Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

PRZEŚCIERADŁO

Zgłoś nadużycie #11 8 sierpnia 2011, 19:21

sylwus446 Zadomowiona
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 30 Podziękowania: 1
Jakie drogie mamy polecacie przescieradlo dla noworodka? Flanelowe czy bawełniane?  zamierzam kupic a kompletnie nie wiem ktore jest lepsze... ;(
Nasze Malutkie szczęście ;*




Zgłoś nadużycie #12 8 sierpnia 2011, 20:00

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1582
Ja mam tylko z frotte i takie miałam dla syna. Flaneli nie lubię- robi się z czasem brzydka po praniu.


Zgłoś nadużycie #13 8 sierpnia 2011, 20:37

Konto usunięte

mamaela napisał(a)

Ja mam tylko z frotte i takie miałam dla syna. Flaneli nie lubię- robi się z czasem brzydka po praniu.


ja też ma z froty i jeszcze takie inne jakby troszkę śliskie
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #14 8 sierpnia 2011, 20:54

Konto usunięte
też mam frotkowe :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #15 8 sierpnia 2011, 21:34

sylwus446 Zadomowiona
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 30 Podziękowania: 1

mamaela napisał(a)

Ja mam tylko z frotte i takie miałam dla syna. Flaneli nie lubię- robi się z czasem brzydka po praniu.


nie robi sie po pare praniach porozciagana? 
A wiecie cos moze na temat flaneli?  lub bawelny?
Nasze Malutkie szczęście ;*




Zgłoś nadużycie #16 8 sierpnia 2011, 21:55

wampirella Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 467 Podziękowania: 19
Ja mam bawełniane, mała ma skórę wrażliwą i lekarka powiedziala że ubierac i pościel najlepiej bawełniane bo oddycha i się nie poci. Tak też więc robię, we frocie byłoby jej za ciepło.
Wampirella

Zgłoś nadużycie #17 8 sierpnia 2011, 23:35

snoopy90 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 5867 Podziękowania: 187
ja mam bawełne i frotte po 2 szt :D


http://oliwunia.blogspot.com/




Zgłoś nadużycie #18 9 sierpnia 2011, 0:01

sylwus446 Zadomowiona
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 30 Podziękowania: 1

wampirella napisał(a)

Ja mam bawełniane, mała ma skórę wrażliwą i lekarka powiedziala że ubierac i pościel najlepiej bawełniane bo oddycha i się nie poci. Tak też więc robię, we frocie byłoby jej za ciepło.


Wiec ja tez tak zrobie :)
Nasze Malutkie szczęście ;*




Zgłoś nadużycie #19 9 sierpnia 2011, 12:22

agf Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 9913 Podziękowania: 726
Ja jeszcze nie mam prześcieradełek, teściowa szyje, ale z tego co wiem to będą bawełniane.





Zgłoś nadużycie #20 9 sierpnia 2011, 12:33

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1582
ja kupiłam gotowe prześcieradła z gumeczkami. Ale zawiozłam mamie materiał i wiem, że od soboty zaczyna szyć pościel do łóżeczka i wózka-zobaczymy co jej wyjdzie :)


Zgłoś nadużycie #21 9 sierpnia 2011, 12:37

mamaela Supermama
Rejestracja: Cze, 2011 Posty: 12327 Podziękowania: 1582

sylwus446 napisał(a)

nie robi sie po pare praniach porozciagana? 
A wiecie cos moze na temat flaneli?  lub bawelny?


z frotki mam teraz dla nas- nie rozciąga się jakoś nadmiernie, jest akurat miękka, delikatna, kolory są zachowane- czy za ciepła nie sądzę, ale to moje zdanie.
Flanelową pościel i prześcieradło mam jedno i więcej nie kupię- kolory wyblakły po praniu i jakieś takie brzydkie sie to zrobiło. A poza tym flanela jest ciepła bardzo. Jak dla mnie za ciepła.
Bawełniane, a właściwe jerseyowe prześcieradła jakieś teraz mam i są ok, cieńsze niż frotka.  Natomiast takich ze zwykłej bawełny (z tkaniny jak jest pościel) nie lubię- trzeba prasować dokładnie by były miękkie i gładkie.


Zgłoś nadużycie #22 9 sierpnia 2011, 14:02

sylwus446 Zadomowiona
Rejestracja: Sie, 2011 Posty: 30 Podziękowania: 1
tez tesciowa miala szyc posciel ale jednak postawilam na gotowizne :) a co do przescieradla to jednak postawie na bawełne jakos odp wampirelli mnie przekonala...
Nasze Malutkie szczęście ;*




Zgłoś nadużycie #23 9 sierpnia 2011, 18:37

Konto usunięte
zaopatrzyłam się w prześcieradło frotte, sama takiego używam od kilku lat jestem zadowolona

Zgłoś nadużycie #24 9 sierpnia 2011, 20:36

Black_rose Supermama
Rejestracja: Mar, 2011 Posty: 5185 Podziękowania: 532
w komplecie z pościeli mam bawełniane - oj prasować trzeba...
frotte mam dwa i są trochę cieplejsze. Ale czy to jakaś taka super różnica....? Czy ja wiem

Zgłoś nadużycie #25 9 sierpnia 2011, 21:44

Konto usunięte
ja sama dla nas mam 2 prześcieradła frotte i jakoś specjalnie nie grzeją... prześcieradło to tylko przecież jest... nie rozciąają się, kolory ekstra a mam je dość długo... więć i dziecku frotkowe kupiłam :) no bo co. 
bawełna - prawdziwa - do prasowania jest koszmarna. KOSZMARNA. 
bawełnianą mam pościel (chwaliłam się hehe nawet ma 3 lata gwarancji :P ) i przy prasowaniu to naklnęłam się jak diabli :)  
ale to wedle uznania :)
Kocham Mojego Tomcia i Naszego Kazika :*

Zgłoś nadużycie #26 27 września 2011, 20:46

MADZIUNIA Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2011 Posty: 1198 Podziękowania: 176
ja mam bawełniane na gumce




Zgłoś nadużycie #27 6 października 2011, 17:05

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340
Ja mam bawełniane prześcieradełko z gumką...i jak prasowałam, to nie było zbyt wygodnie doprasować bo ta gumka przeszkadza...ale myślę, że muszę kupić jeeszcze frotte :)
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)

Zgłoś nadużycie #28 6 października 2011, 22:24

nnikunia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 163 Podziękowania: 4
na zime lepiej flanelowe sa rozne z gumeczkami bez ale sa ciepłe i przytulne a bawełniane nie.przynajmniej ja na takie trafiłam ..bylo zimne i dziecko nie chciało na tym spac.


Zgłoś nadużycie #29 6 października 2011, 22:25

Konto usunięte
eeeeeee może wcale nie chodziło mu o prześcieradło ?? ?
Nasze Kropelki już z nami !!!

Zgłoś nadużycie #30 9 października 2011, 14:05

Kasiula260 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 2172 Podziękowania: 340

Margolcia napisał(a)

eeeeeee może wcale nie chodziło mu o prześcieradło ?? ?


Ja też myślę, że przyczyną nie było prześcieradło...
Nasz Okruszek urodził się 04.11.2011r. :)