Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #1691 29 marca 2016, 18:30

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
Hej Hej . No u mnie teraz remonty... ech .Dzidziusie brykają juz w brzuszku hihi a tak to bolą mnie plecy strasznie...dolna część. Ciężko się robi juz.


Zgłoś nadużycie #1692 29 marca 2016, 18:53

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Swieta i po świętach... a ja zaczynam warioqac wciąż żadnej informacji o wyniku chce mi się płakać z bezsilności i strachu. Boje się nawet odebrać ten telefon. Niby usg wyszło dobrze ale strach pozostaje i pewnie całkowicie się uspokoje jak juz się dziecko urodzi i powiedzą ze zdrowe. Moja waga wreszcie ruszyła po świętach 1kg na plusie. Ruchy coraz wyraźniejsze.






Zgłoś nadużycie #1693 29 marca 2016, 19:29

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Paula, nie wiem czy już pisałam ale jak u nas potwierdzi się panienka to właśnie będzie Jagódka :) imię czeka już na nią od czasu ciaży z Kubusiem :) Teraz ja mam trochę wątpliwości bo podoba mi się Iga, na co mój mąż nie chce nawet o nim słyszeć, tak się uparł na Jagodę. To może jeszcze namyślisz się i też dasz Jagódka? :D

Lidzia, Ciebie rozumiem jak piszesz że ciężej się robi, w końcu to dwójka :)


Zgłoś nadużycie #1694 29 marca 2016, 19:51

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Paulina ładne imię Maja :)

Buba ja się nie ważę przed świętami, bo po co mam stresować się :P Ładny brzuszek :) ciekawe, kto w nim siedzi
U nas w pierwszej ciąży miał być Kamil lub Kamila, więc teraz drugiego imienia już nie mogę wykorzystać :D

Lidzia no Ty to się nanosisz w tej ciąży

Tysia trzymam kciuki, żeby szybko była wiadomość i oczywiście dobra.

Ja jutro mam dzień wolny, bo mykam na badania przed wizytą poniedziałkową i umówiłam się jeszcze ze znajomą na oglądanie ubranek, które chce sprzedać. W weekend dostałam jeden wór, ale ta ilość różowego mnie przeraża.


Zgłoś nadużycie #1695 29 marca 2016, 20:09

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Lorelei, rozumiem Cię, ten róż jest przytłaczający, w ogóle o co chodzi że jak ma sie rodzić dziewczynka to wszystko od smoczka po wózek ma mieć różowe. Zabawki, ubranka, buciki, masakra, jest tyle pięknych kolorów. Dostałam torbę ciuchów dla dziewczynki po znajomem i absolutnie wszystko jest w różu. Jak sobie oglądam na allegro ubranka to strasznie podobają mi się wzory kwiatowe, malutkie drobne kwiatki, szarości, żółcie, w sumie dziewczynkę w każdy kolor można ubrać. Niby gin mówił, że będzie panienka ale ja mu nie wierzę, jak mi pokaże cipkę to wtedy ok, zgodzę się :D
Długo chcesz jeszcze pracować?


Zgłoś nadużycie #1696 29 marca 2016, 20:31

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
hehe no właśnie, ja np lubię fiolet, więc może pójdę w tą stronę :)

Na pewno do końca kwietnia, a potem może na 2-3 dniw tygodniu na kilka godzin, zobaczę jak się będę czuła.


Zgłoś nadużycie #1697 29 marca 2016, 20:34

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
za szybko mi dodało wpis- bo jak będzie jakiś mega upalny maj, to pewnie spasuję wcześniej.


Zgłoś nadużycie #1698 29 marca 2016, 22:55

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Buba co do imienia to fakt może mi się jeszcze pozmieniać, ale tak mi się Majeczka wkrecila że już tak mówię do brzusia :) Co do zakupów też jestem za różnymi kolorami, na początek planuje zakupy w neutralnych kolorach. Lidzia odpoczywaj częściej na te bolące plecy, chociaż przy remoncie to pewnie ciężko. Tysia wykonczysz się z tych nerwów :( również 3mam kciuki za szybkie dobre wieści!

Zgłoś nadużycie #1699 30 marca 2016, 8:59

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Paulina ja już nie leżę, mój krwiak się wchlonal i nie mam już plamien i w końcu dobrze się czuje więc normalnie funkcjonuje ale do pracy na pewno nie wrócę 😃

Buba ale masz brzuchol duży 😃 chyba wstawię dziś swój dla porównania bo wiek ciąży mamy bardzo podobny o ile suwaczki dobrze pokazują.

Tysia ja na Twoim miejscu na pewno bym sama zadzwoniła bo skoro jutro ostateczny termin wyników to na 100% już je mają.

Ja do brzuszka mówię synku albo Antosiu bo czuje ze będzie chłopak chociaż na żadnym usg nie było nic widać ale we wtorek mam polowkowe w 3d więc nie ma opcji muszę już wiedzieć 😃 dla dziewczynki nie mam pomysłu na imię, kilka propozycji było ale w każdym coś mi nie pasuje. My ze świąt przywiezlismy tyle pudel z ubrankami i innymi rzeczami dla dzidziusia że cały balkon mamy zagracony. Wszystko po chlopcach 😀

Zgłoś nadużycie #1700 30 marca 2016, 10:24

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Brunetka i tak długo lezalas, ja leżałam z krwiakiem tydzień w szpitalu a w domu już wstawalam ale się oszczedzalam. Na szczęście po 18 tygodniu już krwiaki nam nie grożą :) to teraz możesz cieszyć się w pełni ciąża, zazdroszczę. Ja chyba będę już leżeć do końca.. Pewnie dobrze przeczuwasz i będziesz mieć chłopaczka :)

Zgłoś nadużycie #1701 30 marca 2016, 12:18

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Hej :)

Paulinka, ja z Kubą od 20tc wiedziałam że będzie Kuba i koniec, tak wszyscy do niego mówiliśmy i nie było odwrotu. Nie zwracałam też uwagi, że od kilku lat najpopularniejsze imię dla chłopca to Jakub, w sumie to nawet na placu zabaw tych Kubusiów aż tylu nie ma, bo słyszy się różne imiona: Szymek, Antek, Wojtuś. Bardzo podobają mi się normalne imiona Ania, Kasia, ale mój maż o takich propozycjach też nie chce słyszeć, uparł się na Jagódkę. A ja jeszcze nie chcę się nastawiac na jedno imię bo jak zacznę do brzucha mówić Jagoda to juz tak zostanie.

Brunette, a czym się zajmujesz, jeśli mogę spytać? Lubisz swoją pracę?
Mój suwaczek dobrze pokazuje. Teraz brzuszki są jeszcze malutkie, schylić się można, obrócić z boku na bok bez jęku :D zobaczymy za 2 miesiące. Daj zdjęcie swojego :)
Oj dobrze by było żeby okazał się u Was chłopak skoro tak Cię uposażyli w ubranka! Trzymam kciuki :D

Byłam z małym w sklepie, trochę na placu zabaw, jeszcze po południo sobie wyjdziemy. Młodsza puka od środka, tak kocham to uczucie! Jak sobie popatrzę na Kubusia i pomyślę że jeszcze trochę i będziemy mieli drugiego takiego urwisa to strasznie się cieszę. Będzie wesoło :)


Zgłoś nadużycie #1702 30 marca 2016, 12:29

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
hello dziewczynki nasz mały brzdąc daje już mocno o sobie znać wierci się i kręć ostatnio nasz młodszy synek poczuł kopniaki bobaska i cały czas teraz mówi ze dzidziuś puka z brzuszka. W niedziele byliśmy na chrzcinach mój mąż został chrzesnym u kolegi córci i właśnie oni opowiadali jakiego im mała napędziła stracha prenatalne i badania z krwi wychodziły małej bardzo źle jakieś tam jeszcze inne problemy były zdecydowali się na amniopunkcje i córa zdrowa tak, ze Tysia zobaczysz Twój bobasek tez jest zdrowy :*. A w poniedziałek byli u nas meża rodzice i ta moja ech... teściowa zepsuła mi totalnie humor twierdząc, ze z dnia na dzień jestem coraz ładniejsza i ona widzi tu syna a ze pinda co powie to się sprawdza to już jej nie lubię ech. Cała moja pewność ze będzie dziewczynka ulotniła się tfuuuu czarownica ech




Zgłoś nadużycie #1703 30 marca 2016, 12:32

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Daga kiedy masz wizytę? Nie słuchaj się teściowej, na pewno nie ma racji :D jak to teściowa. Lekarz mówił Ci już wcześneij że będzie dziewczynka?


Zgłoś nadużycie #1704 30 marca 2016, 12:46

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
wizyte ma 5.04 więc pewnie już będzie wiadomo, w 13 tyg mówił ze dziewczynka mam nawet zdjęcie :) wyrostka płciowego w pozycji leżącej haha tak nam tłumaczył ze jak lezy to kobitka a jak stoi to facet ale ile w tym prawdy cholera wie, wstretna ta moja teściowa wie ze się nastawiłam na dziewczynkę to musiała wszystko zepsuć blee. Dobrze ze chociaż moja pierwsza teściowa to kochana kobieta :)




Zgłoś nadużycie #1705 30 marca 2016, 12:54

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Daga tego samego dnia mam wizytę, myślę że obie usłyszymy że będą dziewczynki :D lepiej zaufaj mojemu przeczuciu a nie teściowej! I tak samo było u mnie na prenatalnych, na płytce mam pokazaną kursorem cipkę, a raczej ten wypustek jak go określiłaś i to samo moja babka mówiłą, jak jest w pozycji równoległej do czegoś tam to dziewczynka, jakby ta biała linia była zadarta pod kątem do góry to nie ma zmiłuj będzie chłopak. Ja tej gin wierzę, bo jest u nas bardzo szanowanym i znającym się na rzeczy lekarzem. Także na odległość stawiam diagnozę- będziesz miała córkę :) ja tam chciałam i chcę chłopaka, ale jak będzie laska to też super bomba, byle zdrowe!


Zgłoś nadużycie #1706 30 marca 2016, 12:59

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
Buba ja już mam dwóch łobuziaków i pewnie ze kochałabym i trzeciego hehe ale ilez można patrzeć tylko na jajka :D toz to można się choroby nabawić hahahah. No nic najważniejsze to żeby zdrowe było :) ale baby (teściowej) nie lubię i już




Zgłoś nadużycie #1707 30 marca 2016, 13:20

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Mnie tam oboje tnie nastawiam się na chłopaka Wojtka i koniec. Mąż do końca wierzy ze dziewczynka ale ja wiem swoje szczególnie ze w 15 tyg lekarz powiedział ze chłopak. Wciąż cisza telefon milczy może bym i zadzwoniła ale się boje dzwonić.






Zgłoś nadużycie #1708 30 marca 2016, 13:24

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Daga mnie siusiaki opanowały trzech chłopów kot i pies ☺ i kolejne jajak do kolekcji dojdą w sierpniu ☺ czwarty raz nie będę próbować z dziewczynka bo w tej ciąży tak się stresu najadlam ze mam dosyć ciąży do końca życia. Wolałabym 10 razy rodzic niż przeżywać to co przeżywam od 11 tygodnia ciąży






Zgłoś nadużycie #1709 30 marca 2016, 14:52

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Brunetka to póki masz siły przeglądaj ciuchy, bo potem pranie i prasowanie na siedząco Cię czeka :P Antoś ładne :) a Antoni to już poważny mężczyzna

Daga- to dopiero będziesz mieć satysfakcję jak się teściowa pomyli tym razem :D ja powoli się nastawiam na dziewczynkę i już mówimy do brzucha dzidzia Iza, żeby synek się osłuchiwał :)

Ja mam wizytę 04.04 więc ten tydzień będzie do dziewczynek należał, jak Wam się sprawdzą przepowiednie i przeczucia :)

Tysia nie ma co się bać telefonu- to co miało się zadziać z dzieckiem już się zadziało na etapie poczęcia i powiedzenie tego na głos nic nie zmieni. A niepewność chyba jest najgorsza. Jak zadzwonisz to zawsze możesz się dowiedzieć, że Wojtek jest zdrowy :)

Ja po zakupach używanych ciuszków :) za 100 zł mam całą wielgachną reklamówkę. Kurcze dziewczyna mi jeszcze proponowała kurteczki i kombinezony, ale jakoś się nie potrafię zdecydować jeszcze. Może gdzieś bliżej jesieni, bo pewnie będę musiała mieć coś co mogę założyć na dziecko i będzie w chuście wygodnie. Planuję tak synka ze żłobka odbierać, że dziecko z fotelika do chusty i mam wolne ręce, żeby pomóc synkowi się ubrać.


Zgłoś nadużycie #1710 30 marca 2016, 17:04

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
Tysia ja nawet jak będzie trzeci chłopak to tez koniec nie chcemy już więcej dzieci :) , trójka to jak dla mnie jedynaczki to naprawdę wyczyn hehe