Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #1511 9 marca 2016, 8:52

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386

Brunette83 napisał(a)

Daga od kiedy czujesz ruchy? Twoja ciąża jest starsza tylko kilka dni a ja nadal zupełnie nic nie czuję.


Brunetta ja bobaska czuje od 15 tc i to sa juz widoczne kopniaczki ale to moja trzecia ciaza i jestem bardzo szczupla. Pierwszeogo synka czulam w 18 a drugiego w 16 tc




Zgłoś nadużycie #1512 9 marca 2016, 9:39

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Ja obu synów w 16 tyg czułam na początku jak motylki a potem coraz mocniejsze kopniaki






Zgłoś nadużycie #1513 9 marca 2016, 9:48

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Ja juz kończę 16 tydzień ale nic, czekam dalej. Też jestem bardzo szczupła ale dzidziorek jest bardzo malutki, ma niecałe 9cm więc może musi jeszcze trochę podrosnac. Nie stresuje się tym tylko doczekać się nie mogę 😀

Zgłoś nadużycie #1514 9 marca 2016, 9:55

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88

rupcia napisał(a)

Lidziu ,czyli u Ciebie raczej zdrowi będą chłopcy?odpukać.A jakie plany na imionna?Tobie po ciąży cukrzyca zniknie zapewne a ja mam ją na całe życie

Brunette skąd jesteś?



Rupcia jestem z Krakowa, dokładnie z Warszawy ale od 5 lat na stale mieszkam w Krakowie 😀

Zgłoś nadużycie #1515 9 marca 2016, 10:40

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
A ja się pochwalę dziś popołudniu jedziemy po pieska do schroniska ☺ malutkiego 3kg kundelka 😍






Zgłoś nadużycie #1516 9 marca 2016, 10:41

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Brunette jeszcze będziesz mieć dosyć kopniaków 😉 wypinania pupy i pleców ☺






Zgłoś nadużycie #1517 9 marca 2016, 12:18

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88

tysia2506 napisał(a)

A ja się pochwalę dziś popołudniu jedziemy po pieska do schroniska ☺ malutkiego 3kg kundelka 😍



Super 😃 uwielbiam takie wiadomości 😀

Zgłoś nadużycie #1518 9 marca 2016, 13:08

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

Brunette83 napisał(a)

Jesteś z niego zadowolona? Niby ma dobre opinie i mnóstwo różnych certyfikatów ale robiłam u niego prenatalne i mąż chciał na niego skargę składać bo przez całe badanie praktycznie w ogóle się nie odzywał, o wszystko musieliśmy pytać i ciągnąć za język a odpowiadał coś pod nosem że mój mąż i tak nie słyszał co on mówi. Fakt że pomiary robił bardzo dokładnie i po kilka razy sprawdzał i dlatego że byłam szczęśliwa z powodu bardzo dobrych wyników powstrzymalam męża przed złożeniem skargi ale nawet musiałam mu przypomnieć żeby przelaczyl usg z 2d na 3d i 4d bo w końcu za to zapłaciliśmy 280zł. Może jest dobrym specjalista i wie co robi ale kontakt z pacjentem jest zerowy. Nawet jak poszłam na wizytę do mojego lekarza i pokazalam wynik z usg to mówi: "o widzę że doktor Łabiak robił badanie, jest pani zadowolona, odzywał się na wizycie?" hehe więc chyba znany jest z tego że nie mówi 😀 Napisz jakie masz z nim doświadczenia.




Ja jestem zadowolona bo zawsze mi wypisuje skierowania jak widzi coś niepokojącego,owszem mało gadatliwy ale jest miły jak dla mnie i konkretny.On mi USG nie robi tylko inna Pani więc nie wiem jak USG ale wszystko dokładnie ogląda i koniec końców nie jest tak źle póki co :)


Zgłoś nadużycie #1519 9 marca 2016, 13:09

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

tysia2506 napisał(a)

A ja się pochwalę dziś popołudniu jedziemy po pieska do schroniska ☺ malutkiego 3kg kundelka 😍



Wow jeszcze pieska będziesz mieć :) To fajnie,a kto nim będzie się zajmował?


Zgłoś nadużycie #1520 9 marca 2016, 13:11

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

Brunette83 napisał(a)

Ja juz kończę 16 tydzień ale nic, czekam dalej. Też jestem bardzo szczupła ale dzidziorek jest bardzo malutki, ma niecałe 9cm więc może musi jeszcze trochę podrosnac. Nie stresuje się tym tylko doczekać się nie mogę 😀



Spokojnie jeszcze chwilka i będziesz czuła a w 20 tyg to już wariować będzie hihi :)


Zgłoś nadużycie #1521 9 marca 2016, 13:18

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Każdy po trochę ☺ Sebastian będzie z nim wychodzić






Zgłoś nadużycie #1522 9 marca 2016, 14:05

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Tysia fajnie, że ze schornika, bo ilekroć tam byłam to strasznie patrzeć na te zwierzęta. Ja jestem kociara, ale wszystkie koty zawsze ze schroniska brałam :)


Zgłoś nadużycie #1523 9 marca 2016, 14:43

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Dziewczynki a ja Wam pokazywałam mój Skarb? Chyba zapomniałam wstawić a foty są sprzed 4 tygodni.

Zgłoś nadużycie #1524 9 marca 2016, 14:50

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88

Lidzia28 napisał(a)

Ja jestem zadowolona bo zawsze mi wypisuje skierowania jak widzi coś niepokojącego,owszem mało gadatliwy ale jest miły jak dla mnie i konkretny.On mi USG nie robi tylko inna Pani więc nie wiem jak USG ale wszystko dokładnie ogląda i koniec końców nie jest tak źle póki co :)



No to najważniejsze, że masz dobrą opiekę :)

Zgłoś nadużycie #1525 9 marca 2016, 14:59

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Brunette ślicznie Dzidziolek jak fajnie sobie leży ☺






Zgłoś nadużycie #1526 10 marca 2016, 8:37

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
Brunetka ale fajny bubuś :) Porządne USG miałaś widzę :)


Zgłoś nadużycie #1527 10 marca 2016, 9:13

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
USG 3d jest super :) choć ja tej płytki z Kamilem potem nawet nie oglądałam, ale jak będzie już starszy to mu puszczę. Na razie staram mu się wypełniać taki album wspominkowy http://smyk24.info/product/moj-pierwszy-album-chlopiec/ , ale w pierwszych 6 miesiącach życia było jakoś więcej czasu. Potem już trudno to było robić regularnie.


Zgłoś nadużycie #1528 10 marca 2016, 10:31

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Tysia właśnie sobie uświadomiłam, że dziś jest czwartek, więc pewnie na badania biegniesz. Trzymam kciuki, żeby szybko poszło i, żeby szybkie wyniki były. Trzymajcie się.


Zgłoś nadużycie #1529 10 marca 2016, 11:10

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88

Lidzia28 napisał(a)

Brunetka ale fajny bubuś :) Porządne USG miałaś widzę :)



Właśnie dr Łabiak mi je wykonywał

Zgłoś nadużycie #1530 10 marca 2016, 11:10

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Tysia trzymaj się i dawaj znać jak będziesz po badaniu