Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpnióweczki 2016

Zgłoś nadużycie #2651 15 czerwca 2016, 17:05

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Ploty z koleżankami jak zwykle super :) następnym razem biorę inne ciastko, bo się nim mega zasłodziła. One mają synka i córeczkę z grudnia, więc już mają 6 miesięcy, takie mega słodziaki- cały czas się uśmiechają i wszystko do dziubka pchają, bo ząbkują :) aż trudno uwierzyć, że niedługo u nas po podłodze się będzie takie małe bobo się turlać :D :D :D
ubranek znów mam multum- mega bodziaków, i spodenek, trochę pajacyków. I 4 kombinezony- 2 na jesień i 2 na zimę :) Jutro mąż mi je przywiezie, bo wyszły z 3 reklamówki i nie miałabym się nawet jak z tym zabrać.

Leciałam szybko do domu, bo mega chmury i faktycznie od 14 30 pada :) synek już się nastawia na chodzenie z mężem po kałużach :)


Zgłoś nadużycie #2652 15 czerwca 2016, 17:15

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Paulinka właśnie nad tym leżaczkiem zielonym się zastanawiałam






Zgłoś nadużycie #2653 15 czerwca 2016, 19:34

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Lorelei to super że się wypadzik udał :) Tysia ja tak samo nad tym zielonym z Lwem się zastanawiałam, bo wolę w uniwersalnym kolorze :)

Zgłoś nadużycie #2654 16 czerwca 2016, 8:05

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Hej :) dziś od rana piękne słońce, ale mam nadzieję, że po to tym deszczu wczorajszym się nie zrobi od razu skwar. Na 11 mam dentystę, a potem wolne.

Kurcze cały czas się zastanawiam co z Brunetką. Jak czytasz to napisz tylko, że u Ciebie ok.


Zgłoś nadużycie #2655 16 czerwca 2016, 11:41

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Faktycznie nam Brunetke wcielo, mam nadzieję że nie stało się nic złego.. Lidzia leży ze mną dziewczyna na sali w ciąży bliźniaczej z tego samego powodu co Ty. Różnica u niej w wadze dzieci to 600-700gr. Jedno dziecko ma 1200 a drugie ponad 1800 i jest w 32 tygodniu ciąży . Lekarze jej mówią,że to normalne co innego jakby bliźniaki były jednokosmowkowe. Ale zalecają jej obserwacje, żeby sprawdzić czy ta różnica się nie zwiększy. Mam nadzieję, że Cię to troszkę uspokoi. A jak u Ciebie, wiadomo już coś? Byłaś w końcu badana?

Zgłoś nadużycie #2656 16 czerwca 2016, 11:42

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Lorelei a Ty w końcu odpoczywasz w domku na l4? :) powodzenia u sadysty :D

Zgłoś nadużycie #2657 16 czerwca 2016, 11:58

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
ja chyba nigdy nie będę odpoczywać na razie robię część pracy zdalnie (ale już malutko), bo jest problem z dostępami do systemu dla zastępczyni. Więc wychodzi mi tak z 2h dziennie.

Zjem galaretkę i zabieram się za robienie obiadu, bo może po 13 się zdecyduję na jakąś drzemkę.


Zgłoś nadużycie #2658 16 czerwca 2016, 12:10

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
A mnie się nic nie chce najlepiej spałabym cały dzień masakra. Brunette i lidzia dajcie znać co u was






Zgłoś nadużycie #2659 16 czerwca 2016, 12:22

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Nie mogą sobie dać rady bez Ciebie najwidoczniej, no ale chyba naprawia system i dadzą Ci w końcu odetchnąć :) ja się doczekalam w końcu badań dzisiaj, przepływy ok, ktg ok brak skurczy, wody mi się raczej nie sacza więc jutro idę do domu. Majeczka rośnie dzisiaj z usg już ponad 1600g wyszło. We wtorek mam jeszcze kontrolę, mam nadzieję że poziom wód się nie zmniejszy bardziej. No i stres żeby udało jej się obrócić głowa do wyjścia, a tydzień temu śniło mi się że miałam cesarke bo się nie odwróciła. Mam nadzieję że się nie sprawdzi

Zgłoś nadużycie #2660 16 czerwca 2016, 12:53

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Moja koleżanka jest właśnie w szpitalu ze względu na małą ilość wód możliwe ze będą wywoływać ale ona już 37 tydzień wiec ok






Zgłoś nadużycie #2661 16 czerwca 2016, 12:56

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Wojtek od 15 tyg cały czas głową w dół także mam nadzieje ze nagle się nie obróci nie chce mieć cesarki choć zaczynam juz panikować ze juz coraz bliżej jak sobie przypomnę te bóle porodowe brr mam nadzieje ze tym razem nie będę mieć problemu z łożyskiem






Zgłoś nadużycie #2662 16 czerwca 2016, 12:56

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Paulinka 30 tydz o 1600 wow dużą dziewczynka do porodu podwoi wagę 😊






Zgłoś nadużycie #2663 16 czerwca 2016, 13:13

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Tysia a ja mam pytanie do Ciebie. Czemu nie zdecydowalas się na poród u siebie w Bytomiu? Bo ja ciągle słyszę, że szpital może i straszy ale opieka jest fantastyczna :)

Zgłoś nadużycie #2664 16 czerwca 2016, 13:19

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Oj nigdy w życiu nie chciałabym tam rodzic syf straszny leżałam tam kiedyś w 25 tyg na obserwacji bo syn naciskał na nerke jedna noc wytrzymałam po czym rano wypisałam się na własne zadanie powiedziałam sobie ze nigdy tam nie wrócę






Zgłoś nadużycie #2665 16 czerwca 2016, 13:21

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Choć teraz ponoć remontują porodowkę ale zrazilam się do tego szpitala






Zgłoś nadużycie #2666 16 czerwca 2016, 13:57

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Ja słyszałam o tym szpitalu jak leżałam u siebie w Sosnowcu od dziewczyny, która chciała tam rodzic. Ale trafiła do Sosnowca z nadciśnieniem i się okazało że ma zatrucie ciążowe i przekazali ja na Ligote. Opowiadała właśnie, że syf, że pacjentek chyba ze 20 na jednej sali ale ponoć sprzęt i personel super, że ratują wczesniaki od 25 tygodnia. Zresztą jak miałam akcje z tą szyjka to od innych lekarzy słyszałam, że powinnam jechać do Bytomia bo tam jest specjalistyczna klinika i zajmują się trudnymi ciazami. Kurde bo nie wiem co teraz robić, muszę innego szpitala sobie poszukać

Zgłoś nadużycie #2667 16 czerwca 2016, 14:11

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
Paulina super, że wszystko ok w badaniach wychodzi i faktycznie córa duża. U mnie w skończonym 30 tygodniu pokazywało 1482g :)

A tym przekręcaniem się tak nie przejmuj- synek się przekręcił między 30 a 34 tygodniem, Iza teraz wcześniej. Ale i tak nie masz wpływu na jej ułożenie, w Polsce się przekręcania dzieci nie praktykuje raczej. A w środku to na pewno nie zostanie :P

Tysia ja się właśnie "obudziłam" po godzinnej drzemce- ale trudno zasnąć w dzień i specjalnie wypoczęta nie jestem.


Zgłoś nadużycie #2668 16 czerwca 2016, 14:12

tysia2506 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2910 Podziękowania: 314
Paulinka a ty chcesz w bytomiu rodzic? Skąd jesteś?






Zgłoś nadużycie #2669 16 czerwca 2016, 14:44

lorelei_l Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 1063 Podziękowania: 232
A jeszcze mi się przypomniało- temat znieczulenia. Dzwoniłam do mojej położonej i teraz już nie trzeba wcześniej robić wywiadu z anestezjologiem (tak jak przy porodzie syna), jeśli jest wolny anestezjolog to robi wywiad na bieżąco na porodówce (swoją drogą to musi być super długi i przerywany krzykami, jękami i bluzganiem :D )


Zgłoś nadużycie #2670 16 czerwca 2016, 18:42

Paullinka89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 496 Podziękowania: 56
Tysia jestem z Sosnowca (obok Katowic), rozważam tylko możliwości. Jeszcze Będzin mi przyszedł do głowy, bo bliżej ale jak się nie zdecyduje to będę musiała gdzieś dalej szukać. Lorelei przejmuje się, bo przy niższym poziomie wód może nie mieć jak się obrócić, dlatego mnie tak tu cesarka straszyli. Gorzej jak nie będzie anestesjologa na miejscu, wtedy w ogóle znieczulenia nie podadzą