Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Staracie się zostac mama w 2018 roku???

Zgłoś nadużycie #351 24 kwietnia 2017, 11:40

Karolkaa Początkująca
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 18 Podziękowania: 3
Sowa przykro mi... Najbardziej szkoda tych dni plodnych ;) ale cóż czasami tak jest..
Beti super, że Ci przeszło, ta wersja z psikaniem jest wygodniejsza, i szybsza niż nasiadowki, ja po porodzie miałam straszne obrażenia więc musiałam używać po każdej wizycie w toalecie prawie 2 miesiące, więc nasiadowki za każdym razem to byłby dramat ;p
Co upolowałaś na zakupach?
Ciacho, które robiłam to "ciasto bananowe z dziurami" jest pyszne, całe poszło, nawet do kawy na dzisiaj mi nie zostało ;) przepis wygooglany ale fajny, tylko swój biszkopt robię, bo ten z podpisu dziwny mi się wydaje ;)
U nas pogoda fatalna...
My majówkę spędzamy w domu (idziemy na 30stke kolegi i na imieniny) ale wyjeżdżamy na 3 dni do juraty w połowie maja, może będzie cieplej ;)
Miłego dnia dziewczyny!

Zgłoś nadużycie #352 24 kwietnia 2017, 15:48

Zaczarowana Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 40 Podziękowania: 0
Beti, w góry jadę 😊 z fajna ekipa, więc jakoś przeżyje, poza tym mamy do wybrania 4 dni wolne za to 😊
Ale fajnie wyszło, bo jak w czwartek wracam, tak w piątek jadę z moim mężem na trzy dni rocznicę świętować😊 tego drugiego wyjazdu nie mogę się już doczekać, bo pierwszy raz jest szansa że się nie wygada co za niespodziankę przygotował 😊

Zgłoś nadużycie #353 24 kwietnia 2017, 21:35

dziubek_k2 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1141 Podziękowania: 121
Witajcie dziewczyny, przez święta taki zawrót głowy nie było czasu siąść i coś napisać, @ dotarła do mnie i już sobie poszła, w międzyczasie ja i mój M. mieliśmy anginę ja bez gorączki a on biedak walczył z gorączką 40 st. ponad dobę, i teraz jedziemy na antybiotykach jeszcze... M. pewnie około 10 maja wyjeżdża do Francji później wróci na 2 tygodnie w lipcu i jak wtedy pojedzie to już do października tam bedzie... a mi nie dość ze małpiszon wstrętny się spóźnił tydzień to jeszcze ten antybiotyk i teraz obawiam sie że nie wyrobię sie z owu przed jego wyjazdem :(


Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #354 24 kwietnia 2017, 22:37

Madlen89 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 88 Podziękowania: 7
Hej, ale tu naskrobane!
Beti - temat juz widzę idzie w siną dal - ale ja tez miewam. Clotrimazolum jak dziewczyny pisały, globulki lepsze ale na receptę,nie zawsze mam możliwość isc,wiec używam maści - pomaga. Nasiadówkę robiłam z rumianku.
Z zakupów - nowe okulary sobie sprawiłam :)

Zgłoś nadużycie #355 24 kwietnia 2017, 23:14

anita Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2010 Posty: 49 Podziękowania: 0
Hej!!!U mnie też były dni płodne,ale niestety sprzeczka z mężem skończyła się na cichych dniach do tej pory.... :-( Więc nici z dzidzi...... :-( A tak było blisko..... :-( :-(

Zgłoś nadużycie #356 25 kwietnia 2017, 8:36

Beti33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 190 Podziękowania: 21
Karolka ciasto bananowe - brzmi nieżle, lubie wszystko co z bananami ;) na zakupach upolowałam płaszczyk, tunike, okulary przeciwsłoneczne, buty :) także ostre szaleństwo, czułam sie jak w niebie :P jak to zakupy potrafia podniesc na duchu, hihi.

Zaczarowana fajna majówka przed wami ;) uuuuu....to trzymam kciuki za niespodzianke przygotowaną przez męża,, pochwalisz nam sie tu poźniej?

Dziubek dużo zdrówka życze! ta rozłąka z mężem na tyle :( ale po powrocie jego to chyba długo sie sobą nacieszyć nie mozecie co?!

Madlen dzięki :) na szczęcie juz mi puściło. ale zapisana w kajecie nazwa :)
Anita przykro mi,,ale niestety czasem i tak jest. Kolejnny cykl będzie lepszy ;)

Miłego poranka i smacznej kawki ;)

Zgłoś nadużycie #357 25 kwietnia 2017, 8:42

Inna Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 41 Podziękowania: 1
Hej :-) ostatnio miałam problem żeby post dodać, mam nadzieję że teraz się uda. Widzę że ciekawe majówki was czekają, a u mnie ehhh jedziemy do tesciowej a ja akurat wtedy owulacje będę miała... No więc chyba nic ciekawego z tego nie wyjdzie ;-)


Zgłoś nadużycie #358 25 kwietnia 2017, 9:26

Zaczarowana Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 40 Podziękowania: 0
Beti, oczywiście że się pochwalę 😊😊. O ile przeżyje czas pozostały do wyjazdu 😊 zaczynam się obawiać tej majówki 😑

Zgłoś nadużycie #359 25 kwietnia 2017, 11:14

Altka Świeżo upieczona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 1 Podziękowania: 0
Hej dziewczynki dołączam sie i ja ;)
Również marzę o takim małym szczęściu w 2018r. mam nadzieje że się uda. Mam już synka w tym roku skończy 5 lat więc czas najwyższy sprawić mu rodzenstwo. Z nim nam poszło ekspresowo bo udalo się za pierwszym razem zobaczymy ile teraz to potrwa...

Zgłoś nadużycie #360 25 kwietnia 2017, 15:41

Beti33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 190 Podziękowania: 21

Zaczarowana napisał(a)

Beti, oczywiście że się pochwalę 😊😊. O ile przeżyje czas pozostały do wyjazdu 😊 zaczynam się obawiać tej majówki 😑


dlaczego ?? boisz sie tajemniczości męża ?? wrrrrr    hihihih

Zgłoś nadużycie #361 25 kwietnia 2017, 15:42

Beti33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 190 Podziękowania: 21
Witaj Altka ;) w naszej grupie fajnie jest :) ) zapraszamy.

Zgłoś nadużycie #362 25 kwietnia 2017, 17:29

Zaczarowana Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 40 Podziękowania: 0

Beti33 napisał(a)

dlaczego ?? boisz sie tajemniczości męża ?? wrrrrr    hihihih


Boję się delegacji przed wyjazdem z mężem 😊
Ale jego pomysłowości też 😊

Zgłoś nadużycie #363 25 kwietnia 2017, 17:30

Zaczarowana Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 40 Podziękowania: 0
Cześć Altka 😊

Zgłoś nadużycie #364 26 kwietnia 2017, 8:13

Beti33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2017 Posty: 190 Podziękowania: 21
dzień dobry ;)
czy u was też dziś taki deszczowy dzień? meldować sie dziewczynki :P co tam u was!!

Zgłoś nadużycie #365 26 kwietnia 2017, 9:10

Inna Zadomowiona
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 41 Podziękowania: 1
Zimny,deszczowy i wogole paskudny... Ja chcę już lato, w tym domu można się zakisic ;-)


Zgłoś nadużycie #366 26 kwietnia 2017, 9:49

dziubek_k2 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1141 Podziękowania: 121
U mnie tez tragiczna pogoda, głowa mi pęka :( dziewczyny która z Was prowadzi kalendarzyk i robi wykres ?? ? Co rano mam 36,2 max 36,4 st to nie za mało ?? to nie jest cały czas stan osłabienia organizmu ?? ? może jakaś anemia co myślicie ?? ? jak jest u Was ?? ?


Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #367 26 kwietnia 2017, 10:16

meridas Początkująca
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 55 Podziękowania: 0
Witajcie, u mnie też deszczowo, mam tylko nadzieję do soboty chociaż nie będzie już padać.
Byłam wczoraj na wizycie, CLO w takiej samej dawce mam brać, monitoring trochę mi przepadnie bo akurat mam wyjazd.Brała może ktoraś z Was CLO? Wizyta przebiega w takim tempie ze zawsze zapomnę wypytać go o niektóre rzeczy.
Witaj ALtka, dzieci mamy w tym samym wieku, ja mam córkę, też kończy niedługo pięć lat.

Zgłoś nadużycie #368 26 kwietnia 2017, 10:19

meridas Początkująca
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 55 Podziękowania: 0
Dziubek, ja co prawda nie mierze rano temp. ale w ciągu dnia nie miewam wyższej niż 36.4. Jak ostatnio tak się zdarzyło to się czułam baaarrrdzooo chora

Zgłoś nadużycie #369 26 kwietnia 2017, 10:51

dziubek_k2 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1141 Podziękowania: 121
Mój synuś w lipcu kończy 5 lat i niecierpliwie czeka na rodzeństwo!! Ja jestem stale zmęczona ostatnio :(


Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #370 26 kwietnia 2017, 10:58

meridas Początkująca
Rejestracja: Kwi, 2017 Posty: 55 Podziękowania: 0
Moja tak samo. Mówiła jakiś czas temu że jeszcze wiosny nie ma, bo przecież dzidziuś się jeszcze nie urodził..Termin porodu miałam na maj.Ale czas powtarza ze jest starsza siostrą.