Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

staraczki i ciężarówki wspólnie:)

Zgłoś nadużycie #34051 23 września 2018, 18:14

Ola_456 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 1580 Podziękowania: 165
Szczepienia to temat rzeka. Nie ma co sie przepychać na forum bo to nie ma sensu. Ja też nie ufam szczepionka, zaszczepilam podstawowymi + rotawirus no i co z tego? Na poczatku roku bylismy w szpitalu wiec hello? Teraz bez tego sie obylo, nie wiem jak by organizm zareagowal na wirusa bez szczepionki.
Tez slyszalam opinie roznych lekarzy, sluchalam wypowiedzi w necie, czytalam rozne artykuly, za i przeciw, jakis czas temu zaglebialam sie w te tematy bardziej i mimo wszystko jak kazdy czlowiek martwie sie o swoje dziecko czy to co mu wciskamy do organizmu jest dobre.
Checi są dobre, na jednych dobrze dzialaja, na inne dzieci nie i rozne rzeczy sie dzieja.
Kiedys ludzie tyle szczepionek nie przyjmowali, w niektorych krajach starsi ludzie sie na pewno nie szczepili i ile lat zyja? No ale patrzac z innego punktu widzenia najwiekszym zagrozeniem dla organizmu jest wlasciwie jedzenie napakowane chemia, nie spomaga tak dobrze organizmu, odpornosc jest ciulowa i kolo sie zamyka. Ludzie choruja.

Zgłoś nadużycie #34052 23 września 2018, 20:43

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111

slowianka89 napisał(a)

Nie wiem nad czym tutaj się zastanawiać. Ja szczepie na wszystko.

Paola a na ospe też szczepilas? Czytałam, że ta szczepionka też jest w dodatkowych po 1 rz.



Tak, Słowianka. Niestety Róża zachorowała ale krostek miała malutko, na buzi - tylko 2 na skroni. W ogóle się nie drapała.po 6 dniach było o wszystkim.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34053 23 września 2018, 20:43

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111

slowianka89 napisał(a)

Nie wiem nad czym tutaj się zastanawiać. Ja szczepie na wszystko.

Paola a na ospe też szczepilas? Czytałam, że ta szczepionka też jest w dodatkowych po 1 rz.



Tak, Słowianka. Niestety Róża zachorowała ale krostek miała malutko, na buzi - tylko 2 na skroni. W ogóle się nie drapała.po 6 dniach było o wszystkim.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34054 23 września 2018, 20:43

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111

slowianka89 napisał(a)

Nie wiem nad czym tutaj się zastanawiać. Ja szczepie na wszystko.

Paola a na ospe też szczepilas? Czytałam, że ta szczepionka też jest w dodatkowych po 1 rz.



Tak, Słowianka. Niestety Róża zachorowała ale krostek miała malutko, na buzi - tylko 2 na skroni. W ogóle się nie drapała.po 6 dniach było o wszystkim.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34055 24 września 2018, 10:48

slowianka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 1356 Podziękowania: 100
Faktycznie bez sensu o tym dyskutować. Niech każdy postępuje zgodnie z własnym sumieniem. Ważne tylko żeby nasze dzieci były zdrowe i żadne nie doświadczyło negatywnych skutków tego że zostalo lub nie zostało zaszczepione.

Zgłoś nadużycie #34056 25 września 2018, 7:55

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
Dzisiejszej nocy, zamiast spać czytałam Wasze forum... Doszłam do str. 1000
No, nie mogłam sie oderwać... jak od db.powieści...
Było mi baaardzo smutno, gdy zrozumiałam, że wątek założyła pełna radości i entuzjazmu osoba, która straciła dziecko w połowie ciążý... straszne i okrutne 🙁😭😭😭
Brak słów, jaki ogrom nieszczęść na nią spadł... chore ❤dziecka, złe wyniki nt, potem tachykardia i śmierć Maluszka... nawet nie poznała płci 😣😣😣
Potem wciągnęłam się w historię Anabelli... i reszty... Wiele z Was starało się o potomka latami... Tyle wytrwałości i cierpliwości, pokory... naprawdę jestem pod wrażeniem...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34057 25 września 2018, 7:57

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
...jakue jesteście dzielne i silne..!!!
Historia Założycielki nie mogła mi nie przypomnieć wlasnych smutnych doświadczen... śmierci Pierworodnego w 37 tc.
Minęło prawie 9 lat ale już zawsze będę za Nim tęsknić...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34058 25 września 2018, 11:32

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
Paula to jeszcze jedna nocka i juz wiesz o nas prawie wszystko :D
swoja droga, ja tez kiedys cofałam sie do poczatków i czytałam jak to było :-)
szkoda ze tak duzo osób nas opusciło, ciekawe co u anabelli, bo gosciane to mozna sledzic na róznych stronach


Zgłoś nadużycie #34059 25 września 2018, 16:38

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
;-)
Kochane moje złote dziecko pospało ze mną od 12 do 16, to mam energię mimo zarwanej nocki.
Wczoraj Jej próbowałam sprzedać łyżeczkę kaszki dla 4 mies. bobo (za kilka dni kończy). Wyparskała z oburzeniem, wypluła na km. z miną 'matka, odwala Ci !!!!' Także za nowinkami nie przepada, delikatnie rzecz ujmując :-D :-p
Idziemy się przewietrzyć, do przeczytania później...
Miłego wieczoru, Piękne :-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34060 25 września 2018, 18:19

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
I nic nie załatwiłam w banku. Byłam po raz 3 w tej samej sprawie. Zrobiłam minim. jesień średniowiecza i wreszcie ku brzegowi zdążam. Teraz wiszenie na infolinii... 
Jeszcze kolejna bzdura - w urzędzie przedłużenie 500 +
Bo przeciez sami nie potrafią spr., czy się nadal nalezy, czy zjadłam swe potomstwo i sie nie należy 😠
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34061 28 września 2018, 15:00

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
Lunął deszcz, więc się ukrywamy w metrze 😉
Młoda pospi, to jej humor wróci. Ma dzień gwiazdorzenia...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34062 28 września 2018, 16:11

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
Paula Gaja ma kolki? nic sie nie skarzysz wiec pewnie nie :-) dajesz cos profilaktycznie czy nie?

Co słychac dziewczyny ??

Ola jak młody? zdrowy, do przedszkola chodzi?


Zgłoś nadużycie #34063 28 września 2018, 17:12

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
Rybkun7a - 1 nasze dziecko bez kolek. Co nie xnaczy, ze przesypia nocki... szalejd zwykle do 2-3 rano albo jak dzus od 4 imprezka...
Dajemy Espumisan, bo pierdzi jak pijany chłop... koldr unosi bez leku 😁😁😁
Dodatkowo D3 + delicol, bo ma refluks od mm.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34064 28 września 2018, 17:22

Ola_456 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 1580 Podziękowania: 165
Rybka - zdrowy, zdrowy, bardzo chetnie chodzi do przedszkola, najgorsze jest to ze on jeszcze powinien miec drzemki, tam nie usypia , ja go odbieram po 15, dojezdzamy do domu i leci w drzemke, czasem wstanie a bardzo czesto jak usnie to spi do rana. Taki wymeczony bidulek :(

Zgłoś nadużycie #34065 28 września 2018, 20:28

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
uuuu ola myslałam ze idzie w kime a potem szaleje do 23 :D

Ciekawe jakie u nas nocki beda


Zgłoś nadużycie #34066 28 września 2018, 20:58

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
Rybkunia - który ty juz tc. ? Bo te suwaki średnio hulają... tak czy siak - wielkid gratulacje!!!!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34067 28 września 2018, 21:30

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
37tc 5 dn. Jutro 38tc i 0 dn.
dzis mam czeste bole brzucha jak na okres.


Zgłoś nadużycie #34068 28 września 2018, 22:01

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11140 Podziękowania: 7111
Rybkunia - to może niedługooo już powitasz Dzidzię :-)
Albo jeszcze poczekasz z miesiąc :-p
...obys się tak długo nie męczyła 😘
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #34069 29 września 2018, 6:08

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
Paola nie zartuj :P jak sam nie wyjdzie za 2 tyg to go sama wywleke :D


Zgłoś nadużycie #34070 29 września 2018, 6:08

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2538 Podziękowania: 250
Paola nie zartuj :P jak sam nie wyjdzie za 2 tyg to go sama wywleke :D