Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

staraczki i ciężarówki wspólnie:)

Zgłoś nadużycie #33791 18 czerwca 2018, 13:33

Judyta85 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2198 Podziękowania: 271
Ja raczej na fejsie sie udzielam,tu rzadko.

Moje zdanie na temat okulisty takie samo jak kolezanki Loczek,lepiej sprawdzić czy wszystko ok.
lekarzem nie jesteś, komu potem bedziesz zarzucała błąd ?

u mnie po mału do przodu, Amelka juz zaadoptowała się w przedszkolu, Pola wstaje przy czymkolwiek...
wszystko reszte wporządku :)

Pozdrawiam stałe bywalczynie


Zgłoś nadużycie #33792 18 czerwca 2018, 21:48

InkaP Supermama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 5162 Podziękowania: 431
Hej, na fb sie nie udzielam, na innych forach tez nie, brak czasu I checi, czasem tu zagladam, szczegolnie sprawdzam poczte bo mam kilka takich osob z ktorymi tylko I wylacznie pisze na poczte. U mnie po staremu, doszlam do siebie po operacji, pracuje, zahmuje sie dziecmi, domem, psem, kote I zwyczajnie zyje swoim zyciem. Pozdrawiam wszystkie forumowiczki.




Zgłoś nadużycie #33793 19 czerwca 2018, 22:33

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600
Witajcie
Test robiłam wczoraj i nic. Dzisiaj jwst dzień kiedy powinnam dostać okres a okresu brak ......
Nie wiem czy kolejny test zrobię jutro czy po jutrze. Na pewno dam Wam znać. Trzymajcie sie i zpokojnej nocy.
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.

Zgłoś nadużycie #33794 20 czerwca 2018, 21:13

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Trzymam kciuki za jutrzejszt test, Loczku !!! ❤
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33795 21 czerwca 2018, 14:14

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Loczek?
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33796 23 czerwca 2018, 15:43

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2549 Podziękowania: 255
a nas morduje przeziebienie:-/ wszyscy mamy katar.


Zgłoś nadużycie #33797 23 czerwca 2018, 16:23

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Zdrowiejcie zatem szybko.. !!
Ja dzisiaj spałam... 13 g.
Ciężki tydzień z marudną Gają... 😜
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33798 24 czerwca 2018, 10:59

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600
Cześć
Dwa testy negatywne. Mam nie regularne cykle.....29 zaczynam urlop i idę robić krew w kierunku tarczycy....byłam pod koniec kwietnia na usg tarczycy. Niby jest ok ale są tam małe zmiany które mogą świadczyć o zapaleniu tarczycy . Być może tu pies pogrzebany.
Dziś mam 35 dzień cyklu. Brzuch mnie boli nerwy mi odpuściły i jest jeszcze kilka objawów, które świadczą o tym że okres przyjdzie także nawet nie kupuje kolejnego testu.
Nie zdziwię się jak w kolejną ciążę zajdę znowu blisko świat Bożego Narodzenia haha :) Z synem 5 stycznia dowiedziałam się że jestem w ciąży A z córką w dniu wigilii :) nie ukrywajmy jesień zima sprzyja ;)
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.

Zgłoś nadużycie #33799 24 czerwca 2018, 13:55

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Loczek, coś jest na rzeczy... Podobno statystycznie najwięcej dzieci rodzi się w Polsce we IX.
Trzymam kcuki, by wyniki były rozstrzygające, i szybko ewent. problemy rozwiązane!!

Gorących emocji podczas meczyku. U nas ulewa totalna🖤, czekamy na okienko, by choć na chwilę pójść na spacerek 😔
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33800 24 czerwca 2018, 17:21

Ola_456 Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 1589 Podziękowania: 169
My chorzy, tzn ja z meżem, syn zdrowy chociaz od wczorajszego wieczora zaczyna pokasływać czasem .
Albo cos go bierze, alebo po prostu nasladuje nas bo tak yez moze byc.
U mnie w koncu testy owulacyjne pozytywne, dwa dni pod rzad. Nie wiem czemu az tak, mimo choroby staramy sie, nie jest lekko ale kto powiedział ze zawsze jest z górki :)

Zgłoś nadużycie #33801 24 czerwca 2018, 17:27

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Ola, Loczek, Rybkunia i reszta - cały czas trzymam za Was i za Wasze starania mocno ciuki !!!
My w lodziarni, tj. ja z 3.dzieci... Mąż z marudną Gajcią śpiochają a za oknem lunęło... Oj, zmokniemy do majtek 😁😁😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33802 24 czerwca 2018, 20:02

rybkunia Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 2549 Podziękowania: 255
Paola za moje starania póki co nie musisz :D


Zgłoś nadużycie #33803 24 czerwca 2018, 20:13

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Faktycznie, Rybkunia, bylby niezły cud - ciąża w ciąży 😁😂😂😂
Ja zakręcona jestem przez meczyk 😉
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33804 24 czerwca 2018, 22:00

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Kurczę, nawet zapić nue mogę tej żenady polskiej.. 3:0, Polacy nic się nie stało... 😔
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33805 25 czerwca 2018, 12:38

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600
36 dc idę kupić ten test dla świętego spokoju .....jutro dam znać
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.

Zgłoś nadużycie #33806 25 czerwca 2018, 12:44

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600
Byłam przekonana, że dostanę okres wczoraj ..... na chwilę obecną niczego nie jestem już pewna
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.

Zgłoś nadużycie #33807 25 czerwca 2018, 14:53

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Loczek, niezła zagwozdka... już nie musisz czekać do porannego moczu, więc pisz, jak WYSZEDŁ...!!! 😀
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33808 25 czerwca 2018, 15:13

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600

Paola_33 napisał(a)

Loczek, niezła zagwozdka... już nie musisz czekać do porannego moczu, więc pisz, jak WYSZEDŁ...!!! 😀



Poczekam do jutrzejszego rana ;)
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.

Zgłoś nadużycie #33809 25 czerwca 2018, 15:27

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 11305 Podziękowania: 7919
Chyba już nie musisz 😜
Ale spoko. Poczekamy... Trzymam kciuki za + !!!!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #33810 25 czerwca 2018, 15:45

Loczek Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 4141 Podziękowania: 600

Paola_33 napisał(a)

Chyba już nie musisz 😜
Ale spoko. Poczekamy... Trzymam kciuki za + !!!!


Potrafiłam mieć cykle 40sto dniowe. Rzadko bo rzadko tak długie ale jednak. Dla tego poczekam do jutra rana :)
Kiedy już się przecierpi wszystko swoje, jeszcze trzeba przecierpieć cierpienia swoich dzieci. To właśnie znaczy być matką.