Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniówki 2015 <3

Zgłoś nadużycie #171 28 listopada 2014, 18:57

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

staraczka napisał(a)

kurcze wczoraj zjadlam poltora litra barszczu i dzis mam biegunke, mysle ze to po nim bo ilez mozna. a caly dzien go popijalam bo byl pyszny :D
sluchajcie, sprawdzacie sobie szyjke i sluz jeszcze ? jaka macie ? moja jest srednio srednia srednia i pelno kremowego sluzu..


wysoko, wczoraj była rozpulchniona, śluz kremowy, już tam nie wkładam paluchów, starczy grzebania, a śluz to sam wypływa
A ja mam zgagę masakryczną!!!

Zgłoś nadużycie #172 28 listopada 2014, 18:58

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Co do belly to żadna nie ma wykresu kalendarza udostępnionego, ani Kate ani staraczka

Zgłoś nadużycie #173 28 listopada 2014, 19:10

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4742 Podziękowania: 929

Edka82 napisał(a)

Co do belly to żadna nie ma wykresu kalendarza udostępnionego, ani Kate ani staraczka


O zaraz to zmienię; )

Zgłoś nadużycie #174 28 listopada 2014, 19:12

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4742 Podziękowania: 929

Edka82 napisał(a)

wysoko, wczoraj była rozpulchniona, śluz kremowy, już tam nie wkładam paluchów, starczy grzebania, a śluz to sam wypływa
A ja mam zgagę masakryczną!!!



Ja nie sprawdzalam jakoś nie umiałam ocenić a śluz mam kremowy a z objawów to dziś pojawiły się lekkie zawroty głowy ale jest ok :)

Zgłoś nadużycie #175 28 listopada 2014, 19:12

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25071 Podziękowania: 2398
ej ja udostepnialam ;/ ide zobaczyc.

Zgłoś nadużycie #176 28 listopada 2014, 19:14

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25071 Podziękowania: 2398
spraswdzcie czy teraz widac.


no ja zawroty glowty tez miewam i te bole..

Zgłoś nadużycie #177 28 listopada 2014, 20:25

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Jak na was na belly klikam to jest ze bieżący wykres: nie. Tam trochę inaczej jest niż na of, trzeba więcej udostępniać, bo jest wykres jakiś tam, kalendarz ciąży itd itp.

Zgłoś nadużycie #178 28 listopada 2014, 20:29

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4742 Podziękowania: 929

Edka82 napisał(a)

Jak na was na belly klikam to jest ze bieżący wykres: nie. Tam trochę inaczej jest niż na of, trzeba więcej udostępniać, bo jest wykres jakiś tam, kalendarz ciąży itd itp.



Ja Was tam zaprosilam ale też nie widzę Waszych wykresów, jak się czujecie? Mi jakoś ślina się zbiera po kolacji

Zgłoś nadużycie #179 28 listopada 2014, 21:37

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

kate85 napisał(a)

Ja Was tam zaprosilam ale też nie widzę Waszych wykresów, jak się czujecie? Mi jakoś ślina się zbiera po kolacji


Juz Cie mam, nawet komenta zostawiłam :) a widzisz Tobie pokazuje 13% I trymestru mi 10% mam młodsza ciążę

Zgłoś nadużycie #180 28 listopada 2014, 21:39

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

kate85 napisał(a)

Ja Was tam zaprosilam ale też nie widzę Waszych wykresów, jak się czujecie? Mi jakoś ślina się zbiera po kolacji


Ja czułam metalowy posmak, ze śliną to ja nie wiem jak jest, ja ogólne zawsze mam sporo śliny, tak przynajmniej twierdzi moja dentystka, bo zawsze narzeka, ze zalewam jej robotę :0

Zgłoś nadużycie #181 28 listopada 2014, 21:40

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9268 Podziękowania: 1622
Staraczka ja jeszcze szyjke badam - mam ją baaaardzo wysoko, ciężko dosięgnąc. Ale chyba już nie bede tam grzebac ;p


Zgłoś nadużycie #182 28 listopada 2014, 21:41

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9268 Podziękowania: 1622
Przydała by nam się tabelka co nie ?? ale to jutro się nad tym pomyśli. Ja właśnie wróciłam z pracy, umyłam się i ide spac bo strasznie zmęczona jestem :-)


Zgłoś nadużycie #183 28 listopada 2014, 21:43

ivcia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1788 Podziękowania: 398
Gratulacje dla SIERPNIOWYCH MAMUSIEK 2015....powodzenia, wytrwałości a potem szczęsliwego rozwiazania,,,,,i WIELKIEGO SERDUCHA I UŚMIECHU DLA BRZDĄCÓW....{A i mniej upalnego lata niż nasze----2014----jak dotrwacie do lata będziecie wiedzialy o czym piszę...}...SIERPNIÓWKA
2014




Zgłoś nadużycie #184 28 listopada 2014, 22:01

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Szpilkka napisał(a)

Przydała by nam się tabelka co nie ?? ale to jutro się nad tym pomyśli. Ja właśnie wróciłam z pracy, umyłam się i ide spac bo strasznie zmęczona jestem :-)


Tylko najlepiej taka, żeby tam nikt obcy nie mógł edytować, żeby jakiś trol nie wlazł i nie namieszał ;P

Zgłoś nadużycie #185 28 listopada 2014, 22:02

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Dobranoc :*

Zgłoś nadużycie #186 28 listopada 2014, 22:07

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25071 Podziękowania: 2398
szpilkka to czemu moja nie jest wysoko ? no zwariuje !

Zgłoś nadużycie #187 28 listopada 2014, 22:10

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4742 Podziękowania: 929

Edka82 napisał(a)

Juz Cie mam, nawet komenta zostawiłam :) a widzisz Tobie pokazuje 13% I trymestru mi 10% mam młodsza ciążę


O to fajnie :) ja @ dostałam równo tydzień przed Tobą dlatego :) ja jeszcze oglądam tv ale też za niedługo się położę, dobranoc:*

Zgłoś nadużycie #188 28 listopada 2014, 23:08

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

staraczka napisał(a)

szpilkka to czemu moja nie jest wysoko ? no zwariuje !


Przestań już tam grzebać !!!!!!!!!!! może jest wysoko, a może jeszcze podejdzie, ja parę dni temu miałam niżej niż teraz. Wyluzuj :)

Zgłoś nadużycie #189 28 listopada 2014, 23:09

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Beta ładnie przyrosła, staraczka!!!!

Zgłoś nadużycie #190 29 listopada 2014, 7:26

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9268 Podziękowania: 1622
Staraczka nie wariuj. Beta ci ładnie przyrosła, kiedy idziesz do gina ??