Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #911 19 stycznia 2016, 15:38

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314

mary88 napisał(a)

Niewiem czemu ale jak np kaszle albo kichne albo odwrócenie się jakoś np w nocy to mnie tak cholernie zaboli zakluje tak w podbrzuszu aż muszę się skulic ma też tak któraś z was?


Mam to samo zakłóje jakby w okolicy jajników






Zgłoś nadużycie #912 19 stycznia 2016, 15:46

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314

Brunette83 napisał(a)

Ja tak mam, mogłabym spać non stop. I póki jestem w domu to z tego korzystam. Wczoraj mówiłam do męża że nie wyobrażam sobie czuć się tak jak teraz i jeszcze zajmować się dzieckiem, także bardzo Was wszystkie mające już dzieci podziwiam.


No wyspanie się przy dzieciach to masakra kozystam w weekendy jak mąż jest w domu bo tak się nie da o 7 pobudka bo starsza ka do szkoły trzeba wysłać chwile poleze to budzi się młodszy śniadanie ubranie zabawa trochę drzemie jak ogląda bajki potem obiad robienie zadania domowego ze starszakiem kolacja i mozolne usypianie młodszego co jest nie lada wyczyn bo on nie ma czasu na spanie i tak 22 padam i wyspać się nie mogę. Oj pamiętam pierwsza ciążę była cudowna miałam czas tylko dla siebie mogłam odpoczywać spac co tylko chciałam do tego ciąża wzorowa brak dolegliwości zero stresu super sprawa






Zgłoś nadużycie #913 19 stycznia 2016, 16:14

Jagna89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 243 Podziękowania: 63
Hej :) ja dziś po wizycie, dowiedziałam się tyle ze z dzidzia wszystko w porządku i ma 3,7 cm. Jakiś molomowna ta pani doktor. Więcej do niej nie idę. Wyniki badań z laboratorium zostawiła u siebie i zostałam bez ;-/ musze się pytać tego drugiego gina czy będą potrzebne. Dobrze ze chociaż ksero sobie zrobiłam. A jak tam Lidzia? Odezwała się? Miała mieć dziś prenatalne.




Zgłoś nadużycie #914 19 stycznia 2016, 16:38

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
No cześć Kochane :) Jagna widzę że o mnie pamiętasz :D Ja nie dawno wróciłam z Krakowa.Pani doktor bardzo miła,zrobiła USG i tak dzidziusie mają po 5 cm i są jeszcze troszeczkę za małe na te badania bo nie może pomierzyć dokładnie więc za tydzień 27 stycznia znowu Kraków,ja chyba zbankrutuję na tych wyjazdach.Pobrały mi krew.Widziałam jak dzidziusie skaczą sobie i wyginają się :) Zdjęcie później dodam bo mój tel bez aparatu więc jak mąż wróci.Aha wiem jeszcze że ciąża dwuowodniowa dwukosmówkowa więc każdy ma swoje :) Ale wiecie jak to super wyglądało :) Jeden się obrócił dupka i poszedł spać a drugi widać ze bardziej rozrywkowy :D Jagna to trzeba zmienić lekarza,ja na szczęście na fajną kobietkę trafiłam :)


Zgłoś nadużycie #915 19 stycznia 2016, 16:42

mary88 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 576 Podziękowania: 68
Jagna i lidzia super. Gratuluję wam że wszystko ok i ze widzialyscie swoje dzidolki. Super
Kiedy nie ma Cię zbyt długo, zakładam na siebie Twój swetr i siedzę "Tobą otulona"
        M&M       21.09. 2003r.    21.11.2009r.    21.08.2010r.







Zgłoś nadużycie #916 19 stycznia 2016, 16:57

Jagna89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 243 Podziękowania: 63

Lidzia28 napisał(a)

No cześć Kochane :) Jagna widzę że o mnie pamiętasz :D Ja nie dawno wróciłam z Krakowa.Pani doktor bardzo miła,zrobiła USG i tak dzidziusie mają po 5 cm i są jeszcze troszeczkę za małe na te badania bo nie może pomierzyć dokładnie więc za tydzień 27 stycznia znowu Kraków,ja chyba zbankrutuję na tych wyjazdach.Pobrały mi krew.Widziałam jak dzidziusie skaczą sobie i wyginają się :) Zdjęcie później dodam bo mój tel bez aparatu więc jak mąż wróci.Aha wiem jeszcze że ciąża dwuowodniowa dwukosmówkowa więc każdy ma swoje :) Ale wiecie jak to super wyglądało :) Jeden się obrócił dupka i poszedł spać a drugi widać ze bardziej rozrywkowy :D Jagna to trzeba zmienić lekarza,ja na szczęście na fajną kobietkę trafiłam :)


To dobrze ze jednak ciąża dwuowodniowa a nie jedno, jak poprzednio pisałaś :-) o jaaa... Dzidziusie juz mają po 5 cm... Duże juz ;) czyli razem 10 cm.. To widać już u ciebie brzuszek ??

Co do mojej lekarki to ja chodziłam do niej tylko po to żeby mieć skierowania (chyba już kiedyś to pisalam) chodzę jeszcze do drugiego gin i ten jest ok. Tyle że myślalam ze trochę dłużej pochodzę do dwóch ale trudno. Zabrała mi dziśiaj te wyniki badan i teraz się zastanawiam czy one będą mi potrzebne do porodu? Wie któraś?




Zgłoś nadużycie #917 19 stycznia 2016, 17:19

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
Na górze jeden bąbel i na dole drugi :)


Zgłoś nadużycie #918 19 stycznia 2016, 17:22

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

Jagna89 napisał(a)

To dobrze ze jednak ciąża dwuowodniowa a nie jedno, jak poprzednio pisałaś :-) o jaaa... Dzidziusie juz mają po 5 cm... Duże juz ;) czyli razem 10 cm.. To widać już u ciebie brzuszek ??

Co do mojej lekarki to ja chodziłam do niej tylko po to żeby mieć skierowania (chyba już kiedyś to pisalam) chodzę jeszcze do drugiego gin i ten jest ok. Tyle że myślalam ze trochę dłużej pochodzę do dwóch ale trudno. Zabrała mi dziśiaj te wyniki badan i teraz się zastanawiam czy one będą mi potrzebne do porodu? Wie któraś?




Oj ja nie mam pojęcia czy będą potrzebne :( Kochana ja miałam sporą nadwagę przed ciążą (jak mała kulka) więc brzuch mam od początku duży hehe


Zgłoś nadużycie #919 19 stycznia 2016, 17:25

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
Dziewczynki gratuluje udanych wizyt Lidzia28 śliczne maluszki. Ja dzisiaj w końcu umówiłam się na prenatalne i mam 11.02 to będzie 13 tyg. chciałam na 12.02 bo to moje urodziny ale lekarz przyjmuje tylko we wtorki i czwartki tak, ze czekam 3 tygodnie :)




Zgłoś nadużycie #920 19 stycznia 2016, 17:52

mary88 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 576 Podziękowania: 68

Lidzia28 napisał(a)

Na górze jeden bąbel i na dole drugi :)


Piekniutkie
Kiedy nie ma Cię zbyt długo, zakładam na siebie Twój swetr i siedzę "Tobą otulona"
        M&M       21.09. 2003r.    21.11.2009r.    21.08.2010r.







Zgłoś nadużycie #921 19 stycznia 2016, 18:00

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314

Lidzia28 napisał(a)

Na górze jeden bąbel i na dole drugi :)


Jej śliczne bobasy 5 cm to już całkiem spore ☺






Zgłoś nadużycie #922 19 stycznia 2016, 18:01

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Z tego co wiem to wyniki wpisuje się w kartę ciąży i orginaly nie są potrzebne przynajmniej nikt ode mnie przy porodzie nie chciał jedynie wynik z grupą krwi






Zgłoś nadużycie #923 19 stycznia 2016, 18:12

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Która pytała o wielkość brzucha szczerze mi brzuszek juz widać taka kulkę co dziwne bo wcześniej było widać przy 6 i 5 miesiącu a teraz już czuję że jestem w ciąży może dlatego że to trzecia ciaza.
I jeszcze odnośnie bólu przy kichanie czy kaszleniu pytałam się lekarki o taki klujacy ból powiedziała mi ze każdy klujacy ból jest dobrym bólem i nie należy nim się przejmować natomiast ból który jest skurczowy i bolesny należy konsultować z lekarzem bo mogą być różne przyczyny boli skurczowych






Zgłoś nadużycie #924 19 stycznia 2016, 18:42

mary88 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2012 Posty: 576 Podziękowania: 68

tysia2506 napisał(a)

Z tego co wiem to wyniki wpisuje się w kartę ciąży i orginaly nie są potrzebne przynajmniej nikt ode mnie przy porodzie nie chciał jedynie wynik z grupą krwi


Potwierdzam
Kiedy nie ma Cię zbyt długo, zakładam na siebie Twój swetr i siedzę "Tobą otulona"
        M&M       21.09. 2003r.    21.11.2009r.    21.08.2010r.







Zgłoś nadużycie #925 19 stycznia 2016, 19:02

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229

Daga napisał(a)

Dziewczynki gratuluje udanych wizyt Lidzia28 śliczne maluszki. Ja dzisiaj w końcu umówiłam się na prenatalne i mam 11.02 to będzie 13 tyg. chciałam na 12.02 bo to moje urodziny ale lekarz przyjmuje tylko we wtorki i czwartki tak, ze czekam 3 tygodnie :)



To dobrze że 13 tydzień będzie bo mi znowu za tydzień kazała przyjechać bo może ich dokładnie na 6 cm zmierzyć ... czyli w 13 tyg.


Zgłoś nadużycie #926 20 stycznia 2016, 8:43

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
No proszę jakie śliczne dogodne dzidzie








Zgłoś nadużycie #927 20 stycznia 2016, 9:18

Daga Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 1716 Podziękowania: 386
hello i mamy kolejny dzień :) , czas szybko ucieka. Ja mimo, ze to trzecia ciąza to mam płaski brzuszek nic nie widać hehe jedynie wieczorem jest bardziej okrągły. Lidzia ja chciałam w 13 tyg bo wtedy można już płeć zobaczy :) ale jeszcze nie wiem czy chcę wiedzieć :)




Zgłoś nadużycie #928 20 stycznia 2016, 9:57

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Fakt szybko ten czas leci. Dziś mój synek kończy 3 latka dopiero był taki malutki a tu już mówi jak katarynka trenuje piłkę i szaleje kocham go nad życie ☺
No i byłam na badaniach jutro wyniki ☺






Zgłoś nadużycie #929 20 stycznia 2016, 9:59

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Prezent od mamy i taty z samego rana ☺ radość bezcenna 😍






Zgłoś nadużycie #930 20 stycznia 2016, 10:26

Jagna89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 243 Podziękowania: 63
Hejka ja jeszcze w łóżku :) korzystam póki mogę :)
Tysia śliczny ten twój synek, piękne oczy ma :)
Dzięki dziewczynki za info odnośnie wyników badań, trochę się uspokoiłam.