Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Sierpniowe mamusie 2011

Zgłoś nadużycie #2671 17 maja 2011, 18:38

Konto usunięte
nie no gdybym ja miała do porodu te kilka dni to bym padła z nerwów :P aż się boje co się ze mną będzie działo :D  
Wampirella, Ty się trzymaj :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2672 17 maja 2011, 18:39

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Ja najlepiej też odpuściłabym sobie prasowanie, ale wyczytałam, że goraca temperatura bardzo dobrze zabija bakterie i alergeny.
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #2673 17 maja 2011, 18:40

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Bo to prawda ja odkąd sama mieszkam chyba kilka razy prasowałam i to męskie koszule moje ładnie powieszę, poskładam i już. Ubieram się na sportowo więc większość rzeczy typu bokserki , leginsy więc się na ciągają :D ale z dzieckiem trzeba bedzie się przyzwyczaić. Chociaż moja mała ma już swoje leginsy :)
Wampirella

Zgłoś nadużycie #2674 17 maja 2011, 18:40

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46

wampirella napisał(a)

Matko właśnie sobie uświadomiłam że do porodu zostało 29 dni!!!!!! Niby wszystko mam zapakowane przygotowane ale nie wiem czemu prześladuje mnie wrażenie że jeszcze coś umknęło mi uwadze, mało tego już tak dawno to przygotowałam że zapomniałam do czego każda maść i każdy krem, chyba sobie jakąś ściągę zrobię bo po porodzie...tawet nie chcę myśleć. W sobotę przylatuje tatuś mojej Selenki...ach co to będzie...


Spoko, jak masz cala wyprawke na kartce i to co trzeba zabrac do szpitala to nic nie zapomnisz :) ja niestety ale czesto wszystko spakuje, a zapominam wziac szczoteczki do zebow :D a mzoe takie wrazenie ze sie zapomni czegos jest normalne? nie stresuj sie, bedzie dobrze ;)
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2675 17 maja 2011, 18:41

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19

Aga.W napisał(a)

nie no gdybym ja miała do porodu te kilka dni to bym padła z nerwów :P aż się boje co się ze mną będzie działo :D  
Wampirella, Ty się trzymaj :D


Nie padaj bo i Ciebie to czeka hihi :)
Wampirella

Zgłoś nadużycie #2676 17 maja 2011, 18:42

Konto usunięte
no... czeka czeka i wcale nie tak dużo zostało ;)  
chyba będę musiała szprycować się meliską :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2677 17 maja 2011, 18:42

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Gdzieś posiałam tą listę, chyba jutro jeszcze raz wszystko poprzeglądam!!
Wampirella

Zgłoś nadużycie #2678 17 maja 2011, 18:43

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
wampirella to na kiedy Ty masz termin? pewnie masz teraz nerwowke, jak moja siostra... Ona ma termin na 6czerwca, juz tez spakowana :)
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2679 17 maja 2011, 18:45

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
Aga W. ja mam listek persenu i Kamls, ale nie mozna brac :D meliske mam w tabletkach, taka uspakajajaca, do ssania :D chyba do torby spakuje jak bede jechala do szpitala :D
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2680 17 maja 2011, 18:45

Konto usunięte
w sumie moja siostra przed terminem to wyluzowana chodziła :) nie wiem jak jej się to udało :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2681 17 maja 2011, 18:46

Konto usunięte
ale masakra będzie w sierpniu na forum :D aż żałuję że na sam początek odpadam ;P o ile młody będzie punktualny :D
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #2682 17 maja 2011, 18:47

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
moze byla juz w takim szoku, ze niedlugo porod, ze reagowala na to luzem :D
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2683 17 maja 2011, 18:47

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19

olka8922 napisał(a)

wampirella to na kiedy Ty masz termin? pewnie masz teraz nerwowke, jak moja siostra... Ona ma termin na 6czerwca, juz tez spakowana :)


15 czerwiec ale lekarz powiedzial ze może troszkę wcześniej bo jestem wodami napompowana jak beczka i mała strasznie ruchliwa :) Ja niby też udaję wyluzowaną, ale w głębi duszy jak galareta jestem roztrzęsiona, a tyle rzeczy mam jeszcze do zrobienia.
Wampirella

Zgłoś nadużycie #2684 17 maja 2011, 18:49

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
Wampirella doskonale Cie rozumiem ;) teraz to cwaniakuje, bo 3miesiace do porodu, wydaje sie dlugo, a w lipcu pewnie sama osrana bede chodzila :P
Aga a Ty na kiedy masz termin ??
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2685 17 maja 2011, 18:51

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

konwalia napisał(a)

A ja z kolei nie cierpię prasowac, ale niestety, teraz się trochę naprasuję.


to ja nawet nie narzekam, kupiłam sobie takie żelazko którym się fajnie prasuje i raz na jakiś biore się za prasowanie :)


Zgłoś nadużycie #2686 17 maja 2011, 18:53

olka8922 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 947 Podziękowania: 46
ja wczoraj panikowalam, ze maluszek jest malo aktywny a dzisiaj tak sie rozszalal od rana ze masakra. Dzisiaj na TLC ogladalam program "Uratowac maluchy" czy cos takiego, o wczesniakach i ocalonych noworodkach, fajny program.Dzisiaj bylo o kobiecie ktora urodzila w 26tygodniu.Ale dzieciaczki byly rozowiutkie, a jakie malutkie :)
Kamilek juz na swiecie !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Zgłoś nadużycie #2687 17 maja 2011, 18:53

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272
Ja myślałam, że nie będę się ciążą wcale stresowac, a teraz jak czytam, że niektóre z was już prawie na dniach kończą, to aż sama mam motylki w brzuchu. :)
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #2688 17 maja 2011, 18:54

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Motylki to ja mam gdzie indziej jak sobie pomyślę o całej akcji porodowej :P
Wampirella

Zgłoś nadużycie #2689 17 maja 2011, 18:55

konwalia Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 2691 Podziękowania: 272

wampirella napisał(a)

Motylki to ja mam gdzie indziej jak sobie pomyślę o całej akcji porodowej :P


Hehe, nie pytam gdzie. ;P
W końcu mamy naszych Przystojniaków. :)





Zgłoś nadużycie #2690 17 maja 2011, 18:55

paprotka25 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4926 Podziękowania: 388

Aga.W napisał(a)

ale masakra będzie w sierpniu na forum :D aż żałuję że na sam początek odpadam ;P o ile młody będzie punktualny :D


to ja mam jeszcze cały sierpień przed sobą... ach z sierpniowych ostatnia jestem :( wy już będziecie mieć ze sobą maluszki a ja dalej jak wieloryb...