytuacja, w związku z nadczynnością tarczycy, a wiadomo, że jak testy mogą wykazywać fałszywie pozytywny wynik to i z krwi to wyjdzie. Ja nawet nie potrafię się cieszyć z tych kresek, tylko jestem wręcz przerażona tym i tym, co endo powiedziała. Teraz na pewno nie mogę duphka odstawić, tylko, co mam zrobić z lekami na tarczycę, jak ja biorę aż 3x dziennie po 10 mg... Tak naprawdę muszę powtórzyć betę, bo jak wzrostu nie będzie tzn. że nie ma ciąży. Zmykam do smażenia ryb, bo już pół dnia straciłam na to, a czas leci. Jeszcze raz radosnych i zdrowych Świąt! owocnych staranek!
Iza, odezwij się po wizycie!
23.02.2016 r. - :( 8 tc cp /  26.12.2015 r. :( 4 tc
Aniołek (*) - 14.08.2015 r. :( 10 tc


Zgłoś nadużycie #44460 24 grudnia 2015, 10:15

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Dzien dobry!
Monia, zgodnie z zyczeniem nie gratuluje, ale trzymam moooocno kciukasy! :*
Wesolych Swiat dziewczyny! Biegne robic barszcz :-D

Zgłoś nadużycie #44461 24 grudnia 2015, 10:19

buka87 Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5665 Podziękowania: 1149

Monia82 napisał(a)

Wysłali mi już mailem wynik.... szybko! beta hcg = 33,1
Proszę nie gratulujcie mi, bo u mnie to nadal niepewna sytuacja, w związku z nadczynnością tarczycy, a wiadomo, że jak testy mogą wykazywać fałszywie pozytywny wynik to i z krwi to wyjdzie. Ja nawet nie potrafię się cieszyć z tych kresek, tylko jestem wręcz przerażona tym i tym, co endo powiedziała. Teraz na pewno nie mogę duphka odstawić, tylko, co mam zrobić z lekami na tarczycę, jak ja biorę aż 3x dziennie po 10 mg... Tak naprawdę muszę powtórzyć betę, bo jak wzrostu nie będzie tzn. że nie ma ciąży. Zmykam do smażenia ryb, bo już pół dnia straciłam na to, a czas leci. Jeszcze raz radosnych i zdrowych Świąt! owocnych staranek!
Iza, odezwij się po wizycie!


Monia, chyba leków na tarczycę nie można odstawić, nie wiem jak w nadczynności ale w niedoczynności absolutnie nie można. Żeby to nie ześwirowało bardziej. Co dalej? Będziesz szła do lekarza w najblizszym czasie czy powtarzała betę? Niemniej mam nadzieje, ze to Świąteczny cud dla Ciebie! :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UeMKsYzzKAMs_AVUDzd9h69QxFTsNDJbFrgZb0ef...





Zgłoś nadużycie #44462 24 grudnia 2015, 10:24

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
No wiec bożonarodzeniowego cudu nie będzie. Pecherzyk maleje estradiol spada ze 110 na 50 :-(




Zgłoś nadużycie #44463 24 grudnia 2015, 10:38

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Ku mojemu zdziwieniu wracam w dobrym nastroju :)




Zgłoś nadużycie #44464 24 grudnia 2015, 11:07

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956
Iza bo świeta tak działają na nastrój :) ja od rana sprzatam wlasnie mam przerwe na kawe :) wesele plyte wlasnie wczoraj dostalam heheh i taka zalewa byla ze szook. cyrki sie działy :) Dziewczyny WESOŁYCH ŚWIAT I ABYŚMY WSZYSTKIE ZA FASOLKOWAŁY :) :) A TE JUZ CIĘŻARÓWKI SZYBKIEGO I SPOKOJNEGO ROZWIAZANIA W TERMINIE :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #44465 24 grudnia 2015, 11:21

Tauriel Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 1926 Podziękowania: 613
Monia ja trzymam mocniutko za was kciuki !! Oby wzszystko było ok, fasolka rosła zdrowo i sie ładnie utrzymała !!
Iza kurde jak to możliwe ? Kurde :( szkoda.. A w następnym cyklu inne leki dostaniesz ?




Zgłoś nadużycie #44466 24 grudnia 2015, 11:23

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
Z okazji świąt moje kochane zycze wam samych radosnych dni, pozytywnych poranków z dwoma kreseczkami zadnych negatywow i wszystkiego wszystkiego wszystkiego naj naj najlepszego :-)


Zgłoś nadużycie #44467 24 grudnia 2015, 11:44

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640
Z okazji Świąt życzę wszystkim Staraczkom aby ten lub kolejny cykl został uwieńczony upragnionymi II kreseczkami, tak aby udało się zgodnie z tematem: zostać mamą w 2016 roku :)
Wszystkim Ciężarówkom życzę aby ciąża przebiegała w zdrowiu i spokoju :)
Wesołych Świąt!

Zgłoś nadużycie #44468 24 grudnia 2015, 11:47

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

Monia82 napisał(a)

Wysłali mi już mailem wynik.... szybko! beta hcg = 33,1
Proszę nie gratulujcie mi, bo u mnie to nadal niepewna sytuacja, w związku z nadczynnością tarczycy, a wiadomo, że jak testy mogą wykazywać fałszywie pozytywny wynik to i z krwi to wyjdzie. Ja nawet nie potrafię się cieszyć z tych kresek, tylko jestem wręcz przerażona tym i tym, co endo powiedziała. Teraz na pewno nie mogę duphka odstawić, tylko, co mam zrobić z lekami na tarczycę, jak ja biorę aż 3x dziennie po 10 mg... Tak naprawdę muszę powtórzyć betę, bo jak wzrostu nie będzie tzn. że nie ma ciąży. Zmykam do smażenia ryb, bo już pół dnia straciłam na to, a czas leci. Jeszcze raz radosnych i zdrowych Świąt! owocnych staranek!
Iza, odezwij się po wizycie!


Monia niezłe zawirowania, czyli wychodzi, że święta spędzisz w niepewności. Trzymam kciuki żeby wszystko się dobrze ułożyło!
Tam wcześniej widziałam, że napisałaś że narazie tego guza nie możesz usunąć. A czy jak już ustabilizują Ci hormony to idziesz na wycięcie? czy można tak z nim sobie żyć?

izabela23 napisał(a)

Ku mojemu zdziwieniu wracam w dobrym nastroju :)


Miło to czytać :) a macie już jakiś plan działania?

Zgłoś nadużycie #44469 24 grudnia 2015, 12:01

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856
Plan dzialania mamy. Musimy podjac decyzje czy chcemy sie stymulowac gonalem sa to bardzo drogie leki ale nie w tym problem tylko w tym ze przy tych lekach bardzo czesto rosnie duzo pecherzykow i jak urośnie np 5 to wtedy pozostaje zastosowac in vitro bo nie zaryzykuje ani lekarz ano my bo ciaza wieloplodowa to ogromne ryzyko. Musimy podjąć decyzje czy jestesmy na to gotowi czy czekamy na "cud owulacje" lekarz mowil ze jestem młoda to spieszyć sie nie musze.




Zgłoś nadużycie #44470 24 grudnia 2015, 12:13

Freda Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2015 Posty: 180 Podziękowania: 101
Zycze Wam zdrowych, rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia
aby wszystkie marzenia spelnily sie, a zaciazonym ksiazkowej ciazy i porodu :)
Monia i Sielanka wierze, ze sie udalo :)
Moj prezent dla M :)