Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #11031 15 sierpnia 2011, 7:42

Karolinia Supermama
Nie znam się na tym za bardzo ale jak swędzą stopy i dłonie to może chyba świadczyć o zatruciu ciążowym ?? A to bardzo bardzo niedobrze!!!
Zawsze razem:*

Zgłoś nadużycie #11032 15 sierpnia 2011, 8:32

wampirella Zaprawiona w bojach

Margolcia napisał(a)

dziewczyny nie mogę spać ,tak strasznie swędzą mnie dłonie i stopy i wszystko!! już nie wytrzymuję jak to wydrapię to pojawiają mi się takie burchle :(

Zmierz sobie ciśnienie, i sprawdź opuchliznę bo to są najczęstrze objawy zatrucia o swędzeniu nic nie słyszałam.
W ogóle to dzieńdobry, u nas juz 30 stopni :) słoneczko ( pewnie za pare godzien się skichamy z gorąca :P ). Dzisiaj wizyt ciąg dalszy, wszyscy przychodzą się żegnać z nami :) ale nie płaczemy, pewnie płakać będziemy po miesiącu w POlsce :P . A ja to najchętniej pojechałabym na plażę :( ...niestety mała jest za mała. Na obiad mamy przewidziane jakieś ściepki z lodówki na patelni usmażone z makaronem :P I to chyba tyle. Chcę zrobić pierwsze podejście do walizek dzisiaj ufff aż się boje.
Wampirella

Zgłoś nadużycie #11033 15 sierpnia 2011, 8:56

Konto usunięte
Dzień dobry ja położyłam się  z powrotem o 4:30 i wstałam i 7:25 wypiłam wapno nie wiem czy mi coś to pomoże :( jeju!!! jak mnie to swędzi!!!!
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #11034 15 sierpnia 2011, 9:09

Konto usunięte
kurka wodna jeszcze biegunki dostałam :( :( :(

Zgłoś nadużycie #11035 15 sierpnia 2011, 9:39

Palonka83 Zadomowiona

Margolcia napisał(a)