Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #5071 30 czerwca 2011, 10:50

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

Ania u mnie listonoszka na rowerze śmiga, przyczepke sobie zamontuje i akurat na wołowinkę :D
heh ale mi się rosółku zachciało... a mięsny daleeeeko żeby taki kawałek krowy sobie kupić :P leń dzisiaj!
aleee .......... mam bób!!!!!!!!!!! :D ale si ę nawpierniczam....
a Ty Margolcia tak nie rzygaj bo to szkoda śniadania!


ehhh nie daruję im dzisiaj jak będą ryczeć , cegłówki w rękę pójdą :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #5072 30 czerwca 2011, 11:07

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
aga u mnie listonosz jeździ takim starym motorkiem komarem takim głośnym ,nie wiem przyczepy chyba by nie uciagnął haha :D :D :D Jaki dziwny dzień dzisiaj ,wszystko takie ospałe.Moje zwierzaki śpią od rana ,nawet nie wstali jak im karme nakładałam na miseczki ,a normalnie to lecą jak dziki na śniadanko,mała w brzuchu też jakaś mniej ruchliwa dzisiaj.A ja dzisiaj jade z moim na jakiś kurs bo się zapisał na kurs sędziego piłki noznej ,umre tam z nudów :|

Zgłoś nadużycie #5073 30 czerwca 2011, 11:16

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Hej dziewczyny. Niestety, na wczorajszym usg profesor nie znalazł drugiej kosmówki. :( Martwię się strasznie. Jutro mam wizytę u mojej pani dr-zobaczymy co powie. W ogóle to jestem wściekła na tych lekarzy za to, że tak późno to określili! Nie rozumiem jak na początku ciąży, kiedy kosmówki są najwidoczniejsze i jest je najłatwiej zobaczyc, aż dwóch lekarzy widziało dwie, a teraz jest jedna!!! :( Straszny dzień mam od wczoraj. Staram się nie martwic, ale same wiecie jak to jest.
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #5074 30 czerwca 2011, 11:18

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
przykro mi Konwalio :( :( :(

Zgłoś nadużycie #5075 30 czerwca 2011, 11:19

Konto usunięte

konwalia napisał(a)

Hej dziewczyny. Niestety, na wczorajszym usg profesor nie znalazł drugiej kosmówki. :( Martwię się strasznie. Jutro mam wizytę u mojej pani dr-zobaczymy co powie. W ogóle to jestem wściekła na tych lekarzy za to, że tak późno to określili! Nie rozumiem jak na początku ciąży, kiedy kosmówki są najwidoczniejsze i jest je najłatwiej zobaczyc, aż dwóch lekarzy widziało dwie, a teraz jest jedna!!! :( Straszny dzień mam od wczoraj. Staram się nie martwic, ale same wiecie jak to jest.


ojejku spokojnie
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #5076 30 czerwca 2011, 11:23

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Za godzinę jadę po wyniki do szpitala, a jutro na 8 do mojej Pani dr. Póki co (i niech tak zostanie) Skarby rozwijają się równo, co jest najważniejsze. Ehh, jak nie urok, to sraczka! :( Lekarze czasem mnie dobijają...
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #5077 30 czerwca 2011, 11:25

Konto usunięte

konwalia napisał(a)

Za godzinę jadę po wyniki do szpitala, a jutro na 8 do mojej Pani dr. Póki co (i niech tak zostanie) Skarby rozwijają się równo, co jest najważniejsze. Ehh, jak nie urok, to sraczka! :( Lekarze czasem mnie dobijają...


właśnie masz rację NAJWAŻNIEJSZE że chłopcy rozwijają się prawidłowo :) głowa do góry :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #5078 30 czerwca 2011, 11:28

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Nic, idę wysłuszyc włosy i jeszcze z psem na dwór. Chciałabym bym już byc po jutrzejszej wizycie i wiedziec co dalej.Trzymajcie kciuki dziewczyny, proszę Was. Miłego dnia. :)
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #5079 30 czerwca 2011, 12:07

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
cześć kobietki :) u mnie była ciężka noc... wczoraj już się dobrze czułam, a tu o 1 w nocy obudził mnie straszny ból brzucha, trzy razy latałam do łazienki... aż z tego wszystkiego zaczęło mnie trzęść z zimna i w bluzie położyłam się pod kołdre a na to mąż położył jeszcze koc... jakoś usnęłam i teraz jest znowu ok, ciekawe na ile.... miałam iść do lekarza ale okazało się że moja pani dr przyjmuje tylko do 12 więc bym się nie wyrobiła, umyć włosy, ogarnąć się i dojechać z przesiadkami na drugi koniec miasta, co prawda popołudniu jest inny dr ale do niego już nigdy nie pójde, normalny kretyn - byle szybciej i tylko żeby już następny pacjent wszedł, gościu stosuje totatną olewkę systemu, więc wole się nie denerwować, jeżeli mi nie przejdzie to jutro pojade, może będzie ta moja, a dzisiaj wygonię męża do apteki, niech mu coś doradzą co mogę wziąć jakby mnie znowu dopadło.... ojj przesr**ne mam...
Zjadłam teraz śniadanie, razowiec z żółtym serkiem i ide wstawić zupe
Ola, nie denerwuj się, napewno z młodym jest wszystko ok, co sprzęt to inaczej mierzy, pójdziesz do swojej dr i wszystko się wyjaśni.
Konwalio, napewno wszystko jest w porządku, dzieciaczki są na tyle duże że już coraz ciężej jest cokolwiek sprawdzić, skoro ładnie rosną to znaczy że nic złego się nie dzieje...
Kurcze myślałam że padne jak czytałam o tych krowach, muchach itp....
nam na szczęście jeszcze ani jeden komar nie wpadł do mieszkania a nawet raida nie mamy :) może u nas na osiedlu nie latają :) i dobrze bo zawsze byłam tak ciężko pogryziona że jakaś masakra i zawsze musiałam rozdrapać, tak mnie to dziedostwo strasznie swedziało
Co do pogody to rano padało, teraz jest zachmurzone i zbytnio gorąco nie jest :)
Miłego dnia :) ale fajnie dzisiaj ostatni dzień konkursu, może wreszcie zapanuje spokój :) bo masakra była... a najbardziej mi się chciało śmiać jak zobaczyłam że niektóre koleżanki naprodukowały w czasie miesiąca prawie taką ilość postów jak ja od początku jak jestem na forum ;)


Zgłoś nadużycie #5080 30 czerwca 2011, 12:13

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1583

konwalia napisał(a)

Hej dziewczyny. Niestety, na wczorajszym usg profesor nie znalazł drugiej kosmówki. :( Martwię się strasznie. Jutro mam wizytę u mojej pani dr-zobaczymy co powie. W ogóle to jestem wściekła na tych lekarzy za to, że tak późno to określili! Nie rozumiem jak na początku ciąży, kiedy kosmówki są najwidoczniejsze i jest je najłatwiej zobaczyc, aż dwóch lekarzy widziało dwie, a teraz jest jedna!!! :( Straszny dzień mam od wczoraj. Staram się nie martwic, ale same wiecie jak to jest.


Jejku a co to oznacza, bo zupełnie nie wiem?


Zgłoś nadużycie #5081 30 czerwca 2011, 12:38

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171
Aniu przyłączam sie do twoich zwierzaków, ja też dzisiaj jestem totalnie ospała, nic nie robię, tylko zerkam co tam Hubert wyczynia :) u mnie znów duchota na dworzu, bylismy tylko w naszym sklepiku i nigdzie sie już nie ruszam! Wogóle to u mnie jakieś Biedronkowe szaleństwo, dzisiaj otwarcie kolejnej z drugiej strony osiedla :) I w gazetce całkeim ciekawe rzeczy, takie dosc dobrze wyglądające półbuty dla dzieci po 20zł, chociaz na dwór! fajna szafka na buty na 30zł,  znów pampersy po niecałe 20zł...dzisiaj to już nie ale moze jutro się wybierzemy, zresztą czekam dzisiaj na wypłatę! Mój brzuch tez daje sie strasznie we znaki, trochę pobolewa jak na okres i strasznie twardnieje, mój mąż trochę sie śmieje,że mam tak napieta skórę na brzuchu jakby zaraz miał pęknąc! i pomyślec, że zaraz po porodzie to będzie taki flak!!! Beatko masz raję z tymi punktami, ja jestem tu od stycznia i mam dużo mniej niz te czerwcowe :) ale widac że niektórzy po prostu mają duzo wolengo czasu mimo macierzyństwa :) Matko jak pomyslę co mnie zaraz czeka, niedośc że dwójka dzieci to macierzyński tak szybko zleci i potem do pracy...nie wiem czy znajdę czas na forum ??
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #5082 30 czerwca 2011, 12:47

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
U nas też tak duszno Gosiu, a to pewnie dlatego, że nie dzieli nas dużo. Słońca nie ma, ale duchota straszna.
Paprotko, dziękuję. Ty też uważaj na siebie, bo to Twoje zatrucie męczące jest i jak nie przejdzie do jutra, to biegnij do swojej pani doktor.
Ja zaraz jadę po wyniki. Na szczęście Przemek mnie zawiezie i nie muszę tłuc się 40 minut autobusem. Chciałabym, żeby już było jutro. Mam nadzieję, że usłysze dobre wieści.
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #5083 30 czerwca 2011, 13:12

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
ja juz po wizycie wszystko ok :) mam przyjsc dopiero za miesiąc i skierowanie na usg dostałam ale tez za 3tyg.wiec mogę sobie jechać na wakacje :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #5084 30 czerwca 2011, 13:43

Konto usunięte
Konwalia spokojnie, pójdziesz do swojej dr i pewnie wszystko będzie ok. nie denerwuj się. Zbadają jeszcze raz i będzie ok, skoro rozwijają się tak samo... bądz dobrej myśli!
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5085 30 czerwca 2011, 13:46

Konto usunięte
Paprotka Ty to się masz... kurcze może w wyrku poodpoczywaj... moja siostra jak była w ciąży to ją grypa żołądkowa dorwała :/ istna masakra. uważaj na siebie i jutro leć do  lekarza, dla własnego spokoju!
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5086 30 czerwca 2011, 14:20

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Odebrałam wyniki i mimo, że prawie nic z nich nie rozumiem, to wychodzi na to, że Skarby rozwijają się w miarę równo. Dzieli je wagowo tylko 60g, a wiekowo 2 dni, ogólnie, większosc parametrów mają podobnych. Zobaczymy, co jutro powie pani doktor.
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #5087 30 czerwca 2011, 14:23

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
no ja już obiadek mam gotowy :D
Beatka,to masz rzeczywiście przesrane-i to dosłownie ;) może w aptece coś doradzą i Ci przejdzie,w powietrzu może coś wisi jakieś cholerstwo i napada na biedne ciężarne kobiety ehh :| No też się tak właśnie patrze na te konkursowe wygibasy niektórych osób :D :D toż to szaleństwo jakieś ,wirtualna rzeczywistość ;) ;)
Gosia ja mam przeczucie jakieś co do Ciebie....nie że złośliwie czy coś ,broń Boże !! :D :D

Zgłoś nadużycie #5088 30 czerwca 2011, 14:57

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
Dziewczynki ja normalnie osiwieje w tej ciazy....
Chcialabym choc raz isc na jakies badanie i normalnie uslyszec jak wiekszosc kobiet ze wszystko jest dobrze....
Dzis bylam na ostatnim usg genetycznym na klinice i sie uczepili ze maly jest za maly.
33/34 tc i wazy poltora kilo - pluca niedojrzale, nie bylby w stanie ani oddychac samodzielnie ani utrzymac stalej temperatury ciala a poniewaz mam duze zagrozenie przedwczesnym porodem to we wtorek ma lekarka decydowac co dalej - czy hospitalizacja i podanie sterydow czy co innego....
Wiecie co - mam juz dola i dosc :( ....

Zgłoś nadużycie #5089 30 czerwca 2011, 15:00

Konto usunięte
Desdemona jeszcze trochę czasu jest, a to okres silnego wzrostu... dociągnie jeszcze trochę wagi :) a płuca się wyrobią! jeszcze mimo wszystko trochę czasu jest!
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #5090 30 czerwca 2011, 15:02

desdemona Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 518 Podziękowania: 35
No wlasnie dali mi jeszcze 3 tyg gora i ze bede rodzic....
I zeby chociaz te 3 tyg jeszcze dotrzymac to bedzie dobrze.