Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #9431 4 sierpnia 2011, 20:29

Konto usunięte
ja kupię te białe najzwyklejsze haha :) pokażę Wam jakie śliczne :P
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #9432 4 sierpnia 2011, 20:30

wiolka1991x Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 5443 Podziękowania: 240
o rany ale zdzierstwo...heh :P
moja wielka miłość na maleńkich nóżkach

Zgłoś nadużycie #9433 4 sierpnia 2011, 20:32

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Też  widziałam kolorowe tetrówki, ale ograniczyłam się do białych ;)





Zgłoś nadużycie #9434 4 sierpnia 2011, 20:35

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
Witam! :)
My juz po obiedzie (ziemniaki z smietana, buraczki i filety z kurczaka obtoczone w przyprawie do kurczaka) obejrzelismy na Comedy Central Kasie i Tomk a teraz siedzimy sobie na komputrach i odpoczywamy ;) dzwonilam 2razy do poloznej i wyslalam jej smsa czy jak odejdzie czop sluzowy to mimo to mozna uzywac zewnetrznie krem na grzybice Clotrimazolum ale ani nie odpisala ani nie oddzwonila i nie wiem :/ poza tym nic sie nie zmienilo ;P
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #9435 4 sierpnia 2011, 20:35

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
ja białe kupiłam po 2,20 a kolorowe były po ok 5


Zgłoś nadużycie #9436 4 sierpnia 2011, 20:37

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
tutaj jedynie jakie mozesz kupic pieluchy tetrowe to tylko kolorowe. I tez nie sa za tanie :/ ale zamowilam na stronie polskiego sklepu 10 tetrowek i juz mi przyszly, wypralam i wyprasowalam i czekaja :)
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #9437 4 sierpnia 2011, 20:42

Konto usunięte
Agf tak, ten kurzowy to niby niebieski-błekitny... oficjalnie tak sie zwie :D heh ale dla mnie wygląda jak kupka kurzu... a jak się  pokołtuni to już całkiem... ile to razy trzeba było te kłaczydła wycinać... a czasem i do 'psiego szyku' pojechać na golenie :D masakra :)
u mnie rzygają chyba z pasji wiesz... czy linieją czy nie, paw raz dziennie musi być :P  
dobrze że whiskasik oj dobrze, kiedyś miałam chęć je doinwestować i kupić royala ale przy tych cenach to daj spokój, horror!
i ja tez już nieco osiadłam, nie latam tak jak jeszcze tydzień temu :) koniec tego dobrego... za bardzo wszystk boli :/
też tetrówki widziałam wzorkowe, ale ... białe to białe, i o połowe tańsze :P
Editwil Ty masz taka i do tego z dzieckiem w pakiecie :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #9438 4 sierpnia 2011, 20:43

wiolka1991x Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 5443 Podziękowania: 240

editwil napisał(a)

No to proszę :P Ja mam taką


eee no calkiem fajniusie :) nom moze jak beda u nas to choc 2 kupie :P
moja wielka miłość na maleńkich nóżkach

Zgłoś nadużycie #9439 4 sierpnia 2011, 21:53

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1583

Karolinia napisał(a)

Kurczę wiecie co dzisiaj korzystałam z ładnej pogody, chodziłam sobie po podwórku, trochę w hamaku się pobujałam i tak teraz patrzę że ostro się opaliłam, a szczególnie nogi... Aż jestem w szoku, zawsze to mi najciężej opalić a tu m,oże z godzinkę na umiarkowanym słonku(hamak w cieniu już)  i takie efekty!!


Mi właśnie mąż oznajmił, że sobie plecki opaliłam - oczywiscie na czerwono, bo ja tylko tak- pewnie na tym spacerku albo jak kosiłam trawkę- miałam na sobie top i teraz jestem raczkowa, ale nie piecze na szczęście. Dekolt też lekko opalony,ale ponoć pley bardziej. Ostre to słonko :)


Zgłoś nadużycie #9440 4 sierpnia 2011, 22:21

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Też bym się chętnie opaliła, ale szczerze to nawet do parku parę bloków dalej mi się nie chce iść. Ale karmiąc na solarium można iść, prawda? ;)





Zgłoś nadużycie #9441 4 sierpnia 2011, 22:22

Romka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2553 Podziękowania: 390
Matko! Teraz za każdym wejściem kilka stron do czytania!Asia wyprała mi białe ciuszki jak usłyszała,że główka nisko ;) Dzisiaj troszkę gorzej się oddychało.Odwołałam wyjazd do koleżanki na wieś, jednak godzina pociągiem(autem juz nie daję rady) to szeleństwo ;) Idę spać ;)
http://grzdyl.blogspot.com

Zgłoś nadużycie #9442 4 sierpnia 2011, 22:36

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
No Romeczka, lepiej w domku i się nie forsuj. A z pomoca córy to ty masz fajowo :) ja dwa z czterech prań zrobiłam, ale za prasowanie się wziąć nie mogę... Mam wrażenie, że takie maciupkie to trudniej prasować niż moje  :/





Zgłoś nadużycie #9443 5 sierpnia 2011, 8:00

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Cześć, nie mogę normalnie uwierzyć, że jestem pierwsza! Wstałam po 7.00 zaraz jak mąż poszedł do pracy, bo jakoś nie mogłam zasnąć. Za jakieś 2-3 godzinki pewnie pójdę się zdrzemnąć, ale trudno. Dziś znowu nasza kotka zrobiła nam w nocy dwie pobudki próbując się dostać do sypialni :/ Mam nadzieję, że zaraz załapie, że nie da rady i da sobie spokój. Ja na razie powolna kawka, ale nawet pranie - pieluchy i białe ręczniczki, wstawiłam :)





Zgłoś nadużycie #9444 5 sierpnia 2011, 8:04

Karolinia Supermama
Rejestracja: Lip, 2011 Posty: 6226 Podziękowania: 719
O ile się nie mylę to solarium odpada przez okres karmienia... Ale mogę nie mieć racji
Zawsze razem:*



Zgłoś nadużycie #9445 5 sierpnia 2011, 8:26

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
W sumie to nie wiem czemu miałoby solarium w czasie karmienia szkodzić... Pytam, bo może któraś  z was ma jakies doświadczenia :)





Zgłoś nadużycie #9446 5 sierpnia 2011, 8:46

muzzza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2440 Podziękowania: 526
bo bedziesz miala napromieniowane mleko ;)
kurde, normalnie nie wierze, obudziłam się z katarem, bólem głowy i gardła! przecież nawet nie mialam się gdzie przeziębić : Pewnie przez forum złapałam wirusa.




Zgłoś nadużycie #9447 5 sierpnia 2011, 8:56

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Nooo, i będzie świeciło na zielono ;)
A coś może tu i krąży, jakiś wirus, bo ja kilka dni temu też tak jakby podziębiona byłam i czułam, że mi sie chyba zaczyna opryszczka robić na ustach, ale się wygrzałam, usta cytryną wysmarowałam i minęło :)





Zgłoś nadużycie #9448 5 sierpnia 2011, 8:56

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

muzzza napisał(a)

bo bedziesz miala napromieniowane mleko ;)
kurde, normalnie nie wierze, obudziłam się z katarem, bólem głowy i gardła! przecież nawet nie mialam się gdzie przeziębić : Pewnie przez forum złapałam wirusa.


nieraz tak jest ze kładziesz sie zdrowa a budzisz chora


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #9449 5 sierpnia 2011, 8:57

muzzza Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 2440 Podziękowania: 526
Margolcia prątkuje :) he he




Zgłoś nadużycie #9450 5 sierpnia 2011, 9:01

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
Uff dzien dobry, ten brzuch mnie wykonczy :/.
Boli, boli ale wciaz nic z tego.
Poki co wstawilam juz zupe i pranie, potem tylko powiesze i skoncze obiad i nic wiecej dzisiaj nie robie, chromole hehe.
W weekend czeka nas przeprowadzka, chyba sobie zatkam pewna czesc ciala korkiem na miejsce tego naturalnego co odszedl bo nie wiem jak to przetrzymam inaczej.
Za to odpadlo mi troche roboty bo na czas przewozenia maz zawiozl wszystkie malutkie ciuszki do tesciowej a ta w przyplywie nie wiem czego bo na pewno nie milosci rodzinnej kupila Lovele, poprala wszystko co zostalo i poprasowala - dodam ze moja tesciowa to typ ktory uwaza ze najwieksze nieszczescie jakie dotknelo ich rodzine to ja wiec nie wiem skad ta nagla pomoc.
Plakac w kazdym razie nie bede, dobre chociaz i to ;) .