Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #4131 21 grudnia 2016, 13:59

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Ale cisza się tu zrobiła. U nas bez zmian, Julka dalej szaleje, wczoraj usypialismy ją dwie godziny, w nocy kilkanaście razy mnie budziła bo smoka zgubiła, no masakra. Dziś jest dziwnie spokojna i grzeczna, może już zmęczona tym zachowaniem. Wzięłam się w końcu za sprzątanie bo taki syf się zrobił że zaraz wszyscy nabawimy się jakiejś alergii albo astmy, tyle kotów i kurzu wkoło. W piątek jedziemy do Warszawy na święta. Tyle dobrze, że nic nie muszę szykować. A co u Was dziewczyny? Buba jak tam Kubuś? Lorelei a robiłaś może bikini? Paulinka jak brzuszek Mai?

Zgłoś nadużycie #4132 21 grudnia 2016, 14:55

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Hej, ja troche rzadziej zagladam, maz jest na l4 wiec korzystamy ze wspolnych chwil. A brzuszek Maji hmm, dzisiaj dzien 4 kleiku kukrydzianego dawanego oczywiście po lyzeczce tylko do 1 butelki mleka i paskudna kupka, rzadka, pienista, ze sluzem :/ mam obawe ze i tego nie toleruje ale zobaczymy przy nastepnej kupce. Co do brzuszka jeszcze wczoraj Maja dala popis przewrotu z pleckow na brzuszek 😍 My tez jedziemy na swieta tyle, ze tylko na Wigilię. Tak samo jeszcze chcialam ogarnac mieszkanie zeby bylo czysto i świeżo na święta ale cos nie mam weny.

Zgłoś nadużycie #4133 22 grudnia 2016, 6:38

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Eh wiecie jak to przed świętami z czasem- u nas szczepienie, rehabilitacja, jeszcze się zaangażowałam w organizację prezentu dla koleżanki ze zbiórką od 30 osób, więc trochę trzeba temu czasu poświęcić. Plan na 2 dni mam- dokończyć lukier do ciastek i je udekorować, upiec ostatnie ciastka, zrobić sałatkę jarzynową, lekko dom ogarnąć. Więc jak się do tego jeszcze doliczy spacer + wpychanie marchewki do dzioba Izy to już mało czasu zostaje. Ale przed świętami na pewno do Was zajrzę jeszcze.


Zgłoś nadużycie #4134 23 grudnia 2016, 12:22

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Dobra jutro już nie ogarnę na pewno, więc:

Wszystkim Mamom dużo pociechy z dzieci oraz mężów :P zdrowia, samych przespanych nocy, zjedzonych przez dzieci obiadków, mało przesikanych pampersów oraz innych wymarzonych rzeczy nie tylko pod choinką :*


Zgłoś nadużycie #4135 23 grudnia 2016, 19:10

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Dziewczyny rowniez Wam zycze spokojnych oraz radosnych Świąt. Zdrowka duzo , jak najmniej zmartwień, madrych i kochanych dzieciakow, duzo milosci i radosci na codzien oraz spełnienia najskrytszych marzeń 😘 🌲

Zgłoś nadużycie #4136 24 grudnia 2016, 15:01

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Pozdrawiamy Was dziewczynki z Warszawy i życzymy wszystkiego co najpiękniejsze, dużo miłości, samych szczęśliwych chwil, pociechy z dzieciaczków i spełnienia wszystkich planów i pragnień 😃

Zgłoś nadużycie #4137 27 grudnia 2016, 9:42

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Jak tam po Świętach Matki?

U nas generalnie bardzo fajnie- dzieciaki zadowolone z prezentów, codziennie kogoś gościliśmy albo sie gościliśmy, ale na szczęście kilka godzin tylko, więc Iza wytrzymała a my się nie zdążyliśmy zmęczyć. Kamil dziś poszedł do żłobka ja ogarniam dom, wietrzysko straszne, więc siedzimy w domu. Plany sylwestrowe się nam powoli klarują, także w nowy rok wejdziemy otwarci towarzysko :)

A Paulinka u nas Iza nie miała kupy po gruszkach (2 dni), ale dałam czopek i poszło. Piszę, bo przy Kamilu było ok, a jak Maja miała problem z marchewką to może też lepiej gruszki dać później.


Zgłoś nadużycie #4138 27 grudnia 2016, 10:43

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Hej. U nas zle wyszlo na święta, spedzilam je z mała praktycznie sama, ale nie ma sensu opowiadac. Zarazili mi ja w Wigilię, dzisiaj juz gluciory sa i tylko sie modle teraz zeby ja mocno nie rozlozylo, bo jedno z dzieci wyladowalo z zapaleniem oskrzeli w szpitalu z ktorym miala kontakt 😣 po tym kleiku kukurydzianym miala biegunke, az jej pupe odparzylo wiec juz jej nie daje. Za to daje latopic probiotyk i po nim tez kupki mega rzadkie. Co dziwi mnie bardzo...

Zgłoś nadużycie #4139 27 grudnia 2016, 10:48

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Mam taka teorie ze po Pepti i tak kupki sa dosc rzadkie, wiec jak pewnie mala dostaje cos co ulatwia trawienie i rozluznia stolec to dostaje od razu biegunki. Zatem najlepiej by bylo mleko zmienic ale to juz niech gastrolog poleci jakies, z tym ze sie odlozy przez to rozszerzanie diety o kolejny miesiąc

Zgłoś nadużycie #4140 27 grudnia 2016, 10:51

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Chcialabym sie Was jeszcze zapytac o cos takiego, bo Maja czesto podnosi wysoko nozki do gory, przez to ma problemy z zasypianiem, robi to rowniez przez sen ,co ja wybudza. Czy Wasze dzieci tez tak sie zachowuja? Wydaje mi sie, ze to sie zaczelo od wprowadzania nowosci do diety. Czy to moze wskazywac na dolegliwości brzuszkowe?

Zgłoś nadużycie #4141 28 grudnia 2016, 0:04

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Hej Dziewczynki, my odpoczywamy po świętach. Mąż ma urlop do 8 stycznia więc cieszymy się sobą. Na Wigilii byliśmy u mojej kuzynki, pierwszy dzień świąt u rodziców i po obiedzie wróciliśmy do domu. Julka zniosla podróż bardzo dobrze. Hitem Wigilii był tekst piecioletniej córeczki mojego kuzyna gdy Julka zaczęła płakać: "mamo dlaczego to dziecko tak cicho płacze" 😀😀😀 ona ma malutkiego braciszka więc pewnie daje im popalić. Od powrotu z Warszawy Jula śpi po 12 godzin w nocy bez budzenia i około 6 w ciągu dnia, w końcu skończył się ten trudny okres, teraz jest wyjątkowo grzeczna. Myślę że przechodziła skok. Ciekawe kiedy będzie następny.

Paulinka przykro mi że w ten sposób spedzilas święta ale z drugiej strony to dzień jak każdy inny. Co do podnoszenia nóżek to Julka robi identycznie przez sen i mnie budzi bo trochę przy tym stęka ale sama ma zamknięte oczka. Słyszę wtedy że bączki idą więc to od brzuszka. Trwa to chwilę i dalej mocno śpi.

Lorelei a co robicie w sylwestra? Wyprawiacie imprezę czy idziecie gdzieś? My zostajemy w trójeczkę w domu.

Buba co u Ciebie? Odezwij się kobieto bo u Ciebie taka długa cisza jest niepokojąca

Zgłoś nadużycie #4142 28 grudnia 2016, 14:09

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Iza śpi na płasko, ewentualnie się kręci po łóżeczku w poprzek. Ostatnio odkryła, że ma nogi i ciągle się ciągnie za kolana, ale wałki na udach skutecznie jej uniemożliwają więcej na razie :)

Brunetka właśnie zobaczymy co z sylwestrem, bo znajoma,z którą mamy spędzać sylwestra, napisała, że zostawiła córkę w domu dziś i jadą do lekarza popołudnem bo ma powiększone węzły chłonne i boi się, że to świnka. Super, bo byli u nas w II dzień świąt, więc Kamil pewnie nie bo szczepiony był, ale Iza mogła się zarazić jak to świnka.

Buba- już skończyliście chorować? Jak tam?


Zgłoś nadużycie #4143 29 grudnia 2016, 15:04

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Witajcie kochane przepraszam że Was zaniedbalam ale myślę o Was. Wesołych po świętach mam nadzieje ze u Was wszystko się udało ja w święta chora i trzyma mnie dalej kaszel i katar oby do soboty przeszło bo idziemy do znajomych. Wojtuś rośnie waży już 6,5 kg je już marchewkę i marchewkę z ziemniaczkiem uwielbia 😊 powoli zaczniemy wprowadzać owocki. Ogólnie silny chłopak z niego lekarka powiedziała że rozwojowi ponad normę. Przepraca się w pleców na brzuch i odwrotnie. Bawi się już zabawkami przekłada z rączki do rączki. Rozwija się wspaniale. a Kamil ma ospe masakra. Wojtek o Kamil z moja mama zostają a my idziemy na sylwestra się bawić a jakie plany u Was?






Zgłoś nadużycie #4144 30 grudnia 2016, 4:30

Lidzia28 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 801 Podziękowania: 229
Hej dziewczyny.Pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!


Zgłoś nadużycie #4145 30 grudnia 2016, 9:24

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Tysia, Lidzia!!! Wspaniale że dałyście znać 😀 cieszę się że dzieciaczki zdrowo się Wam rozwijają. Tysia super rodzinka, dużo zdrówka dla Kamilka. Lidzia siostra chyba goni brata. Odzywajcie się częściej dziewczyny. Jeszcze Daga mogłaby dać znać co u Niej.

Lorelei i jak się rozwinęła sytuacja ze świnką? Mam nadzieję że Iza się jednak nie zaraziła.

Idę dziś na zabieg laserowy na łydki. Dostałam od męża na urodziny karnet na 4 zabiegi. Zamówiliśmy sobie na jutro ogromny zestaw sushi i będziemy pałaszowac razem z szampanem. Taki sylwester nam się szykuje. Wczoraj Julka zjadła o 16:30 dynię i mleko i standardowo o tej godzinie to jej przedostatni posiłek i powinna zjeść jeszcze koło 20 ale usunęła przed 19 i obudziła się dopiero dziś o 7:30 rano 😀

Zgłoś nadużycie #4146 30 grudnia 2016, 12:59

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Bruntka myślę, że się nie obrazisz jak zdradzę, że masz dziś urodziny :D więc od wszystkich sierpniownych mam dla Ciebie życzenia samych przespanych nocy, zjedzonych obiadków oraz uśmiechów córeczki, pociechy z męża i dużooo wolnego czasu dla siebie :P oraz bezbolesnej depilacji.

U nas dziś piękna pogoda, więc już od rana zaliczyliśmy łyżwy ze starszakiem i 2 godzinny spacer z młodszakiem :D Na szczęście tamto dziecko ma po prostu powiększone węzły chłonne, nie ma świnki. Ale i tak trochę nam to psuje szyki na sylwestra, bo z tymi znajomymi mieliśmy go spędzać i jeśli będzie chora to zostajemy w domu sami :) ale jakoś niespecjalnie mi to przeszkadza :D


Zgłoś nadużycie #4147 30 grudnia 2016, 16:14

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Dołączam się do zyczen wszystkiego naj naj naj Brunnette






Zgłoś nadużycie #4148 30 grudnia 2016, 19:36

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Wszystkiego Najlepszego Brunette , spelnienia marzen 🎂

Maja chora wiec siedzimy we 2 w domu jutro.

Tysia, Lidzia zagladajcie czesciej. Cudowne dzieciaki, cieszymy sie ze wszystko dobrze u Was :)

Zgłoś nadużycie #4149 31 grudnia 2016, 20:31

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Dziękuję kochane za życzenia. Lorelei oczywiście się nie gniewam. Ja Wam życzę na Nowy Rok dużo siły, samych radosnych chwil i miłości 😀

Zgłoś nadużycie #4150 1 stycznia 2017, 17:59

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Witam sie pierwsza w Nowym Roku ☺
Sylwester byl u Was udany, opity?

Ja przyznam sie, ze przegapilam wejscie w Nowy Rok, ale co tam 😀 pierwszym moim przemysleniem bylo, ze nie ma co swietowac bo kolejny rok do przodu 😉