Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #4111 15 grudnia 2016, 10:28

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Paulinka szukałam na allegro sliniaczkow i trafiłam na sprzedawcę który ma takie jak wstawilas więc pewnie u niego zamówiłas 😀 u mnie się niestety nie sprawdzą, potrzebuje nieprzemakalne rękawki, znalazłam ale nie są takie ładne jak Twoje. Patrzyłam sobie oczywiście u Ciebie na fb na zdjęcia Majeczki i muszę przyznać że cudnie ją ubierasz 😍 trochę mnie to zmotywowalo żeby kupić Juleczce jakieś ładne dziewczęce ciuszki bo większość ma typowo chłopięce w samochodziki, rowerki, niebieskie itp bo głównie po chlopcach dostałam ubranka więc wybieramy się na zakupy 😀

Zgłoś nadużycie #4112 15 grudnia 2016, 10:33

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Głodomorek :-)

Zgłoś nadużycie #4113 15 grudnia 2016, 12:48

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Buba polecam depilację laserową- przy moim AZS po depilatorze miałam stan zapalny i do tej pory mam blizny, a laser mi usunął 95% włosów, reszta jest bezbarwna i jakieś pojedyńcze się pojawiają w kolorze, to nawet można je wyciągnąć pincetą :)

Brunetka zobacz sobie w ikea http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80307223/ nie ważne jak wygląda i tak będzie co chwile czyszczony :D

Zdecydowaliśmy się na Kefalonię, bo za Izę będziemy płacić tylko 100 zł (do 2 rż) więc trzeba korzystać, jak dzieciaki będą starsze to będziemy robić ciekawesz rzeczy niż plażówanie, na razie trzeba przeżyć ten etap.


Zgłoś nadużycie #4114 15 grudnia 2016, 13:16

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
A tu jeszcze marczewka part 2.


Zgłoś nadużycie #4115 15 grudnia 2016, 19:37

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
No wlasnie, nie wiem czy mam dobra pamiec ale odpisze na tyle co zapamietalam z Waszych wypracowan 😜

Brunette jakos mi umknelo to,ze zabieg sobie robisz sama na wlosy. Robisz tak dlugo, ze na pewno masz juz wprawe. Ja mam mieszane wlosy ,troche sie boje ze przy glowie bym miala oklaple jak zmokly pies.. Co do ziemniaka, to wszystko moze uczulic niestety. Ja juz sie boje co bedzie dalej skoro przy marchewce sie takie bole pojawily. Niestety trwa to juz dzien 4. Dalam jej czopek glicerynowy i zalatwila sie po nim, ale w malej ilosci i kupka i tak zbita byla. Dalam wiec sliwke i czekamy na rezultaty :( Ze sliniaczkami to po wielu zniszczonych ubrankach i pieluchach wpadlam na pomysł kupienia sliniako fartucha. Tez mi szkoda, ze rekawki nie maja ceratki, ale moze nie bedzie tragedii. Wiekszosc i tak ladowala pod broda, a ona sliniaki pieluchy itd podczas jedzenia wklada dodatkowo do buzi. Co do strojenia, to byc moze jest moja jedyna corka, wiec stroje ja poki moge, tym bardziej ze ubranka dla dziewczynek sa takie piekne 😍

Buba ja tak samo, mam depilator ktorego nie uzywam, bo wyrywanie tych grubych, twardych wloskow jest strasznie bolesne. Dodatkowo u mnie sie pojawia problem wrastajacych wloskow i zapalenia mieszkow wlosowych :/ Pisalyscie o laserach mysle, ze warto spróbować.

Lorelei ale super prezent wymyslilas, sama tez bym chetnie skorzystala z takiego lotu. Na pewno bedzie bardzo zadowolony. Ale fajnie, ze juz macie wakacje zarezerwowane 😊

P.s. Fotki cudne. Julcia dobrze wyglada, a Kamilek ma kozacka mine na tym foto 😀

Zgłoś nadużycie #4116 16 grudnia 2016, 8:06

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Paulinka pewnie za dużo ryżu i marchewki na razie, bo oba mają właściwości zatwardzające, dlatego przy wprowadzaniu nowych produktów nie robi się ich codziennie tylko z dniem przerwy. Mam nadzieję, że śliwki pomogły.

Wczorajsze zdjęcie to Iza :P średnio lubi marchewkę jak widać :) więc możecie ich porównać :D

Iza dziś z 1 pobudką o 2.00 ale Kamil o 5 już stwierdził, ze trzeba wstawać, jak go przekonałam, żeby jeszcze spał, to o 6 nie mógł się obudzić. Dziś sprzątanie, bo jutro z dwójką się nie da. A w weekend robimy pierniczki i ubieramy choinkę :)


Zgłoś nadużycie #4117 17 grudnia 2016, 15:25

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Ah myslalam ze to Kamilek, sa do siebie podobni. Zasmakowala juz w marchewce? Ryzu malej nie dawalam, kleiku tez nie, wiec pol sloiczka marchewki to bylo za duzo. Zastanawiam sie teraz jak wrocic do marchewki zeby uniknac takich problemow. Chwilowo planuje zaprzestac podawania sloikow i zaczac od nowa na kleiku kukurydzianym. Dzisiaj w koncu udalo sie zrobic samodzielna kupke taka jak zawsze, wiec marchewka juz strawiona.

Zgłoś nadużycie #4118 17 grudnia 2016, 20:32

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
To musiałam jakoś źle zrozumieć, że zagęszczasz jej mleko kleikiem ryżowym i jej nie smakuje. My dziś po akcji pierniczki, jutro akcja ubieranie choinki :)
Chyba znów zacznę brać witaminę D bo jakoś mało energii mam do tego znów spadam z wagi i teraz ważę 47,5 kg mimo, że jej normalnie i wcale nie ćwiczę.


Zgłoś nadużycie #4119 17 grudnia 2016, 23:39

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Lorelei kusisz :P dalam jej kilka razy po 1 dziecięcej lyzeczce do jednej butelki mleka w ciagu dnia tego kleiku ryzowego, ale przed marchewka. Tez mialam wrazenie ze ja brzuszek po tym bolal, wiec przestalam podawac. Jej to musisz byc drobna, skoro tyle wazysz. Ile masz wzrostu? Ja nadal widze ze nic nie zgubilam po ciąży, odliczam dni az bede mogla cwiczyc.. :(

Zgłoś nadużycie #4120 18 grudnia 2016, 15:24

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Hej dziewczyny, u nas zmiana o 180 stopni. Kilka dni temu pochwalilam się, że moje dziecko to aniołek no i mam za swoje. Trzeci dzień jak nie śpi, to głównie się drze a właściwie skrzeczy trochę jak papuga. Tylko na rękach i w pionie się uspokaja. Nie mam już do tego siły, nie wiem o co jej chodzi. Może zęby idą, innego pomysłu nie mam.

Paulinka masz rację że włosy po zabiegu są trochę przyklapnięte ale mi to nie przeszkadza. Widocznie nasze dziewczynki nie są jeszcze gotowe na pokarm stały bo moja też źle zareagowała ale nie brzuszkowo tylko na twarzy coś się jej pojawiło. Narazie jesteśmy na samym mleku.

Lorelei fajny kierunek wybraliscie, dzięki za link, zobaczę jak będę w Ikei. Jakim laserem usuwalas włosy? Light sheer jest podobno najskuteczniejszy a przynajmniej tak mi na studiach wmawiali. Możesz napisać coś więcej na ten temat? Kiedy robiłaś, ile zabiegów było potrzebnych i jakie miałaś włosy przed zabiegiem? Super pierniczki, jeśli smakują tak jak wyglądają to muszą być pyszne.

W końcu "doczekałam" się okresu. To mój pierwszy w życiu bezbolesny ale masakrycznie się ze mnie leje. Też tak miałyście? My ubralismy wczoraj choinkę i spakowalismy juz wszystkie prezenty. Teraz tylko czekamy na święta.

Zgłoś nadużycie #4121 18 grudnia 2016, 16:19

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Lorelei mam pytanie do Ciebie. Czy to może być AZS?

Zgłoś nadużycie #4122 18 grudnia 2016, 16:25

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
i jak już jestem przy kompie to wstawiam włosy sprzed 4 lat
1. przed zabiegiem
2. bezpośrednio po
3. jakiś miesiąc po bez suszenia i układania

Zgłoś nadużycie #4123 18 grudnia 2016, 19:09

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Brunette czy ta zmiana jej sie luszczy? Typowy obraz azs: czerwone luszczace sie placki, czasem pekniecia skory.. A wloski wygladaja tak jakbym oczekiwala, czyli jak po prostowaniu :D Dziewczyny czy ktoras z Was podaje dziecku probiotyki? Bo mialabym kilka pytan

Zgłoś nadużycie #4124 18 grudnia 2016, 19:11

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Brunetka wydaje się podobne do skazy białkowej- taka szorsta skórka, dziecko może się próbować drapać. Zobacz pod kolanami i w zgięciach łokci. Trzeba używać emolientów i zmienić mleko. Może przejdzie z czasem i nie zrobi się z tego AZS. Może się pojawiać po 3 miesiącu życia, więc skonsultuj z lekarzem dla pewności.

Depilację robiłam takim laserem- http://laserique.pl/depilacja-laserowa-wroclaw
Mam ciemne włosy (rano golone, wieczorem już widać czarne kropki), zrobiłam 5 zabiegów (miało być 6, ale zaszłam w ciążę). Na początku co 6 tygodni, potem co 2 miesiące potem co 3 miesiące. Musiałam mieć krem znieczulający bo pachy to bolały gorzej niż poród (raz prawie lasce zemdlałam). Kosmetyczka mówi, że ona sobie zrobiła bikini, ale pach nie dała rady, bo za bardzo bolało. Na łydkach efekt jest fajny, wystarczy, że raz na miesiąc przejadę depilatorem. Pachy efekt mizerny- włosy cieńsze, ale nie jest ich mniej.

Jeśli chodzi o okres to też zauważyłam, że są dużo bardziej obfite :(

Może spórbuj z jakimiś żelami na ząbkowanie albo Camilą możę coś pomoże i obie będziecie spokojniejsze.


Zgłoś nadużycie #4125 18 grudnia 2016, 21:33

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Paulinka ja podawalam trilac jak Julka miala kolki ale to było trzy miesiące temu. Skóra się nie łuszczycy. Jak się zdecydujesz na keratynę to służę radą.

Lorelei tego laseru akurat nie znam. Czyli miałaś takie włosy jak ja. Niby rezultaty są na takich najlepsze. Będziesz robiła zabieg przypominający? Zastanawiałam się nad żelem ale dziąsła ma normalne ładne różowe, nic pod nimi nie wyczuwam i nie chciałem niepotrzebnie smarować. Jutro chyba to zrobię. A może to skok, już sama nie wiem. Myślisz że skaza może wyjść po tylu tygodniach? Cały czas dostaje to samo mleko. W zgieciach kolan i łokci nic nie ma ale w zgieciu stopy trochę jej skóra schodzi. W emoliencie kapiemy ja od początku ale kremu do twarzy używam zwykłego musteli. Jeśli są emolientowe to jutro idę kupić.

Zgłoś nadużycie #4126 19 grudnia 2016, 8:34

Buba Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 543 Podziękowania: 71
Hello :)

Dawno nie pisałam i się nazbierało. Kubuś bidny pochorował się, ma kaszel, katar, gorączkę do 39 stopni, myślę że już do końca tyg. nie będę go puszczać do przedszkola. Pewnie za chwilę pozarażamy się wszyscy, żeby tylko mała lekko to przeszła.

Brunette, włosy wyglądają super po tym zabiegu, takie gładziutkie! A jaki efekt jest na włosach kręconych, pewnie włosy są trochę oklapnięte?
Na dole wrzucę Ci zdjęcie jak Kubuś miał azs, jak to u niego wyglądało i sobie porównasz. Po zdjęciu widzę, że Julcia ma tak samo. U nas nie było alergii, po prostu skóra była sucha, robiły się takie placki głównie na buzi, policzkach, w fałdkach, na szyi. A czy ją to swędzi? Wg mnie możesz Julii dawać do mleka raz dziennie saszetkę Latopicu, ja Kubie dawałam i dodatkowo bardzo mocno nawilżałam, natłuszczałam mu skórę i pozbyliśmy się cholerstwa, ale to w okolicy 1. urodzin. Może na Twoją małą szybciej to zadziała i już niebawem placki na buzi się skończą. Jak nie masz gdzie kupić Latopic w saszetkach to podawaj jej Dicoflor, ale Latopic najlepszy na te sprawy. Dobrze, że kąpiesz ją w emolientach, po kąpieli dodatkowo smaruj ją kremami natłuszczającymi. My przerobiliśmy mnóstwo firm, a najlepiej działała wspominana przeze mnie maść witaminowa z apteki, tylko pediatra musi Ci receptę wypisać.
Ja na szczęście jeszcze nie miałam okresu i oby długo nie przylazł! Po ciąży z Kubusiem też mi się pozmieniało, bo zaczęłam dość boleśnie odczuwać moment owulacji, miesiączka była mocniejsza. Ciekawe jak będzie teraz.
Jagoda od dwóch dni jest też miaucząca, potrafi się strasznie rozpłakać, ale ja widzę że to z bólu, nie żadna kolka czy coś, mojej na pewno idą ząbki i to przez to. Podałam jej w dzień Pedicetamol i usnęła na 3h. Jak jej przejadę palcem po dziąśle to wyczuwam że w trzech miejscach szykują się ząbki.

Paulinka, to się wyjaśniło, marchewka zablokowała kupę ale dobrze że już zrobiła, pewnie ją bolał brzuszek. A dlaczego pytasz o probiotyk? Bardzo dobrze, że małą stroisz, kiedy jak nie teraz :D najpiękniejsze są ubranka dla małych dziewczynek, nic nie przebije tych uroczych sukieneczek, falbanek.
Lorelei, fajnie że miałaś laser. Kurde to musi być mega ból pod pachami, tak samo w okolicy bożenki, masakra. Ale produkcja pierniczków, wooow, jak ich trochę zjesz zaraz Ci waga podskoczy :) (ja bym chciała żeby mi tak mimochodem kg spadały, od tygodnia mż, nie jem słodyczy, nie piję gazowanych napoi tylko wodę i rano kawę, nie jem po 18 i efekty są póki co 1,5kg). Masz jakieś stresy?


Zgłoś nadużycie #4127 19 grudnia 2016, 12:59

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
O kurcze biedny Kubuś, dużo zdrówka dla Niego. Może podawaj Jagódce witaminę C profilaktycznie. Wydaje mi się, że u Julki to jednak troszkę inaczej wyglada. Dziś jest też już dużo lepiej. Będę dalej przemywac emolientem. Jak nie zejdzie to kupię te saszetki. A może to faktycznie po ziemniaczku. Nie wiem kiedy wrócić do warzyw. Ja właśnie owulacji teraz nie czułam a przed ciążą bolała mnie cała strona. Już Wam kiedyś pisałam jak wyglądały u mnie miesiączki. Moja mama też przed ciążą miała straszne bóle a po ciąży jak ręką odjął. Mam nadzieję że mi tak zostanie bo przez ostatnie 20 lat nieźle się nacierpialam. Co do zębów to może ja nie potrafię rozpoznać że idą. Co dokładnie czujesz pod palcami? Zgrubienie? Wybrzuszenie? Są bardziej twarde dziąsła w tym miejscu? U Julki wygląda to tak samo jak miesiąc i dwa miesiące temu ale z drugiej strony cały czas jeździ po dziąsłach paluszkiem. 1,5 kg w tydzień to świetny wynik. Chyba muszę pójść w Twoje ślady bo przybyło mi ostatnio 2 kg ale przed świętami nie biorę się za dietę bo u mnie to nie ma sensu 😃 poza tym mam teraz ogromny apetyt.
Dziś Julka nam się obudziła o 3:40 i w płacz. Utuliłam ją, zasnela, odłożyłam i znów w płacz więc znów ja tule usypiam i odkładam a ona znowu w ryk. Mąż zrobił mleko i aż się cała trzęsła jak zobaczyła butelkę. Wciągnęła 210ml w moment, potem godzina zabawy i o 5 usnela. O 9 znów pobudka na mleku i od 10 cały czas śpi. Strasznie się rozregulowała, mam nadzieję że się wkrótce umormuje.
Mój kochany balwanek kończy dziś 4 miesiące 😍

Zgłoś nadużycie #4128 19 grudnia 2016, 14:29

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
No wlasnie pytalam o probiotyk pod katem alergii pokarmowej, poniewaz kupilam Latopic i zastanawiam sie czy moge podawac bez kosultacji z lekarzem. Na ulotce napisane zeby stosowac pod nadzorem lekarza. Ja mala smaruje i kapie w Latopicu, ale nie ma mega tragicznej skory dlatego smaruje co drugi dzien, no ale przy dotyku skora nadal wydaje sie przesuszona wiec chyba zaczne codziennie. Chcialam wlasnie uzupelnic to probiotykiem zwlaszcza na problemy brzuszkowe. Tez juz mam kupiona Camilie, bo mala nadal jest rozdrazniona, no ale zaczelam wprowadzac do diety kleik kukurydziany wiec obawiam sie podac cokolwiek innego zeby ewentualnie bylo wiadomo co wyeliminowac.

Brunette moze tydzien poczekaj i sprobuj wrócić do warzyw, albo do momentu az zejdzie to Julci z policzka.
Co do miesiaczek.. Ja nadal mam plamienia, ostatnio znow krwawienia trwaly 13 dni. Faktycznie sa bardziej obfite, bolesnosc chyba taka sama. Owulacja boli jeszcze bardziej niz przed ciaza.

Buba to kurujcie sie, kurcze oby Was nie porozkladalo na same święta. Zdrowka dla Kubusia

Zgłoś nadużycie #4129 19 grudnia 2016, 16:48

Brunette83 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 594 Podziękowania: 88
Paulinka nawet na paracetamolu jest napisane żeby skonsultować z lekarzem, myślę że możesz podać Latopic ale ja bym nie podała dwóch nowych rzeczy jednocześnie. Odczekaj trzy dni po podaniu kleiku. Ja przy kolkach trilac i espumisan podałam bez konsultacji z lekarzem. Poza tym co lekarz to opinia. Jeden Ci powie żebyś podała a inny że nie. A nie masz telefonu do swojej pediatry żeby spytać jeśli masz wątpliwości?

Zgłoś nadużycie #4130 20 grudnia 2016, 10:44

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Paulinka probiotyki są bezpieczne można je dawać profilatycznie i nic się nie będzie działo, trzymaj się tylko dawkowania.

Brunetka zastanawiam się cały czas nad udami, więc wtedy może zrobię zabieg przypominający. Skończyliśmy szczepieć, więc będę mieć więcej kasy :)

Buba zdrowia dla Was, może ominie Jagódkę, bo kp powinno niby ją ochronić. Mam nadzieję, że Was na święta nie rozłoży. Stresów nie mam generalnie, ale zrobię sobie krzywą cukrową w styczniu czy to może nie są jakieś problemy typu cukrzyca.

Iza na szczepieniu już zaczęła płakać na widok pielęgniarki, więc chyba pamętała z zeszłego tygodnia :) teraz śpi, bo od rana nie miała kiedy zasnąć. Brzydko dziś, do tego po obu stronach ulicy kopią jakieś dziury, więc odpuszczam spacer dziś.