Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #3611 1 czerwca 2011, 11:41

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Och! Jak już sobie nasze kaciki urządzimy to będziemy sobie fotki wstawiać :) i podziwiać nawzajem :)





Zgłoś nadużycie #3612 1 czerwca 2011, 11:42

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

agf napisał(a)

Och! Jak już sobie nasze kaciki urządzimy to będziemy sobie fotki wstawiać :) i podziwiać nawzajem :)


fotki ? chyba a awatarach :)

Zgłoś nadużycie #3613 1 czerwca 2011, 11:45

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
hehe w profilach ;) tam gdzie "moje dzieci" ;)
mam nadzieję, że mi tylko tego tak potem nie zostawi i rozkręci to łóżeczko spowrotem :P w końcu to jeszcze 6 tygodni ;)

Zgłoś nadużycie #3614 1 czerwca 2011, 12:04

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Nie w awatarch, ale to też jest myś l... Każda sobie wstawi łóżeczko albo rożek ;) I jak tematycznie będzie :)
Kasia - spoko, leż, oszczędzaj sie. Każda z nas ma taki czas chyba, że musi na jakiś czas wszystko odpuścić...





Zgłoś nadużycie #3615 1 czerwca 2011, 12:12

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
ja bym już łóżeczko rozłożone zostawiłą ;) wogóle u mnie w tym jednym pokoju będziemy się gnieździć wszyscy że aż sobie nie moge wyobrazic tego :/ chyba kupię taki fajny parawan żeby to łóżeczko chociaz jakoś odgrodzić od reszty ,takikącik żeby był,co myślicie ??

Zgłoś nadużycie #3616 1 czerwca 2011, 12:12

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Dobra, dziewuszki,  dośc już było tego oszczędzania się w domu, podreptam sobie powolutku na ławeczkę w parku. Na godzinkę chociaż :) Do zobaczenia!





Zgłoś nadużycie #3617 1 czerwca 2011, 12:15

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
witajcie kobietki :) ja dziś wogóle nie mogłam spać, siedziałam do po północy robiłam poprawki, a jak się już położyłam to było mi gorąco, to przyjechał jakiś sąsiad i zaczęły się dyskusje pod oknami, to chciało mi się siku, aż wreszcie jak zasnęłam to znowu rozbidziąm się o 5 jak Jarek wychodził do pracy i znów nie mogłam usnąć, przez ponad godzinę walałam się po łóżku aż wreszcie udało mi się usnąć i po 7 zadzwonił budzik :( ...... umówiłam się o 9 z koleżanką na uczelni bo musiała później iść do pracy a że nie widziałyśmy się kupe czasu to stwierdziam że wstane i pojede wcześniej. Oddałam dzisiaj ostatnie poprawki, na przyszły tydzień promotorka mi na spokojnie sprawdzić i można drukować prace :) 21 mam oddać gotową do dziekanatu :)


Zgłoś nadużycie #3618 1 czerwca 2011, 12:15

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
miłej wędrówki :D

Zgłoś nadużycie #3619 1 czerwca 2011, 12:17

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
Beatka tylko Ty nam się nie przemęczaj żeby Cię nie spotkało to co Kasię !!

Zgłoś nadużycie #3620 1 czerwca 2011, 12:19

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
Kasiu ale się wystraszyłam jak przeczytałam że dostałaś krwotoku... najważniejsze że jest wszystko w porządku, teraz leż, bierz leki i naprawde się bardzo oszczędzaj, bo chyba nie chciałabyś trafić do szpitala... nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie przy krwawieniach trzymają 7 dni od ustania więc ponad tydzień jest z głowy...
Zaraz idę piec biszkopta :) zrobiłaś mi smaka :) będzie z kremem i galaretką no i truskawkami :) a na obiad spagetti :)


Zgłoś nadużycie #3621 1 czerwca 2011, 12:21

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

schmetterling napisał(a)

Beatka tylko Ty nam się nie przemęczaj żeby Cię nie spotkało to co Kasię !!

dobrze Aniu :) będę o siebie dbać, wczoraj wyjątkowo tak długo siedziałam żeby skończyć to co zaczęłam, teraz do środy i tak nic nie zrobie bo czekam aż promotorka zatwierdzi mi poprawki więc będzie troche laby :) wreszcie będe mieć czas żeby poczytac ksiązeczki :)


Zgłoś nadużycie #3622 1 czerwca 2011, 12:40

wenus1988 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 1008 Podziękowania: 48
Ja jakos staram sie nie dźwigac ani nie przemęczać ale siłą rzeczy czasem na prawde trzeba coś przynieśc czy coś i po prostu to robie i zapomnianam sie... no i tez czasem jak mne zacznie brzuch boleć i łapią skurcze to zaraz tego żałuję... ehhhh mąż by sie już przydał bo nic zrobić nie ma jak bez niego!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tachałam paczkę pampersów 156szt z biedrony a jedna paczke zostawiłam u kolezanki pod biedronka i kiedys wezme bo chyba bym umarła po drodze, z jedna paczka ledwo szłam! ehhhh

A propo mam wrażenie że nowy konkurs na nowo wzbudzi pierdułkami forum :)   Mam nadzieje ze nie bedzie tak jak ostatnio, nawał wpisów bzdetów :) :)






Zgłoś nadużycie #3623 1 czerwca 2011, 12:43

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
he ciekawe,bo ja nie wiem o żadnym konkursie nic

Zgłoś nadużycie #3624 1 czerwca 2011, 12:47

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
hihi ja biszkopt wczoraj wsunęłam już do końca, taki mega kawał -> na szczęście chyba mało kalorii to ma, bo waga nie szaleje ;) także jedzcie kochane na zdrowie :D ! i podeślij jeszcze kawałek jak upieczesz ;)
teraz mam dwa dni koczowania łóżkowego to będę dziś poprawiać i wyślę mailem do promotorki :) mam nadzieję, że wszystko masz dobrze i nie trzeba nic nanosić już więcej, tylko drukować Beatko!
No... myślałam, że tam dziś zejdę w tej łazience. Nie życzę takich niespodzianek nikomu.
Aniu poczekaj może z tym parawanem jak się mała myszka urodzi :) na początku pewnie będziemy się wgapiały 24h/dobrę w maluchy to nie będzie potrzebny, ale jak już się oswoisz to może być świetnym pomysłem i elementem wystroju :)

Zgłoś nadużycie #3625 1 czerwca 2011, 12:53

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632
z parawanem to poczekam,zwłaszcza że nie są tanie a teraz ważniejsze wydatki,ale tak na przyszłość to sobie pomyślałam :) tak sobie myślę że z tego co robię w domu to najbardziej lubię JEŚĆ :D zaraz śniadanie zjem bo jeszcze nie jadłam ,siedzę na allegro i obczajam co od kogo kupić i za ile
 
AHA wenus już sobie przeczytałam o nowym konkursie ,dobrze że teraz jakoś to będzie inaczej i o wiele trudniej.A mi jeszcze nagroda z poprzedniego konkursu nie przyszła...,

Zgłoś nadużycie #3626 1 czerwca 2011, 13:16

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5186 Podziękowania: 532
Ja mam w planach jeszcze małe zakupy - podgrzewacz, aspirator do noska i termometr do ucha ten Mescomp (mąż jak usłyszał, że wybieram coś elektronicznego to oczywiście musiał wrzucić swoje trzy grosze i zdecydował, że jak dla małej-to mam brać i już. Ale z tym to się jeszcze pomigam, bo to jednak stówa :/ w ogóle to on jakiś dziwny jest-termometr mi w wanience wczoraj testował czy działa :/ i zaś marudził, że tandetny i żeby kupić jeszcze taki do wody-ale nie taki zwykły za 6-7zł jak w sklapach tylko elektroniczny z Aventu za 60zł. Normalnie pogrzmiło chłopa...)

Zgłoś nadużycie #3627 1 czerwca 2011, 13:41

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171
Matko dziewuchy od rana 4 strony! Kaśka dzieciaku to Ty nic tylko leżec!to na pewno przemęczenie...najważniejsze że lakarz Cię obejrzał i że to nic poważnego...odpoczywaj kochana...Paula tak jak dziewczyny pisały, skoro lekarz mówiże ok. to ok., brakowałao tu Ciebie :) A ja jestem skonana...ten upał...zaliczyłam poradnię diabetologiczną, 
Hubert był ze mna dostał 2 lizaki i czekoladę, trochę się śmiałam,o tam pełno cukrzyków a on z lizakami :) moje cukry w normie, póki co nie dostałam większej dawki insuliny, pół kg w dół...a potem poszliśmy na miacho po prezent do Hubciora...po powrocie bawił się przez godzinę i padł!(kupiliśmy mu taką niedużą kolejkę)
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #3628 1 czerwca 2011, 14:04

gosias Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2011 Posty: 1704 Podziękowania: 171
Własnie przeczytałam o tym nowym konkursie i juz wszystko jasne, dlaczego znów taki ruch...ale nieźle trzeba sie tym razem napocic... :)
Hubert&Helena

Zgłoś nadużycie #3629 1 czerwca 2011, 14:07

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9915 Podziękowania: 726
Wróciłam po godzinie w parku - normalnie szok jak ciepło! Od razu pod prycho poszłam, bo po brzuchu ciekł mi pot i poprzylepiały mi się jakieś paproszki niebieskie od sukienki ;) A teraz kalafiorka będę jeść :)





Zgłoś nadużycie #3630 1 czerwca 2011, 14:25

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
tak nowy konkurs ale i nowe zasady :) mam nadzieję że tym razem nie będzie tu takiego szaleństwa i będziemy normalnie przez ten miesiąc funkcjonować :) licze na to :) a co do poprzedniego konkursu to ja też codziennie wyglądam na listonosza ale nie przynosi mi nagrody :(   mam nadzieję że poczta nie zgubiła paczki, ale skoro Ania też jeszcze nie dostała to może poprostu wolno idzie.... no nic czekam dalej....