Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

staraczki i ciężarówki wspólnie:)

Zgłoś nadużycie #34331 5 grudnia 2018, 20:27

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Usiasia, mi nie przysługiwało bezikowe😜 Do dzis nie wiem, czemu. A miałam komplet wymaganych dokumentów...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34332 5 grudnia 2018, 20:27

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Usiasia, mi nie przysługiwało bezikowe😜 Do dzis nie wiem, czemu. A miałam komplet wymaganych papierow....
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34333 5 grudnia 2018, 21:34

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2622 Podziękowania: 843

Paola_33 napisał(a)

Usiasia, mi nie przysługiwało bezikowe😜 Do dzis nie wiem, czemu. A miałam komplet wymaganych papierow....


O kurcze to musze doczytać.
Wogole stwierdziłam ze tyle lat temu sie do tego wszystkiego przygotowywałam a potem już przyzwyczailiśmy sie ze będziemy zyc we 2, ze zapomniałam co i jak. Co nalezy suplementować jak się odżywiać itp. Musze szybkie przypomnienie zrobić :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #34334 5 grudnia 2018, 21:44

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2622 Podziękowania: 843
Dziewczyny przepraszam że tak obrzydliwie, ale czy cos takiego powinno mnie niepokoić? Czy to normalny objaw zagnieżdżenia czy czegos w ty stylu?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #34335 5 grudnia 2018, 22:20

Laura_Lessing Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 98 Podziękowania: 99
Moze być implantacja chyba ?

Zgłoś nadużycie #34336 5 grudnia 2018, 22:25

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2622 Podziękowania: 843
Wiem, że teraz za wiele nie zależy ode mnie. Jutro na 19:00 umówiłam się do gina a narazie postaram sie dużo leżeć żeby czegoś nie zawalić. Moze lekarz cos powie na ten temat.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #34337 5 grudnia 2018, 22:34

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Usiasia. Bedzie dobrzeeee. Trzymamy na pewno wszystkie kciuki.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34338 5 grudnia 2018, 23:09

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2622 Podziękowania: 843
Paola wyobraziłam sobie szczególnie trzymanie tych u stóp to od razu humor wrócił :D
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #34339 5 grudnia 2018, 23:36

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Hehe. Grunt, by działało 😜
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34340 5 grudnia 2018, 23:36

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Masz już ciążowe objawy ? 😁
Jak zareagował Partner ?
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34341 6 grudnia 2018, 13:40

Kawy2 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2073 Podziękowania: 348
Hejo,

Usiasia - gratulacje. Trzymam kciuki, żeby wszystko było ok. Ja osobiście w obu ciążach żadnych plamień nie miałam, ale chyba mamy tu przypadki, które miały i wszystko było ok.

Ola - no to niefajnie. Dobrze, że już w domu.

Paola - to teraz jesteś rudzielec! a wiesz co mówią o rudych .... :)

Jak tam dzieciaki - zadowolone z Mikołaja? Mój młody nie - ryczał rano, że tego nie chce. A dostał robo-robala, którego widział w reklamie i z miesiąc temu jeszcze chciał :)


Zgłoś nadużycie #34342 6 grudnia 2018, 15:23

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Oj moje bardzo - każda dostała po maskotke (nie rozstają się z nimi), jajka big suprise.
Kilka drobnych słodyczy i ciastolina. Zachwycone.
Niestety Milka już sie dowiedziała, ze Mikołaj to ściema. WSTRĘTNA koleżanka z gr. jej powiedziała. Podły bachor !! 😠
Chociaż i tak by się dowiedziała w SP, czyli za rok 😁
I Ida już chora 😒Kaszel... póki co, bez gorączki...
Z listy Melissy... klocki.
A Ida... "koń, który UMIE WSZYSTKO" 😂😂😂😂
PADLUSMY ze smiechu.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34343 6 grudnia 2018, 19:28

InkaP Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5164 Podziękowania: 431
Kawy moi chłopcy stwierdziłam, że chyba mają zwyczajnie wszystkiego za dużo. Dostali prezenty i reakcja ehhh, szkoda gadać, starsza no dzięki mamo, ale wiesz, że ja nie wierzę w Mikołaja. Młody to nawet nie wie chyba co to za okazja, prezent to prezent, ale chyba mu pasował bo się nosił po całym domu.
Starszak dostał płytę Farming 2019 grę, głośnik bezprzewodowy i słownik ilustrowany z angielskiego, maluch dostał puzzle zwierzęta w walizce z trefl, malowanke o zwierzętach, mąż bilety na kabaret- bo jest fanem, ja telefon, perfumy, lakier do paznokci i złapie się na kabaret u boku męża, także najlepiej wyszłam na mikolajkach.
Mimo wszystko nostalgia mnie jakaś dopada, nie czuję magii zbliżających się świąt.




Zgłoś nadużycie #34344 6 grudnia 2018, 20:02

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Ja już czuję, przez te szalone oświetlenia świąteczne wokół, ozdoby w przedszkolach.... Rys. dzieci :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34345 6 grudnia 2018, 23:04

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Sprzedam 30 testów owulacyjnych. + 5 ciążowych gratis 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34346 6 grudnia 2018, 23:20

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Nasza Pulpa właśnie urodzila 2 jedynki. Dolne. Przesmiesznie wygląda 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34347 7 grudnia 2018, 9:08

Ola_456 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 1591 Podziękowania: 170
Paola - kupie ale po świętach jak nic u mnie nie wyjdzie, przydadza sie na pewno :)

Inka - teraz mlodziez jest juz inna , nie taka jak kiedyś. Ludzie ciagle sa w biegu, ciagle sie spieszą za czymś, dzieci tez to czuja, z reszta, co tu mowić, co s8e teraz dzieje w szkole, tam tez wyscig szczurów, wiec ja sie w cale nie dziwie ze duzo osob nie czuje nawet swiat.

My tez zabiegani, do tego choroby, no ale staram sie przypominac mlodemu o swietach, pieklismy pierniczki, za niedlugo kolejna partie bedziemy robic :) Moze niedlugo wstawimy choinkę :)

Zgłoś nadużycie #34348 7 grudnia 2018, 10:00

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Badania zrobione. 150 zł. To po co ja sie ubezpieczam http://fajnamama.pl/sfSmiliesPlugin/images/smilies/icon_question.gif ! Super dzień - najpiwerw wleciałam w krzaczory, potem się zaksztuiłam sokiem a na koniec prawie mi spodnie spadły przezpasek...  no i reawiczki niemal zgubiłam. A nawet nie poiedziałek :-p
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34349 7 grudnia 2018, 14:01

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2622 Podziękowania: 843

Paola_33 napisał(a)

Masz już ciążowe objawy ? 😁
Jak zareagował Partner ?


W terminie @ miałam mdłości i bardzo bolą mnie piersi. Nie wiem jak to jest mozliwe, mialam nieregularne miesiaczki przez wiele lat ale tym razem było inaczej... jeszcze przed terminem @ czułam ze chyba jestem w ciąży. Choć bałam się że coś sobie wkręcam.

Zawsze myślałam że jak będę o tym informować mojego partnera to bedzie jak w filmach. Kolacja buciki hehe a ja wieczorem stanęłam powiedzialam ze chyba jestem w ciąży i zaczęłam płakać (płaczliwość jest chyba tez jednym z moich objawów). A jego zamurowało wyglądał jakby właśnie wydarzyła sie najgorsza rzecz w jego życiu :p Ale to byl szok po tylu latach już myśleliśmy ze nic z tego.

Wczoraj byłam u lekarza. Powiedział ze jest bardzo wczesnie i moze jeszcze nic nie być widoczne ale sprawdzimy. No i jak narazie jest 9mm pecherzyk :D Za 2 tygodnie kontrola i zobaczymy moze cos więcej. Dał tez luteinę na plamienia.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #34350 7 grudnia 2018, 15:51

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11373 Podziękowania: 8118
Super !!! Moj mąż tez wyglądał jakby chciał dac nogę na wieść o ciąży a byliśmy 4 lata po slubie. No ale zaszlam w ciążę w 1.m-cu po odstawieniu piguł 😁
Faceci tak mają 😁
Melissa    
Idalia