Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #2791 18 maja 2011, 15:38

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46

schmetterling napisał(a)

a jeszcze nachwilkę do Was wpadłam,bo mój chłopak coś się spóźnia i naprawdę umieram z nudów!! :D pomalowałam się,włosy zrobiłam no i co ,chyba nic tylko jeśc mi pozostało :/


sie tak wystroilas, obiad zrobilas, moze jakis nastroj wprowadz, np. swieczki :D
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2792 18 maja 2011, 15:40

schmetterling Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 6295 Podziękowania: 632

olka8922 napisał(a)

sie tak wystroilas, obiad zrobilas, moze jakis nastroj wprowadz, np. swieczki :D


eee tam nie chce mi się :D
wystroilam się bo do miasta jedziemy hehe :D
 

Zgłoś nadużycie #2793 18 maja 2011, 15:55

Konto usunięte
mmm to niech Cię w jakieś fajne miejsce zabierze jak się stroiłaś :D ja swojego zmuszam żeby mnie do kina zabrał... z 2 tygodnie poględze i może się uda :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2794 18 maja 2011, 16:52

Konto usunięte
a ja zrobiłam obiad poleżałam troszkę i znów sama w domu jestem bo mąż pojechał do Piszu :( a ja tu z nudów umieram :(
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2795 18 maja 2011, 17:22

Konto usunięte
jezu jak mi cały dzień się chciało ogórka kiszonego :| dopiero teraz znalazłam ostatni słoik :D i jem już piąty :D
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2796 18 maja 2011, 17:32

olka2747 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 399 Podziękowania: 39
Witam :) Mamuśki :-) Wiecie co? Rozmawiałam w pracy z koleżanką, która już ma dwóch synów.Mówiłyśmy o pępkach. I mam wielki dylemat i pytanie do Was. Czym będziecie pielęgnowały pępuszki maluchów? Ja myślałam, że spirytus jest najlepszy, a moja koleżanka,że nigdy w zyciu swjemu dziecku nie polałaby spirytusu na pępęk bo konało by z bólu. Ona przemywała rumiankiem, ale rumianek przecież nie uchroni przed infekcją. Opiszcie swoje opinie i jak będziecie robiły?


Zgłoś nadużycie #2797 18 maja 2011, 17:35

Konto usunięte

olka2747 napisał(a)

Witam :) Mamuśki :-) Wiecie co? Rozmawiałam w pracy z koleżanką, która już ma dwóch synów.Mówiłyśmy o pępkach. I mam wielki dylemat i pytanie do Was. Czym będziecie pielęgnowały pępuszki maluchów? Ja myślałam, że spirytus jest najlepszy, a moja koleżanka,że nigdy w zyciu swjemu dziecku nie polałaby spirytusu na pępęk bo konało by z bólu. Ona przemywała rumiankiem, ale rumianek przecież nie uchroni przed infekcją. Opiszcie swoje opinie i jak będziecie robiły?


mi wszyscy radzą spirytusem nawet w szpitalu dostaniesz receptę na ten spirytus do przemywania :)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2798 18 maja 2011, 17:41

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

olka2747 napisał(a)

Witam :) Mamuśki :-) Wiecie co? Rozmawiałam w pracy z koleżanką, która już ma dwóch synów.Mówiłyśmy o pępkach. I mam wielki dylemat i pytanie do Was. Czym będziecie pielęgnowały pępuszki maluchów? Ja myślałam, że spirytus jest najlepszy, a moja koleżanka,że nigdy w zyciu swjemu dziecku nie polałaby spirytusu na pępęk bo konało by z bólu. Ona przemywała rumiankiem, ale rumianek przecież nie uchroni przed infekcją. Opiszcie swoje opinie i jak będziecie robiły?


jak nie chcesz spirytusem to odkażajacy jest octenisept podobno w niektórych szpitalach tego używają


Zgłoś nadużycie #2799 18 maja 2011, 17:45

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
nie było mnie cały dzień i już naprodukowałyście 10 stron...
Olka bardzo się cieszę że wreszcie doczekałaś się tych wyników i że są dobre :)
 
Ja zawiozłam dzisiaj promotorce wszystkie opracowane hipotezy, wyszło mi 96 stron, oj długa ta moja praca będzie bo jak przeliczyłam to mam już ok 170 str a jeszcze trochę dopisze bo nie mam wszystkiego ale dzisiaj i może jutro robie sobie wolne bo mam już dość pisania....
Wreszcie ogranęłam kuchnie bo przez ostatnie dni nic nie robiłam tylko siedziałam nad pracą, mąż poodkurzał i umył podłogi, normalnie mieszkanko odzyskało swój dawny blask :)


Zgłoś nadużycie #2800 18 maja 2011, 17:47

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
Margolcia wiesz ja też próbowałam nagrać jak mi się brzuszek trząsł ale jak tylko brałam telefon do ręki to młody sie uspokajał, chyba się wstydził :) ale fajnie że Tobie się udało, masz pamiątke :)


Zgłoś nadużycie #2801 18 maja 2011, 17:48

Konto usunięte

paprotka25 napisał(a)

Margolcia wiesz ja też próbowałam nagrać jak mi się brzuszek trząsł ale jak tylko brałam telefon do ręki to młody sie uspokajał, chyba się wstydził :) ale fajnie że Tobie się udało, masz pamiątke :)


żałuję że Tobie się nie udało :| chciałabym jeszcze nagrać córcię ale ta to już całkiem jakaś wstydliwa jest :D
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2802 18 maja 2011, 18:19

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388
może młody sobie jeszcze przemyśli i któregoś dnia go nagram :)


Zgłoś nadużycie #2803 18 maja 2011, 18:21

Konto usunięte
dziewczyny rumianek to nie jest dobry pomysł, często u dzieci wywołuje alergie.
jest preparat octenisept, w szpitalach do pępka go używają :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2804 18 maja 2011, 18:21

evcia Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 1 Podziękowania: 0
Witam wszystkie mamusie.Jestem tu "nowa".Pozdrawiam :)

Zgłoś nadużycie #2805 18 maja 2011, 18:21

Konto usunięte

paprotka25 napisał(a)

może młody sobie jeszcze przemyśli i któregoś dnia go nagram :)


ja zawsze jak się kładę to kamerka od razu pod ręką jest ;)
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2806 18 maja 2011, 18:37

Konto usunięte
hej Evcia :D a na kiedy termin masz? :D
u mnie aparat też pod ręką zawsze jest, raz na jakiś czas poluje na ruchy :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2807 18 maja 2011, 18:38

Konto usunięte

evcia napisał(a)

Witam wszystkie mamusie.Jestem tu "nowa".Pozdrawiam :)


witaj evcia :) na jaki termin masz ? który to tydzień ??
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2808 18 maja 2011, 18:39

Konto usunięte

Aga.W napisał(a)

hej Evcia :D a na kiedy termin masz? :D
u mnie aparat też pod ręką zawsze jest, raz na jakiś czas poluje na ruchy :)


no mi się udało farciara ze mnie :D całe 10 minut mnie boksował :D
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #2809 18 maja 2011, 18:54

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

evcia napisał(a)

Witam wszystkie mamusie.Jestem tu "nowa".Pozdrawiam :)


witaj evcia :) jesteś kolejną sierpniową mamusią? :)


Zgłoś nadużycie #2810 18 maja 2011, 19:51

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
[QUOTE=paprotka25;15662]nie było mnie cały dzień i już naprodukowałyście 10 stron...
Olka bardzo się cieszę że wreszcie doczekałaś się tych wyników i że są dobre :)  
 
no wkoncu sie doczekalam :) chociaz podejrzewam, ze bede musiala sie przejsc do lekarza albo pielegniarki bo czuje ze mam "tam" jakis problem :/ ja sie pytalam poloznej i wielu angielek i wszystkie zglodnie twierdza, ze one przemywaly pepek zmykla przegotowana woda... :|
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)