Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #5091 30 czerwca 2011, 15:06

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
Witam! :)
mnie chorobsko zaatakowalo na dobre :( bol gardla, katar, kichanie... w nocy bylo mi zimno, zmierzylam sobie temperature to wynosila 35,5stopni.Myslicie ze w ciazy mozna miec tak niska temperature?mierzylam po 7rano to wynosila 36 stopni a teraz wynosi 36,4.Dzwonilam,jutro ide do lekarza.A jak na razie siedze w swetrze, przykryta kocem, opatulona szalikiem, przeplukalam juz gardelko steptosanem, szalwia, wypilam herbate z cytryna, wzielam strepsils, holls, teraz pije mleko z maslem i czosnkiem, bo miodu jeszcze nie zakupilam.Nie chce sie ruszac z domu, chlop z pracy, i w ogole od rana leje deszcz jak opetany.
Konwalia trzymam kciuki zeby wszystko bylo okej, nie martw sie na zapas, bedzie dobrze :)
desdemona Ty tez do wtorkowej wizyty sprobuj sie az tak tym nie przejmowac (wiem, latwo mi mowic...) zobaczymy jaka decyzje podejmie lekarka, wazne ze jestes w dobrych rekach i lekarze nad Toba czuwaja...
Dziewczyny jak cos wiecie nt. niskiej temperatury w ciazy to piszcie, bo tez sie troche tym denerwuje.Wiadomo,ze w nocy jest nizsza niz w dzien, ale 35,5 stopni mialam chyba pierwsz raz.
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #5092 30 czerwca 2011, 15:11

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171

schmetterling napisał(a)

no ja już obiadek mam gotowy :D
Beatka,to masz rzeczywiście przesrane-i to dosłownie ;) może w aptece coś doradzą i Ci przejdzie,w powietrzu może coś wisi jakieś cholerstwo i napada na biedne ciężarne kobiety ehh :| No też się tak właśnie patrze na te konkursowe wygibasy niektórych osób :D :D toż to szaleństwo jakieś ,wirtualna rzeczywistość ;) ;)
Gosia ja mam przeczucie jakieś co do Ciebie....nie że złośliwie czy coś ,broń Boże !! :D :D


Aniu ale co masz na myśli ?? Matko nie strasz mnie :) Ja dzisiaj kończę 35tc wg OM, a 36 wg usg, jutro zaczynam 36/37tc, jeszcze ze 2-3tygodnie chciałabym wytrzymac...Przed chwilą trochę spaliśmy z Hubciem, on cały mokry, ja też zlana potem...Jak byłam z nim w ciązy to też były upały ale chyba lepiej to znosiłam...
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #5093 30 czerwca 2011, 15:19

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
Olka niska temperatura jest oznaka oslabienia organizmu - czyli jak dobrze czujesz - "cos" Cie bierze.
Rutinoscorbinek, czosnek, witaminka C, wapno, sok malinowy (nie z lisci maliny!) na razie  - moze organizm sam zwalczy, a jak nie albo dojdzie temperatura znaczy ze mikroby biora gore i konieczne juz sa jakie dodatkowe leki - ja dopiero skonczylam taka paskudna infekcje ktora dopiero puscila po antybiotyku wiec zycze Ci duzo zdroweczka!

Zgłoś nadużycie #5094 30 czerwca 2011, 15:24

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
Gosia właśnie tak mi się zdaje że 2 tyg i będzie już mała Helenka ,nie wiem dlaczego ,mam takie wrażenie ,coś mnie tak tknęło nagle.Nie potrafię tego wyjaśnić naprawdę :D :D :D
Paula teraz jest okres silnego wzrostu,przybierania na wadze ,wszystko już szybko idzie i wszystko będzie dobrze,a że się martwisz i masz dość to normalne,i tak już dużo wytrzymałaś ,więc i teraz dasz radę !!Silna babka z Ciebie jest !!

Zgłoś nadużycie #5095 30 czerwca 2011, 15:31

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46

desdemona napisał(a)

Olka niska temperatura jest oznaka oslabienia organizmu - czyli jak dobrze czujesz - "cos" Cie bierze.
Rutinoscorbinek, czosnek, witaminka C, wapno, sok malinowy (nie z lisci maliny!) na razie  - moze organizm sam zwalczy, a jak nie albo dojdzie temperatura znaczy ze mikroby biora gore i konieczne juz sa jakie dodatkowe leki - ja dopiero skonczylam taka paskudna infekcje ktora dopiero puscila po antybiotyku wiec zycze Ci duzo zdroweczka!


dziekuje Paula, postaram sie jeszcze dzisiaj kupic rutinoscorbin.Mam nadzieje, ze mikroby nie wygraja z organizmem i nie bedzie potrzebny antbiotyk....nie dziekuje za zdroweczko, zeby nie zapeszyc ;) jutro pojde na 14 do lekarza, zobaczymy co mi powie.
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #5096 30 czerwca 2011, 15:54

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Olka - może ty na dwór wyjdź opatulona cała, na słońce się wsytaw i niech cię wygrzeje jakoś na maksa? I pij dużo! I miejmy nadzieję, ze z każdym dniem będzie ci lepiej!
Paula - Ania ma rację, mały jeszcze może przybrać na wadze, czasem w 1 czy 2 tygodnie one potrafią zrobić kolosalne postępy! Trzeba tylko wierzyć, że będzie dobrze, choć wiem, ze łatwo się mówi.
Konwalia - nie wiem co to znaczy z tą kosmówką, ale skoro dzieci mają dobre wyniki to chyba nie jest źle, prawda? Głowa do góry!
Beatko - ty to może tą grypę jelitową zaliczasz, co? Pocieszyć się można , ze ona trwa zazwyczaj 2-3 dni, więc trzymam kciuki by jutro było już dobrze!





Zgłoś nadużycie #5097 30 czerwca 2011, 15:56

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Ja to padam w ogóle, dopiero co weszłam, a wyszłam z domu po 10. Zaliczyłam lekarza, moją pracę, przeszłam się po centrum handlowym by mężowi kupić prezent i zmachałam się okropnie, bolą mnie nogi, plecy, ledwo wróciłam. I oczywiście jeszcze targałam zakupy, bo przy okazji kupiłam trochę chemii w rossmanie, słone babeczki w wielkim pudle na przyjęcie, sobie soki z marchwii i buraków. Teraz siedzę i się nie ruszam już do końca dnia!





Zgłoś nadużycie #5098 30 czerwca 2011, 16:31

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
mężuś jak wracał z pracy to wszedł do apteki, kupił mi smekte i suszoną borówke do zaparzania, (znajoma pani z apteki mu doradziła) borówka bardzo dobra, smakuje jak soczek z jagód tylko lekko kwaskowy a ta smekta blee, taki puder mdły rozpuszczony, no nic jedną porcje wypiłam, następna wieczorem, jakoś przeżyje, później mąż pojedzie na zakupy to kupi mi sucharki, uwielbiam :) chociaż jeden plus tej biegunki że pojem sobie sucharków ;) na szczęście już nie latam do kibelka więc może tym razem naprawde mi odpuściło, jeszcze te leki i może jutro będzie wszystko ok :) generalnie czuje się już lepiej :)
Paula, nic się nie martw, napewno młody jeszcze podskoczy i wszystko będzie w porządku :)
Olka, ja pamiętam jak leżałam w szpitalu i dwa razy dziennie mierzyłam temp to najwyższą miałam chyba 36,7 a tak to same niższe więc to chyba nic groźnego, jesteś osłabiona i to przez to, podziwiam Cię że pijesz to mleko z czosnkiem, ja bym nie dała rady... kuruj się i dużo leż, mam nadzieje że szybciutko Ci przejdzie :)
Agf, oj poszalałaś kobieto, teraz leż i odpoczywaj, nałaziłaś się porządnie...
Konwalio, widzisz wyniki są dobre, jeszcze tylko lekarz je przejży i Cię upewni że maluszki zdrowo rosną :)
Gosiu, nie przemęczaj się, bo rzeczywiście będzie tak że Helenka szybciej zechce się wydostać, oby jeszcze trochę została w brzuszku :)


Zgłoś nadużycie #5099 30 czerwca 2011, 16:51

Konto usunięte
mi w sumie -odpukać- pęcherz też odpuszcza. ciężki tydzień, oby do niedzieli :) chociaż w sobote szał przygotowań zaczynam... AH
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5100 30 czerwca 2011, 16:59

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

Aga.W napisał(a)

mi w sumie -odpukać- pęcherz też odpuszcza. ciężki tydzień, oby do niedzieli :) chociaż w sobote szał przygotowań zaczynam... AH

świetnie że już Ci się z tym pęcherzem poprawiło, ja często latam siku ale u Ciebie  to już nieciekawa sprawa była, wymęczyłaś się biduko, teraz odpoczywaj i gromadź siły na sobote :)


Zgłoś nadużycie #5101 30 czerwca 2011, 17:09

Konto usunięte
no naprawde, niedość że ten pęcherz już malutki to zaczął boleć a boksy i tak dostawał :P ale już jest luzik :) oby tak dalej ;)
ja mam nadzieje że smecta Ci pomaga, ponoć dobra jest... oby oby :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5102 30 czerwca 2011, 17:09

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Widzisz paprotka, teraz już na pewno będzie lepiej. A smekty nie znoszę, więc cię rozumiem :)
Sikać to ja co chwila chodze, czasem nawet nie czuję, ze mi się chce póki np. nie wstanę i wtedy czuję taki ucisk i taki ból pęcherza, ze pędzę  ;)





Zgłoś nadużycie #5103 30 czerwca 2011, 17:14

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
A swoją drogą to dziś na wizycie trochęmnie lekarka uspokoiła - powiedziała, ze musiało dojść do błedu przy wczorajszym usg, bo niemożliwa jest różnica prawie 3 tygodni między terminem wyliczonym, a tym z usg. Więc na pewno nie jest tak do przodu i waga małego też na pewno mniejsza. Dla potwierdzenia dokładnie mnie zbadała i powiedziała, ze wszystko zgadza się książkowo - z badania klinicznego też wychodzi koniec 30, poczatek 31 tc czyli jak z miesiączki. Brzuszek miękki, szyjka idealna, wszystko przepisowo :)





Zgłoś nadużycie #5104 30 czerwca 2011, 17:29

Konto usunięte
i prawidłowo - tak ma być :D   przynajmniej się uspokoiłaś co?
ah te nasze nerwy :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5105 30 czerwca 2011, 17:35

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187

agf napisał(a)

A swoją drogą to dziś na wizycie trochęmnie lekarka uspokoiła - powiedziała, ze musiało dojść do błedu przy wczorajszym usg, bo niemożliwa jest różnica prawie 3 tygodni między terminem wyliczonym, a tym z usg. Więc na pewno nie jest tak do przodu i waga małego też na pewno mniejsza. Dla potwierdzenia dokładnie mnie zbadała i powiedziała, ze wszystko zgadza się książkowo - z badania klinicznego też wychodzi koniec 30, poczatek 31 tc czyli jak z miesiączki. Brzuszek miękki, szyjka idealna, wszystko przepisowo :)

o to dobrze :) mi położna żle tydzien wyliczyła bo tydzien do tyłu a mam 29/30tydzien a ona mi wpisała 28 ale poprawiła w koncu


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #5106 30 czerwca 2011, 17:42

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

agf napisał(a)

A swoją drogą to dziś na wizycie trochęmnie lekarka uspokoiła - powiedziała, ze musiało dojść do błedu przy wczorajszym usg, bo niemożliwa jest różnica prawie 3 tygodni między terminem wyliczonym, a tym z usg. Więc na pewno nie jest tak do przodu i waga małego też na pewno mniejsza. Dla potwierdzenia dokładnie mnie zbadała i powiedziała, ze wszystko zgadza się książkowo - z badania klinicznego też wychodzi koniec 30, poczatek 31 tc czyli jak z miesiączki. Brzuszek miękki, szyjka idealna, wszystko przepisowo :)

super, że się wyjaśniło :) teraz będziesz spokojniejsza :) i widzisz młody książkowo rośnie i pewnie doczeka do terminu :) jednak nie czeka Cię wcześniejsza niespodzianka :) na spokojnie się zorganizujecie :)


Zgłoś nadużycie #5107 30 czerwca 2011, 18:21

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Oby oby :) A na usg pójdę sobie jeszcze raz prywatnie, może do tego mojego gina ze szpitala - on mi na pewno poleci dobrego jakiegoś kolegę swojego :)





Zgłoś nadużycie #5108 30 czerwca 2011, 18:38

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
Ja przynajmniej juz wiem gdzie poszlo te 10 kilo co przytylam....
Skoro nie w mojego malego kurczaczka w brzuchu to po prostu w moja d...pe i tyle, o :p !
Bedzie potem co zrzucac ufff a dopiero sie nadbagazau pozbylam.
Ciekawe co z Black_rose, nie odzywa sie od paru dni, przypuszczam ze juz po zabiegu i cieszy sie coreczka i dlatego nie ma jak sie odezwac...
Ale martwie sie co u niej,  mam nadzieje ze da nam znak jak poszlo.

Zgłoś nadużycie #5109 30 czerwca 2011, 18:45

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
oj też jestem ciekawa jak Kasia, pewnie odezwie się jak wróci do domu, napewno mają się dobrze :)


Zgłoś nadużycie #5110 30 czerwca 2011, 19:26

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Paula, nie w d... poszło tylko w wagę :)
A Black Rose to we wtorek chyba miała mieć cc z tego co kajarzę? Może jeszcze nie wyszła ze szpitala i dlatego nie pisze.