Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #43671 17 grudnia 2015, 9:38

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858
Bry
Tandem suoer kubeczki :D
Tauriel lipa z takimi.plamieniami, nic tylko stres :/ oby szybko sie lozysko podnioslo :D
Mala rozumiem Twoje obawy, nie dziwie sie... ale trzymam kciuki, zeby nastepna krecha byla juz bardzo wyrazna!
Iza kochana jestes, ale ja w ten cykl nie wierze. Serduch jak na lekarstwo, a kiedy ta owu w koncu byla, to najstarsi gorale nie wiedza :p

Zgłoś nadużycie #43672 17 grudnia 2015, 9:50

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814

mala2 napisał(a)

Dzięki dziewczyny :)
Ja to chyba powtórzę test dopiero w sobote wg terminu a jak będzie na pewno pozytyw to pójdę na bete.
Bo gin kazał mi sie pojawić dopiero jakoś po 27 grudnia.

Tandem super te kubale zdolna jesteś :) A gdzie można takie cuda kupić do ozdabiania ?Bo ja moze tez bym takie sobie sprawiła ;)




Tata kupił kubki, siostra marker do ceramiki. A ja usiadłam i porysowałam sobie co mi przyszło do głowy :D Polecam


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #43673 17 grudnia 2015, 10:00

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

sielanka napisał(a)

Bry
Tandem suoer kubeczki :D
Tauriel lipa z takimi.plamieniami, nic tylko stres :/ oby szybko sie lozysko podnioslo :D
Mala rozumiem Twoje obawy, nie dziwie sie... ale trzymam kciuki, zeby nastepna krecha byla juz bardzo wyrazna!
Iza kochana jestes, ale ja w ten cykl nie wierze. Serduch jak na lekarstwo, a kiedy ta owu w koncu byla, to najstarsi gorale nie wiedza :p


To ja będę wierzyć za Ciebie ;) dzisiaj nawet widziałam gdzieś na ovuf,że z temp ani obserwacji nie wynikało,że owulacja była a czym się zakończyło? Zielonym finałem :) nasze organizmy potrafią płatać figle.



Dzisiaj już czwartek :D ciekawe czy jutro wyjedziemy czy w sobotę




Zgłoś nadużycie #43674 17 grudnia 2015, 10:08

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3670 Podziękowania: 956

izabela23 napisał(a)

To ja będę wierzyć za Ciebie ;) dzisiaj nawet widziałam gdzieś na ovuf,że z temp ani obserwacji nie wynikało,że owulacja była a czym się zakończyło? Zielonym finałem :) nasze organizmy potrafią płatać figle.



Dzisiaj już czwartek :D ciekawe czy jutro wyjedziemy czy w sobotę


A o ktorej w sobotę ? Moj chce jutro wieczorem albo w nocy ale mu powiedziałam ze najpierw ma sie wyspać po robocie jak jutro przyjdzie każe mu spać ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...



Zgłoś nadużycie #43675 17 grudnia 2015, 10:19

sielanka Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2509 Podziękowania: 858

izabela23 napisał(a)

To ja będę wierzyć za Ciebie ;) dzisiaj nawet widziałam gdzieś na ovuf,że z temp ani obserwacji nie wynikało,że owulacja była a czym się zakończyło? Zielonym finałem :) nasze organizmy potrafią płatać figle.



Dzisiaj już czwartek :D ciekawe czy jutro wyjedziemy czy w sobotę


Kurcze, ale szybko ten czas leci! Musze isc dzisiaj na targ po grzyby, pieczarki i kiszona kapuche na uszka :D swieta swieta!!!! Aaaaaa chce juz!

Zgłoś nadużycie #43676 17 grudnia 2015, 10:32

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338
Tandem Kubeczki naprawdę super Ci wyszly.
Mała będzie fasolka :) ja raka cierpliwa jak Ty nie bylam. Sikalam codziennie i codziennie błądzić :P i choć cieszyłam się jak głupia to po pustym jaju w 1 ciąży razem z mężem czekaliśmy aż pojawi się zarodek z serduszkiem bijąc. Dopiero wtedy wariowalismu ze szczęścia i pow rodzicom.
Tauriel życzę aby szybko się łożysko podnioslo. Ja za to wymiotuje a to już 24 tydzień :(

Zgłoś nadużycie #43677 17 grudnia 2015, 10:33

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338
Blad mi się wkradl

Zgłoś nadużycie #43678 17 grudnia 2015, 10:36

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Dziewczyny sory za smety ale ja jakas jestem teraz nijaka.Nie biegam i nie mam powera. Jeszcze nie wiem co z moim cyklem bo nigdy takiej temp nie mialam raczej mialam temp 36, 6 przed owu po wyższą. Testy robie od 9 d c wtedy byl pozytyw (tak mysle) pozniej same negatyw. Temperatura nadal niska oprocz wczorajszego skoku. Chyba ze rzeczywiscie owu nie bylo jeszcze. Faktycznie moze tak byc! Nic robie dalej testy.
Tandem fajny pomysl na prezent.
Tauriel pracujesz nadal? W tamtej ciazy tez plamilad?
Iza Kamila szczesciwych podrozy zycze!
StaracZka super ze wracasz do gry. To jak na przyjazd meza masz miec@.
Asaguarela zdiagnozowalas w koncu owu?


Zgłoś nadużycie #43679 17 grudnia 2015, 10:37

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

sielanka napisał(a)

Kurcze, ale szybko ten czas leci! Musze isc dzisiaj na targ po grzyby, pieczarki i kiszona kapuche na uszka :D swieta swieta!!!! Aaaaaa chce juz!


A ja mam swoją pyszną kapustę kiszoną :D :D i grzybki też mam :D ale smaka na kwaśne mam teraz




Zgłoś nadużycie #43680 17 grudnia 2015, 10:37

jadzia Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 2239 Podziękowania: 1030
Mala trzymam kciuki ze byl to byl fasol.


Zgłoś nadużycie #43681 17 grudnia 2015, 10:38

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

kamila19880 napisał(a)

A o ktorej w sobotę ? Moj chce jutro wieczorem albo w nocy ale mu powiedziałam ze najpierw ma sie wyspać po robocie jak jutro przyjdzie każe mu spać ;)


Zależy do której jutro mąż będzie pracował,jeśli do 13 tylko to jutro wyjedziemy a jak do wieczora to w sobotę tak około 7 rano :) W piątek ciężko się jedzie,bo to weekend i duży ruch




Zgłoś nadużycie #43682 17 grudnia 2015, 10:46

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

izabela23 napisał(a)

Zależy do której jutro mąż będzie pracował,jeśli do 13 tylko to jutro wyjedziemy a jak do wieczora to w sobotę tak około 7 rano :) W piątek ciężko się jedzie,bo to weekend i duży ruch



My też wyruszamy ale w sobote. Normalnie jeździmy w piątki po pracy ale to meczace. Teraz jedziemy na 2 tygodnie wiec nie musimy koniecznie na noc jechac.
Zresztą jutro mam basen dla ciężarnych a potem mała wigilijke z grupą taneczno-wokalna :)
Szerokiej drogi Dziewczyny

Zgłoś nadużycie #43683 17 grudnia 2015, 10:54

izabela23 Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 6982 Podziękowania: 1856

Leena napisał(a)

My też wyruszamy ale w sobote. Normalnie jeździmy w piątki po pracy ale to meczace. Teraz jedziemy na 2 tygodnie wiec nie musimy koniecznie na noc jechac.
Zresztą jutro mam basen dla ciężarnych a potem mała wigilijke z grupą taneczno-wokalna :)
Szerokiej drogi Dziewczyny


Wzajemnie :)
Fakt,że po pracy ciężko jechać dlatego my jeśli mąż do wieczora będzie pracował to wyjedziemy w sobote,bo pare godzin nas nie zbawi,a dużo lżej jechać.




Zgłoś nadużycie #43684 17 grudnia 2015, 11:00

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415

sielanka napisał(a)

Kurcze, ale szybko ten czas leci! Musze isc dzisiaj na targ po grzyby, pieczarki i kiszona kapuche na uszka :D swieta swieta!!!! Aaaaaa chce juz!


Nie czuję tych Świąt, bo nie ma śniegu :(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #43685 17 grudnia 2015, 11:02

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10744 Podziękowania: 2415
Dziewczyny jadące do PL na Święta - ostrożnie! i szerokiej drogi oczywiście :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #43686 17 grudnia 2015, 11:03

Leena Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 855 Podziękowania: 338

motylek1909 napisał(a)

Nie czuję tych Świąt, bo nie ma śniegu :(



To pomysl ze pod sercem nosisz największy prezent jaki oboje mogliście dostać to od razu poczujesz magię świat ;)

Zgłoś nadużycie #43687 17 grudnia 2015, 11:03

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617
ja po wczorajszej wizycie jestem + 7kg, już mnie ten wzrost wagi powoli zaczyna przerażać.
dobrze, że wigilijne jedzenie jest dla mnie zbyt ciężkostrawne, więc może wtedy za dużo się nie najem :)


Zgłoś nadużycie #43688 17 grudnia 2015, 11:05

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2814
Bezpiecznej podróży wszystkim!
/jak się cieszę, że nie muszę nigdzie jechać, tylko 1. i 2. święto do rodzinki, ale to 30km


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #43689 17 grudnia 2015, 11:07

murron Supermama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 6481 Podziękowania: 3617

tandem napisał(a)

Bezpiecznej podróży wszystkim!
/jak się cieszę, że nie muszę nigdzie jechać, tylko 1. i 2. święto do rodzinki, ale to 30km


my też wszystko w okolicy 30 km :)


Zgłoś nadużycie #43690 17 grudnia 2015, 11:11

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1433

jadzia napisał(a)

Dziewczyny sory za smety ale ja jakas jestem teraz nijaka.Nie biegam i nie mam powera. Jeszcze nie wiem co z moim cyklem bo nigdy takiej temp nie mialam raczej mialam temp 36, 6 przed owu po wyższą. Testy robie od 9 d c wtedy byl pozytyw (tak mysle) pozniej same negatyw. Temperatura nadal niska oprocz wczorajszego skoku. Chyba ze rzeczywiscie owu nie bylo jeszcze. Faktycznie moze tak byc! Nic robie dalej testy.
Tandem fajny pomysl na prezent.
Tauriel pracujesz nadal? W tamtej ciazy tez plamilad?
Iza Kamila szczesciwych podrozy zycze!
StaracZka super ze wracasz do gry. To jak na przyjazd meza masz miec@.
Asaguarela zdiagnozowalas w koncu owu?


Taj Jadzia wkoncu wracam do gry :-) a @powinna byc w swieta a maz niedziela lub poniedzialek wraca,bede miala swieta czerwone zamiast bialych :-) :-) :-)