Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniówki 2015 <3

Zgłoś nadużycie #24611 16 lipca 2019, 13:48

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Magda, rozumiem - smutne to, dzieci bywają czasem okrutne :(

Ja dzisiaj uderzam do Rossmanna na zakupy kosmetyczne na wyjazd - żeby nie zostawiać na ostatnią chwilę. Mówię Wam żyję mega tym wyjazdem - oby tylko nic nie stanęło nam na przeszkodzie (choroba itp) bo się chyba załamię...

Zgłoś nadużycie #24612 16 lipca 2019, 22:47

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4382 Podziękowania: 624
Mnie zastanawia jedno- jak dziecko 4 letnie może powiedzieć do drugiego, że go nie lubi. Przecież gdzieś to musiało słyszeć, żeby mówić to dalej. Teraz też takie czasy, że rodzice nie zwracają uwagi co dziecko mówi, powtarza, jak się zachowuje...
// U nas remont się skończył! 2 tygodnie, ciężko.
Dzisiaj się wzięłam za sprzątanie łazienki to 4h... Pokój Filipa raz pomalowany, wybrał sobie sam kolor farby, taki morski, super wyszedł. Pójdziemy coś w motyw piracki.
I odetchnę po sprzątaniu chyba za tydzień, bo cała góra, dół, wszystko w białym pyle 😂
Dzisiaj byliśmy na usg, Młody 800gram już waży, kluseczka 😍




Zgłoś nadużycie #24613 17 lipca 2019, 9:55

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Magda, to prawda, a dodatkowo rodzice często sami nie trzymają języka za zębami i potem dziecko powtarza to co słyszy w domu. My bardzo pilnujemy co Julcia mówi - jakiś czas temu miała fazę, że mówiła na wszystko ze to jest głupie (nie wiemy skąd, bo my tak nigdy nie mówimy). Kilka dni nam zeszło, reagowaliśmy bardzo ostro, ze tak mówić nie można, że w ogóle tak jest nieładnie, no i przestała. Ale reakcję mieliśmy zdecydowaną i od razu.

Co do lubienia innych dzieci, to fakt - Julcia nie lubi jednego chłopca z podwórka, ale on baaaardzo sobie na to zapracował - zaczepia Ją, szturcha, zabiera zabawki, więc Ona już nie chce się z nim bawić. Ale nigdy mu nie powiedziała, że go nie lubi...

Gratuluję skończonego remontu :) Współczuję sprzątania - ale jak to przebrniesz, to będzie cacy :)

Super, że na badaniu wszystko ok - niech maluch rośnie zdrowo :)

Zgłoś nadużycie #24614 18 lipca 2019, 10:09

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
I znowu cisza... :(

Zgłoś nadużycie #24615 22 lipca 2019, 12:18

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Halo? Anybody?

Zgłoś nadużycie #24616 22 lipca 2019, 13:51

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9487 Podziękowania: 1635
Hejka. My od soboty nad morzem. Pogoda póki co sloneczna, wczoraj bylo 25 stopni. Zostajemy do piątku. 😊




Zgłoś nadużycie #24617 22 lipca 2019, 16:12

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Szpilka, to udanego pobytu :)

My w sobotę robiliśmy urodzinki Julci w sali zabaw - w sumie z Julcią i z nami było 12 dzieci i 11 dorosłych :D Były zabawy na całego, bo sala była tylko dla nas, był tort i na koniec piniata :D Dzieciaki pozabierały do domu cukierki, ciastka - wszystko co zostało na stołach ;) Zeszło nam ponad 2h i wszyscy super się bawili. Zamówiliśmy 3 różne pizze (żeby nie było tylko na słodko) i też super zeszła - pomysł okazał się mega trafiony :) Potem jeszcze w domu do późna rozpakowywaliśmy prezenty :)

Zgłoś nadużycie #24618 23 lipca 2019, 17:50

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4382 Podziękowania: 624
Maua pokaż Julkę, bo dawno nie wrzucalas zdjęć 🙂
Ja dzisiaj z Filipem na pobraniu krwi bylam- podstawowe + tarczycowa, za tydzień endokrynolog, fryzjer przed wakacjami i od 5.08 nad morze 😍
Dobrze, że tam będą baseny podgrzewane, bo przy tych pogodach to pewnie woda w morzu lodowata 😆




Zgłoś nadużycie #24619 24 lipca 2019, 9:18

AskaP Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1058 Podziękowania: 139
Hej Dziewczyny :*
Na początku składamy spóźnione najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Solenizantów :*
Jak ten czas szybko płynie to masakra.. dopiero co rodziłyśmy a tu 4latki :D
U Nas leci. Fabcio odlicza czas do urodzin i do pójścia do przedszkola. Marcel biega i łobuzuje razem z bratem a dodatkowo idą mu trójki i czwórki naraz więc humory ma przeróżne.. My na wakacje niestety nie wyruszamy nigdzie bo ruszyliśmy z budową garażu, chcemy w końcu ogrodzić działkę plus mamy wesele więc jest wydatków..
Ja ostatnio robiłam segregację ciuszków i część oddałam na PCK a część dostał mój brat bo akurat syn mu się urodził :) Powiem Wam, że nie ma sensu chyba tego magazynować bo szczególnie te jasne pożółkły.. próbowałam je w wybielaczu i nie ruszyło..
Magda pokaż brzuszek :D Imię macie już wybrane? :)
Maua, odliczanie to wczasów trwa? :D No i 3mam kciuki za starania :D
Szpilkaa udanych wakacji! :) Jak Wasze starania? :)
Kate widziałam zdjęcia salonu. Prześlicznie to wszystko urządzone :D
Larosanegra, Martula a Wy gdzie? :)
I na koniec aktualne zdjęcie moich Łobuzów( starsznie ciężko im zrobić jakieś ładne zdjęcie razem :D )


Zgłoś nadużycie #24620 24 lipca 2019, 9:57

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Magda, to udanego wyjazdu - pogoda ma się poprawić, ale faktycznie woda może nie być za ciepła - baseny to super opcja. Poza tym zdaje się, że w Bałtyku znowu się pojawiły sinice?
Aska, super, że się odezwałaś! Twoje chłopaki super - podobni do siebie :) Powodzenia z budową - to racja, że każdy remont pochłania kupę kasy. Ale jak wyszykujecie, to będzie już zrobione :)
Co do ubranek, to ja prawie wszystko po Julci zostawiłam, ale też podejrzewam, że połowa pójdzie out, bo się nie podopiera.
Starania zaczynamy oficjalnie :D Teraz czekam na okres po odstawieniu krążka anty i już nie zakładam następnego ;)
Wrzucam zdjęcia Julci - faktycznie dawno nic nie dodawałam ;) Trochę z urodzin i rozpakowywania prezentów, trochę z naszych wyjazdów, jedno Julci z podwórka i z imprezy na rozpoczęcie lata (sypanie kolorowym piaskiem :D ).

Zgłoś nadużycie #24621 25 lipca 2019, 9:17

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4382 Podziękowania: 624
Ale już wyrośnięta Julka 😉 to Maua trzymam kciuki za staranka!
Ja kupiłam 2 dni temu kołyskę dla Małego, czeka aż przyjedzie tatuś i złoży, zobaczyć czy na pewno wszystkie części przyszły 😅
Aktualnie siedzę na krzywej cukrowej, bleh. W ciąży z Filipem ledwo dałam radę, a teraz jakbym nic nie wypiła..
Brzuszek wstawię później.
A imię... Będziemy mieć problem, bo już z imieniem dla Filipa był problem.
Może Mateusz, ale to się okaże jak się urodzi, Filip też miał mieć inaczej na imię, nawet imienia Filip nie braliśmy pod uwagę. Urodził się i cyk - Filipek będzie 😁




Zgłoś nadużycie #24622 25 lipca 2019, 12:39

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Mateusz to bardzo ładne imię - ale najważniejsze, żeby faktycznie pasowało do dziecka :)

U nas dzisiaj skwarzy, wieczorem pewnie wyciągniemy Julce basen na taras :) Wczoraj Julcia była znowu u mnie w pracy i była znowu w centrum uwagi - ze wszystkimi rozmawiała, witała się - mega odważna była :D No i znowu zebrałam komplementy, jaka Ona śliczna :D Wieczorem po całym dniu padła jak betka o 21, bez drzemki, wycieczka w Wawie - była mega zmęczona ;)

Przy okazji podpytam Was, czy używanie jeszcze wózka? My powoli odstawiamy, ale czasem przyznaję, że wózek jest mega wygodny - zakupy można schować, dzieciaka wsadzić i się jedzie ;) Na wakacje na pewno nie zabierzemy, bo do samolotu to nie bardzo i się zastanawiam, jak to ogarniemy ;)

Zgłoś nadużycie #24623 25 lipca 2019, 17:29

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5197 Podziękowania: 957
Hejka! :-)

Jestem i ja :-)

Aśka super chłopcy,ale Marcel urósł :-) wow! my tez z urlopem ciężko w tym roku, bo remont lokalu pochłonął kupę kasy,ale korzystamy jak tylko możemy na wsi u moich rodziców :-) mamy basen, hamaki, huśtawki, dla dziewczynek raj, nic więcej im nie trzeba :-) teraz od nd byliśmy znów, ja zrobiłam sobie urlop do dziś, właśnie przyjechałam sama, dziewczynki zostały wyjątkowo, bo jutro i w sb maluję :-) w sb po mojej pracy jedziemy na wieś, bo moja sis robi imieniny i będzie nasza ekipa znajomych :-) więc tańce na trawie i te sprawy :-) w tamtym tyg moja Mama była na 2 dni,żebym mogła pójść do salonu, to poszliśmy tez na clubbing hihi, byliśmy z kumplem M i oczywiście do końca ;p gorzej było w pt,ale daliśmy radę ;p dziś tez się zastanawiamy, czy nie pójdziemy do klubu, trzeba korzystać :-)

Maua super zdjęcia :-) Julcia śliczna dziewczynka :-) bardzo się zmieniła, wydoroślała :-) ja zamówiłam wczoraj tort i będziemy świętować w nd po sobotniej imprezie siostry :-) Nelcia chciała tort z kotkiem, więc taki zamówiłam :-) mamy po drodze na trasie odebrać :-) i jeszcze wieźć go 50km :-)

Magda fajnie,że jedziecie nad morze :-) udanego wypoczynku :-)

Szpilkka widzę Twoje relacje na fb, więc widzę jak spędzacie wakacje nad morzem, super :-)


Zgłoś nadużycie #24624 25 lipca 2019, 18:02

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5197 Podziękowania: 957
Kilka zdjęć z naszego relaxu na wsi u rodziców :-) i z ostatniego clubbingu :-) jedno zdjęcie z zaskoczenia zrobił nam fotograf w trakcie naszych tanecznych wariactw :-) w tym klubie się poznaliśmy i z sentymentem tam wracamy :-)


Zgłoś nadużycie #24625 26 lipca 2019, 9:57

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Kate, super zdjęcia - faktycznie wieś taka prawdziwa, spokojna :) Super wypoczynek mieliście :) A to zdjęcia z klubu ?? Myślałam że z jakiegoś wesela - Twój M. taki elegancki, w garniturze ;)

Hehe, my też zawsze korzystamy jak Julci nie ma, fajna taka odskocznia ;)

Udanej zabawy w wekend, my planujemy grilla ze znajomymi, ale jak na złość jutro ma u nas padać, więc pewnie znowu nic z tego nie wyjdzie.

Szpilka, wrzuć jakieś foto też tutaj, a nie tylko na fb ;) Ja nie mam konta na fejsie, a chętnie pooglądam fotki :)

Zgłoś nadużycie #24626 26 lipca 2019, 13:46

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5197 Podziękowania: 957
Hej :-) mam teraz przerwę w salonie :-) dzis od rana na wariackich papierach,dowuedzialam sie,ze male firmy musza do jutra zlozyc oświadczenie w pge..szybko taxi do pge,rano drukowac wniosek,wypelniac,przyjezdzam a przede mna 82 osoby..szok! Czekalam w tlumie,ale na szczęście duzo osob rezygnowalo i szybko szło :-) ale na styk wrocilam do salonu,musze odkrecic tez faktury,bo znow przychodzą mi bez nipu..nie mam sil juz do tego pge eh :-) korekty faktur musza znow mi robic.
Maua kumpel M tez byl w marynarce i to w krate,takiej stylowej,smialam się,ze normalnie jak Armani :-) chodzimy we 3 na imprezy,ja nie narzekam hehe,mam 2 przystojniakow niezla obstawe :-) tam jest klub tez na dachu,siedzi sie na powietrzu,panorama miasta cala,super klimat :-) duzo facetow jest w marynarkach,ale spodnie np.jeansowe czarne rurki lub ecru :-) nie,ze caly garnitur :-)


Zgłoś nadużycie #24627 26 lipca 2019, 13:58

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Kate, to faktycznie stylówka imprezka ;) Mój Przemek zakłada marynarkę, jak już naprawdę musi - na wesela, pogrzeby, chrzciny, jakieś mega wyczesane imprezy, na wigilię i śniadanie wielkanocne - i tyle ;) Na wyjścia do knajpy oboje zakładamy ciuchy na luzie, taki mamy styl, raczej na sportowo. Ja na co dzień do pracy garsonki i szpilki, więc jak mam czas dla siebie, to trampki i t-shirt ;) Przemek też lubi ten styl :)

U nas jednak pogoda ma być jutro ok i robimy grilla na działce u znajomych - ma być naprawdę spora grupka, z dzieciakami, więc liczę, że będzie wesoło :)

Zgłoś nadużycie #24628 26 lipca 2019, 15:10

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4382 Podziękowania: 624
Kurczę my nie chodzimy do klubów, ja nie pamiętam kiedy ktoś mi ostatnio z dzieckiem został, żebyśmy nawet do kina mogli wyskoczyć 😅
Dzisiaj od rana jakaś energia mnie dopadla- cała kuchnie wysprzatalam, szafki, szafeczki, Filipowi nalalam wody do basenu na tarasie, co by dał mi chwilę oddechu 😁
Filip ostatnio mnie zaskakuje pod kątem jedzenia- udało mi się go przekonać do brokuła, fasolki szparagowej, cukini, dzisiaj zrobiłam kotlety z marchewki- wciągał aż miło.
Najbardziej się cieszę, że jest chętny do picia olejów, kupuje te tłoczone na zimni- rzepakowy, słonecznikowy, lniany i z wiesiołka, czarnuszka mu tylko nie podeszła.
Jeśli kupujecie to polecam firmę Olini, jestem bardzo zaskoczona smakiem, wszystko tłoczone na zamówienie klienta.
To brzuch z 25tc i kołyska 😍 (strój domowy- roboczy, więc wybaczcie)




Zgłoś nadużycie #24629 26 lipca 2019, 16:55

Maua Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 2378 Podziękowania: 429
Magda, śliczny brzuszek, zgrabniutki :)

Fajnie, że Filip się przełamał z jedzeniem - pamiętam że zawsze był niejadek ;) Dobrze, że mu się odmienia - oby tak dalej :)

Zgłoś nadużycie #24630 26 lipca 2019, 18:51

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5197 Podziękowania: 957
Magda super brzuszek, zgrabniutki :-) szybko leci ta Twoja ciąża :-) Nela bardzo lubi tran islandzki o smaku cytrynowym i to piją we dwie plus wit. D, olej z czarnuszki ja piję póki co :-) innych nie kupuję,ale dobrze wiedzieć :-) Nela tez się zmieniła pod względem jedzenia, była mega niejadkiem, kupowałam apetizer swojego czasu a teraz mega ma apetyt :-)

Maua noo impreza stylówka :-) ale bez napinki :-) lubię taki styl u facetów, mokasynki, gołe kostki na wierzchu, fajne dopasowane spodnie, koszula luźna,marynarka :-) fajnie,że u Was tez imprezka :-) bawcie się super :-)