Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #10611 11 sierpnia 2011, 15:03

muzzza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2440 Podziękowania: 526

Aga.W napisał(a)

muzza to wrecz beznadziejnie :/ kurcze a jak cos Cie pod wieczor zaniepokoi, skurcze dorwa to co... do nastepnego dnia kazaliby czekac?
i


wlaśnie wtedy od ręki wchodzisz, bo ktg całymi dniami stoi nieużywane :| żena :|
a co do kolejek, ani razu mnie nikt nie przepuścił, ani razu mi nikt miejsca nie ustąpił. dziady jedne !




Zgłoś nadużycie #10612 11 sierpnia 2011, 15:07

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Mnie ostatnio w realu miła niespodzianka spotkała. Poszliśmy do kasy z pierszeństwem co prawda, ale to też jest kasa do 10 artykułów. Ja stanęłam więc na końcu kolejki, choć mąż mnie do przodu wypychał. Ale nie byłam pewna czy skoro to też kasa do 10 art. to czy ludzie nie zaczną się burzyć, a nie lubię takich sytuacji. I wyobraźcie sobie, że kasjerka mnie zawołała. Pierwszy raz mi się tak zdarzyło i było to miłe. I nawet ludzie nic nie mówili.





Zgłoś nadużycie #10613 11 sierpnia 2011, 15:09

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
no fryki mi sie smażą(domowe najlepsze)przyszły fotki które dałam do wywołania takie z Paryża z sylwestra i z Holandii ale mnie na wspomnienia wzieło ;) i taka chudziutka byłam :D załaczam jedną gdy jeszcze nie miałam wielorybich rozmiarów ;)


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #10614 11 sierpnia 2011, 15:11

Konto usunięte
agf to dobrze trafilas ;)  
uhh te stare baby to sa najgorsze, juz nigdy w tramwaju takiej nie ustapie!
muzza u mnie luz w szpitalu... zadzwonilam, prosze przyjsc o 11 zeby pani nie czekala i po krzyku... bo rano to kolejki sa :)  
zobaczymy jak w praktyce bedzie :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #10615 11 sierpnia 2011, 15:12

Konto usunięte
snoopy tez tesknie patrze na swoje zdj chude :P a moj facet jeszcze bardziej :P
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #10616 11 sierpnia 2011, 15:15

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
jak powiedziałam mojemu ze  juz prawie 80kg waze to sie zasmial ze tyle co on ale potem dodał ze szczupli jestesmy :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #10617 11 sierpnia 2011, 15:17

Konto usunięte
no ja swojego nei przegonilam ciagle :P oj chyba bym sie chlasnęła gdyby wazyla wiecej niz on :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #10618 11 sierpnia 2011, 15:18

Konto usunięte
a mój mówi że i tak jestem laska bo wygląda jakby mi tylko piłkę do brzucha doczepili :)   KŁAMCA!!
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #10619 11 sierpnia 2011, 15:19

Konto usunięte
mój nei jest tak uprzejmy zeby klamac :P a czasem mi potrzeba :P wiec ciesz sie ze Twoj klamie :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #10620 11 sierpnia 2011, 15:22

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

Margolcia napisał(a)

a mój mówi że i tak jestem laska bo wygląda jakby mi tylko piłkę do brzucha doczepili :)   KŁAMCA!!


mój też tak gada,obłudnicy normalnie !!! a jak mówię że swoje stare spodnie jestem w stanie włożyć tylko do połowy ud to mówi ze mi sie wydaje,no cholera przecież spodnie mi sie nie skurczyły !!! :| :| Aga ,ja to chyba bym wolała żeby mój prawde mówił,a nie tu mówi coś a w oczach co innego....

Zgłoś nadużycie #10621 11 sierpnia 2011, 15:24

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
kłamią nie dobrze jak by który prawde powiedział ze gruba jestes to by w pysk pewnie od razu dostał :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #10622 11 sierpnia 2011, 15:24

Konto usunięte

schmetterling napisał(a)

mój też tak gada,obłudnicy normalnie !!! a jak mówię że swoje stare spodnie jestem w stanie włożyć tylko do połowy ud to mówi ze mi sie wydaje,no cholera przecież spodnie mi sie nie skurczyły !!! :| :| Aga ,ja to chyba bym wolała żeby mój prawde mówił,a nie tu mówi coś a w oczach co innego....


ja też wolę jak mówi prawdę :) ale w spodnie to ja wchodzę swoje tylko w biodrach już nie to samo ;)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #10623 11 sierpnia 2011, 15:27

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

Margolcia napisał(a)

ja też wolę jak mówi prawdę :) ale w spodnie to ja wchodzę swoje tylko w biodrach już nie to samo ;)


ja niesetety nie wchodzę ,tzn w jedne wchodzę ,ale one były takie raczej mało dopasowane,a ye inne to mam wszystkie takie mega obcisłe rurki że po praniu jak wkładałam to musiałam wygibasy czynic żeby je włożyć :) to sie nie dziwię ze teraz taka lipaaaaaa

Zgłoś nadużycie #10624 11 sierpnia 2011, 15:28

wiolka1991x Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 5443 Podziękowania: 240
moj mowi ze wcale nie przytylam tylko sam brzuszek ale zaraz dodaje ze na pewno szybko sobie poradze spowrotem do figury sprzed ciazy :P
moja wielka miłość na maleńkich nóżkach

Zgłoś nadużycie #10625 11 sierpnia 2011, 15:29

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

wiolka1991x napisał(a)

moj mowi ze wcale nie przytylam tylko sam brzuszek ale zaraz dodaje ze na pewno szybko sobie poradze spowrotem do figury sprzed ciazy :P


to tez juz słyszałam od mojego :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #10626 11 sierpnia 2011, 15:29

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Wy już przestańcie o tych rozmiarach bo spać nie będę mogła :( marzą mi się moje szpilki i krótkie spódniczki, leginsy i tuniki. Puki co mam przed oczami XL :( kicha, będzie ciężko, tym bardziej że jeszcze karmię. Ale jak tylko przestanę to przysięgam na moją grubą dupę, że się za siebie wezmę, nie mogę na siebie słonia już patrzeć :(
Wampirella

Zgłoś nadużycie #10627 11 sierpnia 2011, 15:31

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

wampirella napisał(a)

Wy już przestańcie o tych rozmiarach bo spać nie będę mogła :( marzą mi się moje szpilki i krótkie spódniczki, leginsy i tuniki. Puki co mam przed oczami XL :( kicha, będzie ciężko, tym bardziej że jeszcze karmię. Ale jak tylko przestanę to przysięgam na moją grubą dupę, że się za siebie wezmę, nie mogę na siebie słonia już patrzeć :(


smutne to co piszesz :( takie przygnębiające :(
wszystkie zgubimy nasze zbedne kilogramy,na to trzeba czasu i uda nam się !!! Wiadomo,nie ma lekko i nikt nie mówił że bedzie łatwo,ale uda sie i koniec!! i Ty też masz w to wieżyć!!!

Zgłoś nadużycie #10628 11 sierpnia 2011, 15:33

Konto usunięte
dobra ja już uciekam się szykować do lekarza :) paaaa :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #10629 11 sierpnia 2011, 15:33

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
pewnie ze zgybimy,jedne wczesniej ,drugie troche pozniej ale sie uda :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #10630 11 sierpnia 2011, 15:34

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

Margolcia napisał(a)

dobra ja już uciekam się szykować do lekarza :) paaaa :)

daj znac co i jak jak wrocisz :D


http://oliwunia.blogspot.com/