Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #8851 2 sierpnia 2011, 11:44

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Ech, wy żeście się na piątek poumawiały, trzymam kciuki, a ja mam stan PANIKA włączony. Czy może znajdzie się tu taka, co chiałaby za mnie urodzić ??





Zgłoś nadużycie #8852 2 sierpnia 2011, 11:45

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

agf napisał(a)

Ech, wy żeście się na piątek poumawiały, trzymam kciuki, a ja mam stan PANIKA włączony. Czy może znajdzie się tu taka, co chiałaby za mnie urodzić ??

jak znajdziesz taka to do mnie tez podeślij :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8853 2 sierpnia 2011, 11:55

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
a co jest gorsze od paniki ?? Jest coś takiego ?? Jak tak to ja to właśnie mam,także Ola nie przejmuj się ;)
Aga i Olka ,widzę że już ustaliłyście co i jak :) Ja to sobie jeszcze życzę oprócz tego kąpanka i śniadanka,żebym włosy zdążyła wyprostować haha :D :D
Snoopy jak to? To dziwnie jakoś w tym wojsku,zresztą wojsko czy nie wojsko to chyba prawo wszędzie takie samo powinno obowiązywać no nie ?? Dziwne to dla mnie to co piszesz....może wkręcają Twojego chłopa żeby nie dać mu tego tacierzyńskiego ?? Bo u mojego w firmie nawet nie wspomnieli,a jak pytał to mówili że nic nie wiedzą na ten temat.Dopiero jak ich do muru przyparł to się dowiedział co i jak.
 
Ale się wkurzyłam ,wysłałam do rmf fm nazwę swojej miejscowości,110 tysięcy do wygrania,a te gnojki zadzwoniły do jakiegoś pajaca i co i wygrał !! Tak jak by do mnie nie mogli zadzwonić :| mogłam dopisać że w ciąży jestem ,podobno ciężarnej się nie odmawia :D

Zgłoś nadużycie #8854 2 sierpnia 2011, 12:00

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

schmetterling napisał(a)

a co jest gorsze od paniki ?? Jest coś takiego ?? Jak tak to ja to właśnie mam,także Ola nie przejmuj się ;)
Aga i Olka ,widzę że już ustaliłyście co i jak :) Ja to sobie jeszcze życzę oprócz tego kąpanka i śniadanka,żebym włosy zdążyła wyprostować haha :D :D
Snoopy jak to? To dziwnie jakoś w tym wojsku,zresztą wojsko czy nie wojsko to chyba prawo wszędzie takie samo powinno obowiązywać no nie ?? Dziwne to dla mnie to co piszesz....może wkręcają Twojego chłopa żeby nie dać mu tego tacierzyńskiego ?? Bo u mojego w firmie nawet nie wspomnieli,a jak pytał to mówili że nic nie wiedzą na ten temat.Dopiero jak ich do muru przyparł to się dowiedział co i jak.
 
Ale się wkurzyłam ,wysłałam do rmf fm nazwę swojej miejscowości,110 tysięcy do wygrania,a te gnojki zadzwoniły do jakiegoś pajaca i co i wygrał !! Tak jak by do mnie nie mogli zadzwonić :| mogłam dopisać że w ciąży jestem ,podobno ciężarnej się nie odmawia :D

he ja tez zawsze wysylam i zawsze sie wkurzam jak ktos inny wygra :D zaraz wlacze  radio i tez wysle :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8855 2 sierpnia 2011, 12:01

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1583

agf napisał(a)

Mamaela - Twój opis porodówki brzmi normalnie jak jakiegoś centrum SPA :) Fajnie, że ci się podoba i zobaczyłaś co gdzie i jak. Mnie moja wizyta wczorajsza na bloku porodowym przeraziła, aż nie mogłam zasnąć, poza tym ta niepewność czy na pewno tam będę czy w sierpniu wyląduję gdzieś nie wiadomo gdzie jest masakralna :(
Fajnie macie dziewczyny, że te naklejeczki, maluneczki itp w pokoikach robicie. U nas łóżeczko stoi w sypialni i trochę tak nie bardzo jak dla mnie moją sypialnę w dziecięce przyozdobić... Może później coś tylko na ścianie nad łóżeczkiem powiesimy, ale się zobaczy.


No mówię Wam i ja i mąż byliśmy w szoku, teraz rozumiem dlaczego ta położna naciskała na spotkanie na oddziale z mężem- poprzednio spotkałam się z nią na herbatce, poza szpitalem i bez męża.
Poprzedni szpital, w którym rodziłam syna był właśnie jak rzeźnia :( sala porodowa chyba z 16 boksami z przepierzeniem z zasłonki :( Tragedia- pomimo, że ja tam rodziłam rok po otwarciu oddziału!!  A tutaj mój mąż zaglądał do tych sal porodowych (a ponoć w najładniejszej nie byliśmy bo tam właśnie był poród- w niej ponoć jest nawet telewizor!!. )i widziałam, że mu się podobało- łóżka ładne, poprzykrywane prześcieradłami, czysciutko, podłoga widać nowe kafeleczki, w każej sali kanapa z takimi poduchami różnej wielkości- połozna się śmiał, że tatusiowie często na nich śpią jak poród się przedłuża :)   Łazienki z toaletą, bidetem i prysznicem w każdej sali ( a prysznic z takim wypasionym panelem- deszczownica ale też bicze na plecki-podobny mam w domu).  Piłki w kilku rozmarach w każdej sali i na ścianie drabinki. trochę go zmroziło na sali operacyjnej do cesarek,ale ona też wyglądała dobrze.  Wanna była w 2 z 3 oglądanych sal- tych jednosobowych, w tej 2 osobowej nie było na nią miejsca. Ale do porodu w wannie muszę mieć kupę badań zrobionych max. 3 tyg.przed porodem.


Zgłoś nadużycie #8856 2 sierpnia 2011, 12:01

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
powiem mu zeby sie zapytal kogo innego moze ten kapitan co sie go pytal gó*** wie :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8857 2 sierpnia 2011, 12:02

Konto usunięte
jakie cfane :D heh :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #8858 2 sierpnia 2011, 12:03

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

mamaela napisał(a)

No mówię Wam i ja i mąż byliśmy w szoku, teraz rozumiem dlaczego ta położna naciskała na spotkanie na oddziale z mężem- poprzednio spotkałam się z nią na herbatce, poza szpitalem i bez męża.
Poprzedni szpital, w którym rodziłam syna był właśnie jak rzeźnia :( sala porodowa chyba z 16 boksami z przepierzeniem z zasłonki :( Tragedia- pomimo, że ja tam rodziłam rok po otwarciu oddziału!!  A tutaj mój mąż zaglądał do tych sal porodowych (a ponoć w najładniejszej nie byliśmy bo tam właśnie był poród- w niej ponoć jest nawet telewizor!!. )i widziałam, że mu się podobało- łóżka ładne, poprzykrywane prześcieradłami, czysciutko, podłoga widać nowe kafeleczki, w każej sali kanapa z takimi poduchami różnej wielkości- połozna się śmiał, że tatusiowie często na nich śpią jak poród się przedłuża :)   Łazienki z toaletą, bidetem i prysznicem w każdej sali ( a prysznic z takim wypasionym panelem- deszczownica ale też bicze na plecki-podobny mam w domu).  Piłki w kilku rozmarach w każdej sali i na ścianie drabinki. trochę go zmroziło na sali operacyjnej do cesarek,ale ona też wyglądała dobrze.  Wanna była w 2 z 3 oglądanych sal- tych jednosobowych, w tej 2 osobowej nie było na nią miejsca. Ale do porodu w wannie muszę mieć kupę badań zrobionych max. 3 tyg.przed porodem.

ciekawe czy u nas mozna sale porodowe zobaczyc...ciakawa jestem jak to wygląda


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8859 2 sierpnia 2011, 12:05

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
a propo rmf fm to pewnie tak nieprzeczytaja ze w ciazy jestem jak dopisze bo pewnie losowo to idzie jakos :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8860 2 sierpnia 2011, 12:05

Konto usunięte
też Snoopy wydaje mi się że Twojemu się coś należy... niech się podpyta kogo nalezy i już :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #8861 2 sierpnia 2011, 12:06

Konto usunięte
snoopy ja byłam na prezentacji sal porodowych :D nie pokarzą jak będize trwał poród :P a tak to luzik :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #8862 2 sierpnia 2011, 12:07

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726

schmetterling napisał(a)


Ale się wkurzyłam ,wysłałam do rmf fm nazwę swojej miejscowości,110 tysięcy do wygrania,a te gnojki zadzwoniły do jakiegoś pajaca i co i wygrał !! Tak jak by do mnie nie mogli zadzwonić :| mogłam dopisać że w ciąży jestem ,podobno ciężarnej się nie odmawia :D


No nie, rozbroiłaś mnie! Ja też czasem wysyłałam i kurde też nie wpadłam na patent żeby dopisać w PS , że w ciązy :D :D





Zgłoś nadużycie #8863 2 sierpnia 2011, 12:09

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1583

snoopy90 napisał(a)

a i mojemu w wojsku nie przysluguje wogule tacierzyński podobno tylko 5 dni okolicznościowego na narodziny dziecka :( tak mi wczoraj mówił .dziewnie tam mają


No i dobrze Ci mówi, nie wkręca cię- póki co służby mundurowe nie mają prawa do urlopu ojcowskiego
Stosownie do interpretacji przedstawionej przez
MON przepisy ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych nie
przewidują urlopu dla ojca.
Odsyłają one bowiem wyłącznie do stosowania przepisów Kodeksu pracy w zakresie udzielania żołnierzom zawodowym urlopu macierzyńskiego i wychowawczego, milczą w zakresie urlopu ojcowskiego.
Należy więc przyjąć, że nie ma podstawy prawnej, w myśl której żołnierze zawodowi ojcowie mogliby korzystać z urlopów ojcowskich.


Zgłoś nadużycie #8864 2 sierpnia 2011, 12:11

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

agf napisał(a)

No nie, rozbroiłaś mnie! Ja też czasem wysyłałam i kurde też nie wpadłam na patent żeby dopisać w PS , że w ciązy :D :D


haha :D oni i tak pewnie tego nie czytają tylko jakiś tam komputerek sobie losuje ,ale chociaż była by ta świadomośc że się napisało :D

Zgłoś nadużycie #8865 2 sierpnia 2011, 12:12

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

mamaela napisał(a)

No i dobrze Ci mówi, nie wkręca cię- póki co służby mundurowe nie mają prawa do urlopu ojcowskiego
Stosownie do interpretacji przedstawionej przez
MON przepisy ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych nie
przewidują urlopu dla ojca.
Odsyłają one bowiem wyłącznie do stosowania przepisów Kodeksu pracy w zakresie udzielania żołnierzom zawodowym urlopu macierzyńskiego i wychowawczego, milczą w zakresie urlopu ojcowskiego.
Należy więc przyjąć, że nie ma podstawy prawnej, w myśl której żołnierze zawodowi ojcowie mogliby korzystać z urlopów ojcowskich.

no i wszystko jasne ,szkoda ze nie bedzie miał tacierzyńskiego


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8866 2 sierpnia 2011, 12:12

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1583

snoopy90 napisał(a)

ciekawe czy u nas mozna sale porodowe zobaczyc...ciakawa jestem jak to wygląda


Na stronie mojego szpitala jest informacja, że pacjent ma prawo zobaczyć oddział i jest telefon podany do położnej, która odpowiada za oprowadzanie po oddzial porodowym i położniczym. Zapytaj się jak jest u Ciebie- wydaje mi się że można. We wrocławiu można zobaczyć porodówkę w każdym szpitalu, rozmawiałam z taką mamusią jak czekałam na wizyte u lekarza i on ami mówila, że zrobiła sobie z mężem objazdówkę po wszystkich szpitalach i wszędzie ją wpuszczali, tylko kazali te buciki ochronne wkładać.


Zgłoś nadużycie #8867 2 sierpnia 2011, 12:40

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

mamaela napisał(a)

Na stronie mojego szpitala jest informacja, że pacjent ma prawo zobaczyć oddział i jest telefon podany do położnej, która odpowiada za oprowadzanie po oddzial porodowym i położniczym. Zapytaj się jak jest u Ciebie- wydaje mi się że można. We wrocławiu można zobaczyć porodówkę w każdym szpitalu, rozmawiałam z taką mamusią jak czekałam na wizyte u lekarza i on ami mówila, że zrobiła sobie z mężem objazdówkę po wszystkich szpitalach i wszędzie ją wpuszczali, tylko kazali te buciki ochronne wkładać.

niema nic na ten temat


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #8868 2 sierpnia 2011, 12:42

Konto usunięte
Wy tu sobie siedzicie piszecie a ja obrałam już ziemniaki do obiadu zrobiłam mizerię zmyłam naczynia umyłam ogórki zrobiłam 4 słoiki sałatki na zimę 3 słoiki konserwowych i teraz je wekuję :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #8869 2 sierpnia 2011, 12:44

Konto usunięte
a ja wykańczam rosół :P o!
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #8870 2 sierpnia 2011, 12:46

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

a ja wykańczam rosół :P o!


ale bym zjadła rosołu :)
Nasze Kropelki już z nami !!!